آکواریوم لاست چمبرز هتل آتلانتیس از بزرگترین آکواریم امارات متحده عربی است. تعداد موجودات آبی این آکواریم ۶۵ هزار عدد برآورد شده است.

آکواریوم لاست چمبرز هتلآتلانتیس دبی

آکواریوم لاست چمبرز هتل آتلانتیس دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در هتل آتلانتیس، یکی از لوکس ترین هتل های دبی، قرار دارد. هزاران سال است که مردم در جست‌وجوی شهر گمشده آتلانتیس هستند. گفته می‌شود که این شهر با ثروت و گنجینه‌های بسیار، بهشتی است که در اعماق اقیانوس غرق شده است. در حال حاضر، می‌توانید شهر جادویی و گمشده آتلانتیس را در آکواریوم لاست چمبرز دبی تماشا کنید. اسرار اعماق دریا را کشف کنید و با واقعیت‌های جذاب درباره زندگی جانوران دریایی با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ آبزی در این آکواریوم آشنا شوید. برای غواصی در آکواریوم دوبی، یک تور رزرو کنید و لحظاتی به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

آکواریوم لاست چمبرز دبی لقب بزرگترین آکواریوم امارات متحده عربی را یدک می کشد که در هتل آتلانتیس ، از لاکچری ترین هتل های دبی واقع شده است، البته برای بازدید از این آکواریوم نیازی نیست مقیم این هتل باشید و سایر گردشگران هم می توانند وارد آن شوند، تعداد موجودات آبی این اکواریوم تا به امروزه بالغ شصت و پنج هزار عدد برآورد شده که در نوع خود در منطقه خاورمیانه رتبه اول را از آن خود می کند.

عبور از تونل های شیشه ای که در محوری ۳۶۰ درجه کوسه و سفره ماهی های غول پیکر از بالای سرتان گذر می کنند هیجان خاصی به بیننده القا می کند، شما رد این محل می توانید به ماهی ها غذا دهید و یا با صرف هزینه ای سوا با به تن کردن لباس غواصی ، همراه مربی مجبر وارد آکواریوم های عظیم شوید، یک سالن یوگای خارق العاده در این محل تعبیه شده تا در کنار میلیون متر مکعب آب این ورززش تمرکزی و ریلکسیشن را انجام دهید، در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری دبی و در این مطلب از پارس مگ  راهنمای بازدید از آکواریوم لاست چمبرز دبی آشنا خواهید شد.

دبی به تدریج به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان تبدیل شده است. با وجود هتل‌ های لوکس و مراکز تفریحی و خرید فراوان، بسیاری از گردشگران از نقاط مختلف جهان در تعطیلات به این شهر سرازیر می‌شوند. در این مطلب قصد داریم همه چیز درباره آکواریوم لاست چمبرز دوبی را بیان کنیم.

آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 
آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

اطلاعات کلی درباره آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

قیمت بلیط آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

این آکواریوم دارای ۲۱ نمایشگاه از موجودات دریایی مختلف است. قیمت بلیط ورودی به آکواریوم لاست چمبرز دوبی ۱۳۵ درهم برای بزرگسالان، ۹۵ درهم برای کودکان زیر دوازده سال است.

آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 
آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

بخش‌های مختلف آکواریوم لاست چمبرز دبی

بزرگترین آکواریوم امارات تجربه‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی برای بازدیدکنندگان به همراه دارد. ۲۱ نمایشگاه موجودات دریایی در آکواریوم لاست چمبرز وجود دارد که علاوه بر تماشای این بخش‌ها، تفریحات بسیار دیگری نیز وجود دارد.

آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 
آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

تجربه غواصی در Ambassador Lagoon یکی از جاذبه های آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

آکواریوم لاست چمبرز در دبی به دلیل تجربه غواصی در تالاب زیبای Ambassador مشهور است. می‌توانید در این بخش در کنار انواع آبزیان شنا و آنها را از نزدیک تماشا کنید. Ambassador Lagoon یک آکواریوم با ۱۱ میلیون لیتر آب است که خانه کوسه‌ها، ماهی‌ها و لقمه‌ماهی است.

آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 
آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

تور آکواریوم آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

این تور که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، یک تور آموزشی درباره این آکواریوم است. در این تور درباره چگونگی مراقبت از بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ آبزی اطلاعاتی را کسب می‌کنید. این تور آموزشی نحوه کار یک کارشناس دریایی را به شما نشان می‌دهد.

غواصی در آکواریوم با کوسه‌ها

برای اکتشاف بیشتر، این آکواریوم غواصی‌های مختلف را در میان آب‌های زیبا ارائه می‌دهد. Atlantis Dive Discovery یک برنامه برای غواصان مبتدی است. در این برنامه مهارت‌های ابتدایی را برای غواصی در آب و تماشای کوسه‌ها و دیگر موجودات زیر آب یاد می‌گیرید. اگر هم غواصی بلد باشید به راحتی داخل این مخازن آب می‌روید و زندگی کوتاه در میان آبزیان حیرت‌انگیز را تجربه خواهید کرد. بخش ترسناک و هیجان‌انگیز این غواصی، Predator Dive نام دارد که برای افراد شجاعی که از غواصی کنار چهاردهکوسه مختلف در تالاب Ambassador نمی‌ترسند، طراحی شده است.

آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 
آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

جشن‌های آتلانتیس

هتل آتلانتیس دِ پالم در طول سال رویدادها و فستیوال‌های مختلفی را جشن می‌گیرد. یکی از این جشن‌ها هالووین است. در جشن مشهور هالووین در آتلانتیس می‌توانید در هانتد چمبزر شرکت کنید و لباس‌های شبح‌وار بپوشید و از نمایش‌های شبانه در آکواریوم لذت ببرید. اگر به دنبال هیجان هستید یک شب شگفت‌انگیز در این آکواریوم که البته کمی ترسناک نیز است، را تجربه کنید.

آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 
آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

نمایش‌های تئاتر آکوا در آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 

این بخش برای خانواده‌ها و کودکان کنجکاو آنها ایده‌آل است. در نمایش‌های تئاتر آکوا، غواصان به زبانی طنزگونه و سرگرم‌کننده جنبه‌های مختلف غواصی و همچنین زندگی دریایی را به شما و فرزندان‌تان توضیح می‌دهند. این برنامه شامل نمایش تغذیه آبزیان نیز است که طرفداران بسیاری در میان تمام سنین دارد.

آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی 
آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس دبی

یوگا در زیر آب

یکی از سرگرمی‌های جالب آکواریوم لاست چمبرز دبی، یوگاست. یوگا در آکواریوم و در فضای آرامش‌بخش دنیای زیر آب تجربه‌ای منحصر به فرد خواهد بود. می‌توانید کلاس‌های یوگا در آکواریوم را رزرو کنید، تشک‌های مخصوص یوگا و بطری‌های آب فراهم شده است، تا ساعاتی لذت بخش را در زندگی با موجودات رنگارنگ دریایی ورزش کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید