رایحه ها می توانند بسیار قوی تر از کلمات، احساسات و ظواهر باشند و به صورت مستقیم بر عقاید و اراده دیگران تاثیر بگذارند. بدون تردید نمی توان قدرت حیرت انگیز رایحه عطرهای لوکس را در دور کردن تاثیرات منفی اطراف انکار کرد. انتخاب عطر برای رویدادهای مختلف حائز اهمیت ویژه ای است؛ زیرا بوی یک عطر لوکس می تواند نشان دهنده کردار و شخصیت یا سلیقه شما باشد. فاخر دیده شدن در مهمانی ها و مجالس اصلی ترین دلیل خرید عطرهای لوکس توسط خانم ها است. استفاده از عطر در رعایت بهداشت فردی نیز بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند بوی بد را از بدن و لباس های شما دور کند. البته استفاده از عطر خاص می تواند در اعتماد به نفس شما نیز تاثیر بگذارد و روابط اجتماعی شما را تقویت کند.

فخر فروشی به سبک پوشش و عطر و ادکلن

تاثیر عطرهای لوکس و خاص بر شخصیت افراد

رایحه ای که مختص شما باشد می تواند شخصیت شما را به دیگران نشان دهد. برخی رایحه ها مختص یک نوع سلیقه و شخصیت هستند و شما با مشاهده چند مدل عطر و ادکلن لوکس می توانید عطر مخصوص خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. در واقع عطر شما می تواند همانند برند برای شما عمل کند. همچنین استفاده از عطر یا ادکلن با رایحه دلخواه می تواند روحیه شما را در مجالس مختلف تقویت کند و باعث شادابی روح و روان شما شود. ناگفته نماند که نوع عطری که از آن استفاده می کنید، می تواند خلق وخوی شما را برای دیگران آشکار کند.

حس جذابیت در مجالس با استفاده از عطر و ادکلن های لوکس

یک عطر خوب می تواند باعث جذاب تر دیده شدن شما شود که این مبحث برای آقایان امری حیاتی خواهد بود. آقایان همواره خواستار محبوبیت و جذاب دیده شدن در جمع ها هستند. البته خانم ها نیز دوست دارند در هنگام ورود به مکانی، تصوری ماندگار از آن ها در ذهن اطرافیان ثبت شود. عطرها در روایح مختلف دارای جذابیت های خاصی هستند و هرکدام می توانند تاثیرات به خصوصی در زندگی شما بگذارند. البته نوع فرمول یک عطر و ترکیب روایح آن نیز بی تاثیر نخواهد بود پس قبل از تهیه یک عطر به نوع ترکیبات نت های پایه، میانی و نهایی آن توجه داشته باشید.

استفاده از عطر و ادکلن های لوکس

عطر لوکس، پلی نامرئی میان تیپ های شخصیتی و سبک پوشش مختلف

هرکدام از افراد می توانند باتوجه به نوع پوشش خود از عطر متناسبی استفاده کنند. عطرها در واقع همانند پل نامرئی میان تعامل بین پوشش شما با شخصیت تان هستند. برای دستیابی به پاسخ با عطر خود چی بپوشم می بایست عطرهای متناسب با تیپ های شخصیتی خود را خریداری کنید.

سبک پوشش کلاسیک

معمولا افرادی که به سبک پوشش کلاسیک علاقه مند هستند، بخش زیادی از زندگی آن ها به اداره ها، مسائل تجاری و روابط رسمی گره خورده است. این نوع افراد عمدتا پوششی شیک با پیراهن و شلوارهای اتوخورده بر تن دارند و قدرت درونی آن ها از روی پوشش آن ها نمایان است. از نت های محبوب برای این نوع پوشش می توان به روایح گل برف، یاس، رز و زنبق اشاره کرد.

افراد شیک پسند و خاص

افراد شیک پسند در پوشش خود به دنبال ترکیب رنگ و لباس های جذاب هستند و همیشه از عطرهایی با روایح ناب و دست نیافتنی استفاده می کنند. این افراد بر جزئیات پوشش خود اهمیت بسیاری قائل هستند و تعادل در تیپ شخصیتی آن ها و نوع پوشش یا حتی نوع عطر برای آن ها اهمیت زیادی دارد. نت های چایپر و ترکیب روایح نعناع هندی و لابدانیوم با ترنج یا خزه بلوط می تواند برای افراد شیک پسند بهترین انتخاب باشد.

عطرهای شیک برای افراد خاص

افراد ریلکس

افراد ریلکس کسانی هستند که در انتخاب و ست کردن لباس سخت گیر نیستند و حتی دوست ندارند با نوع پوشش خود خودنمایی کنند. عمدتا این نوع تیپ های شخصیتی لباس های کتان و جین بر تن می کنند که اتوکشی آسانی دارند. نت های چوبی و آروماتیک برای این دسته سبک پوشش و کسانی که به لباس های کژوال علاقه مند هستند، گزینه ایده آلی خواهند بود.

ماجراجو و نمایشی

افرادی که به ماجراجویی و نمایش علاقه زیادی دارند و به سراغ لباس های رنگی و هیجان انگیز سوق می یابند. این افراد به رنگ های روشن و ترکیب رنگ ها اهمیت بالایی قائل هستند و برای تیپ خود از اکسسوری های برجسته استفاده می کنند. عطرهای شرقی و کهربایی بهترین انتخاب برای این دسته افراد خواهند بود. نت های گل فام، چوبی، وانیل، دارچین و مشک می تواند برای ذائقه افراد ماجراجو لذت بخش باشد.

ادکلن لوکس

کلام پایانی

این واقعیت بر هیچ کس پنهان نیست که انتخاب عطر می تواند تاثیر به سزایی در فاخر دیده شدن در رویداد ها، مجالس و مهمانی ها بگذارد. خانم ها با هر نوع تیپ شخصیتی و سبک پوشش می تواند با انتخاب عطری مختص خود، در مجالس بدرخشند و خودنمایی کنند. امروزه عطارها برای ساخت عطرهای لوکس از ترکیب روایح مختلفی استفاده می کنند و عطر و ادکلن های مختلقی را خلق می نمایند که هرکدام از آن ها برای سبک پوشش های مختلف کلاسیک، ماجراجو، کژوال و.. مناسب هستند. انتخاب مدل های مختلف ادکلن لوکس می تواند بر زیباتر دیده شدن استایل شما نیز بسیار تاثیرگذار باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید