کالسکه مسافرتی در کنار روروک، گهواره و کریر، در جابه‌جایی، حمل و نگه‌داری نوزاد به والدین کمک می‌کند. خرید لوازم نوزاد دلنشین‌ترین کاری است که والدین و نزدیکان او انجام می‌دهند. معمولاً چنین خرید‌هایی با وسواس بیشتری همراه است. این‌که چی بخرم، چه رنگی بخرم و یا چه مارکی بهتر است، برخی از درگیری‌های ذهنی یک مادر باردار را تشکیل می‌دهند. اطرافیان نیز در این شرایط به کمک مادر آمده تا خریدهای خود را در آرامش انجام دهد. ما نیز با معرفی ویژگی‌های یک کالسکهٔ خوب و معرفی بهترین کالسکهٔ ایرانی، سعی کردیم بخشی از درگیری‌های خرید برای نوازد را کم کنیم.

در این مقاله یکی از بهترین کالکسه‌‌های مسافرتی ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین نکات مهمی که در خرید کالسکه باید رعایت شود را بیان کرده و سعی داریم در خرید این وسیلهٔ کاربردی به شما کمک کنیم. لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی بفرمایید.

بهترین برند کالسکه مسافرتی

همهٔ ما دوست داریم همیشه بهترین‌ وسیله‌ها، بهترین لباس‌ها و بهترین هرچیزی را برای خودمان خرید کنیم. وقتی صحبت از خرید برای نوزاد است، شوق و اشتیاق چندین برابر می‌شود. همهٔ وسایل ضروری و غیرضروری نوزاد، از گهواره گرفته تا لباس‌های رنگارنگ و دلبر، همگی حس زندگی را به انسان منتقل می‌کنند. حساسیت خرید در خصوص وسیله‌هایی مثل روروک، کالسکه و … که معمولاً یک بار خریداری می‌شود، نسبت‌به لباس بیشتر است. به‌عبارتی خرید این وسایل به‌خصوص خرید کالسکهٔ بچه که در محیط بیرون مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دقت و توجهٔ بیشتری نیاز دارد. برهمین اساس پیش از معرفی بهترین محصول، باید با ویژگی‌های یک کالسکهٔ خوب و باکیفیت آشنا باشید.

ویژگی‌های کالسکه مسافرتی خوب

قبل از هرچیز بهتر است بدانید انواع کالسکه در چهار دستهٔ سنتی، ورزشی، عصایی و مسافرتی قرار می‌گیرند. کالسکه مسافرتی یا شهری برای سفر و استفاده در محیط بیرون بهینه شده‌است. این وسیله جابه‌جایی و حمل نوزاد را برای والدین آسان می‌کند. بسیاری از افراد به‌دلیل جاگیر و سنگین‌ بودن کالسکه‌، از کریر نوزاد برای حمل و جابه‌جایی استفاده می‌کنند. با تولید کالسکه‌های مسافرتی سبک وزن و عرضهٔ آن‌ها به بازار، طرفداران این وسیله نیز بیشتر شده‌است. به‌طورکلی یک کالسکه ایده‌آل هم برای نوازد و هم برای والدین، باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد.

  • کیفیت متریال مورد استفاده:

یکی از ویژگی‌های اساسی یک کالسکهٔ خوب، مرغوب بودن جنس آن است. متریالی که در قسمت‌های مختلف کالسکه‌های مسافرتی ازجمله بدنه، چرخ‌ها، پارچه، ترمز و … به‌کار برده می‌شود، در کارایی و طول عمر آن تأثیر دارند. به‌علاوه استفاده از مواد مرغوب به‌خصوص پارچه کالسکه در سلامت نوازد بسیار مؤثر است. جنس مواد مورد استفاده در تولید کالسکه بر وزن آن نیز تأثیر می‌گذارد. به این ترتیب بهترین کالسکه‌ها سبک‌وزن هستند و برای جابه‌جایی و حرکت دادن آن‌ها به نیرو و انرژی زیادی نیاز نخواهد بود.

  • وزن کالسکه:

در کالسکه‌های شهری، مهم‌ترین مشخصه وزن است. کالسکه‌های سنگین وزن، والدین را برای حمل آن در خودرو، قطار، هواپیما و … با مشکل مواجه می‌کنند. بنابراین یک کالسکهٔ شهری خوب باید سبک وزن باشد.

  • داشتن لوازم جانبی:

در هنگام خرید کالسکه موارد مختلفی ازجمله برخورداری از لوازم جانبی بررسی می‌شوند. بهترین کالسکه‌ها دارای لوازم جانبی کاربردی از قبیل سبد، سابه‌بان و مواردی این‌چنینی هستند. یک کالسکهٔ سبددار به والدین امکان می‌دهد تا وسایل موردنیاز نوزاد را در داخل کالسکه بگذارد و به‌آسانی به آن دسترسی داشته باشد. همچنین داشتن سایه‌بان برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب و محافظت در برابر باد و باران بسیار کاربردی است.

  • قابلیت تنظیم:

بهترین کالسکه‌های‌ مسافرتی با برخورداری از حالت‌های مختلف قابل تنظیم، راحتی بیشتری را برای نوزاد و کودک فراهم می‌کند. برای مثال، حالت‌های خوابیده، نشسته، تنظیم ارتفاع و تنظیم حالت سایبان از ویژگی‌های بهترین کالسکه‌های مسافرتی محسوب می‌شوند.

  • حالت تاشو:

مورد مهم دیگر داشتن قابلیت تاشو است. بدین ترتیب، به فضای کمتری برای نگه‌داری کالسکه در ماشین یا در محیط‌های دیگر نیاز خواهد بود. اکنون که با ویژگی‌های بهترین کالسکه‌های مسافرتی آشنا هستید، باید ببینیم چنین ویژگی‌هایی در کدام از یک کالسکه‌های مسافرتی ایرانی وجود دارد. طبق بررسی‌های انجام‌شده درمورد کالسکه مسافرتی ایرانی، کالسکه ریچ کیدز یکی از محصولات برند بیبی استار، بیشترین تطابق و همخوانی را با ویژگی‌های یک کالسکهٔ خوب و باکیفیت دارد.

معرفی کالسکه مسافرتی ریچ کیدز

کالسکه‌های ریچ کیدز نخستین کالسکه‌های ایرانی هستند. این محصولات توسط برند بیبی استار در سال 2019 تولید و به بازار داخلی عرضه شدند. کیفیت بالای کالسکه ریچ کیدز موجب استقبال بازارهای خارجی شد و اکنون این محصول طرفداران فراوانی در داخل و خارج از ایران دارد. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، کالسکه‌های ریچ کیدز از تمام ویژگی‌ها و مشخصات یک کالسکهٔ خوب برخوردارند. بر همین اساس به‌‌جرأت می‌توانیم آن را به‌عنوان بهترین کالسکه ایرانی به تمام کسانی که خواهان بهترین و بالاترین کیفیت هستند پیشنهاد بدهیم. برای بیان بهتر این قضیه، در ادامه مشخصات و سپس مزایای کالسکه ریچ کیدز را بیان کردیم.

ویژگی‌های کالسکه ریچ کیدز

کالسکه‌های شهری ریچ کیدز ویژگی‌های کالسکه‌های خوب ازجمله وزن سبک، حمل آسان و … را در خود دارند. بدنهٔ این محصول با استفاده از آلومینوم ساخته شده‌است. لذا وزن سبکی دارد و جابه‌جایی و حمل آن برای والدین مشکل‌ساز نیست. به‌طورکلی تمامی محصولات ریچ کیدز ازجمله کالسکه و کریر نوازد با استفاده از متریال مرغوب تولید می‌شود و برای کاربری آسان و رضایت‌بخش مناسب‌سازی شده است. می‌توانید مزایای این محصولات را در ادامه مطالعه بفرمایید.

مزایای کالسکه‌ ریچ کیدز

کالسکه ریچ کیدز به دلیل برخورداری از مزایای متعدد با برندهای خارجی کالسکه برابری می‌کند. برخی از مزایای این محصول عبارتند از:

  • طراحی بهینه برای استفاده در شهر و سفروزن سبک و جادار بودن کالسکه ریچ‌کیدز آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل و نگه‌داری نوزاد در سفر و داخل شهر تبدیل کرده‌است.
  • دسته چمدانی: کالسکه‌های مسافرتی ریچ‌‌کیدز دارای یک دستهٔ چمدانی هستند. این دسته حمل و جابه‌جایی کالسکه را بسیار آسان کرده‌است.
  • قابلیت جمع‌شدن آسان: هرچند که اکثر کالسکه‌های مسافرتی از قابلیت جمع‌شدن برخوردارند؛ اما کالسکه‌های ریچ‌ کیدز به‌دلیل جمع‌شدن آسان، موردتوجه قرار گرفته‌اند. به‌عبارتی دیگر شما می‌توانید این کالسکه‌ها را تنها با یک دست جمع کنید و در داخل خودرو، هواپیما، قطار یا هر محل دیگری قرار دهید.
  • کوچک‌ترین اندازه در حالت جمع‌شده: کالسکه ریچ کیدز در حالت جمع‌شده به اندازه حدودی (30 × 40 × 58) سانتی‌متر تبدیل می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید آن را در داخل چمدان نیز قرار دهید.
  • امنیت: کالسکه ریچ کیدز با برخورداری از سه ویژگی مهم، استفاده از کمربندی 5نقطه‌ای، برخورداری از ترمز تک استپ و داشتن گارد محافظ‌شونده، تمامی پارامترهای امنیت یک کالسکه برای نوازد را رعایت کرده‌است.
  • سیستم تعلیق: برخورداری از فنربندی و سیستم تعلیق، حرکت بر روی مسیرهای ناهموار و پر از سنگ‌ریزه را نیز به‌آسانی میسر می‌سازد.

سخن پایانی

داشتن فرزند برای والدین شور و شوقی بی‌پایان به همراه دارد. مراقبت از نوازد بسیار مهم است و این قضیه در محیط‌های بیرونی به حساسیت بیشتری نیاز دارد. داشتن یک کالسکه مسافرتی به شما کمک می‌کند تا نگه‌داری، حمل و جابه‌جایی نوزادتان در محیط‌های بیرونی به‌راحتی انجام شود. این کالسکه‌ها برای استفاده در شهر و سفر طراحی شده‌اند. با وجود برندهای متنوع در بازار شاید انتخاب و خرید کالسکه شهری اندکی سخت باشد؛ اما در صورتی که بهترین ویژگی‌های یک کالسکهٔ خوب و نکات مهم خرید را بدانید، خیلی سریع بهترین محصول را خواهید یافت. کالسکه شهری ریچ‌کیدز یکی از بهترین کالسکه‌ها و نخستین کالسکه شهری ایرانی است. این محصول با کیفیت بالای بدنه و چرخ‌ها، وزن سبک، امنیت و مزایای متعدد دیگر، به یکی از محصولات پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی تبدیل شده‌است. این محصول و روروک دوریس و کریر نوزاد سه کاره از پرفروشترین محصولات برند بیبی استار می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید