امروزه افراد زیادی علاقه‌مند به خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما هستند؛ چراکه خرید یکجای آن‌ها می‌تواند هزینه بالایی را به همراه داشته باشد. خرید لوازم خانگی پاکشوما دارای شرایط خاصی است که باید حتماً این شرایط را داشته باشید تا بتوانید محصولات موردنیاز خود را به صورت تمام قسط خریداری کنید. امروزه برند قسطچی یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان خرید اقساطی پاکشوما را برای شما فراهم کرده که می‌توانید از این فرصت نهایت بهره را برده و محصولات موردنیاز خود را به ساده‌ترین شکل ممکن خریداری کنید. البته برای خرید لوازم خانگی پاکشوما از برند قسطچی نیز شرایطی وجود دارد ولی نکته مهمی که وجود دارد این است که شرایط خرید از این فروشگاه ساده‌تر از سایر فروشگاه‌های مشابه است.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در خصوص شرایطی که برای خرید این محصولات وجود دارد در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

خرید اعتباری لوازم خانگی پاکشوما به چه معناست و چه شرایطی دارد؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما را دارید باید حتماً به این نکته مهم دقت داشته باشید که برای انجام این کار شرایط خاصی موردنیاز است که بسیاری از افراد اطلاعات چندانی در این زمینه ندارند. در اولین قدم شما باید پیش فاکتور خرید خود را از سایت قسطچی دریافت کنید. برای این کار کافی است که در این سایت ثبت نام کرده و سپس اطلاعات موردنیاز را وارد کنید. در ادامه شما باید محصولاتی که برای خرید به آن‌ها نیاز دارید را نیز مشخص کنید. به این ترتیب یک پیش فاکتور برای شما صادر می‌شود که با در دست داشتن آن می‌توانید به بانک‌هایی که طرف قرارداد این فروشگاه اینترنتی هستند مراجعه کنید. یکی از معروف‌ترین این بانک‌ها بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

حال زمانی که شما به بانک معرفی شده مراجعه کردید باید اقدام به افتتاح یک حساب برای خود کنید. البته این در صورتی است که شما پیش از آن حسابی را در این بانک نداشتید. پس از آنکه حساب بانکی خود را ایجاد کردید این حساب برای شما اعتبارسنجی می‌شود و مطابق با این اعتبارسنجی یک کارت اعتباری به شما تحویل داده می‌شود. برای این مرحله اعتبارسنجی مدارکی موردنیاز است که در بخش‌های بعدی به طور کامل درباره این مدارک صحبت خواهیم کرد. پس از اینکه کارت اعتباری خود را از بانک دریافت کردید می‌توانید با مراجعه به سایت قسطچی مراحل مربوط به خرید و ثبت سفارش خود را تکمیل کرده و اقدام به خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما کنید.

مدارک موردنیاز برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما

برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما به چه مدارکی نیاز داریم؟ احتمالاً این سؤال نیز یکی از مهمترین سؤالاتی است که برای شما به وجود آمده و به دنبال پاسخ کاملی برای آن هستید. ازجمله مهمترین مدارکی که برای این کار به آن‌ها نیاز دارید می‌توان به مدارک شناسایی شما اشاره کرد. در گام اول شما باید یک تصویر اسکن شده و واضح را از کارت ملی خود آپلود کنید. پس از آن اگر کارمند دولت هستید باید فیش حقوقی خود، اگر کارمند شرکت‌های خصوصی هستید باید فیش حقوقی به همراه گواهی اشتغال به کار برای مدت زمان حداقل 3 سال و در صورتی که دارای شغل آزاد هستید باید صورت حساب یک ماهه اخیر خود را در لیست مدارکی که دارید قرار دهید.

پس از آن شما باید خرید اعتباری خود را با استفاده از چک‌هایی به تاریخ‌های مشخص شده انجام دهید. به همین علت تمامی این چک‌ها را نیز باید در لیست مدارک خود قرار دهید تا برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما مشکلی برای شما به وجود نیاید. دقت داشته باشید افرادی که دارای مشاغل آزاد هستند یا اینکه کسب و کاری را برای خود راه اندازی کرده‌اند برای اینکه بتوانند روند خرید را تکمیل کنند حتماً باید جواز کسب خود را نیز در لیست مدارک قرار دهند.

شرایط ضمانت لوازم خانگی و نحوه تحویل آن‌ها

محصولات پاکشوما که در سایت قسطچی به فروش می‌رسند معمولاً بین 18 تا 60 ماه ضمانت دارند که این مدت زمان گارانتی بین محصولات مختلف متفاوت است. به همین علت نیز زمانی که شما قصد خرید این محصولات را دارید حتماً باید با ورود به صفحه محصولات میزان گارانتی آن‌ها را مشخص کنید. از طرف دیگر نصب این محصولات نیز به طور کامل رایگان برای شما انجام می‌شود و نیازی به هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد. پس در صورتی که شما قصد خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما را دارید می‌توانید بدون هیچ نگرانی در خصوص کیفیت و عملکرد آن‌ها اقدام به خرید این محصولات کنید.

یک نکته بسیار مهم دیگر که وجود دارد و شما هم باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید این است که مدت زمان تحویل محصولاتی که شما اقدام به خرید اقساطی آن‌ها می‌کنید معمولاً بین 14 تا 30 روز خواهد بود. همانطور که مشاهده می‌کنید این مدت زمان ممکن است کمی طولانی شود. پس بهتر است که برنامه‌ریزی مناسبی برای آن داشته باشید تا با خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما به مشکل خاصی برنخورید.

قسطچی بهترین سایت برای خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما

آیا شما هم علاقه‌مند به خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما هستید و برای این کار به دنبال بهترین فروشگاه اینترنتی هستید؟ یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای انجام این کار پیش روی شما قرار دارد فروشگاه اینترنتی قسطچی است که می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهد. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که این فروشگاه معمولاً قیمت‌های مناسبی را نیز در محصولاتش ارائه می‌دهد که به شما در کاهش هزینه‌هایی که دارید کمک خواهد کرد.

مزیت بسیار مهم دیگر استفاده از خدمات سایت قسطچی این است که شما می‌توانید محصولات موردنیاز خود را به صورت کاملاً قسطی خریداری کنید و به همین علت نیز نیازی نیست که کل هزینه را به صورت یکجا پرداخت کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کرد که شرایط خرید قسطی در این سایت و فروشگاه اینترنتی بسیار ساده و راحت است و معمولاً شما با مشکل و چالش جدی برای این کار مواجه نخواهید شد. در صورت علاقه به آشنایی با خدمات و محصولات این فروشگاه می‌توانید از طریق لینک https://qestchi.com/ وارد این سایت شده و از محصولات آن دیدن کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید