افراد سودجو و دلالان زیادی تا همین چند وقت پیش با دریافت هزینه‌های هنگفت اقدام به خرید و فروش وقت سفارت ایتالیا برای دریافت ویزا می‌کردند. سفارت ایتالیا با بستن یک قرارداد همکاری با شرکت کاکس سی جی اس، بسیاری از این مشکلات را حل کرد! می‌پرسید چگونه؟ این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با CKGS

در گذشته‌های نه چندان دور بسیاری از افراد برای دریافت ویزای ایتالیا مجبور بودند در صف‌های طولانی تعیین وقت و نوبت قرار بگیرند. این موضوع که با نقدهای عموم مردم همراه شده بود، باعث شد که دولت ایتالیا مانند اکثر کشورهای اروپایی پیشرفته اقدام به واگذاری کارگزاری ویزای خود به یک مؤسسه بسیار معتبر تحت عنوان   CKGS کند.

حقیقت این است که سیستم‌های نوبت دهی کند و صف‌های طولانی برای گرفتن ویزا در هر کشور می‌تواند بازار دلالان و افراد سوءاستفاده‌گر را رونق ببخشد. در رابطه با کشور ایتالیا هم این موضوع صدق می‌کرد به نحوی که متقاضیان ویزا مجبور بودند با این دست از افراد وارد معامله شوند تا فرایند اخذ ویزای آن‌ها سرعت پیدا کند.

تنها ایتالیا نیست که از این نوع سیستم واگذاری ویزا استفاده می‌کند، بلکه سایر کشورهای عضو شینگن مانند آلمان، فرانسه، هلند و حتی اتریش از این شیوه برای جلوگیری از اذیت شدن توریست‌ها و کسانی که قصد دارند به کشورهایشان مهاجرت کنند، استفاده می‌کنند.

با توجه به اهمیت شرکت کاکس سی جی اس در این مقاله قصد داریم در ارتباط با آن کمی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

فعالیت شرکت کاکس سی جی اس چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، کشور ایتالیا مانند سایر کشورهای اروپایی برای از بین بردن دست واسطه گران وقت‌های سفارت، اقدام به واگذاری حق ویزای خود به یک کارگزار تحت عنوان CKGS کرده است.

این کارگزاری به عنوان یکی از اهرم‌های سفارت ایتالیا فعالیت می‌کند و از هنگام شروع کار خود توانسته مشکل وقت‌دهی و دلالان فروش وقت مصاحبه را به سرعت حل کند. این موضوع برای کشور ایتالیا هم جذاب بوده چرا که این کشور بدون نیاز به افزایش تعداد پرسنل بخش کنسولی خود و یا حتی افزایش محیط مجموعه خود، توانسته بسیاری از نارضایتی‌ها را برطرف کرده و با کمک یک شرکت معتبر صنعت توریست در کشور خود را بهبود ببخشد.

کمی با شرکت CKGS آشنا شوید!

شرکت Cos And Kings، یکی از مهم‌ترین شرکای تامین منابع خارجی برای دولت‌ها و شرکت‌های تجاری در سراسر جهان است. این شرکت با تمرکز روی خدمات قسمت‌های کنسولی هیئت‌های دیپلماتیک سیاسی تمهیدات و خدمات خود را در این حوزه‌ها ارائه می‌کند.

در واقع تمامی افرادی که قصد دارند به کشورهای تحت پوشش این شرکت مهاجرت یا سفر کنند، می‌توانند از خدمات درخواست ویزا، پاسپورت و کنسولی که این شرکت ارائه می‌کند، استفاده کنند.

این شرکت که از سال 2008 فعالیت خود را شروع کرده است تا به این لحظه با کمک ابتکارات و نوآوری‌هایی که ایجاد کرده، توانسته راه حل‌های کاملاً خاصی را به مشتریان خود ارائه کند.

بر اساس منشور اخلاقی درون سازمانی کاکس سی جی اس، نیروهای این سازمان بزرگ موظف‌اند که خدمات سالم، کارآمد و مقرون به صرفه به مشتریان خود ارائه کنند. جالب است بدانید که این شرکت به عنوان زیر مجموعه CKL فعالیت می‌کند.

CKL یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های مسافرتی جهان

CKGS به عنوان زیر مجموعه CKL فعالیت می‌کند. شرکتی که از سال 1758 میلادی آغاز به کار کرده و بیش از 2500 کارشناس حرفه‌ای دارد. این شرکت با گردش مالی بیش از 5 میلیارد دلار در سال یکی از پرنفوذترین شرکت‌های مسافرتی در جهان و تمامی 4 قاره است.

فعالیت رسمی شرکت کاکس سی جی اس در ایران

افرادی که به دنبال یافتن شرایط دریافت ویزای ایتالیا هستند یا می‌خواهند بدانند که آیا ترجمه رسمی زبان ایتالیایی در آغاز کار هم مورد نیاز است یا خیر، بهتر است با این مجموعه در ارتباط باشند.

شرکت کاکس سی جی اس به عنوان سیستم جدید نوبت‌دهی به متقاضیان ویزای ایتالیا در ایران شناخته می‌شود. این شرکت بعد از عقد قرارداد با سفارت ایتالیا در تهران به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و از تمامی متقاضیان ویزا خواسته که مدارک مورد نظر خود را به این شرکت تحویل دهند.

اگر به دنبال دریافت ویزای ایتالیا هستید، باید با مراجعه به سایت این مجموعه و ارائه مدارک لازم برای تعیین وقت اقدام کنید. بعد از ارائه زمان تعیین وقت از سوی این مجموعه شما می‌توانید همراه با مدارک خود به این شرکت رفته و بعد از مصاحبه در صورت تایید مدارک و اطلاعات شما از سوی کاکس سی جی اس، تمامی اسناد شما به صورت مستقیم به سفارت ایتالیا ارسال می‌شوند.

دقت داشته باشید که این مجموعه در ازای خدماتی که به افراد متقاضی ارائه می‌کند، مبلغ مشخصی را جهت کارمزد دریافت می‌کند. اگر می‌خواهید در مورد هزینه‌های این مجموعه برای تعیین وقت اطلاعات کافی کسب کنید، کافی است به سایت این شرکت سر بزنید.

خدماتی که CKGS ارائه می‌کند

این شرکت به عنوان شریک صدور ویزای سفارت ایتالیا برای انواع ارائه خدمات، ویزا فعالیت می‌کند. در واقع به همین علت است که برای برنامه ریزی قرار ملاقات، دریافت مدارک و اسناد لازم برای هر ویزا، انجام عملیات بیومتریک، دریافت هزینه‌های مشخص شده برای اخذ ویزا، ارسال درخواست‌ها به سفارت ایتالیا و حتی جمع آوری پاسپورت‌های مورد پردازش و بازگرداندن آن‌ها توسط متقاضیان ویزای ایتالیا، تماماً از سمت شرکت کاکس سی جی اس انجام می‌شود.

نحوه زندگی در ایتالیا را قبل از سفر مطالعه کنید

اگر به دنبال مهاجرت به ایتالیا هستید و می‌خواهید اقدامات لازم برای دریافت ویزای ایتالیا را انجام دهید، بدون شک تحقیق در مورد نحوه زندگی در ایتالیا قبل از مهاجرت به شما کمک خواهد کرد. بررسی شرایط دریافت ویزای ایتالیا، نوع فرهنگ این کشور، شرایط کار در آن، موقعیت‌های جغرافیایی آن و … همه مسائلی هستند که بهتر است در مورد آن‌ها تحقیق و بررسی شود.

ترجمه رسمی زبان ایتالیایی، یکی از پیش نیازهای مهاجرت به ایتالیا

اگر می‌خواهید به ایتالیا سفر کنید، بدون شک یکی از مهم‌ترین نیازهای شما ترجمه مدارکتان به صورت رسمی توسط یک دارالترجمه دارای مجوز است. شما می‌توانید با ترجمه مدارکتان به صورت رسمی اطمینان خاطر داشته باشید که از این بابت مشکلی در پرونده مهاجرتی شما وجود نخواهد داشت.

اگر به دنبال ترجمه مدارک خود به شکل حرفه‌ای و سریع هستید، کافیست با ما در ارتباط باشید. ما در ترجمه رسمی زبان کاخ به عنوان یکی از مؤسسات معتبر در این زمینه به صورت تخصصی ترجمه زبان ایتالیایی را انجام می‌دهیم. برای بررسی تعرفه ترجمه رسمی، می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید.

نظر شما در مورد شیوه جدید تعیین وقت سفارت ایتالیا برای دریافت ویزا چیست؟ نظرات خود را در این حوزه با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید