آرایش ساده دخترانه 1401 برای هر گروه سنی و هر فصلی مناسب است. در این آرایش از رنگ های روشن و ملایم استفاده می شود که زیبایی دوچندانی به صورت می دهد. پارس مگ در این مقاله مراحل آرایش ماندگار و شیک را بصورت تصویری برایتان قرار داده است. علاوه بر آن جدیدترین مدل های آرایش روز دنیا را در اختیارتان گذاشته است.

فهرست محتوا نمایش

ویدیو آموزش آرایش ساده دخترانه 1401

مراحل آرایش ساده دخترانه 1401

مهم ترین نکته ای که در میکاپ دخترانه باید در نظر بگیرید، انتخاب رنگ است. رنگ ها باید ملایم و روشن باشند تا چهره دخترانه و جوان شما حفظ شود. در کانتور صورت، زدن رژگونه، و کشیدن خط چشم اغراق نکنید. زیرا در این صورت حالت طبیعی چهره شما زیر آرایش غلیظتان پنهان می شود. در این مقاله یک مدل آرایش دخترانه ساده را برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید در مهمانی ها و مجالس از آن استفاده کنید.

آرایش تیلور سوییفت - آرایش ساده دخترانه 1401

کار خود را با پرایمر آغاز کنید

پرایمر پوست شما را برای آرایش آماده می کند. در واقع این محصول بی نظیر با آبرسانی و بستن منافذ باز پوست شرایطی را فراهم می کند که کانسیلر و کرم پودر به خوبی روی پوست شما بنشینند و ماندگاری آرایش را بیشتر می کند. مقداری از پرایمر را به پوستتان بزنید و خوب آن را با انگشتانتان روی پوست پخش کنید. چند دقیقه صبر کنید و سپس مرحله بعدی را شروع کنید.

با کانسیلر پوست خود را صاف و یکدست کنید

ابتدا یک کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. سپس آن را به زیر چشم، پیشانی، روی بینی، و اطراف دهان خود بزنید و با یک براش آرایشی مناسب آن را به طور کامل روی صورت خود پخش کنید.

نحوه صحیح کرم پودر زدن - آرایش ساده دخترانه 1401

کرم پودر مناسب پوست خود را بزنید

برای زدن کرم پودر، اولین مرحله انتخاب تشخیص تناژ پوست است. سایه ای که انتخاب می کنید باید متناسب با تناژ و نزدیک به رنگ پوست شما باشد. اختلاف زیاد رنگ کرم پودر با رنگ پوست آرایش شما را غیرطبیعی جلوه می دهد.

نکته دوم استفاده از ابزار آرایشی مناسب برای این کار است. برای اینکه کرم پودر به بهترین شکل روی پوستتان بنشیند، ابتدا یک بیوتی بلندر را کاملا خیس کنید. سپس آن را در دستتان فشار داده و آب اضافی آن را بگیرید.

اکنون مقدار مناسبی از کرم پودر را روی پوستتان بزنید و آن را با بیوتی بلندر خیس به طور کامل پخش کنید. این روش به شما کمک می کند در مصرف کرم پودر خود صرفه جویی کنید. زیرا هنگام استفاده از سایر اسفنج های آرایشی، مقدار زیادی از کرم جذب اسفنج شده و هدر می رود. همچنین، خیس کردن بیوتی بلندر باعث می شود کرم به خوبی با پوست شما ترکیب شود و ظاهر طبیعی تری به پوست شما بدهد.

آرایش ابرو - آرایش ساده دخترانه 1401

ابروهای خود را حالت دهید

اگر ابروهای پر و خوش حالتی دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. اما در غیر این صورت با کمی سایه یا مداد، جلوه بیشتری به ابروهای خود بدهید.

برای شروع، ابروهای خود را به سمت پایین شانه کنید. با استفاده از یک براش کوچک سفت مقداری از سایه همرنگ ابروهایتان را بردارید و آن را در امتداد خط طبیعی بالای ابروهایتان بکشید.

سپس ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید و مقداری از سایه را در امتداد خط پایین ابرو نیز بکشید. در استفاده از سایه زیاده روی نکنید. فقط مقدار کمی از آن برای اصلاح فرم و ایجاد یک مدل ابرو دخترانه کافی است.

از برنزر برای کانتورینگ صورت استفاده کنید

همانطور که گفتیم، برای آرایش دخترانه ساده به کانتورینگ صورت پیچیده و سنگینی نیاز ندارید. فقط کافی است مقداری برنزر پودری را با سایه ۱ تا ۲ درجه تیره تر از رنگ پوست خود به زیر استخوان گونه و زیر گردنتان بزنید.

مدل جدید سایه چشم - آرایش ساده دخترانه 1401

سایه چشم خود را بزنید

در آرایش ساده دخترانه 1401 برای اینکه سایه به خوبی روی پوست پلک شما قرار بگیرد و ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است قبل از زدن سایه از پرایمر چشم استفاده کنید.

در این مدل میکاپ که در این مقاله آموزش می دهیم، از سایه های قرمز روشن، نارنجی، و نقره ای اکلیلی استفاده شده است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود از رنگ های روشن دیگر مانند صورتی، هلویی، طلایی و … استفاده کنید.

با ریمل و مداد چشم آرایش چشم خود را کامل کنید

با استفاده از ریمل مژه های خود را حالت دهید. اگر مژه های خیلی کوتاه و کم پشتی دارید، می توانید از یک مژه مصنوعی طبیعی استفاده کنید و جلوه بیشتری به چشم و مژه های خود بدهید.

در نهایت نیز با یک مداد چشم مشکی، خط مژه خود را تیره کنید. در این سبک آرایش نیازی به کشیدن خط چشم نیست. اما اگر با توجه به حالت چشمتان احساس کردید که کشیدن خط چشم نیاز است، می توانید یک خط باریک بالای خط مژه خود بکشید که طبیعی به نظر برسد.

سلنا گومز - آرایش ساده دخترانه 1401

اکنون نوبت رژ گونه است

رژ گونه در میکاپ دخترانه باید بسیار ملایم باشد. در آرایش ساده دخترانه 1401 یک رنگ مرجانی بسیار ملایم را انتهاب کنید. براش خود را به پودر رژ گونه آغشته کنید و با ضربه زدن بادسته براش، مقدار پودر اضافی را از روی آن بتکانید.

براش را با حرکات رفت و برگشتی آرام و ملایم بالای استخوان گونه خود بکشید. براش آغشته به رژ گونه را کمی به بینی خود نیز بزنید تا سایه همرنگ گونه های شما را به خود بگیرد.

آرایش با رژ قرمز - آرایش ساده دخترانه 1401

هایلایتر فراموش نشود

هایلایتر را بوسیله یک براش بادبزنی به بالای گونه، روی تیغه بینی، و وسط چانه خود بزنید. هایلایتر باعث می شود این قسمت ها نور بیشتری به خود جذب کنند و درخشان تر و برجسته تر به نظر برسند.

در مرحله آخر رژ لب خود را بزنید

رنگ لب های شما در این سبک آرایش باید ملایم و طبیعی باشد. انتخاب رنگ رژ‌ لب باید متناسب با تناژ پوستتان باشد. اگر تن پوست سرد دارید می توانید از رنگ های صورتی و بنفش ملایم استفاده کنید. اما اگر تن پوست شما گرم است رنگ های نارنجی و هلویی بیشتر برای شما مناسب هستند. رنگ های نود و کالباسی هم می توانند انتخاب مناسبی برای آرایش دخترانه باشند.

رژ زدن - آرایش ساده دخترانه 1401

آرایش خود را با اسپری فیکس به پایان برسانید

اسپری فیکساتور برای آرایش تابستانی یا میکاپ مخصوص جشن و مهمانی بسیار ضروری است. فیکساتور باعث می شود چربی پوست شما گرفته شده و ماندگاری آرایش بیشتر شود.

اکنون میکاپ ساده و دخترانه ما به پایان رسید. یادتان باشد این آرایش برای مهمانی طراحی شده بود. اما برای آرایش روزانه باید مدل ساده تر و سبک تری را انتخاب کنید. بخصوص استفاده مداوم از فیکساتور برای پوست مضر است و توصیه می شود هرازگاهی استفاده شود.

نکات کلیدی ماندگاری آرایش تابستانی

برای ماندگاری آرایش تابستانی، حتما باید چربی اضافی پوست خود را با استفاده از تونرهای پوستی مخصوص پوست‌های چرب و همین طور پرایمر از بین ببرید. به علاوه شستشوی پوست با آب سرد پیش از شروع آرایش، کمک می‌کند تا دوام بیشتری به میکاپ خود بدهید. اگر از ضد آفتاب استفاده می‌کنید، حتما به اندازه کافی منتظر بمانید تا این لایه کرم به خوبی جذب پوست شده و سپس از کرم آرایشی اصلی خود استفاده کنید.

آرایش برنزه - آرایش ساده دخترانه 1401

برای انتخاب کرم پودر مناسب، محصولی را توصیه می‌کنیم که فاقد چربی بوده یا حداکثر چربی کنترل شده و کمی داشته باشد. با توجه به تعریق پوست در فصل تابستان، کرم‌های آرایشی دارای چربی، ماندگاری کمی از خود نشان خواهند داد. در نظر داشته باشید که انتخاب کرم ضدآفتاب رنگی در این فصل بسیار حائز اهمیت است. در نهایت به کار بردن اسپری تثبیت‌کننده آرایش برای دوام آرایش تابستانی، بسیار حائز اهمیت است و می‌توان از طریق آن، زمان بیشتری به آرایش بخشید.

برای آرایش ساده دخترانه 1401 در نظر داشته باشید که آرایش ملایم و سبک در فصل تابستان، به مراتب ماندگاری بیشتری داشته و در صورتی که به سراغ رنگ‌های روشن، ملایم یا حداکثر مات بروید، زیبایی آرایش شما در گرما و شرایط تابستانی، برتر خواهد بود. استفاده از رنگ‌های تند و غلیظ، باعث می‌شود که آرایش شما در فصل تابستان، خیلی زود جلوه خود را از دست داده و به چیزی ناخوشایند روی پوست تبدیل شود.

ماندگاری آرایش روی پوست چرب

کلید طلایی دوام آرایش روی پوست چرب، به انتخاب محصولات آرایش فاقد چربی ارتباط دارد و باید حتما پیش از شروع آرایش، از محصولات تنظیم‌کننده چربی پوست استفاده کرده و پوست صورت خود را به خوبی پاکسازی کرده باشید. شستشوی مناسب صورت پیش از آرایش، کمک می‌کند تا چربی اضافی از بین رفته و پوست شما بهتر پذیرایی آرایش باشد. کاغذهای چربی‌زدا نیز گزینه‌های مناسبی برای آماده کردن پوست چرب، پیش از شروع آرایش هستند.

آرایش تابستانی - آرایش ساده دخترانه 1401

اگر چه استفاده از محصولات آرایشی ضدآب، یک فاکتور کلی برای حفظ ماندگاری آرایش است، اما این موضوع در خصوص پوست‌های چرب، از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. برای ماندگاری بیشتر لوازم آرایش روی پوست چرب توصیه می‌شود حتما از بهترین پنکک برای پوست چرب استفاده کنید تا آرایش بادوامی داشته باشید. همچنین به طور مثال از سایه‌های مایع یا کرمی که دارای حالت چرب و روانی هستند، خودداری کنید. خرید سایه‌ پودری با کیفیت بهترین جایگزین خواهند بود. به علاوه به کار بردن رژ لب مات نیز کمک می‌کند تا آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد.

ماندگاری آرایش روی پوست خشک

برای ماندگاری آرایش روی پوست خشک، حتما پیش از انجام آرایش از کرم‌های مرطوب‌کننده مناسب و آبرسان استفاده کرده و زمینه پوست خود را برای دریافت کرم‌های آرایشی آماده سازید. استفاده از پرایمر و در نهایت استفاده از فیکساتور آرایش توصیه می‌شود. برای رسیدن به آرایش ماندگار روی پوست خشک، لزوما نباید از کرم‌های آرایشی دارای چربی استفاده کنید، به کار بردن آبرسان‌ها، کفایت خواهد کرد.

آرایش زیبا - آرایش ساده دخترانه 1401

در نظر داشته باشید که برای ماندگاری آرایش روی پوست خشک، باید پودرهای آرایشی را حذف کرده و به جای آن‌ها از کرم‌های آرایشی استفاده کنید. لایه‌برداری پوست به شکل ملایم نیز می تواند به حذف پوسته‌های ریز ناشی از خشکی پوست کمک کرده و پس از آن آرایش با دوام بیشتری روی پوست قرار بگیرد. این پوسته‌های نازک و به ظاهر جزئی ناشی از خشکی، یکی از عوامل تخریب شدن آرایش پس از گذشت یک تا دو ساعت هستند.

راه جلوگیری از ماسیده شدن آرایش

برای جلوگیری از ماسیده شدن آرایش، لازم است که حتما از پرایمر استفاده کرده و در ضمن آرایش سبکی با لایه نازک کرم پودر، تدارک ببینید. همین طور در نهایت پخش مناسب کرم پودر و به کار بردن پودر فیکساتور و پنکک صورت به جلوگیری از ماسیده شدن آرایش کمک خواهد کرد.

از این‌ها گذشته معمولا لوازم آرایش دارای چربی زیاد، یکی از عوامل ماسیده شدن آرایش هستند و برای جلوگیری از این اتفاق باید از استفاده لوازم آرایش چرب، پرهیز کنید. همچنین ماساژ دادن پوست با یک تکه یخ پیش از شروع آرایش، می‌تواند به بسته شدن منافذ پوستی و پیشگیری از ماسیده شدن آرایش کمک زیادی کند.

ترفندهای آرایش ساده دخترانه 1401

در آرایش ساده دخترانه 1401 برای زیباتر شدن بهتر است زاویه سازی کنید. اگر کار آرایشگران حرفه ای را مشاهده کرده باشید از چند رنگ کرم تیره و روشن برای ایجاد خط و زاویه در صورت استفاده می کنند.

شما هم می توانید برای آرایش صورت دخترانه از همین روش استفاده کنید و با برجسته کردن قسمت های مختلف صورت و محو کردن بخش های دیگر و نواقص چهره به کمک کانتور و کانسیلر یا دو کرم پودر تیره و روشن به راحتی آرایش صورت دخترانه داشته باشید و زیباتر شوید.

نواحی مختلف صورت مانند بالای گونه ها، دور چشم، وسط پیشانی بهتر است روشن تر باشد. قسمت هایی مثل غبغب، زیر فک، گوشه های پیشانی کناره های بینی (برای باریک تر و کوچک تر کردن بینی) را پیشنهاد می کنیم تیره تر نمایید.

برای زدن رژ گونه نیز می توانید با دهان بسته لبخند بزنید و کمی زیر قسمت برجسته گونه رژ گونه بزنید تا زاویه سازی چهره شما برای آرایش صورت دخترانه تکمیل شود. در تصویر زیر هم می توانید مراحلی که گفتیم به راحتی دنبال کنید و آرایش دخترانه صورت حرفه ای داشته باشید.

آرایش عروس ار.پایی - آرایش ساده دخترانه 1401

آرایش صورت دخترانه و استفاده از حجم دهنده ها

برای داشتن میکاپ لایت و جذاب پیشنهاد می کنیم از رژ لب های حجم دهنده یا براق کننده ها استفاده نمایید. زیبایی لب های شما با برجسته تر شدن بیشتر می شود؛ به خصوص اگر از رژ لب های روشن استفاده کنید و در نهایت، براق کننده و حجم دهنده بزنید، لب های شما برجسته تر و زیباتر به نظر می رسند. رژ لب های تیره، لب های شما را کوچک تر و باریک تر نشان می دهد.

آرایش صورت دخترانه و رنگ مو

رنگ موهایتان روی آرایش لایت شما بسیار اثرگذار است. می توانید با توجه به رنگ پوست خود موهایتان را رنگ کنید. پیشنهاد می کنیم موهایتان را رنگ کنید و معجزه رنگ مو را روی آرایش صورت دخترانه خود مشاهده کنید!

نحوه صحیح خط چشم کشیدن - آرایش ساده دخترانه 1401

مراقبت های پوست و مو در آرایش ساده دخترانه 1401

توصیه می کنیم برای آرایش صورت دخترانه زیبا و جذاب حتما ً‌به سلامت پوست و موی خود توجه کنید. داشتن پوست صاف و شفاف کار شما را ساده تر می کند و آرایش صورت دخترانه شما را نیز متفاوت تر و بسیار جذاب تر می سازد.

پرپشت بودن و سلامت مو نیز روی آرایش لایت دخترانه اثرگذار است. اگر پوستی شفاف و صاف داشته باشید، نیازی به کرم های سنگین آرایشی ندارید،‌ تنها با یک آرایش چشم و لب ساده می توانید بسیار زیبا شوید!

کافی است به یک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید و مراقبت از پوست و مو خود را در اولویت قرار دهید؛‌ برای مثال،‌ در میان کارهای مراقبتی و زیبایی، میکرونیدلیگ صورت می تواند پوست شما را محکم، روشن و لیفت کند.

البته توصیه می کنیم حتماً‌ کارهای مراقبتی پوست و مو را نزد متخصص انجام دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

آرایش ملایم - آرایش ساده دخترانه 1401

آرایش ساده دخترانه 1401 و نکات مهم آن

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که زیبایی ظاهری و آراسته بودن بسیار مهم است، پیشنهاد می کنیم در آرایش صورت دخترانه خود توجه داشته باشید برخی از آرایش ها می تواند چهره شما را پیرتر نشان دهد؛ برای مثال لب های باریک چهره را مسن تر می کند، توصیه می کنیم رژلب های روشن بزنید و از براق کننده ها و حجم دهنده های لب استفاده نمایید.

بهتر است به آرایش چشم خود نیز توجه کنید. آرایش چشم باید چهره شما را جوان تر نشان دهد؛ بنابراین، بهتر است خط چشم شما به سمت بالا باشد و زیر چشم خود خیلی ریمل و مداد نزنید تا چشم به سمت پایین به نظر نرسد. همان طور هم که گفتیم ابروها را می توانید با صابون یا ژل ابرو لیفت نمایید و مرتب کنید.

چند نمونه از جدید ترین آرایش ساده دخترانه 1401 را باهم ببینیم

آرایش رنگی تابستانی - آرایش ساده دخترانه 1401 خط چشم رنگی - آرایش ساده دخترانه 1401

آرایش با موی مشکی - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش ساده - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش مدرن - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش ملایم - آرایش ساده دخترانه 1401 هیلی بیبر - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش لایت - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش کره ای - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش 2022 - آرایش ساده دخترانه 1401 تیلور سوییفت - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش چشم دودی - آرایش ساده دخترانه 1401 آرایش چشم براق - آرایش ساده دخترانه 1401 سایه چشم اسموکی - آرایش ساده دخترانه 1401 ریحانا - آرایش ساده دخترانه 1401

خط چشم گربه ای - آرایش ساده دخترانه 1401

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید