آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین دوره‌ها را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

کوتاهی مو یکی از رشته‌های آموزش آرایشگری پرطرفدار است که همیشه مورد نیاز تمام افراد بوده و بازار مشتری بسیار خوبی دارد. البته با تغییرات دنیای مد و زیبایی، مرتب روش‌ها و مدل‌های جدید کوتاهی مو شکل گرفته و این لاین به یک کار تخصصی تبدیل شده است.

اگر بتوانید در حوزه کوتاهی مو متخصص شوید، می‌توانید با جذب مشتری زیاد، به درآمدهای خوبی برسید. برای متخصص شدن باید حتما آموزش حرفه‌ای ببینید و مسیر درستی را پیش بگیرید. در ادامه بیشتر در این مورد با هم صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

آموزش کوتاهی مو - آموزشگاه گل گیس

دوره آموزش کوتاهی مو

 برای یاد گرفتن درست و اصولی کوتاهی مو و حرفه‌ای شدن، باید یک دوره جامع و کامل آموزش کوتاهی مو را انتخاب کرده و زیر نظر مربیان مجرب و کارآزموده همه چیز را بیاموزید.

در این دوره تمامی تکنیک‌های مهم تقسیم بندی مو برای کوتاهی،  انواع زاویه کوتاهی مو و انواع آموزش کوتاهی مو مثل کوپ کرنلی(زنانه یا دخترانه)، کوپ لیر، مصری، گرد(مخصوص موهای متوسط یا کوتاه) با جدیدترین مدل‌های سبک هالیوودی و مدل روز به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

بازارکار و درآمد کوتاهی مو

هر فردی از زمان کودکی تا بزرگسالی شاید بارها برای کوتاهی مو به آرایشگاه مراجعه کند؛ پس این نیازی است که همیشه وجود دارد. این نشان از وجود بازار مشتری زیاد و همیشگی در لاین کوتاهی مو است. افرادی که در زمینه کوتاهی مو حرفه‌ای باشند، می‌توانند مشتریان زیادی را جذب کرده و به درآمدهای بسیار بالایی برسند.

یکی از نکات مثبت این رشته این است که برای شروع کار به سرمایه زیادی نیاز ندارد. بنابراین هر فردی می‌تواند با هزینه معقولی آموزش خود را تکمیل کرده و با خرید وسایل لازم، کار خود را شروع کند.

مراحل موفق شدن در رشته کوتاهی مو

برای موفق شدن در این راه باید مراحل زیر را با موفقیت طی کنید:

بررسی و انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری زنانه

برای شروع کار و آموزش دیدن اصولی، باید یک مرکز معتبر برای آموزش کوتاهی مو پیدا کنید. به همین دلیل، به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب بروید. آموزشگاهی که علاوه بر داشتن مربیان مجرب، به جدیدترین تجهیزات و امکانات مجهز بوده و به روزترین متدها و تکنیک‌ها را به هنرجویان آموزش دهد.

شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو

دوره آموزش کوتاهی مو - گل گیس

شرکت در دوره آموزشی، از ملزومات اولیه این راه است. در این دوره‌ها بهترین و جدیدترین تکنیک‌ها و سبک‌های کوتاهی مو به هنرجویان یاد داده می‌شود. البته کار روی مدل‌های واقعی بسیار به کسب تجربه و مهارت آنها کمک می‌کند. همین طور لازم به ذکر است وجود مربیان مجرب و کاربلد برای یک آموزش درست، ضروری و حیاتی است.

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای

شما پس از گذراندن دوره‌ آموزشی، مدرک معتبری می‌توانید دریافت کنید. با دریافت مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای، می‌توانید به سرعت در بازار کار وارد شده و در صورت نیاز به مهاجرت، از این مدرک در سراسر دنیا استفاده کنید.

داشتن یک مدرک معتبر فنی حرفه‌ای، می‌تواند بر اعتبار کاری شما بیفزاید و این باعث می‌شود که افراد و کسب‌وکارهای مختلف به راحتی به شما اعتماد کنند.

داشتن پشتکار و تمرین مداوم

اگر می‌خواهید یک متخصص کوتاهی مو شوید؛ هرگز از تمرین کردن دست نکشید. داشتن پشتکار و تمرین پیوسته، در موفقیت شما بسیار موثر است.

داشتن روابط عمومی قوی

داشتن مهارت‌های ارتباط با مشتری قوی، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید. یک متخصص کوتاهی مو باید همیشه با برخورد خوب و مناسب با مشتری روبرو شده، آنچه او می‌خواهد را به درستی درک کرده و آنچه را می‌خواهد برایش پیاده کند.

گل گیس، بهترین مرکز آموزش کوتاهی مو در تهران

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین دوره‌ها را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

گل گیس، بهترین مرکز آموزش کوتاهی مو در تهران

خانم لیلا خانی، مدیر آموزشگاه آرایشگری گل گیس، از سال 1393 کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و با مدیریتی موفق و درخشان، یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه تهران را ساخته‌اند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش کوتاهی مو به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید