بررسی نمونه کارهای طراحی وب قبل از سفارش سایت از جمله سفارش طراحی سایت لوازم یدکی از جمله اموری است که تمامی کسب و کارها باید به آن توجه داشته باشند. همانطور که می دانید سایت شما ویترین کار شماست و اگر سایت به خوبی طراحی نشود هرگز نمی توانید به موفقیتی که مد نظرتان است برسید. به همین دلیل، توصیه می شود قبل از اینکه کار خود را به یک شرکت بسپارید ابتدا نمونه کارهای آن را بررسی کنید تا به دانش و تخصص آن شرکت در این زمینه پی ببرید.

سفارش سایت

آیا نمونه کارها ریسپانسیو هستند؟

یکی از مهمترین مواردی که در بررسی نمونه کارهای طراحی وب باید به آن توجه داشته باشید ریسپانسیو بودن کارهاست. اگر سایت ها ریسپانسیو نباشند شما هرگز نمی توانید به موفقیت برسید. به تازگی گوگل الگوریتمی به نام فرست موبایل ایندکس را فعال کرده است که بر اساس آن ربات های گوگل ابتدا به نسخه موبایل سایت رتبه می دهند و سپس نسخه دسکتاپ را مد نظر قرار می دهند. به همین دلیل، ریسپانسیو بودن سایت ها نکته ای است که هرگز نباید نادیده گرفته شود.

آیا نمونه کارها ماهیت کسب و کار را نشان می دهند؟

مسئله دیگری که در بررسی نمونه کارهای طراحی وب باید به آن دقت کنید ماهیت کسب و کارها و بازنمایی آنها در سایت است. به طور مثال، ماهیت و یا قالب سایتی که در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارد باید با ماهیت و قالب سایتی که در زمینه لوازم یدکی فعال است متفاوت باشد و کاربر زمانی که وارد سایت می شود باید احساس کند در یک فروشگاه چمن مصنوعی و یا لوازم یدکی قرار گرفته است.

آیا رابط کاربری مناسب است؟

از جمله مواردی که در زمان بررسی نمونه کارهای طراحی وب باید به آن دقت کنیم رابط کاربری مناسب است. کاربر باید به راحتی بتواند به اطلاعاتی که نیاز دارد دست پیدا کند. به طور مثال، کاربری که می خواهد چمن مصنوعی سفارش دهد تمایل دارد بداند که آیا میان چمن تراس و چمنی که در حیاط پهن می شود تفاوتی وجود دارد یا خیر. همچنین، مشاهده نمونه کارهای اجرا شده از جمله مواردی است که می تواند کاربر را به هدف خود یعنی خرید نزدیک کند.

طراحی سایت لوازم یدکی

آیا منو سایت به خوبی طراحی شده است؟

مسئله مهمی که در زمان بررسی نمونه کارهای طراحی وب باید به آن توجه کنید منو سایت است. آیا منو سایت می تواند تمامی اطلاعاتی را که کاربر نیاز دارد در یک نگاه کلی در اختیارش قرار دهد. به طور مثال، اگر کاربر وارد سایت مکمل ورزشی شده است آیا به راحتی می تواند انواع مکمل بدنسازی را در منو بر اساس دسته بندی ببینید و یا دسته بندی به صورت غیر اصولی است و کاربر گیج و سردرگم می شود. تمامی این موارد بسیار مهم هستند و می توانند به کاربر کمک کنند تعامل خوبی با سایت داشته باشد.

نکات مهم در سفارش سایت

اگر می خواهید برای سفارش سایت اقدام کنید در اولین مرحله باید هدف خود را به صورت دقیق مشخص کنید. پس از آن باید به این موضوع بپردازید که نیازهای کاربران تان چیست تا آنها را در سفارش سایت بازنمایی کنید. کار سفارش سایت را باید به شرکتی بسپارید که از قبل نمونه کارهای طراحی وب را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار داده اید و مطمئن هستید آن شرکت اعتبار و تخصص لازم را در این زمینه دارد. همچنین، بهتر است برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید که سایت شما در بهترین حالت طراحی شود.

طراحی سایت لوازم یدکی شامل کدام المان ها باید باشد؟

بسیاری از کسب و کارها به دنبال طراحی سایت لوازم یدکی هستند. همانطور که می دانید لوازم یدکی یکی از مهمترین مواردی است که بسیاری از کسب و کارها برای ادامه کار به آن وابسته هستند. با توجه به این موضوع که لوازم یدکی بسیار گسترده است در طراحی سایت لوازم یدکی باید توجه زیادی به منو سایت شود و منو به گونه ای طراحی گردد که پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. از طرف دیگر، رابط کاربری در طراحی سایت لوازم یدکی بسیار مهم است و باید به کاربران کمک کند هر چه سریعتر به اهداف خود دست یابند.

ایران سایت

برای سفارش سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اهمیت نمونه کارهای طراحی وب در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در زمان بررسی نمونه کارهای یک شرکت باید به این موضوع توجه داشته باشید آیا آن نمونه کارها ریسپانسیو هستند، آیا منو سایت ها به خوبی طراحی شده اند و آیا رابط کاربری مناسبی دارند.

اگر می خواهید برای سفارش سایت از جمله طراحی سایت لوازم یدکی اقدام کنید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت تمامی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتیمگ را به مشتریانش ارائه می دهد و به آنها کمک می کند در دنیای اینترنت به سرعت رشد پیدا کنند و به اهداف خود برسند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید