مدل شومیز با پارچه ابروبادی که امروزه در میان بانوان بسیار پرطرفدار شده را ببینید. شومیز از آن دسته لباس هاییست که هر خانمی باید در کمد لباسش داشته باشد. از شومیز های بلند می توان به جای مانتو هم استفاده نمود. گروه مد پارس مگ جدید ترین استایل ها را با شومیز ابروبادی در اختیارتون می گذارد.

شومیز بلند صورتی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

پارچه ابروبادی چیست؟

طرح ابر و بادی یا ماربل، به طرحی گفته می شه که از ترکیب رنگ های مختلف که در هم تنیده شده اند ایجاد شده است! در این طرح، معمولا از چند رنگ مختلف ( هم رنگ های متضاد و هم رنگ ها نزدیک به هم) استفاده می شه و بدون اینکه این رنگ ها با هم دیگه ادغام بشن، در کنار یکدیگر قرار می گیرند و طرحی خاص و جذاب رو به وجود میارن که به نام ابرو بادی معروف هست.

شومیز گلدوزی شده - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

البته این روزها پارچه های مخصوصی هم با نام ابر و بادی در بازار به فروش میرسه که اثری از این رنگ ها درون این پارچه وجود نداره و فقط به دلیل بافت خاصی که در پارچه وجود داره، حالت سایه روشن در بافت اصلی پارچه ایجاد شده و با نام پارچه ابروبادی به فروش میرسه.

شومیز مجلسی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

این پارچه ها معمولا خنک و سبک هستند و میتونن جز انتخاب های خیلی خوب برای مانتوهای خنک تابستانی، انواع شومیز و بلوز نیز باشند. این پارچه ها هم دارای رنگ بندی متنوعی هستند که میتونید متناسب با سلیقه خودتون بهترین رنگ پارچه ابرو بادی رو  انتخاب کرده و لباس مورد علاقتون رو بدوزید و از استایل جذابی که براتون ایجاد می کنه، لذت ببرید!

شومیز ساده - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

مدل شومیز با پارچه ابروبادی چیست؟

امروزه، بسیاری از لباسهای خانمها از جمله مانتو، تونیک و شومیز دخترانه با پارچه های نخی و ابروبادی طراحی میشوند.پارچه ابروبادی؛ مناسب برای فصل تابستان و بهار بوده و از ترکیب چند رنگ به وجود می‌آیند. این رنگها در لباسهای ابروبادی، میتوانند متضاد و یا شبیه به هم باشند.

شومیز صورتی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

البته امروزه، تونیک و شومیز ابروبادی، بیشتر در رنگهای نزدیک به هم هستند. به همین دلیل، معمولا به خاطر بافت خاص و سایه روشن پارچه به این لباسها، ابرو بادی میگویند. همچنین، تونیک و شومیزهای ابروبادی، بسیار سبک و نازک هستند و به همین علت کاربرد بسیاری در فصل تابستان دارند.

شومیز ابروبادی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

ست کردن تونیک و شومیز ابرو بادی

یکی از مهمترین المان ها در خوش استایل بودن شما، ست کردن لباس ها باهم است. با ست کردن صحیح تونیک و شومیز ابرو بادی با لباس های دیگر میتوانید استایل خود را کامل و شیکتر کنید.

شومیز شیک - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شومیز و لباسهای ابروبادی؛ اغلب به دلیل نخی بودن، احتمالا آبرفت داشته باشند. تنخور شومیز و تونیکهای ابروبادی بسیار زیباست و ایستایی خوبی بر روی اندام دارد و استایل شما را شیک تر میکند. هر کدام از انواع استایل را که دارید فراموش نکنید که این سبک از شومیز ها را با انواع مدل شلوار مناسب ست کنید.

شومیز مشکی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

مدل شومیز با پارچه ابروبادی ساده

مدل های شاده شومیز ابروبادی بسیار پرکاربرد هستند. تونیک و یا شومیزهای ابروبادی، در رنگهای شاد و روشن بهاره مانند (سبز، یاسی، بنفش، زرد، آبی، قرمز و صورتی و …) در فروشگاههای آنلاین و یا مغازه ها به فروش میرسند.

شومیز ساده بلند - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

این لباسها اخیرا وارد وارد دنیای مد و استایل شده و طرفداران فراوانی دارند.قیمت آنها نیز با توجه به بافت و طرح مورد نظر متفاوت است. اما به طور کلی تونیک و لباسهای ابروبادی به دلیل نازک بودن قیمت پایینی دارند.

تونیک آستین پفی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

محبوب ترین رنگ بندی در سبک های ابروبادی

در محبوب ترین رنگ بندی برای لباس و تونیک ابروبادی، رنگ های سفید و مشکی است که میتوانید به راحتی با سایر لباس هایتان ست کنید. شومیز ابروبادی سفید، به راحتی با شلوارهای تیره و روشن ست میشود. پیشنهاد ما، ترکیب دو رنگ تیره و روشن باهم است.

شومیز طوسی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شومیز ابروبادی مشکی نیز از مدل ها قبل، در تیپ بانوان خوش استایل، جایگاه ویژه ای داشته است. شما میتوانید شومیز ابروبادی مشکی را با رنگ سال ست کرده و زیبای دخترانه خود را دوچندان کنید.

مدل شومیز با پارچه ابروبادی اشکی

یکی از سبک های محبوب در تونیک های ابرو بادی؛ مدل اشکی شومیز ابروبادی است که در سال جدید بسیار ترند شد.

شومیز با پارچه اشکی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

راهنمای خرید شومیز ابروبادی

ما با ارائه مهمترین فاکتورها برای خرید بهترین شومیز ابروبادی زنانه، شما را در خرید مناسب یاری می کنیم. علاوه بر این در انتهای این نوشتار گلچینی از شومیز های زیبا و ارزان قیمت ابروبادی را برای سهولت در انتخاب شما آماده کرده ایم.

مانتو ابروبادی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

هماهنگی با رنگ پوست در مدل شومیز با پارچه ابروبادی

همخوانی و تطابق رنگ شومیز با رنگ پوست شما بسیار مهم است، اگر پوست تیره ای دارید و می خواهید چشمگیرتر باشید، توصیه می شود شومیز های رنگ روشن تهیه کنید. حتما می دانید که کفش های تیره روی پوست روشن بهتر می نشینند.

شومیز مجلسی شیک - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

انتخاب پارچه شومیز مناسب

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت پارچه است. پارچه های نامرغوب و پارچه هایی که درصد بالایی مواد پلاستیکی دارند، ظاهری بی کیفیت به شومیز ابروبادی زنانه می دهند. سعی کنید پارچه هایی را انتخاب کنید که 100 درصد کتان، لنین یا پنبه باشند و یا درصد کمی مواد مصنوعی در ترکیبات خود داشته باشند.

استایل شیک - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شومیز های ابریشمی، ساتن و یا کرپ مرغوب گزینه هایی عالی برای استفاده در مهمانی های عصر و دورهمی های نیمه رسمی هستند.

تناسب با فرم اندام و بدن

اگر نمی خواهید زیاد مورد توجه باشید، هنگام خرید شومیز حتما به تیپ بدنی و اندام خود توجه کنید.

شومیز با پارچه ابروبادی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شومیز های زنانه ایده آل باید دقیقاً اندازه شما باشد. مهمترین چیزی که باید به آن توجه کرد اندازه گیری دور سینه است.

در واقع این بهترین راهنمای خرید لباس زنانه است. با داشتن اندازه این جزئیات، می توانید متوجه شوید که آیا شومیز کاملاً روی اندام شما می آید یا خیر. مطمئن شوید که هنگام خرید شومیز حتما لباس زیر مناسب می پوشید تا در اندازه گیری مشکلی نداشته باشید.

لباس پوشیده شیک - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

طرح، رنگ شومیز

شومیز های ابروبادی معمولا طرح دار هستند و سادگی معمول شومیز های ساده را ندارند. با این حال این نوع شومیز ها در رنگ ها و طرح های شیک . خاصی هستند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

مدل شومیز با پارچه ابروبادی رو با چی بپوشیم؟

شومیز زرشکی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شلوارهای چسبان یا لگ

یکی از ترکیب‌های خوبی که شومیزها به‌وجود می‌آورند، همراهی با لِگ یا شلوارهای اسکینی است. اگر از پوشیدن این سبک از شلوارها استقبال می‌کنید، اضافه‌کردن مانتوی شومیزی گشاد به آن فکر خوبی خواهد بود.

یادتان باشد که با انتخاب شلوار تنگ، بهتر است که شومیزتان گشاد باشد. تیپ و استایل متناسب و چشم‌نواز، دارای تعادل است. برای ایجاد تعادل در چنین ترکیبی هم باید بخشی از استایل گشاد و بخشی دیگر چسبان باشد.

مانتو با پارچه ابروبادی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

جلیقه‌ های نیم‌تنه

جلیقه‌ها از آن لباس‌های جذابی هستند که نباید ارزش حضورشان در کمد را دست‌کم بگیرید. این لباس‌ها می‌توانند در یک آن، استایل را متفاوت و جذاب کنند. یکی از روش‌های ست‌ کردن مانتو شومیزی هم این است که شومیز را با جلیقه‌ای نیم‌تنه بپوشید.

شومیز و جلیقه - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

البته استفاده از جلیقه‌های بلند هم فکر بدی نیست. ترکیب رنگ‌ها را هم بنا به سلیقه‌تان بچینید اما یادتان باشد که قرارگرفتن رنگ سفید و مشکی در کنار هم همیشه جذاب از کار درمی‌آید. اگر جلیقه مانند تصویر بالا مدل‌دار باشد، استایل خاص‌تری خواهید داشت.

شلوارهای مام‌استایل با مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شلوارهای مام استایل هم مانند شومیزها کاربردی‌اند، به اندام همه می‌آیند و لباس‌های راحتی هم هستند. ست‌کردن شلوار مام‌ با مانتوی شومیزی فکر خوبی است و برایتان استایلی کاملاً اسپرت رقم می‌زند.

لباس با پارچه ابروبادی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

اگر دوست دارید که استایل خیابانی‌تان چابک  و راحت باشد، مانتوی شومیزی را با چنین شلواری بپوشید. شلوار مام‌استایلتان می‌تواند هر جنسی داشته باشد، جین خنک یا کتان. همراه‌کردن این‌ها با یک‌جفت صندل، باعث می‌شود که تابستان را خنک‌تر و شیک‌تر از همیشه بگذرانید.

تونیک با پارچه ابروبادی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

همراه با دامن‌شلواری

دامن شلواری انتخاب بسیار خوبی برای تابستان و بهار است. هم راحت و است و هم شیک. هم به لاغرها می‌آید و هم با افرادی با اضافه‌وزن. پوشیدن مانتوی شومیزی با قد کوتاه یا بلند با دامن‌شلواری هم ست پیشنهادی دیگری است که احتمالاً دوستش دارید. این‌طور نیست؟

با پارچه ابروبادی چی بدوزیم - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شلوار بگی و نیم‌بگ

شلوارهای بگی و نیم‌بگ در کنار شومیزهای کوتاه ترکیب خوبی می‌سازند. اگر قد این شلوارها را هم ۹۰‌سانتی یا کوتاه‌تر انتخاب کنید، استایلتان حسابی تابستانی می‌شود. در این صورت، حتی اگر شومیزتان گشاد هم باشد، باز تعادل خوبی در استایل به‌وجود می‌آید.

پارچه ابروبادی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

البته استایل‌هایی با لباس‌های سراسر گشاد هم این روزها ترند (trend) و پرطرفدار هستند. اگر اهل دنبال‌کردن دنیای مدوفشن باشید، که در استایلی احساس راحتی کنید و به‌خوبی روی اندامتان بنشیند، شلوار بگی و شومیز مانتویی گشاد هم یک گزینه است. زیرنقش‌های لاغر با چنین ترکیبی درشت‌تر جلوه می‌کنند.

دوخت لباس با پارچه ابرو بادی

دامن با مدل شومیز با پارچه ابروبادی

یکی دیگر از روش‌های ست کردن مانتو شومیزی این است که از دامن در استایلتان استفاده کنید. پوشیدن دامن هم مانند دامن‌شلواری‌ها می‌تواند تیپ خاص و متنوعی همراه با مانتوی شومیزی برایتان به‌وجود بیاورد. در میان انواع دامن ببینید که کدام مدل بیشتر به شما می‌آید و البته راحتی‌اش برای پوشیدن در خیابان را هم در نظر بگیرید.

روسری شیک - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

همراه با روسری‌ مینی اسکارف

این روزها، روسری‌های کوچک به‌شدت پرطرفدار شده‌اند. خیلی‌ها از چنین روسری‌هایی استقبال می‌کنند.

در هر حال، روسری‌های کوچکِ ترِند در کنار مانتوهای شومیزی ترکیبی می‌سازند که استایل را کمی به کلاسیک‌بودن نزدیک می‌کند. اگر کمربندی برای مانتوی شومیزی در نظر بگیرید، این کلاسیک‌شدن بیشتر هم می‌شود؛ به تصویر بالا نگاه کنید.

شومیز یلدایی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

ست مونوکروم

اگر دوست دارید که مانتوی شومیزی خنک بپوشید و در عین‌حال کمی هم استایلتان رسمی شود، آن را با شلواری مناسب ست کنید. چه شلواری؟ شلواری هم‌رنگ و هم‌جنس مانتو.

در واقع با استایل مونوکروم می‌توانید ست یک‌دستی داشته باشید که از حالت اسپرت مطلق فاصله می‌گیرد. در ضمن، شما را کمی هم کشیده‌تر نشان خواهد داد. به تصویر بالا نگاه کنید؛ همه اجزای استایل از یک طیف رنگی هستند.

شومیز شیک کوتاه - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شلوارهای اسلش با مدل شومیز با پارچه ابروبادی

شلوارهای اسلش را با مانتوی شومیزی ست کنید. این شلوارها که در بخش دم‌پا گِت یا کش دارند، بسیار راحت هستند. با انتخاب آنها در کنار شومیزهایی گشاد، استایل تابستانی خوبی رقم خواهید زد.

لباس مجلسی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

اگر شلوار اسلش می‌پوشید، کتانی یا کفش‌های اسپرت را به تیپ‌تان اضافه کنید. البته کفش‌های تخت دیگری مانند انواع کالج یا صندل هم انتخاب‌های خوبی هستند. فقط باید اسپرت‌بودن را در نظر داشته باشید تا یک‌دستی استایل از دست نرود.

شومیز آبی - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

بلوز سبک روی شومیز

اگر اهل تنوع هستید و از داشتن استایل‌های خاص خوشتان می‌آید به تصویر بالا نگاه کنید. این پیشنهاد هم جالب است و استایل خوبی برایتان می‌سازد. تقریباً ساختار استایل شبیه ست‌کردن جلیقه با مانتوی شومیزی است.

بلوز شلوار شیک - مدل شومیز با پارچه ابروبادی

می‌توانید به‌جای جلیقه از بلوزی گشاد و خنک کمک بگیرید. وقتی آستین‌های شومیز مدل‌دار باشد، جلوه‌اش در کنار چنین طرحی بیشتر می‌شود. استفاده از اکسسوری‌هایی مانند زنجیر و کمربند هم استایل را از سادگی خارج می‌کند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید