نکاتی قبل از خرید ساعت مچی

اگر این مقاله را میخوانید قصد خرید ساعت مردانه یا زنانه برای خود یا دیگران را دارید، انواع مختلف برند های ساعت مچی وجود دارد و مثل گوشی هوشمند به چند برند مطرح خلاصه نمیشود، به همین سبب یک الگوی مشخصی لازم است تا کاربر آگاهانه و از روی آن الگو بتواند خرید خوب، با کیفیت و به صرفه‌ای داشته باشد. در این مقاله همراه ما باشید و الگو های زیر را برای خود بومی سازی کنید و ببینید چقدر خرید ساعت آسانتر خواهد شد.برای چی ساعت مچی خرید میکنید؟

قبل از اینکه سراغ فروشگاه های ساعت بروید سوالی از خود بکنید، من این ساعت را برای چی میخواهم؟ آیا برای مصارف روزمره ساعتی نیاز دارم؟ ساعتی برای باشگاه رفتن نیاز دارم؟ ساعتی برای مجالس میخواهم تهیه کنم که با لباسم ست شود یا برای محل کار ساعتی نیاز دارم؟ جواب این پرسش پنجاه درصد کار را برای شما آسانتر میکند چرا که مثلا اگر شما ساعت زنانه برای محل کار میخواهید تهیه کنید دیگر در فروشگاه، ساعت های نگین دار توجه شما را جلب نمیکند و مستقیم سراغ مدل های رسمی برای محل کار خواهید رفت.

آیا برای خودتان خرید میکنید یا برای هدیه؟

این خیلی مهم است که شما ساعت مورد نظر را برای خود تهیه میکنید یا برای هدیه میخواهید، شما کاملا با سلایق خود آشنا هستید و کاملا میدانید چه ساعتی را برای خود خرید کنید اما وقتی قصد خرید هدیه را دارید چند نکته را در نظر بگیرید، اول اینکه مخاطب مورد نظر شما چه نوع ساعتی موجود دارد با این کار تنوع به ساعت های آن فرد میبخشید. دوم پوشش شخص مورد نظر رسمی است یا اسپورت؟ مثلا برای فردی که کت و شلوار میپوشد ساعت دیجیتالی فقط به عنوان یادگار در کمد آن فرد خواهد ماند و استفاده نخواهد شد! مورد بعدی نیاز آن شخص است مثلا اگر تشخیص دهید مخاطب مورد نظر شما ساعتی برای باشگاه نیاز دارد مستقیما یک ساعت دیجیتال تهیه کنید و هدیه ای ارزشمند به او تقدیم کنید.

ساعت مچی برای هدیه میخرید یا برای خودتان

قیمت مورد نظر شما چقدر است؟

یک اصل هنگام خرید ساعت وجود دارد آن هم این است بودجه مشخصی را برای خرید در نظر بگیرید، دنیای ساعت مچی از 20 هزار تومان شروع میشود و تا میلیاردها تومان نیز ادامه پیدا میکند، قبل از اینکه محصولات را ببینید یک بودجه مشخص تعیین کنید و بعد از آن هنگام بازدید ساعت ها، فیلتر قیمت را روی بودجه مورد نظر خود قرار دهید حالا دست شما بازتر است و از هر مدلی که خوشتان آمد میتوانید خرید کنید و قیمت ساعت در آن بازه مشخص اصلا بر انتخاب شما تاثیر نخواهد گذاشت.

انتخاب کنید اصل یا های کپی؟

اینکه ساعت اصل بگیرید یا های کپی کاملا به خود شما بستگی دارد بعضی از افراد عاشق برند های کپی شده هستند و بعضی نیز تاکید بر اصل بودن ساعت دارند ولی چند نکته را به عنوان کارشناس ساعت مچی برای شما بگویم، به پیشنهاد من ساعت مچی کپی شده بگیرید با جرات کیفیت محصولات کپی شده grad A عالی است حتی این ضمانت را به شما میدهم که کیفیت محصولات این سری از برند های متوسط کشور چین نیز بیشتر است. اگر قصد شما خرید ساعت کپی شده است این مورد را به خاطر بسپارید بهترین کیفیت کپی شده را خرید کنید نه ارزانترین مدل آن را! برای مثال ساعت رولکس ساب مارینز در سالی بند در سه مدل 400 تومن، 800 تومن و 1500 موجود بود که بنابه تصمیم مدیریتی فقط ساعت های درجه یک را موجود نگه داشتیم و مابقی را حذف کردیم شما هم همین نگرش را به کار ببرید و بهترین کیفیت از این ساعت ها را انتخاب و خرید کنید.
به شما پیشنهاد میکنم مقاله ای دقیق و شفاف در این مورد را در سالی بند مطالعه کنید اگر در مدل کپی شده یا اصل دو دل مانده‌اید به شما قول میدهم بعد از خواندن این مقاله تصمیم خود را نهایی خواهید کرد برای مشاهده این مقاله عبارت(ساعت های کپی چیست و چرا ارزش خرید دارد) را در گوگل جست و جو کرده و روی سالی بند کلیک کنید.

ساعت اصل بخرم یا های کپی

اتفاقا از برند های کشور چین خرید کنید

به عنوان فروشنده سوال تکراری که کاربر ها از من میپرسند این است که ساعت ساخت کجاست؟ وقتی به آنها میگویم ساخت کشور چین است کاربر به حدی از انتخاب خود مایوس میشود که در مکاتبات آن این مسئله را کاملا متوجه میشوم. باید به شما بگویم کشور چین یکی از بزرگترین کشور های تولید کننده در جهان است، ساعت هایی که توسط این کشور تولید میشوند کاملا قابل قبول و مورد رضایت است مثلا مثالی از ساعت اسکمی که ما انواع آن را در سالی بند عرضه میکنیم، کیفیت واقا عالی دارد و قیمت آن حتی نصف قیمت برند های مطرح نیست! اگر ساعت های زیادی خرید میکنید حتما برند نیوی فورس به گوش شما خورده است، برند های کشور چین به حدی کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دارند که من برای تمامی خریداران قبل از برند های گران قیمت حتما توصیه میکنم.

نکاتی برای خرید ساعت بچگانه

به غیر از ساعت مردانه و زنانه احتمالا کاربرانی باشد که قصد خرید ساعت بچگانه را دارند، چند نکته نیز برای راهنمای بیشتر خرید ساعت مچی بچگانه به شما توضیح میدهم. اول اینکه سن کودک را در نظر بگیرید، پیشنهاد میکنم از کمترین قیمت ها استفاده کنید، اگر مقاومت برای شما مهم است دیجیتال بگیرید، اگر مچ کودک شما خیلی کوچک است عقربه ای بگیرید و برای نرمی و راحتی بیشتر از بند های سیلیکونی استفاده کنید! ما در سالی بند تنوع های بسیار زیادی از ساعت مچی بچگانه ایجاد کردیم که قیمت آنها از 40 تومان آغاز میشوند! برای مشاهده ساعت ها عبارت(ساعت مچی بچگانه ارزان با تنوع بالا) درگوگل جست و جو کنید.

راهنمای خرید ساعت مچی بچگانه

پیشنهاد فروشگاه برای خرید ساعت (سالی بند)

سالی بند فروشگاهی آنلاین در زمینه خرید ساعت مچی است ما تنها فروشنده نیستیم بلکه قصدمان این است بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسانیم پشتیبانی سایت ما همیشه فعال است میتوانید انتظارات و بودجه خود را تعیین کنید تا بهترین دسته بندی ها را برای شما پیشنهاد بدهند. برای بازدید از نمایشگاه آنلاین ما میتوانید عبارت (سالی بند) را در گوگل جست و جو کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید