افراگرافیک؛ تولید کننده برتر انواع جعبه‌های هارد باکس

جعبه هارد باکس یکی از کاربردی‌ترین انواع جعبه بسته بندی است که به‌ دلیل ظاهر زیبا و متفاوت و همچنین قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. این نوع جعبه اغلب برای بسته بندی محصولات لوکس و خاص استفاده می‌شود، بنابراین مهم است که کیفیت ساخت خوبی داشته‌ باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین تولیدکنندگان جعبه‌های هارد باکس در ایران آشنا کنیم که می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصول، سفارش چاپ هاردباکس خود را به این تیم بسپارید.

جعبه هارد باکس چیست؟

جعبه هارد باکس به‌ نوعی از جعبه‌های بسته‌بندی گفته‌ می‌شود که ساختار مقوایی شکل و محکمی دارد و در گروه جعبه‌های دست‌ساز و گران قیمت قرار می‌گیرد. این جعبه‌ها از چندین لایه مقوای ضخیم ساخته‌ شده‌اند که با روکشی از جنس کاغذ گلاسه سفید یا چاپ‌ شده، چرم، پارچه مخمل، چوب، مقوای ایندربورد و سایر پوشش‌های مدرن و شیک دیگر پوشانده شده ‌است.

هارد باکس یا جعبه سخت از نظر ظاهری کاملاً لوکس و جذاب به نظر می‌رسد و به‌طور ایمن از محصول داخل جعبه در برابر ضربه، فشار و هرگونه آسیب احتمالی محافظت می‌کند. اغلب تولیدکنندگان کالاهای لوکس برای بسته‌بندی اجناس خود به خرید هاردباکس روی می‌آورند. این جعبه به‌ دلیل طراحی متفاوت، جنس سخت و مقاومت بالا، در مقایسه با دیگر جعبه‌های مقوایی ساده یا جعبه‌های آماده از زیبایی و کارایی بیشتری برخوردار است و می‌تواند موقعیت محصولات یا کالاهای مد نظرتان به‌ طرز عجیبی بهبود بخشد.

بدنه مقاوم و مستحکم جعبه هارد باکس باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها از این جعبه‌ برای بسته‌بندی اجناس خاص و شکننده خود استفاده ‌کنند. جعبه هاردباکس بیشتر از آنچه فکر می‌کنید کاربرد دارد، از بسته‌بندی طلا و جواهرات گرفته تا بسته‌بندی مواد خوراکی.

جعبه هارد باکس چه کاربردهایی دارد؟

برخی از مهم‌ترین کاربردهای جعبه هارد باکس عبارتند از:

  • بسته‌بندی مواد غذایی و خوراکی و محصولات لوکس و خاص صادراتی مانند خرما، زعفران، صنایع‌دستی، شکلات‌های پذیرایی، انواع خشکبار و میوه‌های خشک
  • حفاظت از محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس، اکسسوری‌های لوکس محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن‌های گران‌قیمت و خوشبوکننده‌ها در برابر عوامل آسیب‌زننده
  • یک بسته‌بندی عالی برای زیورآلات گران‌بها و ارزشمند مانند طلا و جواهر، نقره، ساعت‌های لوکس, عینک و بدلیجات خاص
  • محافظت از صنایع الکترونیکی و کالاهای دیجیتال لوکس و گران قیمت مانند گوشی موبایل، تبلت، هدفون، هندزفری، ساعت‌های هوشمند، ایر پاد، دوربین و تجهیزات بازی، گجت‌ها، لپتاپ و سایر کالاهای الکترونیکی در برابر ضربه و صدمات احتمالی

معرفی گروه مشاوران طراحی و چاپ افراگرافیک

شرکت افراگرافیک به‌ عنوان یک شرکت فعال در صنعت طراحی گرافیک، چاپ و خدمات تبلیغاتی، فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در حوزه طراحی گرافیک و تبلیغات آغاز کرده است. این مجموعه با در اختیار داشتن جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ توانسته است طیف وسیعی از محصولات تبلیغاتی و چاپی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

این مجموعه کارآزموده در حوزه طراحی و گرافیک، چاپ آفست، چاپ دیجیتال، جعبه هارد باکس، چاپ جعبه و بسته‌بندی، زونکن و کلاسور و سررسید و تقویم فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به ‌سمت خود جلب کند. برای سفارش جعبه هارد باکس گروه مشاوران طراحی و چاپ افراگرافیک بستری آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از طریق سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. به علاوه اینکه کارشناسان این مجموعه برای ارائه مشاوره رایگان در تمام مراحل ثبت سفارش همراه مشتریان هستند.

انواع جعبه هارد باکس افراگرافیک

یکی از مجموعه محصولات باکیفیت افراگرافیک، جعبه هارد باکس است. این مجموعه سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع جعبه هارد باکس در تهران دارد. انواع جعبه هاردباکس مجموعه افراگرافیک با توجه به جنس روکش، ضخامت مقوای به کار رفته در آن، شکل ظاهری، نحوه باز و بسته شدن در جعبه و نوع کاربرد، به شرح زیر هستند:

  1. جعبه هارد باکس کشویی

طراحی این نوع جعبه شبیه قوطی کبریت به ‌صورت کشویی است. به این شکل که جعبه و درب (یا روکش)

آن به‌ صورت کشویی داخل یکدیگر قرار می‌گیرند.

  1. جعبه هارد باکس سه تیکه

این جعبه از سه قسمت اصلی درب بالای جعبه، بدنه و کفه قسمت پایینی جعبه تشکیل شده‌ است. مهم‌ترین تفاوت ظاهری جعبه سه تکه با جعبه یک تکه، اضافه شدن کفه در انتهای جعبه است.

  1. جعبه هارد باکس دو تیکه

جعبه هارد باکس دو تیکه از جمله جعبه‌های شیک و لوکس است که دارای دو قسمت مجزای درب و کفه زیرین می‌باشد. جعبه‌های یک تیکه بیشترین کاربرد را در جعبه‌های تلفن همراه، ساعت، جواهرات، محصولات آرایشی و کفش‌های طبی دارند.

  1. جعبه هارد باکس مگنت

همان طور که از نام این جعبه پیداست، به‌ شکل مگنت یا آهن‌ربا باز و بسته می‌شود. معمولاً دو قطعه آهن ربای نازک زیر روکش و بدنه جعبه قرار دارد تا جعبه به ‌راحتی باز و بسته شود. این جعبه مگنت‌دار زیبا و فوق‌العاده لوکس برای بسته بندی سرویس طلا و جواهر یا نیم‌ست‌ها بیشترین کاربرد را دارد.

  1. جعبه هارد باکس کادویی

جعبه کادویی نوعی بسته بندی است که عمدتاً برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان و همچنین به‌ عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود. این جعبه‌ها در انواع مگنت، کشویی و تاشو تولید می‌شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

  1. جعبه هارد باکس اریب

جعبه هارد باکس اریب یک جعبه شیک و لاکچری با طراحی خاص برای انواع محصولات لوکس و گران قیمت مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، گل‌های تزئینی، شمع و شکلات‌های خاص جهت هدیه دادن است.

  1. جعبه هارد باکس جواهرات

جعبه هارد باکس جواهرات اغلب بیشترین کاربرد را در حفظ و نگهداری طلا و جواهرات گران قیمت و لوکس دارد. این جعبه به انواع مختلفی از جمله مگنت، کشویی، تلسکوپی و کتابی تقسیم می‌شود که می‌توانید بسته به نیاز خود از هر کدام از این جعبه‌ها استفاده‌ کنید.

  1. جعبه هارد باکس مواد غذایی

این جعبه الهام گرفته از مدل باز و بسته شدن کتاب‌های صحافی شده‌ است، اما دقیقاً در جهت باز کردن جلد یک کتاب، باز و بسته می‌شود. جعبه هارد باکس موادغذایی معمولاً برای بسته بندی شکلات‌های پذیرایی، انواع خشکبار، میوه‌های خشک، تی بگ و میوه‌های صادراتی استفاده می‌شود.

  1. جعبه هارد باکس عطر و ادکلن

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع جعبه‌های سخت، جعبه هارد باکس عطر و ادکلن است. این جعبه‌ها دارای لبه‌های برجسته و فرورفته‌ای است که هنگام بستن در جعبه کاملاً بر روی یکدیگر چفت می‌شوند.

  1. جعبه هارد باکس بازی

برای نگهداری لوازم جانبی و تجهیزات مربوط با بازی‌های مختلف، جعبه هارد باکس بازی بهترین انتخاب است. زیرا علاوه بر مقاومت و استحکام بالا، می‌توان آن را به ‌راحتی جابه‌جا کرد.

برای سفارش هر یک از محصولاتی که معرفی کردیم، فقط کافیست به نشانی afragraphic.com/print-box-packaging/hard-box/ افراگرافیک مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید