images_1675186767.png

محصولات چرمی از گذشته در بین مردم طرف‌داران بسیاری داشته است. چرم پارچه‌ای مرغوب و شیک است که از آن برای تولید انواع لباس و پوشاک، اکسسوری، کیف و کفش استفاده می‌شود. اگر پوشاک چرمی که خریداری می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، تا سال‌ها دوام و ماندگاری دارد و برای زمان طولانی کاربردی خواهد بود. برند درسا یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان چرم در ایران است. این برند تجربه 30 سال تولید انواع کیف، کفش، جواهرات و اکسسوری را دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی تاریخچه برند درسا و راهنمای خرید از چرم درسا بپردازیم.

تاریخچه برند چرم درسا

شاهین فاطمی و امیر کاظم نورمحمدی در سال 1370 کار خود را در زمینه تولید محصولات چرمی آغاز کردند. آن‌ها کار خود را در کارگاه کوچکی با تولید جاکلیدی چرمی شروع کردند. بعد چند سال به‌تدریج و با سعی و تلاش توانستند تنوع محصولات تولیدی خود را گسترش دهند و سرانجام در سال 1378 آن‌ها موفق شدند کارخانه‌ای به وسعت 2000 متر را تأسیس کنند. چرم درسا در دهه دوم کار خود توانست فروشگاه‌های خود را در شهرستان‌ها گسترش دهد. دهه سوم فعالیت برند درسا زمانی بود که این برند توانست به‌خوبی نیاز مشتریان خود را بشناسد در ابتدا برند تاج درسا برای تولید جواهرات چرمی افتتاح شد. بعد از مدتی با تقاضای مشتریان برای داشتن منزلی مدرن، درسا تصمیم به تولید لوازم خانگی به سبک جدید و امروزی گرفت و برند خانه درسا تأسیس شد و در آخر کافه درسا با هدف ایجاد محیطی برای خلق لحظات نشاط بخش برای مشتریان در مکانی روح‌بخش ایجاد شد.

معرفی محصولات برای خرید از چرم درسا

برند درسا در زمینه تولید محصولات گسترده‌ای فعالیت می‌کند. درسا برای خانم‌ها و آقایان انواع کیف، کفش، جواهرات و اکسسوری تولید می‌کند. تنوع کیف و کفش چرم درسا فراوان است. شما می‌توانید انواع کیف و کفش اسپورت و مجلسی را در تولیدات درسا مشاهده کنید. علاوه بر این‌ها انواع لوازم خانگی مانند مبل، بوفه، اکسسوری تزئینی، میز ناهارخوری، کمد و گنجه توسط این برند در متنوع‌ترین رنگ‌ها و مدل‌ها تولید می‌شود.

کیف و کفش چرم درسا

چرم درسا اصلی‌ترین زیرمجموعه برند درسا محسوب می‌شود. این زیرمجموعه بر تولید محصولاتی مانند اکسسوری و کیف و کفش تمرکز دارد. انواع کفش، کیف‌ها و کیف پول درسا به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا بسیار محبوب هستند. شما می‌توانید انواع کفش کتانی، کفش رسمی، بوت و نیم بوت، کفش‌های راحتی و مجلسی را برای آقایان و خانم‌ها در فروشگاه‌های درسا با کیفیت بالا مشاهده کنید. علاوه بر این تنوع کیف‌های درسا برای همه افراد فراوان است. این کیف‌ها شامل کیف دستی رسمی، کوله پشتی، کراس بادی و کیف مجلسی می‌شود. تمامی کیف و کفش‌های درسا با استاندارد بالا و از چرم مرغوب و بادوام تهیه می‌شوند.

اکسسوری‌های چرم درسا

images_1675186970.png

همه افراد به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند زیبا به نظر برسند. اکسسوری‌ها در این زمینه به جذاب‌تر شدن استایل کمک می‌کنند. در دنیای فشن اکسسوری‌ها بسیار متنوع هستند اما اکسسوری‌های چرمی خاص‌تر هستند و طرف‌داران بیشتر دارند. اگر قصد خرید از چرم درسا را دارید، حتماً اکسسوری‌های آن را در اولویت قرار دهید. تنوع اکسسوری‌های درسا برای آقایان و خانم‌ها فراوان است. این محصولات چرمی شامل انواع جا کارتی، جاکلیدی و آویز کیف، کیف پول، کمربند و اکسسوری‌های تکنولوژی می‌شود. چرم باکیفیت، دوام و ماندگاری بالایی دارد و ازآنجایی‌که کیفیت محصولات چرمی درسا حرف اول را می‌زند، ما به شما محصولات درسا را پیشنهاد می‌کنیم.

خانه درسا، مبلمان لوکس چرمی

خانه درسا یکی از زیرمجموعه‌های برند درسا است که در سال 1394 به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد. خانه درسا یکی از برترین فروشگاه‌های چرمی ایرانی محسوب می‌شود که در آن به تولید انواع مبلمان و اکسسوری لوکس منزل می‌پردازد. حضور لوازمی چرمی نشانگر جلوه‌های طبیعت در خانه است. برای لوازم منزل اگر قصد خرید از چرم درسا را دارید، لوازم خانگی این برند بسیار متنوع است. اکسسوری‌های خانه درسا شامل انواع گلدان و ظروف تزئینی، آیینه، ساعت، مجسمه و شمعدان، پتو، کوسن و… می‌شود. همچنین لوازم چوبی آن شامل انواع مبلمان، میز ناهارخوری، ویترین و بوفه، کمد و… می‌شود. امروزه فروشگاه‌های خانه درسا به‌جز تهران در مشهد، اصفهان و شیراز شعبه دارند.

تاج درسا؛ تلفیق چرم و طلا

images_1675186971.png

اگر قصد خرید از چرم درسا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از محصولات تاج درسا دیدن کنید. تاج درسا یکی از زیرمجموعه‌های برند درسا محسوب می‌شود که در سال 1391 افتتاح شد. برند درسا با تلفیق چرم و طلا کالکشن‌های بی‌نظیر جواهرات را برای مشتریان خود طراحی می‌کند. تولید تاج درسا شامل انواع دستبند، انگشتر، گوشواره و گردنبند برای خانم‌ها و آقایان می‌شود. تنوع محصولات تاج درسا فراوان است و همین مسئله باعث محبوبیت این مجموعه در بین جوانان شده است. افزایش تنوع جواهرات درسا، طراحی‌های جذاب و کیفیت بالا در سال‌های اخیر این برند را به یکی از برندهای لوکس ایرانی در زمینه تولید جواهرات تبدیل کرده است. اگر قصد خرید هدیه برای عزیزان خود را دارید، محصولات تاج درسا پیشنهاد ما به شماست.

کافه درسا

سال 1394 برند چرم درسا در مکانی دنج و دوست داشتنی کافه درسا را راه‌اندازی کرد. کافه درسا مکانی دلنشین مخصوص دورهمی‌های گرم دوستانه در طبقهٔ سوم خانه درسا در شریعتی است. کافه درسا نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های برند چرم درسا است که باهدف ایجاد حس خوب در محیطی آرامش‌‍بخش و دل‌انگیز ایجاد شد. البته این فضای دلچسب با محیط چرمین درسا فاصله دارد. وقتی وارد محیط دوست‌داشتنی این کافه می‌شوید، در ابتدا درختچه و گل‌ها، طراحی گرم و دکوراسیون بکر آن توجه شما را جلب می‌کند. اگر قصد یک دیدار دوستانه یا قرار ملاقات رسمی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این کافه دلنشین را حتماً امتحان کنید.

همکاری برند چرم درسا و سواروسکی

یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای برند درسا همکاری آن با برند نام‌آشنای سواروسکی است. روابط عمومی برند درسا در سال 1396 از قرارداد همکاری با برند سواروسکی خبر داد. Swarovski برند محبوب اتریشی است که در زمینه تولید جواهرات و کریستال فعالیت می‌کند. این کلکسیون مشترک با الهام از آثار هنر ایرانی طراحی شد؛ به شکلی که کریستال‌های سواروسکی بر روی محصولات چرمی درسا با طراحی‌ نقوش پارسی قرار می‌گیرند.

خرید از چرم درسا

چرم درسا یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌هایی است که از آن برای تولید پوشاک، کیف و کفش همچنین لوازم‌خانگی می‌توان استفاده کرد. آنچه در طی این 30 سال باعث ماندگاری و پیشرفت‌های روزافزون برند چرم درسا شده است، کیفیت بالای محصولات آن است. درواقع خرید از چرم درسا یک سرمایه‌گذاری برای محصولاتی است که تا سال‌ها برای شما دوام و ماندگاری دارند. اگر به استایل و کیفیت لباس‌های خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد ما به شما خرید از محصولات چرمی برند درسا است. شما می‌توانید انواع محصولات متنوع درسا را با قیمت مناسب در وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید