متنوع ترین و شیک ترین مدل های دسته گل عروس جدید 2022 را برایتان قرار داده ایم. دسته گل عروس یکی از زیباترین نماد های عروسیست و امروزه سبک جدیدی را به خود گرفته است. نکاتی که هنگام خرید دسته گل باید به آن توجه نمایید را گروه لنز پارس مگ در اختیارتان قرار می دهد.

دسته گل عروس - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس جدید 2022 با گل مصنوعی بهتر است یا گل طبیعی؟!

این چالش تجربه ای مشترک در میان اکثر دامادها است که معمولا همه از گل فروشی ها می پرسند. انتخاب بین گل مصنوعی و گل طبیعی به سلیقه عروس خانمها و شرایط عروسی بستگی دارد.

دسته گل عروس سفید صورتی -دسته گل عروس جدید 2022

قبل از اینکه وارد مراحل تدارکات عروسی شوید، سعی کنید این موضوع را بفهمید که به گل مصنوعی بیشتر علاقه دارد یا به گل طبیعی. روش غیر مستقیم دیگری نیز وجود دارد که می توانید استفاده کنید:اگر عروس خانم به طبیعت علاقه مند است، گل طبیعی را بیشتر دوست دارند.

مدت زمان جشن عروسی موضوع دیگری است که در خرید دسته گل عروس به شما کمک می کند. اگر زمان جشن عروسی طولانی شود و دسته گل طبیعی خریده باشید، به احتمال زیاد پلاسیده خواهد شد. پس انتخاب با شماست!

دسته گل - دسته گل عروس جدید 2022

گل عروس - دسته گل عروس جدید 2022

هماهنگی دسته گل عروس با لباس عروس

قبل از سفارش دسته گل به سبک لباس عروسی خود توجه کنید. قرار است شما چه لباسی بپوشید؟ سبک لباس شما در انتخاب دسته گل عروسی بسیار مهم است.

اگر دنباله لباس عروسی شما بلند است ، دسته گلهای آبشاری بهترین گزینه انتخاب می باشند . اگر می خواهید لباس پرنسسی بپوشید، دسته گل های گرد بیشتر با لباس شما هماهنگ است. در اصل تناسب دسته گل با لباس تان در زیبایی شما تاثیر بسیاری دارد.

دسته گل عروس زیبا - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس شیک - دسته گل عروس جدید 2022

چقدر می خواهید برای دسته گل عروس جدید 2022 هزینه کنید؟!

قبل از ورود به گل فروشی به موجودی کارت بانکی خود و یا پول همراه خود نگاهی بیاندازید .هزینه یک گل ممکن است برای شما 20 تا 30 هزار تومان باشد، اما قیمت برخی گل ها تا یک میلیون تومان هم پیش می رود.

اگر از امکان مالی محدودی دارید،می توانید به سراغ وب سایت های فروش آنلاین گل بروید . این وب سایت ها علاوه بر مدل گل ها و مشخصات آنها، قیمت هر دسته گل را هم ثبت کرده اند.

دسته گل زیبای عروس - دسته گل عروس جدید 2022

گل عروس سفید - دسته گل عروس جدید 2022

می توان از رنگ فصل استفاده کرد

انتخاب رنگ گل متناسب با رنگ فصلی که مراسم عروسی برگزار می شود ، بسیار زیبا می باشد. دسته گل های نقره ای، سفید و طلایی برای فصل زمستان هماهنگی دارند و دسته گل های کهربایی، نارنجی و قرمز با فصل پاییز مناسب اند .

اگر در فصل بهار جشن ازدواج تان را برگزار خواهید کرد، سراغ دسته گل های صورتی، آبی و سبز بروید. دسته گل هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند بود.

البته اغلب عروس خانم ها دسته گل های سفید و سبز را برای ست کردن با لباس عروس شان ترجیح می دهند.

دسته گل عروس رنگی - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس نارنجی - دسته گل عروس جدید 2022

انتخاب رنگ دسته گل عروس

رنگ دسته گل عروسی در زمان های قبل حتما قرمز و یا قرمز سفید بود ، اما در سالهای اخیر گل های رنگارنگ و زیبا و شاد در دسته گل عروس استفاده میشود. سعی کنید در دسته گل عروسی خود از رنگ های گرم استفاده کنید زیرا رنگ های سرد جذابیت کم تری دارند.

رنگ هایی مانند قرمز ، زرد، نارنجی ، بنفش و رنگ هایی از این طیف در طراحی دسته گل زیبا طرفداران بیشتری دارد.

اگر انتخاب مدل یا رنگ دسته گل برای شما سخت است ، بهتر است رنگ دسته گل عروسی را با رنگ رژ لب یا ناخن یا کروات و گل جیبی داماد ست کنید.در غیز اینصورت رنگ دلخواه خود را سفارش دهید.

عروسی - دسته گل عروس جدید 2022

لباس عروس - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس جدید 2022 رنگی!؟

همانطور که میدانید، رنگ گلها، دارای معنی و مفهومی متفاوت است، مثلا گلی که به رنگ صورتی مانند رز، نیلوفر و ادریس نشانه آرامش و امید می باشد.

انتخاب گل قرمز، که عموما خانم ها از آن استفاده می کنند، بیانگر عشق و علاقه به همراه شور و هیجان است . رنگ سفید که در رز و ادریس و غیره نشانگر پاکی و روشنایی است.

رنگ بنفش از جمله رنگ های سلطنتی است که در مراسم های لاکچری زیاد از آن استفاده شده و نشانگر شجاعت است.

گل نارنجی نماد تحرک و انرژی و یک رنگ ضد افسردگی است، که در بابونه، لاله و میخک نیز به چشم می خورد. گلهای سبز رنگ ، نماد سرسبزی و زندگی هستند و در اکالیپتوس، گل موم و غیره می توان مشاهده کرد.

دسته گل عروس قرمز - دسته گل عروس جدید 2022

لباس عروس شیک - دسته گل عروس جدید 2022

اعتماد به انتخاب گلفروش

بهتر است به گل فروش اعتماد کنید. دقیقا توضیح دهید که چه مدل دسته گلی با چه ترکیب گلی را دوست دارید ، سپس او را آزاد بگذارید تا دسته گل تان را تزیین کند. گلفروشها هر روز گل تزیین می کنند و مهارت و سلیقه بیشتری در این کار دارند.

دسته گل باید هم قد و قواره خودتان باشد

نباید دسته گل شما تمام دست و انگشتان شما را بپوشاند. عروس خانم های ریز نقش باید دسته گل های جمع و جورتر و مناسب قد و قواره شان را انتخاب کنند .در عکاسی و فیلم برداری و هم در مراسم تان بلاخره باید حلقه و زیور آلات تان مشخص شود.

دسته گل عروسی بزرگ - دسته گل عروس جدید 2022

گل شیک برای عروس - دسته گل عروس جدید 2022

انتخاب دسته گلی میوه ای و خوش بو

با کمی ابتکار می توانید دسته گل های منحصر به فردی را سفارش دهید که در آن از ترکیب میوه ها و سبزی ها و حتی تور و روبان استفاده شده باشد.

البته عروس خانمهایی که دوست دارند کمی متفاوت و خاص باشند این نوع دسته گل را دوست دارند .اگر فضای کراسم ازدواج شما بسته و کوچک مثل منزل تان باشد بهتر است سراغ گلهای بی بو بروید.

شما می توانید چنین گل های خوش بویی را در فضای باز مثل باغ استفاده کنید.

گل آرایی عروسی - دسته گل عروس جدید 2022

عروس داماد - دسته گل عروس جدید 2022

مراقب لباس خود باشید

به طور یقین دوست ندارید گرده گل ها، لباس تان را کثیف کرده و یا موجب حساسیت شده و شما را به عطسه بیندازند. به هر حال دیدن عروسی که مدام عطسه می زند و دچار آب ریزش بینی شده، چندان جالب نیست.بهتر است گل هایی را برای دسته گل ازدواج تان برگزینید که گرده پخش نکنند.

دسته گل عروسی آویز - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس گرد - دسته گل عروس جدید 2022

انواع مدل های دسته گل عروس جدید 2022

خرید تاج گل و دسته گل عروس از دیرباز در مراسم عروسی همراه عروس بوده و یکی از ملزومات این مراسم محسوب می شود و انتخاب مناسب آن باعث کامل شدن ظاهر عروس می شود.

مدل های مختلفی برای دسته گل عروس وجود دارد که می توان آنها را بر حسب مدل لباس عروس ، سلیقه شخصی ، فصلی که در آن مراسم برگزار می‌شود و غیره انتخاب نمود.

چیدمان های کلاسیک و کوچکتر انتخاب مناسبی بوده و باعث می شوند دسته گل عروس بسیار پر زرق و برق به نظر نرسد اما در صورتی که درون دسته گل از شکوفه های گل نیز استفاده کنید می تواند سادگی ظاهر را جبران کند.

گل عروسی شیک - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس سفید - دسته گل عروس جدید 2022

برخی از انواع این مدل ها عبارتند از:

دسته گل مدور و کوچک

این مدل دسته گل عروس به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند و عروس می تواند آن را تنها با یک دست جابجا کند از پرطرفدارترین مدل های دسته گل می باشد.

دسته گل عروس جدید 2022 آبشاری

یکی از مدل های کلاسیک و سنتی دسته گل عروس ، دسته گل هایی است که با مدل آبشاری دیزاین می‌شوند .

از نظر ظاهری دسته گل های مدل آبشاری در عین ظاهری ظریف وزیبا قرارگیری گل ها در کنار یکدیگر تزیین پیچیده‌ای دارند به طوری که گل ها باید طوری کنار هم قرار بگیرند که شیب ملایمی داشته باشند.

این سبک دسته گل اولین بار توسط پرنسس دایانا در انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و خیلی زود توانست طرفداران زیادی پیدا کند.

دسته گل عروس گلایل - دسته گل عروس جدید 2022

گل شیک - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل های کوچک

بسیاری از بانوان تمایل دارند دسته گل عروسی شان کوچک باشد. راهنمای انتخاب بهترین مدل دسته گل عروس، دسته گل های کوچک را به این افراد پیشنهاد می دهد. این دسته گل ها قیمت مقرون به صرفه ای را به خود اختصاص می دهند و تمامی قشر های جامعه قادر به خرید آن می باشند.

دسته گل کارمن رز

دسته گل کارمن رز یا ترکیبی یکی از زیباترین و محبوب ترین سبک دسته گل عروس به شمار می رود و در انواع مدرن دسته گل ها قرار می گیرد .

این مدل از ترکیب گلبرگ های جدا شده صدها گل و ایجاد یک گل رز بزرگ ایجاد می شود.

به دلیل وقت زیادی که صرف آماده کردن این نوع دسته گل می‌شود از نظر قیمتی گران می باشند.

گل رز و عروس - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس جدید - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس جدید 2022 گرد

این نوع دسته گل، تقریبا برای هر لباس و جشنی مناسب است. دسته گل های گرد را معمولاً گل فروشی های معتبر درست می کنند چون در طراحی این دسته گل ها نیاز به تبحر زیادی وجود دارد.

انواع گل رز برای دسته گل عروس

  1. گل رز هلندی یا مخملی:رنگ تیره تری نسبت به رزهای دیگر دارد .
  2. گل رز گالیکا یا رز فرانسوی:بیشتر به رنگ صورتی و صورتی تیره هستند .
  3. گل رز مینیاتوری:دارای اندازه کوچکتری از رزهای دیگر است.
  4. گل رز چای یا دورگه:این گل طرحهای مختلفی دارد و دارای دو رنگ است .
  5. گل رز موس :این گل بهاری است.
  6. گل رزت :گلی که تمام گلبرگ هایش در ارتفاع مشابهی قرار دارند.
  7. گل رز آلبا :این گل به رنگ سفید است.
  8. گل رز درختچه ای :این گل هم که به صورت درخت کوچک است و در محوطه سالن تشریفات مورد استفاده قرار می گیرد .
  9. گل رز رونده :از این گل هم برای تزیین سالن استفاده میشود ، مثلا برا حلقه ورود عروس و داماد یا جایگاه کیک.
  10. گل رز لبه شمشیری :گلی که اکثرا در باغچه ها کاشته می شود .

قیمت دسته گل عروس - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس ارزان - دسته گل عروس جدید 2022

گل مناسب دسته گل عروس در فصل بهار

گل رز مینیاتوری

گل های رز مینیاتوری از دسته گل هایی هستند که تقریباً در همه ی فصول سال یافت می شود، در فصل بهار برای هماهنگی با تازگی و طراوت بهاری می توانید از رنگ های صورتی و بنفش کم رنگ این گل زیبا استفاده کنید.

گل لیسیانتوس

یکی از زیباترین و رویایی ترین گل ها لیسیانتوس است که برای تزیین میز عروسی و دسته گل خود می توانید از رنگ های سفید و لیمویی و زرد آن استفاده کنید.

گل کوکب

گل های کوکب در انواع مختلفی می باشد که مناسب ترین آنها برای دسته گل عروسی، کوکب زینتی پرپر است که در فصل بهار در همه گل فروشی ها پیدا می شود، کوکب دارای رنگهای زیادی برای دسته گل عروس است و از نظر قیمت هم ارزان و مناسب است.

گل ارکیده

اگر خواهان برگزاری یک مراسم لوکس و زیبا هستید، ارکیده متفاوت ترین گلی است که می توانید برای دسته گل عروسی تان آن را انتخاب کنید، ماندگاری این نوع گل کم بوده و قیمت بالاتری نسبت به گلهای دیگر دارد.

دسته گل عروس صورتی - دسته گل عروس جدید 2022

دسته گل عروس ساده - دسته گل عروس جدید 2022

گل مناسب دسته گل عروس در فصل تابستان

گل های صد تومانی

انتخاب متداول عروس و داماد ها برای دسته گل عروسی ،گل های صد تومانی هستند،ظاهر پر برگ این گل ، باعث دوچندان شدن حجم گل های به کار رفته در گل آرایی مراسم می شود.

اما نباید فریب نام این گل را خورد، در روزگار قدیم که این نوع گل به تازگی به بازار آمده بود، صد تومان قیمت داشته و گرانتر از بقیه گل ها بود.به مرور زمان با این نام در میان مردم شناخته شد.

اگر خرید گلهای صد تومانی متناسب با بودجه شما نیست، می توانید از جایگزین ارزان تر این گل ها، یعنی گل های آلاله استفاده کنید چون ظاهری مشابه گل های صد تومانی دارد.

نرگس درختی

معصومیت و سادگی گل نرگس باعث جذابیت بیشتر در روز عروسی شما می شود.این نوع کل فقط در فصل زمستان یافت می شود .اما اگر از طرفداران پا نرگس هستید ، در فصل تابستان می توانید به سراغ گل نرگس درختی بروید .

دسته گل عروسی کوچک - دسته گل عروس جدید 2022

گل مناسب دسته گل عروس در فصل پاییز

گل داودی

ظاهر این گل شبیه به گل کوکب است. از همین رو در صورتی که مراسم عروسی شما در پاییز است و به پل کوکب علاقه مند هستید می توانید از گل داودی استفاده کنید.

گل زبان در قفا

این نوع گل مناسب دسته گل های رویای با تم رنگی آبی و بنفش است که در مدل های آبشاری و آویزان استفاده می شود.

گل آلسترومریا

تنوع رنگی این نوع گل بسیار زیاد است . تقریبا شبیه ترکیب گل های شیپوری و نرگس هستند. دارای قیمت نسبتاَ مناسبی بوده و با سلیقه ی اکثر عروس ها هماهنگ هستند. از این نوع گل در فصل های بهار و تابستان هم می توان در دسته گل عروس استفاده کرد .

دسته گل عروسی بنفش - دسته گل عروس جدید 2022

گل مناسب دسته گل عروس در فصل زمستان

گل شیپوری

یک انتخاب شیک و رویایی برای عروسی های زمستانی می تواند چند ساقه گل شیپوری سفید برای یک دسته گل تمام سفید باشد.

گل آلسترومریا

رنگ بنفش و سفید آن برای دسته گل های زمستانی بسیار مناسب است .

گل های یاسمن

این شکوفه های خوشبو و کوچک برای تکمیل دسته گل عروس خانوم های ساده پسند انتخاب مناسبی هستند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید