مطالعات نشون میده که تبلیغات بنری یک راه عالی برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش سود هست. به شرط اینکه بنری رو انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشه. در این بخش متداول ترین انواع بنرها رو برای تبلیغات فهرست کردیم تا درک کنید کدام بنر تبلیغاتی برای شما مناسب تر هست چاپ بنر یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است.

  • بنرهای وینیل

یکی از محبوب ترین بنرها برای استفاده، بنرهای وینیل هست که میتونه در داخل یا خارج از منزل استفاده بشه. مواد وینیل دارای سطحی صاف و مات هست که خوندن متن رو از دور آسون تر میکنه. تبلیغات بنر وینیل رو میتوان در صورت نیاز مورد استفاده مجدد قرار داد و ماندگاری بالایی نیز داره.

  • بنرهای پارچه ای

بنرهای پارچه ای بر روی مواد 100% پلی استر چاپ میشن که ضد چروک، سبک وزن و بادوام هستن. نخ های نازک و بافت محکم مواد منجر به کیفیت چاپ شگفت انگیز میشه. این بنرها نیز دید و خوانایی بسیار خوبی رو از دور فراهم میکنن.

  • بنرهای مش

بنرهای مش پاسخ مناسبی به بنرهای فضای باز برای تبلیغات هستن، زیرا دارای سوراخ های بسیار کوچکی هستند که به باد اجازه عبور میدن و به خود بنر آسیب نمیرسونه و یا حرکت نمیده. به همین دلیل آنها را میتوان به راحتی روی نرده های زنجیری در فضای باز آویزان کرد.

  • بنرهای کانواس

این نوع بنر از یک پارچه پلی پنبه با کیفیت بالا تشکیل شده که بسیار محکم هست. بنر کانواس با چاپ CMYK تمام رنگی و مقاوم در برابر محو شدن در یک طرف عرضه میشن تا طرح شما رو با رنگ هایی که جذاب هستن، به نمایش بذارن.

بهترین ورق های بروشور تبلیغاتی

بروشورها راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. به طوری که از این طریق میتونید به مشتریان بالقوه اطلاعات قابل توجهی در مورد کاری که انجام میدید و خدماتی که ارائه میدید رو منتقل کنید. با این حال، اگه بروشور شما ظاهر حرفه ای نداشته باشن، ممکنه افراد رو از استفاده از خدمات شما منصرف کنه. استفاده از کاغذ مناسب میتونه بهترین و آسون ترین راه برای جذب مشتریان بالقوه باشه. سه نوع کاغذ برای ایجاد چاپ بروشورها استفاده میشه: بدون پوشش/ مات/ براق. هر کدوم از این کاغذها مزایای زیادی دارن. اما طراحی و محتوای بروشور شما تعیین میکنه که کدام گزینه برای شما بهترین هست. بیایید مزایای هر کدام رو با هم مرور کنیم.

کاغذ بدون پوشش ظاهری ارگانیک به بروشور شما میده. بسته به وزن کاغذی که انتخاب میکنید، ممکنه گزینه خوبی باشه.

بروشورهای براق اغلب با کیفیت تر به نظر میرسن. اگر تصاویر زیادی در بروشور خود دارید، روکش براق میتونه با برجسته‌تر کردن رنگ ‌ها به تصاویر عمق بیشتری بده. اگر قصد دارید متن بیشتری در بروشور خود داشته باشید، براق بودن میتونه خواندن رو دشوار کنه.

اگر متن بیشتری دارید یا ترکیب خوبی از متن و تصویر دارید، کاغذ روکش مات گزینه خوبی هست. روکش ‌های مات هنوز کمی درخشش دارن، اما خیرگی ندارن. این کار خواندن بروشور رو آسان تر میکنه و تصاویر شما زیبا به نظر میرسن.

بهترین مکان برای چاپ بروشور کجاست؟ وقتش رسیده که با یک شرکت چاپ با کیفیت شریک بشید که بتونه دیدگاه شما رو به واقعیت تبدیل کنه. مراکز چاپ کوثر پرینت، ایران کهن، آقا، متین، دیجیتال نمونه و دیجیتال شاپرک از جمله مراکزی هستن که در زمینه بروشورها تجربه زیادی دارن. اگه به دنبال یک مرکزی میگردید که محصولات چاپی با کیفیت عالی همراه با قیمت های پایینی داشته باشه، کوثر پرینت رو به شما معرفی میکنیم. یک شرکت چاپ برتر با مجموعه ای از خدمات طراحی گرافیک و چاپ هستش که میتونه به شما در توسعه کسب و کارتون، ایجاد طرح و حفظ برندسازی کمک کنه. اگر هنوز بروشور خود را طراحی نکردید، وارد وبسایت کوثر پرینت بشید و سفارش تون رو همین حالا ثبت کنید.

فرمت های مختلف عکس برای تخته شاسی

از فاکتورهای مهم چاپ عکس و چاپ تخته شاسی، ذخیره کردن فایل تصویری در فرمت مناسب هستش. چراکه در صورت رعایت فرمت، طرح شما دقیقاً همانطور که در نظر داشتید، عالی ظاهر میشه. فرمت اشتباه میتونه به معنای چاپ بد یا ایجاد یک تصویر ناواضح و مبهم باشه. برای چاپ عکس روی تخته شاسی میتونید از فرمت های زیر استفاده کنید:

TIFF/TIF

TIFF یک فرمت شطرنجی هست که به دلیل کیفیت بسیار بالای آن، در درجه اول در عکاسی و انتشارات استفاده میشه. هنگامی که یک سند رو اسکن میکنید یا با دوربین دیجیتال حرفه ای عکس میگیرید، احتمالاً با فایل های TIFF روبرو خواهید شد.

JPEG/JPG

این یکی از پرکاربردترین فرمت‌ های آنلاین هست، معمولاً برای عکس ‌ها و تبلیغات بنری استفاده میشه. تصاویر JPEG دارای مقیاس فشرده‌ سازی هستن که اندازه فایل رو به شدت کاهش میده، اما هرچه تصویر فشرده ‌تر باشه، پیکسل ‌سازی رو افزایش میده.

PDF

یک فرمت تصویری هست که برای نمایش صحیح اسناد و گرافیک ها بدون توجه به دستگاه استفاده میشه. فایل‌ های پی‌ دی ‌اف پایه گرافیکی قدرتمندی دارن و میتونن همه چیز رو از گرافیک شطرنجی گرفته تا فیلدها و صفحات گسترده رو نمایش بدن.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید