امروز با لیزر موهای زائد راه های آسان زیادی برای از بین بردن موهای زائد به وجود آمده است. تکنولوژی لیزر موهای زائد به حدی پیشرفت کرده است که می توانید با خیال راحت آن را با قیمت های مقرون به صرفه انجام دهید. با وجود تنوع و تعددی که در کلینیک ها وجود دارد همواره ما به دنیال بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد هستیم. در این مقاله به معرفی سه تا از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد که در ایران وجود دارد می پردازیم.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد 2023

یافتن بهترین تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد می تواند چالش برانگیز باشد زیرا دستگاه های مختلف زیادی وجود دارد. مرتب سازی از طریق تمام تولید کنندگان و مدل های مختلف فهرست طولانی از تجهیزات را به همراه دارد. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدانید را به شما آموزش می دهد. در نهایت شما خواهید آموخت که بهترین دستگاه لیزر برای شما چیست؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین مارک های دستگاه لیزر موهای زائد در ایران

چون تراشیدن، کندن یا اپیلاسیون باعث از بین بردن موهای زائد نمی شود لیزر یکی از بهترین راهکار هاست. لیزر با کاهش چرخه مو در مسیر خود از رشد مجدد جلوگیری می کند. به دلیل تنوعی که در بازار وجود دارد پیشنهاد میکنیم به سراغ کلینیک هایی بروید که بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را استفاده می کنند. سه تا از بهترین برندهای دستگاه های لیزر مو شامل: دایود وکتوس، سایناشور الیت پلاس و مدیواستار می‌شود که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم.

دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور الیت پلاس

با سایناشور الیت پلاس، انعطاف پذیری برای سفارشی کردن درمان را برای انواع پوست دارید.  کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس آن را به انتخاب طبیعی برای سازگاری با طیف وسیعی از شرایط خاص مراقبت از پوست تبدیل می‌کند. از دیگر کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور میتوان به این موارد اشاره کرد: ارائه نتایج استثنایی در تمام انواع پوست، به راحتی  میتوانید بین طول موج ها برای درمان های مختلف در یک جلسه جابجا شوید، خنک کننده هوا در طول درمان باعث افزایش راحتی و رضایت بیمار می شود، مدت زمان پالس طولانی‌تر تا 300 میلی‌ثانیه دقیقاً با انرژی تحویل داده شده در هماهنگی با زمان آرامش حرارتی مطابقت دارد.

ساسناشور یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در بازار است. سایناشور به شما کمک میکند دوباره به دوران جوانی و شادابی پوست برگردید. چگونه؟ بلوک های سازنده پوست صاف و جوان الاستین و کلاژن هستند – با احیای پوست با لیزر، پالس های نور به لایه های فرعی پوست نفوذ می کند و ساختار حمایت کننده پیری آن را درمان می کند. پس از آن روند طبیعی بهبودی بدن، بافت را با بافتی یکنواخت و چین و چروک های کمتر بازسازی می کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد دایود وکتوس

FDA (سازمان غذا و دارو) دو طول موج را تأیید کرده است که می‌توانند برای کاهش موهای زائد لیزری در پوست‌های تیره‌تر از جمله سیستم‌های لیزر دایود (810 نانومتر) و Nd: YAG (1064 نانومتر) استفاده شوند. لیزر دایود یک سیستم لیزر موهای زائد جدید است؛ به این معنی که تحقیقات کمتری برای نشان دادن ایمنی و اثربخشی طولانی مدت آن وجود دارد. دایود طول موج هایی تولید می کند که به عمق فولیکول مو نفوذ می‌کند. نفوذ عمیق لیزر در انواع پوست های تیره تر ایمن تر است زیرا انرژی تولید شده توسط لیزر قادر به تمرکز در جایی که رنگدانه در پوست وجود دارد نیست.

دستگاه لیزر دایود وکتوس یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است. از یک پرتو نور با تمرکز باریک برای هدف قرار دادن مناطق خاصی در پوست استفاده می کند. لیزرهای دایود عمیق ترین سطوح نفوذ را ارائه می دهند که پس از درمان موثرترین نتایج را ارائه می دهند.

با استفاده از این سیستم لیزر مشتریان می توانند قسمت های خاصی از بدن را که می خواهند تحت درمان قرار دهند انتخاب کنند. نواحی شامل صورت، گردن، شانه ها، زیر بغل، پشت، پاها و موارد دیگر است. درمانگر شما درمان را در محل مورد نظر انجام خواهد داد. لیزر دایود را می توان با فناوری خنک کننده استفاده کرد. این سطح راحتی بیمار را بهبود می بخشد. تنها زمانی که لیزر فولیکول های مو را در نقاط مورد نظر بسوزاند، احساس سوزن سوزن شدن خواهد داشت. اگر قصد دارید نواحی حساس را درمان کنید، ابتدا از درمانگر خود یک کرم بی حس کننده بخواهید. بعد از جلسه می توانید از لوسیون تسکین دهنده یا کیسه یخ برای خنک کردن پوست استفاده کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار

دستگاه لیزر مدیواستار پرتوهای نوری را می‌فرستد که در ساقه مو حرکت می‌کند و فولیکول‌ها را در طول درمان گرم می‌کند و ریشه‌ای را که تغذیه مو را تامین می‌کند، از بین می‌برد. هنگامی که منبع از بین می رود، فولیکول مو تولید رشد مو را متوقف می کند.

درمان های متعددی برای اطمینان از کاهش دائمی مو و درمان موفقیت آمیز مورد نیاز است. لیزر موهای زائد تنها در مرحله آناژن زمانی که مو به طور فعال در حال رشد است فعال است. به همین دلیل، چندین درمان لیزر موهای زائد برای هدف قرار دادن مو در مرحله رشد آن ضروری است.

مدیواستار نیز به دلیل اندازه نقطه پیشرو در صنعت، سیستم خنک‌کننده نوآورانه و ویژگی‌های ایمنی، انتخاب ارجح برای متخصصان زیبایی، اسپاهای پزشکی، متخصصان پوست و پزشکان و یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد برای پوست تیره سبزه

دو نوع اصلی لیزر که برای افرادی با رنگ پوست تیره‌تر بهترین هستند، لیزر Nd:YAG و لیزر دایود هستند. آنها هر دو روی بیمارانی با پوست تیره و موهای تیره تر کار می کنند. با پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر، انجام لیزر موهای زائد روی پوست‌های تیره بی‌خطر است، زیرا فناوری‌های جدید می‌توانند ملانین اپیدرمی را دور بزنند و فقط رنگدانه ملانین را در فولیکول‌های مو هدف قرار دهند

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد برای پوست های حساس

لیزر موهای زائد یک راه مطمئن و موثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد است، حتی اگر پوست حساسی دارید. فقط حتما برای درمان به پزشک مراجعه کنید و قبل از قرار ملاقات از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در تهران

سه دستگاه معرفی شده از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد هستند که شامل: دایود وکتوس، سایناشور الیت پلاس و مدیواستار می‌شود.

پرسش های متداول:

چند روز قبل از لیزر موهای زائد باید شیو کنیم؟

شیو موهای زائد باید خلاف جهت رویش مو و یک روز قبل از لیزر انجام شود.

آیا لیزر، تمامی موهای زائد از بین می‌روند؟

لیزر موهای زائد یک روش درمانی مداوم است. چنان چه این فرآیند را کامل و منظم طی کنید ۸۰ درصد موهای زائد از بین خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید