اولین رنگی که برای رنگ اتاق خواب پسرانه به ذهن همه خطور می کند آبی یا قرمز است ولی باید بدانید که رنگ های لاکچری برای اتاق خواب پسرانه وجود دارد که با توجه به سن پسرها می تواند متفاوت باشد. در این مطلب گروه دکوراسیون پارس مگ ، در خصوص رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری بحث خواهیم کرد.

ضرورت اتاق خواب پسر نوجوان

شما به عنوان پسر نوجوان نیاز به مکانی امن و خلوت دارید که در آن استراحت کنید. کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید. مطالعه کنید یا دوستان خود را برای یک گپ عصرانه دعوت کنید.

برای همین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه ایرانی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. خیلی راحت می توانید با رعایت چند نکته یک اتاق خواب شیک و جذاب برای خود ایجاد کنید. اتاق خواب شخصی باید کاملا طبق نظر و سلیقه و علایق صاحب اتاق چیدمان شود.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

رنگ برای اتاق خواب

یکی از نکات مهم که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای پسران باید رعایت شود، انتخاب رنگ مناسب است، زیرا رنگ ها تاثیر شگفت انگیزی بر روی روحیه افراد می گذارندرنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

انتخاب رنگ اتاق کودک در سنین پایین برعهده والدین و بزرگتر ها می باشد، اما در سنین بالا با توجه به سن و علایق آنها، رنگ و چیدمان اتاق می تواند تغییر کند. در این مطلب به ارائه مطالب و تصاویری در مورد رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری مناسب با سن آنها پرداخته ایم.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

بهترین رنگ برای اتاق خواب نوزادان پسر، رنگ های روشن و مایل به سفید به منظور ایجاد فضایی پر انرژی و دلنشین می باشد، اگر شما دارای نوزاد پسر می باشید، سعی کنید از رنگ های سرد مثل آبی، سبز، سفید، خاکستری و ترکیبی از این رنگ ها که مورد علاقه آقا پسرها بوده و بیشتر با روحیات آنها سازگار است، استفاده نمایید.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

رنگ اتاق خواب پسر نوزاد

رنگ های آبی و فیروزه ای موجب القای حس آرامش شده و نیز اضطراب و پرخاشگری در کودکان، به خصوص آنهایی که کج خلق هستند را کاهش خواهد داد. همچنین استفاده از رنگ نارنجی برای اتاق کودک موجب افزایش اعتماد به نفس و نیز استقلال در وی می شود، ضمن اینکه حس همکاری و ارتباط را در کودکان تقویت خواهد کرد.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

ترکیب رنگ آبی آسمانی با رنگ زرد کم رنگ برای اتاق کودک دارای سن پایین، نیز فضای پر انرژی ایجاد خواهد کرد، اما پسر ها در سنین بالاتر رنگ های پر رنگ را دوست دارند.

از این رو می توان از رنگ های تیره مثل آبی کاربنی و یا سبز ارشی که مورد علاقه آنها می باشد در کنار رنگ های روشن استفاده کرد. به عنوان مثال رنگ آبی کاربنی تیره برای سقف و استفاده از رنگ سفید برای دیوار ها می تواند انتخاب خوبی باشد.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

 

رنگ متفاوت اتاق خواب پسران

هنگامی که از رنگ های پر رنگ برای دیوار های اتاق خواب استفاده می کنید، بهتر است، رنگ وسایل اتاق خواب از جمله تخت خواب، کتابخانه، پرده ها و … را سفید یا از رنگ های هم خانواده و یا مکمل و متضاد انتخاب کنید.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

جذاب ترین ایده‌ ها برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را با رنگ‌‌های مختلف طراحی کنید!

معمولا برخی تصور می‌کنند، برای اتاق‌ های پسرانه باید از رنگ‌های تیره استفاده کنند، در صورتی که این تصوری غلط است. به کمک رنگ‌های شاد می‌توانید ترکیب‌های جذاب و هیجان‌انگیزی ایجاد کنید که موردپسند فرزندتان نیز باشد!

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

رنگ‌ های تک‌

برخی معتقد هستند که به کمک یک رنگ می‌توانند فضایی زیبا و جذاب را برای یک اتاق خواب ایجاد کنند! در واقع بهترین رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری میتواند با رنگ های تک ایجاد شود.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

پوستر و کاغذ دیواری‌ های پسرانه

پوستر و کاغذ دیواری، دید شما را نسبت به اتاق و هر فضایی عوض می‌کند. به‌راحتی می‌توانید پوسترهای طرح‌داری را انتخاب کنید که طرحشان متناسب با سلیقه و روحیه صاحب اتاق باشد.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

تصاویر فانتزی بر روی دیوار

هر فردی دوست دارد اتاق شخصی‌اش، فضایی خاص و فوق‌العاده باشد و هر کس وارد آن می‌شود، به سرعت متوجه آن شود!

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

وسایل موردعلاقه شخصیت صاحب اتاق

می‌توانید از وسیله‌هایی که به فرزندتان به آن علاقه‌مند است، بهره بگیرید.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

قفسه و کمدهای جادار

► اتاق خواب پسرانه هم مانند هر اتاق خواب دیگری، نیازمند کمد و قفسه است که در ((تصاویر پانزده و شانزده)) دو نمونه از آن‌ها را مشاهده می‌کنید!

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

تخت خواب، مبلمان اصلی اتاق خواب پسرانه

تخت خواب، مبلمان اصلی و مهم هر اتاق خوابی است و می‌تواند با طراحی‌های گوناگون و اندازه‌های مختلف خریداری شود.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

روتختی طرح‌دار

شما می‌توانید با تعویض روتختی‌‌ها، تغییر چشم‌گیری در دکوراسیون اتاق ایجاد کنید.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با فرش طرح‌دار

فرش، عنصری مهم و ارزشمند برای خانواده ایرانی است. به‌راحتی می‌توانید متناسب با دکور اتاق خواب فرزندتان طرحی زیبا و جذاب تهیه کنید.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

سبک ساده و مینیمال

سادگی، دختر و پسر نمی‌شناسد! هر چه اتاق خواب ساده‌تر باشد، احساس آرامش و آسایش بیشتری به صاحب آن منتقل می‌شود.

رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید