این روزها که بازار استفاده از سرور مجازی ترید بدلیل کسب نتایج بهتر و امنیت بالاتر داغ شده است شاید شما بخواهید بدانید ویژگی سرور مجازی مناسب ترید چیست. این اطلاعات را گروه تکنولوژی پارس مگ در اختیار شما قرار داده است.

سرور مجازی مناسب ترید چیست ؟

همانطور که میدانید امروزه تحریم های بسیاری علیه ایران وجود دارد. این تحریم ها باعث شده که ایرانیان برای فعالیت در بازار های بورس خارجی مانند بایننس به مشکل بخورند.

همچنین در معاملات ارز دیجیتال نیز آیپی ایران ممنوع بوده و نمیتوان از آن استفاده کرد. تنها راه حلی که برای این مسئله وجود دارد استفاده از سرور مجازی خارجی با آیپی ثابت میباشد.

البته باید در نظر داشته باشید که ایران تنها کشور تحریم شده نبوده و کشور های بسیاری وجود دارند که مانند ایران برای انجام ترید ناچار به استفاده از سرور مجازی و دور زدن آیپی خود میباشند.

پس تهیه سرور مجازی از هر کشوری قرار نیست کار شما را پیش ببرد و فقط آیپی برخی از کشور ها میتواند مناسب تریدر ها باشد.

ویژگی سرور مجازی مناسب ترید

بسیاری از افراد بجای استفاده از ویژگی سرور مجازی مناسب ترید ، از VPN های رایگان یا پولی در بایننس و فارکس استفاده میکنند تا از این مشکل جلوگیری کنند.

اما به دلیل تغییر مداوم آی پی این روش هم پاسخگو نیست و میتواند موجب بسته شدن اکانت شما شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به ویژگی سرور مجازی مناسب ترید با آی پی ثابت بپردازیم.

ابتدا به سراغ بررسی واژه Trade که به معنی تجارت و معامله کردن است میرویم. منظور از ترید که این روزها زیاد نام آن را میشنویم انجام معاملات در بازار بورس و سرمایه گذاری است.

چه بورس داخل کشور که زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار است و چه بازارهای جهانی مثل فارکس و بایننس که در آن سوی مرزها فعالیت دارند. با ثبت نام در این بازارهای آنلاین که با نام صرافی شناخته میشوند، قادر خواهید بود هر سهمی که در هر بازار معامله میشود را خرید و فروش کنید. که به انجام این معاملات ترید کردن یا ترید گفته میشود.

مشکلات سرور مجازی مناسب ترید در بازار های آنلاین

استفاده از VPN برای جلوگیری از مشخص شدن آی پی ایران باعث افزایش پینگ و افت کیفیت در سرعت اتصال به بازار معاملات میشود. به همین دلیل در دسترسی به صرافی آنلاین و خرید به موقع با قیمت مناسب دچار مشکل خواهید بود. برای استفاده از صرافی آنلاین بایننس هم لازم است حتما از آیپی غیر ایران استفاده کنید.

چرا که برنامه نویسی این سایت و اپلیکیشن موبایل طوری است که میتواند به روش‌ های مختلفی کاربران را شناسایی کرده و بداند هر کاربر از کدام کشور در حال ترید کردن است. در نتیجه با وجود تحریم به راحتی میتواند کاربران ایرانی را یافته و حساب آنها را مسدود کند.

مسدود شدن حساب هم باعث ایجاد دردسر های فراوانی برای کاربران میشود. برای رفع این مشکل شما باید از یک VPS یا سرور مجازی ترید برای انجام معاملات استفاده کنید که در ادامه به معرفی کاربردهای آن میپردازیم.

ویژگی سرور مجازی مناسب ترید

سرور مجازی چیست؟

اینطور تصور کنید که سرور مجازی درست مانند یک کامپیوتر است. تفاوت موجود اینست که شما از نقطه دیگری از دنیا به آن دسترسی دارید. سرور مجازی یا VPS مخفف Virtual Private Server است. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی میباشد که تمام امکانات آن مربوط به خودش بوده به فرد خریداری کننده تعلق دارد.

برای مطالعه بیشتر در مورد سرور مجازی، مقاله ما تحت عنوان سرور مجازی چیست را مطالعه نمایید. VPS بایننس یا سرور مجازی ترید، در واقع یک سرور مجازی ویندوز میباشد که روی یک سرور مثلا از کشور کانادا قرار دارد و شما میتوانید با نام کاربری و رمز عبور وارد این ویندوز شوید.

در محیط این ویندوز میتوانید بدون نگرانی و با آیپی ثابت کاناد از صرافی بایننس استفاده کنید.

کاربرد های VPS ترید

همانطور که در ابتدا نیز بررسی کردیم، دو مشکل اساسی برای بازارهای مالی وجود دارد. یکی مربوط به مشکلات اینترنت و پینگ بالا و دیگری مربوط به مشکلات تحریم که برای ما ایرانیان در بازارهای بین‌ الملل وجود دارد.

با خرید vps ترید میتوانید این مشکلات را برطرف کنید. با بازگو کردن دوباره مشکلات به ساختار این نوع سرور پرداخته و شما را با کاربرد آن آشنا خواهیم کرد.

ویژگی سرور مجازی مناسب ترید

کاربرد اول: انجام سریع معاملات

مطمئنا میدانید که سرعت و کیفیت اینترنت در بسیاری از کشورهای دیگر، بسیار بالاتر و با کیفیت‌ تر از سرعت اینترنت در ایران است. با اینکه بر خلاف بورس ایران محدودیت زمانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود ندارد، اما پیش بینی اشتباه میتواند باعث شود که نتوانید با قیمت مناسبی خرید یا فروش کنید.

خیلی از افراد با هدف نوسان گیری سرمایه خود را افزایش میدهند. یعنی سهمی را برای مدت کوتاه مثل یک هفته با کمترین قیمت موجود خریداری کرده و آن را با بالاترین قیمت ممکن به فروش میرسانند.

به دلیل نوسان بالای ارزهای دیجیتال، شاید پیش بینی شما از حداقل و حداکثر قیمت درست از آب در نیامده و بخواهید سفارش خرید یا فروش را لغو کنید. اما همین که بخواهید دست به کار شوید بخاطر کیفیت بد اینترنت شانس لغو سفارش را از دست میدهید.

کاربرد دوم: دور زدن تحریم بایننس و صرافی‌ های بین المللی

کاربرد سرور مجازی ترید بایننس دور زدن تحریم‌ های ایران میباشد. شناسایی کاربران ایرانی برای بایننس و سایر بازار های مالی کاری بسیار ساده است. آنها میتوانند به چند روش‌ شما را در هنگام معامله از ایران شناسایی کنند:

  • شناسایی کاربر از طریق ip
  • شناسایی کاربر از طریق لوکیشن
  • شناسایی کاربر از طریق سیمکارت

مزیت vps ترید نسبت به vpn

مشکلی که در استفاده از vpn برای بایننس وجود دارد، احتمال قطعی ارتباط میباشد. کافی است برای مدت چند ثانیه vpn قطع شود یا اینکه اینترنت شما قطع شده و دوباره وصل شوید. همین یک اختلال کوچک باعث شناسایی شما خواهد شد. چرا که با قطع ارتباط شما با آیپی ایران به بایننس متصل هستید.

ویژگی سرور مجازی مناسب ترید

سوالات متداول ویژگی سرور مجازی مناسب ترید

اکنون به بررسی چند سوال متداول در مورد ویژگی سرور مجازی مناسب ترید بایننس خواهیم پرداخت.

حداکثر چند نفر می توانند از یک vps ترید استفاده کنند ؟

فرآیند شناسایی کاربران توسط بایننس بسیار سختگیرانه است. بنابراین بهتر است که هر کاربر از یک سرور مجازی و برای یک اکانت استفاده کند. اگر شما با یک آیپی ثابت، برای استفاده از چند حساب کاربری بایننس استفاده کنید این احتمال وجود دارد که حساب‌ های با آیپی مشترک شناسایی شده و مسدود گردند.

فرق سرور مجازی با وی پی اس ترید چیست؟

سرور بایننس یا همان سرور ترید، درواقع همان سرور مجازی است. با این تفاوت که موقعیت سرور ها از کشورهایی میباشد که احتمال مسدود شدن اکانت به صفر برسد.

شما میتوانید از طریق سرور مجازی کشورهایی همچون: فنلاند، فرانسه، امارات و… به بایننس دسترسی داشته باشید. اما استفاده از سرور کانادا از کشورهای دیگر بهتر است.

در صورت ارتقا سرور ip تغییر می کند ؟

پاسخ این سوال خیر میباشد. چون برای تریدر ها آیپی ثابت اهمیت بالایی دارد، هنگام ارتقا همان آی پی در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا مشکلی در خصوص تغییر آیپی برای حساب بایننس شما رخ ندهد.

از کجا یک سرور مجازی مناسب ترید تهیه کنیم ؟

سرور Trade یا سرورهای مخصوص معامله را باید از مراکز تخصصی ارائه سرور مجازی تهیه کرد.

یکی از بهترین مراکز ارائه سرور مجازی در ایران، شرکت وب داده است که به شما سرور مجازی ترید ارائه می کند.

برای اینکه بتوانید سرور ترید یا سرور مجازی فارکس خود را تهیه کنید، مراحل زیر را انجام بدهید:

۱- به وب سایت وب داده مراجعه نمایید.

۲- پس از وارد شدن به وب سایت وب داده، از منوی سرور مجازی، سرور مجازی ترید را انتخاب کنید.

۳- پس از بازشدن صفحه سرورهای مخصوص ترید، یکی از پلان های مشاهده شده را انتخاب و روی گزینه سفارش کلیک نمایید.

ویژگی سرور مجازی مناسب ترید

VPS برای سرور مجازی مناسب ترید

در هنگام سفارش سرور مجازی مخصوص ترید، چه کشوری را باید انتخاب کنیم؟ سرورهای مخصوص ترید عمدتاً خارج از کشور ایران هستند.

اینکه کدام سرور را انتخاب کنید، بستگی به وب سایتی دارد که شما قصد فعالیت در آن را دارید.

سرور مجازی بایننس از چه کشورهایی ارائه می شود ؟

سرور مجازی بایننس، که نوعی از سرورهای مجازی ترید است، با نام های زیر ارائه می شود:

  • سرور مجازی بایننس امارات متحده عربی
  • سرور مجازی بایننس آمریکا
  • سرور مجازی بایننس ترکیه
  • سرور مجازی بایننس آلمان
  • سرور مجازی بایننس هلند
  • سرور مجازی بایننس فنلاند
  • سرور مجازی بایننس فرانسه
  • سرور مجازی بایننس سنگاپور
  • سرور مجازی بایننس انگلیس

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید