در این بخش از گروه مد و لباس پارس مگ جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی را به شما معرفی میکنیم تا با الگوبرداری از آن ها لباس های بارداری با تن پوش زیبایی را برای خود انتخاب کنید .

مدل لباس بارداری ایرانی با جدیدترین طرح های مد سال

پوشیدن لباس بارداری با کیفیت و طراحی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است خانم ها در دوران بارداری خود لباسی را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت عالی و طرح و رنگ مناسبی باشد.

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

مدل لباس بارداری کوتاه ایرانی

اگر طرح و رنک و مدل پیراهن بارداری ایرانی را به درستی انتخاب کنید. شیک پوش و جذاب تر به نظر می رسید و علاوه بر این پوشیدن لباسهایی شیک و در عین راحت در دوران بارداری باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

توجه داشته باشید که لباسهای سبک و راحت در دوران بارداری مناسب تر هستند .خانم ها باید در این دوران حساس از پوشیدن لباسهای تنگ و چسبان خودداری کنند.

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

مدل پیراهن بارداری بلند ایرانی

مدل لباس بارداری در انواع طرح های بلند نیز دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید لباس تان را بدون شلوار بارداری و یا ساپورت بپوشید بهتر است از این مدل لباس ها استفاده کنید.
توجه داشته باشید که مد نقش مهمی در انتخاب طرح و رنگ لباس بارداری دارد. بهتر است خانم ها برای انتخاب لباس بارداری خود از مدهای پیروی کنند که سلامتی جنین و خودشان به خطر نیفتد.

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

لباس بارداری های بلند در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند و بهتر است هر خانمی از بین این مدل های متنوع لباسی را برای دوران بارداری خود انتخاب کند که تن پوشی شیک و جذاب دارد.

مدل تونیک بارداری جدید و شیک

مدل تونیک زنانه نوعی پوشش زیبا و آسان برای استفاده در دوران بارداری می باشد . امروزه می توان انواع این مدل لباسهای حاملگی را در طرح ها و جنس پارچه های شیک و زیبا تهیه کرد.

حال در صورتی که علاقمند به پوشیدن تونیک در دوران بارداری خود هستید، بهترین زمان برای استفاده از آن در ۴ ماهگی تا ۶ ماهگی دوران حاملگی است.

پوشیدن تونیک در فصل زمستان و پاییز انتخابی عالی برای مادران باردار می باشد.

در ادامه می توانید جدیدترین مدلهای تونیک بارداری شیک و زیبا با طرح ایرانی و اسلامی را ببینید و از بهترین مدلهای آن برای انتخاب تونیک بارداری خود الگو بگیرید.

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

انتخاب لباس بارداری درست

مهمتر از همه این است که بهترین لباسها را برای پوشیدن در طول بارداری انتخاب کنید. انتخاب لباس حاملگی در طول این دوران نیز سرگرم کننده است، زیرا اعتماد به نفس و احساس زیبایی را در زنان باردار افزایش می دهد.

زیرا آنها به جای پنهان کردن و خجالت کشیدن از شکم بزرگ دنبال لباس های شاد و زیبایی میگردند که فرم جدید بدنشان را به خوبی نشان دهد .

در اینجا چند نکته برای انتخاب لباس حاملگی را با هم خواهیم خواند :

  • لباس های سبک و راحت را انتخاب کنید و از فکر این که باید لباس های بسیار شیک و مجلل بپوشید اجتناب کنید .
  • می توانید لباس های سنتی و محلی منطقه خود را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما طراحی شده است و مناسب بودجه شما ست.
  • از لباسهایی که تنگ و چسبنده هستند باعث فشار به معده و شکم شما میشوند اجتناب کنید .
  • همچنین لباس های تنگ باعث جلوگیری از تهویه و تعرق راحت بدن و اختلال در گردش خون میشود آنها را کنار بگذارید .

جنبه های مختلف برای انتخاب جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

شما می توانید لباس های بارداری خود را با توجه به شیوه زندگی، فرهنگ ، بودجه ، سلیقه و غیره انتخاب کنید.

همچنین می توانید طبق دستورالعمل ها و قوانین لباس فرم حرفه ای خود لباس های خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در بخش تولیدی یا اداری یک شرکت مشغول به کار هستید.

بدیهی است که شما نیاز به دقت بیشتر برای انتخاب لباس مناسب خودتان با حفظ قواعد کاری دارید .اما هیچ چیز نباید هرگز راحتی شما را به خطر بیاندازد!

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

توجه به بودجه در بارداری

اغلب زنان در مراحل مختلف بارداری خود در مورد وضعیت بدن خودشان آگاهی دارند. به همین دلیل است که توصیه می شود برای لباس حاملگی از انواع با کیفیت مناسب استفاده کنید.

چندین گزینه در دسترس برای انواع بودجه در فروشگاه های خرده فروشی و وب سایت های خرید آنلاین وجود دارد .

سعی کنید از الیاف طبیعی استفاده کنید. که خنک تر و با قیمت های مناسب تری در بازار وجو دارند .

توجه به جنس پارچه لباس بارداری

پارچه لباس باید راحت باشد و قابلیت کشش کافی را داشته باشد. پارچه‌ای انتخاب کنید که ۴ تا ۱۰ درصد نایلون یا الیاف کششی داشته باشد تا متناسب با افزایش حجم شما، کشیده و منبسط شود.

پارچه های نخی کشباف و استرچ پارچه‌های بسیار عالی برای خانم‌های باردار است.

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

ممکن است بدن تان خیلی سریع تر از آنچه که فکر می‌کنید رشد کند و لباس هایتان اندازه شما نشود. اگر بین دو سایز شک دارید، اندازه بزرگتر را انتخاب کنید.

توجه به برش و مدل لباس بارداری

پایین‌ تنه لباس و قسمت شکم باید خیلی بزرگ و گشاد باشد. با شکم و ران شما متناسب باشد، بالاتنه لباس بهتر است به شکل خطی ای – شکل باشد ( که از بالا به سمت پایین به تدریج گشاد می‌شود. )

از شلوارهای جین مخصوص بارداری که انواع مختلف آن در بازار پیدا می‌شود، استفاده کنید تا هم راحت باشید و هم احساس کنید که مثل همیشه لباس می‌پوشید. کمر قابل ‌تنظیم این شلوارها به شما کمک می کند که شلوار را با سایز متغیر کمر خود منطبق کنید.

بهتر است شلوارهایی انتخاب کنید که کمرش زیر شکم قرار گیرد. این مدل شلوار نه ‌تنها راحت‌تر است بلکه شیک تر و جالب‌تر هم هست.

لباس زیر و شکم‌ بند بارداری

در خرید جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی و این دو لباس سهل انگاری و خسیسی نکنید. خرید شکم بند خوب و مراقبت از اندام تان در این دوران، به شما کمک می‌کند که بعد از زایمان زودتر به فرم اصلی خود برگردید و کشیدگی پوست را کاهش می‌دهد.

پیراهن و دامن‌هایی انتخاب کنید که تا روی زانو یا بلندتر باشد. زیرا بزرگ شدن شکم به‌تدریج لبه دامن را بالا می‌کشد و آن را کوتاه تر نشان می‌دهد.

یک پیراهن مدل empire-line ( مدلی که کمر لباس بالای شکم و زیر سینه قرار می‌گیرد ) لباس بسیار راحت و زیبایی برای زنان باردار است.

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

تاپ‌ و بلوزهای مختلف با رنگ های متنوع تهیه کنید. آنها را با تعداد محدودی لباس مناسب پایین‌تنه بپوشید. سعی کنید قسمت پایین‌تنه لباس شما مشکی و به رنگ تیره باشد.

اگر در ماه پنجم یا ششم بارداری قصد خرید لباس دارید، مطمئن بشوید که لباس تان به اندازه کافی جادار هست تا بتوانید در ماه های بعدی هم آن را بپوشید.

پارچه‌های راه‌ دار و طرح دار شما را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین مدل‌های تک رنگ و بیشتر به رنگ مشکی و تیره انتخاب کنید تا برجستگی‌های بدن شما را کوچکتر نشان بدهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید