سالاد هایی که با مرغ تهیه می شوند جزو یکی از پر طرفدار ترین و لذیذ ترین انواع غذا ها و پیش غذا های سرد بین المللی محسوب می شوند که شما می توانید آن ها را به راحتی در منزل تهیه کنید و از آن ها برای انواع مراسم و مجالس های خود به عنوان پیش غذا و یا میان وعده برای دورهمی های دوستانه خود استفاده کنید. این سالاد ها به همراه سس مخصوصی تهیه می شود که پس از مخلوط شدن آن ها به همراه سس، بهتر است چند ساعتی به آن ها داخل یخچال استراحت داده و سپس آن ها را سرو و میل کنید. برای تهیه این سبک سالاد ها دستور های مختلفی وجود داشته و به همین دلیل می توان از انواع سبزیجات مورد علاقه خود نیز در این سالاد ها استفاده کرد. امروز می خواهیم سه مدل از لذیذ ترین و خوشمزه ترین انواع این مدل سالاد ها را نظیر سالاد الویه با مرغ، سالاد مرغ رژیمی، سالاد ماکارونی با مرغ را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

طرز تهیه سالاد الویه با مرغ

سالاد الویه با مرغ یکی از انواع غذا های معروف و شناخته شده ی بین المللی است که در عین داشتن ظاهر شیک و مجلسی آن، بسیار ساده و راحت نیز تهیه شده و میتوان از آن برای انواع مجالس و مهمانی های خود استفاده کرد. اصل این سالاد متعلق به کشور روسیه بوده و بعد ها به دلیل طعم و مزه عالی آن در سایر کشور های دیگر دنیا نیز تهیه شد و طرفداران زیادی پیدا کرد و هنوز هم بعد از گذشت این همه سال طرفدران خاص و محبوبیت خاص خودش را دارد. برای مشاهده طرز تهیه سالاد الویه با مرغ کافی است به سایت آلامتو مراجعه کنید.

طرز تهیه سالاد مرغ رژیمی

سالاد مرغ رژیمی همان طور که از نامش نیز پیدا است یکی از انواع سالاد های رژیمی و بسیار لذیذی محسوب می شود که در عین مقویی و پر خاصیت بودن، بسیار سبکوکم کالری نیز بوده و می توان از آن به عنوان یک وعده شام ساده و رژیمی یاد کرد. تهیه این سالاد مرغ بسیار ساده و راحت بوده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن و با ساده ترین و قابل دسترس ترین مواد آن را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. برای تهیه این سالاد شما می توانید از انواع سبزیجات مورد علاقه خود استفاده کنسد و سپس آن را به همراه سینه مرغ و سس مخصوص و رژیمی آن سرو و ومیل کنید. برای مشاهده طرز تهیه سالاد مرغ رژیمی کافی است تا به سایت آلامتو مراجعه کنید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ

سالاد ماکارونی با مرغ یکی از انواع غذا های سرد و بسیار لذیذی است که در بین اکثر سنین با انواع سلیقه ها بسیار محبوب می باشد. این سالاد را با روش ها و مواد متنوعی تهیه میکنند و شما نیز میتوانید برای تهیه آن از سایر سبزیجات و یا انواع مرغ و سوسیس و کالباس ها نیزاستفاده کنید. این سالاد به دلیل طعم ومزه خوبش در کنار ظاهر شیک و مجلسی آن قابل استفاده در انواع مراسم ومجالس ها بوده ومی توان از آن به عنوان پیش غذا و یا غذای سرد مجلسی استفاده کرد. شما همچنین به دلخواه می توانید سس این سالاد را به صورت رژیمی هم تهیه کرده و سپس این سالاد را به صورت رژیمی تر نیز میل کنید و از خوردن آن لذت ببرید. برای مشاهده طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ کافی است تا به سایت آلامتو مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید