قبل از آوردن گربه جدید خود به خانه، باید چند وسیله ضروری خریداری کنید. در حالت ایده آل، حیوان باید به محض اینکه به خانه آمد شروع به کاوش و عادت به چیزها کند. وسایل ضروری گربه به حیوان کمک می‌کند تا زندگی شاد، راحت و سعادت بخشی داشته باشد. این کار حتی باعث می‌شود تا رابطه خود را با حیوان بهبود ببخشید. بنابراین، برای اینکه بدانید برای گربه خود چه لوازمی باید بخرید، این مطلب را تا پایان بخوانید.

باکس حمل گربه

اولین چیزی که شما نیاز دارید یک باکس گربه است. برای بردن حیوان خانگی خود به بیرون از منزل به این وسیله نیاز دارید. باکس باید ایمن و محکم با تهویه زیاد و دسترسی آسان برای ورود و خروج گربه باشد. یک باکس مقوایی اجازه دسترسی کافی به هوا را نمی‌دهد و گربه‌ای که ترسیده احتمالاً می‌تواند راه خود را با پنجه کشیدن روی مقوا به بیرون باز کند. یک باکس حمل گربه ارزان که از پلاستیک ساخته شده است، با یک در قابل قفل شدن در جلو می‌تواند عالی باشد.

باکس حمل گربه

برای کمک به اینکه گربه شما در باکس احساس امنیت کند، از اسپری آرامش بخش استفاده کنید. اسپری آرام‌ بخش می‌تواند برای کمک به تسکین و آرام کردن گربه شما استفاده شود. حدود 15 دقیقه قبل از قرار دادن گربه در داخل باکس حمل، یک تا دو بار در هر گوشه و روی کف و سقف باکس اسپری کنید. صبر کنید تا خشک شود، سپس کف آن را با یک حوله یا یک قطعه نرم دیگر بپوشانید.

کاسه آب و غذا

یک ظرف آب و غذای تازه و تمیز ضروری است. ما کاسه آب فیلتر شده را برای گربه‌ها توصیه می‌کنیم. این کاسه محتویات را تا چندین بار در ساعت از طریق فیلتر زغالی فیلتر می‌کند که به حذف ناخالصی‌ها کمک خواهد بود. این کاسه برای تمیز کردن راحت با یک مخزن با قابلیت تمیز کردن آسان و یک کاسه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی طراحی شده است.

کف کاسه‌ها باید وزن داشته باشد تا از واژگونی جلوگیری شود. اگر بچه گربه‌ای را پذیرفته‌اید، کاسه‌های کوچک‌تر و کم عمق که مخصوص بچه گربه‌ها طراحی شده‌اند را در نظر بگیرید. کاسه‌ها باید هر روز تمیز شوند و دور از بستر خاک قرار گیرند، زیرا گربه‌ها دوست ندارند غذا بخورند و در همان مکان هم اجابت مزاج کنند.

غذای مخصوص گربه

چندین نوع غذا مخصوص گربه ها در بازار وجود دارند. باید ببینید گربه از چه نوع غذایی لذت بیشتری می‌برد و برای مدتی به همان رژیم غذایی پایبند باشید. حیوان در چند هفته اول در خانه خود را با چیزهای جدید زیادی آشنا می‌شود که حفظ رژیم غذایی گربه ممکن است برایش دشوار باشد.

غذای مخصوص گربه

اگر به گربه خود غذا می‌دهید به سن حیوان بستگی دارد. بچه گربه‌ها به رژیم غذایی خاصی نیاز دارند و گربه‌های بالغ و مسن نیز باید غذای مخصوص بخورند. بهتر است برای حیوان از مسواک و خمیر دندان استفاده کنید تا سلامت دهان و دندان گربه حفظ شود. برای خرید محصولات گربه به بهترین فروشگاه لوازم گربه مراجعه کنید.

تختخواب گربه

بسیاری از گربه‌ها با خوشحالی در هر جایی به خواب می‌روند، اما تخت گربه مکان مورد علاقه‌ای برای چرت زدن باشد. تخت باید گرم و نرم باشد و در مکانی قرار گیرد که به گربه شما احساس راحتی و امنیت بدهد. تخت گربه باید شوره را به دام بیندازد و در ماشین لباسشویی قابل شستشو باشد.

تخت گربه می‌تواند به پنجره وصل شود تا حیوان در حین استراحت، دنیای بیرون را تماشا کند. گزینه دیگر لیزی کاپ است که از میکروفلیس نرم ساخته شده و شامل یک بالش داخلی است. مطمئن شوید که هر تختی که انتخاب می‌کنید به اندازه توده بدنی حیوان باشد که گربه‌تان در آن دراز بکشد و فضایی برای کش دادن بدن خود داشته باشد.

جعبه زباله گربه

یک جعبه زباله خود تمیز شونده مکانیزمی دارد که پس از استفاده گربه از جعبه، زباله‌های کثیف را جمع می‌کند. در حالی که برخی از صاحبان حیوانات خانگی از ویژگی استقبال می‌کنند، اما این جعبه‌ها بسیار گران هستند و مکانیسم آنها گاهی اوقات می‌تواند گربه‌ها را بترساند. یک جعبه بستر کلاه‌دار دارای یک پوشش بلند است که به منظور حفظ حریم خصوصی گربه طراحی شده است. این جعبه همچنین می‌تواند به جلوگیری از پرتاب شدن زباله روی لبه جعبه و روی زمین کمک کند.

گزینه بعدی یک جعبه پلاستیکی ساده است. بسیاری از صاحبان گربه این گزینه ساده‌تر را ترجیح می‌دهند، اما نیاز به نگهداری بیشتری دارد. بستر مناسب می‌تواند در هنگام معرفی یک گربه جدید به خانه شما کمک زیادی کند. ما بهترین بستر طبیعی گربه زمین را دوست داریم. این یک بستر طبیعی، فوق سبک و محکم است که از مواد تجدیدپذیر و پرورش یافته در مزرعه برای کشیدن گربه‌ها به جعبه بستر استفاده می‌کند. این جعبه دارای کنترل بوی عالی است، بدون گرد و غبار است و به گربه‌ها برای استفاده از جعبه کمک می‌کند.

اسپری آرامش بخش

نقل مکان به یک خانه جدید با یک خانواده جدید یک رویداد بسیار استرس‌زا برای بیشتر گربه‌ها است. این حیوانات اغلب برای سازگاری با خانه جدید خود به کمک زیادی نیاز دارند. پخش کننده آرامش بخش کامفورت زون برای گربه‌های بالغ و بچه گربه‌ها با آزاد کردن بخار بی‌‌بو که شبیه فرمون‌های آرام بخش گربه است، حس آرامش را برای گربه فراهم می‌کند.

فرمون‌ها به گربه شما کمک می‌کنند که آرام بگیرند. ارائه این حس آرامش بخش به گربه می‌تواند به جلوگیری از مشکلات مرتبط با استرس مانند علامت گذاری با ادرار بر روی دیوارها یا حتی خراشیدن وسایل کمک کند که می‌تواند نشانه‌ای از استرس گربه شما باشد. اگر بچه گربه شما به آرامش شبانه روزی بیشتری نیاز دارد، یک یقه ارامش بخش را تهیه کنید.

پست خراش گربه

گربه‌ها نیاز به خاراندن دارند و یک پست خاراندن گربه می‌تواند به رفع این میل کمک کند. مطمئن شوید که این پست دارای پایه محکمی است تا از واژگونی گربه جلوگیری شود. پست خارش یا درخت گربه مقاوم باید حداقل به اندازه قد گربه باشد تا حیوان بتواند روی پاهای عقب خود بایستد و در حین خاراندن، کشش خوبی به بدن خود بدهد. یک پست خراش دارای یک توپ جغجغه می‌تواند برای سرگرمی بیشتر گربه خریداری شود. اگر بیش از یک گربه دارید، باید حداقل یک پست خراش برای هر گربه تهیه کنید.

درخت گربه

اسباب بازی گربه

گربه‌ها عاشق بازی هستند! مطمئن شوید که انواع اسباب بازی‌های ایمن را برای گربه خود فراهم می‌کنید. بنابراین توپ‌ها و موش‌های پر از کت نیپ گزینه‌های خوبی هستند. اسباب بازی که روی شیشه نصب می‌شود، ساعت‌ها سرگرمی تعاملی را فراهم می‌کند. می‌توان آن را روی درهای شیشه‌ای، پنجره‌ها یا حتی یخچال خود قرار دهید تا گربه شما را سرگرم کند.

مهم است که برای جلوگیری از خطر خفگی گربه در اثر بازی با اسباب ‌بازی، اسباب ‌بازی‌هایی کوچک را به حیوان ندهید. قبل از دادن هر اسباب بازی به گربه، آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای گربه شما بی‌خطر است.

یقه و تگ شناسایی

گربه شما باید همیشه یک قلاده با برچسب شناسه بپوشد. برچسب باید نام، آدرس و شماره تلفن شما روی خود داشته باشد. قلاده باید دارای یک رهاسازی خودکار باشد که اگر گربه شما روی چیزی مانند شاخه درخت گیر کند، از آن جدا می‌شود. مطمئن شوید که قلاده به درستی در گردن حیوان جا می‌شود و گردن گربه شما را تحریک نمی‌کند یا بر تنفس و بلع حیوان تأثیر نمی‌گذارد. یک قانون کلی این است که فضای کافی برای قرار گرفتن دو انگشت بین یقه و گردن در نظر گرفته شود.

کلام آخر

اگر می‌پرسید که گربه‌ها در یک خانه جدید به چه چیزهایی نیاز دارند، همه لوازمی که در بالا بیان شد، ضروری هستند. اگر خانه خود را برای ورود حیوان خانگی آماده کنید، بچه گربه‌تان سریع‌تر با محیط تطبیق می‌یابد و به زودی یک دوست صمیمی برای نوازش، بازی و عشق ورزیدن تبدیل می‌شود. سعی کنید لوازم ضروری حیوان خانگی خود را از بهترین فروشگاه فروش محصولات پت خریداری کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید