کانادا یکی از معروفترین و زیباترین کشور هایی می باشد که توانسته امکانات زیادی را در اختیار مردم آن کشور خود و توریست ها قرار می دهد چون مکان های هیجان انگیز بسیار زیادی دارد و اگر شما قصد خرید دارید می توانید به انواع مختلفی از مراکز خرید کانادا سربزنید.

کانادا یکی از کشورهایی می باشد که توانسته از سالهای گذشته پیشرفت چشم گیری را به خود اختصاص دهد و برای تامین درآمد و بودجه‌ کشور خود مراکز خرید زیادی را ارائه می‌دهد تا با فروش محصولات متنوع بتواند اقتصاد کشور خود را بالا ببرد.

همچنین در این مراکز خرید شما می توانید فروشندگان جوانی را مشاهده کنید که برای درآمدزایی و گذراندن زندگی خود بهترین مراکز خرید به فروش محصولات می‌پردازند و توانسته اند درآمد بسیار عالی را متناسب با نیاز خود کسب کنند.

کانادا علاوه بر اینکه مکان های دیدنی بسیار زیاد و تفریحات مفرح و سواحل های بی نظیری دارد انواع مختلفی از مراکز خرید را در اختیار شما قرار میدهد و شما می توانید انواع مختلفی از محصولات و سوغاتی‌های این کشور را در این مکان خریداری کنید.

در این مراکز خرید شما می توانید انواع مختلفی از کالا های زیبا با برندهای خارجی را بیابید و همچنین شما می توانید محصولات اورجینال مانند لباس ،کفش و عینک آفتابی را فقط در مراکز خرید یورکویل ویلج کانادا بخرید.

ویژگی که در مراکز خرید کانادا وجود دارد این است که بیشتر برندها داخلی است و باعث می شود که خط تولید کارخانه ها روز به روز در حال رونق باشد و اگر می‌خواهید کالاهای با کیفیت و اجناس ارزان را خریداری کنید می توانید به مرکز خرید اوت لت دیکسی بروید.

مراکز خرید متعددی در کانادا وجود دارد ولی بعضی از آنها به عنوان شلوغ ترین و پرشور ترین مکان شناخته شده است چون ویژگی های منحصر به فردی دارد به عنوان مثال یک مرکز خرید پر استقبال باید کالاهای آن دارای کیفیت عالی و جنس فوق العاده زیبا داشته باشد و همچنین قیمت محصولات در رنج های مختلفی باشد و همچنین تنوع محصولات بسیار بالا و هر محصولی که شما برای رفع نیاز خود احتیاج دارید در این مراکز خرید باید پیدا شود.

پس مرکز خرید که تمام این ویژگی ها را دارا باشد قطعا مورد توجه خریداران قرار می گیرد که در ادامه ما می خواهیم به صورت اختصاصی به مراکز خرید کانادا بپردازیم.

اگر قصد دارید به کانادا سفر کنید  حتما مقاله ویزای تورستی کانادا را دنبال نمایید

مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو

 

این مرکز خرید به عنوان یک ساختمان چند طبقه می باشد که سقف آن از جنس شیشه است و برندهای با کیفیت خاصی در این ساختمان به فروش می‌رسد و شاید برای شما جالب باشد که بدانید ۲۳۰ فروشگاه در این مراکز خرید وجود دارد که هر کدام از آنها به فروش محصولاتی مانند:پوشاک، کفش،عطر،عینک و چرم می پردازند.

در این مراکز خرید می توانید برندهای معتبر بین المللی را مشاهده کنید و اگر به فکر خرید سوغاتی و دادن هدیه به اطرافیان تان هستید می‌توانید این مرکز خرید را انتخاب کنید چون محصولاتی با برند خارجی را با قیمت مناسب به شما تقدیم می کنند.

یکی از مواردی که در این مرکز خرید به چشم می‌خورد و توانسته به دلیل همین ویژگی گردشگران زیادی را به خود جذب کند رنگارنگ بودن و تنوع در محصولات می باشد.

شما در این مراکز خرید می توانید از سرویس‌های بهداشتی تمیز بهره مند شوید و همچنین برای نگهداری به کودکانتان دیگر جای نگرانی نیست چون مکان مناسبی برای نگهداری کودکان در نظر گرفته شده است که شما به راحتی می توانید کودکان خود را در این مکان سرگرم کنید وسعت این مرکز خرید بسیار زیاد می باشد و اولین چیزی که به چشم می‌خورد سالن های بزرگ این مرکز خرید می باشد.

شما می توانید از امکاناتی از جمله آسانسور و پله برقی برای جابجایی از طبقات پایین به بالا و بر عکس استفاده کنید. همچنین شما در این مراکز خرید نگران سرقت نیستید چون مجهز به دوربین مدار بسته و دزدگیر میباشد.

اگر میخواهد با شرایط اخذ ویزای کانادا آشنا شوید این لینک را دنبال نمایید

 مرکز خرید ادمونتون‌غرب در کانادا

به شما توصیه می کنیم وقتی به کانادا سفر کردید حتما به این مرکز خرید سر بزنید چون به عنوان بزرگترین مرکز خرید در کشور کانادا شناخته شده است و همچنین به عنوان بزرگ‌ترین مراکز تجاری در کل قاره آمریکای شمالی است.

یکی از امکاناتی که در این مراکز خرید برای آسایش مشتریان شما در نظر گرفته شده است اینترنت پر سرعت می باشد و شما به راحتی می توانید در این مکان از اینترنت و سیستم های اینترنتی بهره مند شوید.

در این مراکز خرید انواع مختلفی از مغازه‌ها تأسیس شده است که هر کدام از آنها بهترین برندهای دنیا را به فروش می‌رساند و توانسته در فروشگاه های دیگر شعبه مستقل برپا کند.

محصولی که در این مراکز فروش به فروش می‌رسد و بیشتر خریداران برای تهیه این محصول به این مکان سر می زنند لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین وسایل های دکوراسیون می باشد.

در این مراکز خرید علاوه بر اینکه می توانید انواع مختلفی از محصولات را خریداری و نیاز خود را برطرف کنید می توانید از انواع مختلفی از امکانات رفاهی و تفریحی لذت ببرید و بعد از خرید کردن ساعت خوشی را در کنار خانواده خود داشته باشید.

در این مکان می توانید از پیست اسکی روی یخ بهره ببرید و همچنین انواع مختلفی از آکواریوم و پارک آبی در این مکان برای استقبال از خریداران در نظر گرفته شده است.

در این مراکز خرید حداکثر ۱۰۰ مغازه برای ارائه محصولات خوراکی و خوردنی از جمله کافی شاپ و رستوران مشغول به فعالیت هستند.

 مرکز خریدوان میلز

یکی از بزرگترین و وسیع ترین فروشگاه های خرید در تورنتو کانادا، به نام مرکز خرید وان میلز هست. این مرکز خرید در کشورها و شهرهای کانادا شعبه دارد و انواع مختلفی از کالاهایی مانند پوشاک های زنانه و مردانه و همچنین انواع مختلفی از وسایل های خانگی را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهند.

بعضی از افراد برای خرید کردن به این مکان سر نمی‌زند بلکه برای پر کردن اوقات فراغت خود به امکانات تفریحی مرکز خرید متصل می‌شوند و از سینماهای چهار بعدی و از ماشین سواری که بیشتر افراد تعریف می‌کنند استقبال می کنند.

تعیین مرکز خرید در کنار سرزمین عجایب تورنتو تاسیس شده است و همین امر باعث می‌شود که این مکان به دلیل بودن در موقعیت جغرافیایی مناسبش مورد استقبال خاصی است افراد قرار گرفته است.

در این مراکز خرید شما می توانید استقبال و روابط اجتماعی بالای فروشندگان را از نزدیک مشاهده کنید و همین امر باعث می شود تا شما در هنگام خرید کردن به کمک فروشندگان یک خرید لذت بخشی داشته باشید.

مرکز خرید یورکویل ویلج کانادا

این مرکز خرید در دهه ۱۹۷۰ میلادی تأسیس شده و از آن ابتدا توانسته افراد زیادی را در مراکز خرید خود جذب کند چون یکی از شیک ترین و بهترین اجناس را به شما ارائه می دهد ولی از نظر قیمت کمی بالامی باشد.

اگر میخواهید جدیدترین و برند ترین کفش و کیف و حتی لباس های مجلسی را با طرح های خاصی خریداری کنید می‌توانید به این مکان سر بزنید.

شما می توانید در این مراکز خرید علاوه بر تهیه انواع مختلفی از محصولات لاکچری می توانید محصولات خوراکی کاملا ارگانیک و خوشمزه را در رستوران ها خریداری کنید.

معماری هایی که در این مراکز خرید به کار گرفته شده کاملاً جدید ولوکس می باشد و همچنین شما می توانید نورپردازی بسیار زیبا و رنگ های متنوعی را در این مکان مشاهده کنید که روی رفتار و روحیه شما تاثیر می گذارد و باعث می‌شود کالای داخل مغازه بهتر به نمایش گذاشته شود.

در این مراکز خرید انواع مختلفی از لوازم های خانه و الکترونیکی با معروفترین برند به فروش می‌رسد و توجه داشته باشید اگر می خواهید از نظر اقتصادی خرید مناسب داشته باشد این مکان را در نظر بگیرید.

شما می توانید در آخر هر فصل محصولات تک سایز را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید و و برای شما یک تخفیف استثنایی ایجاد می کند.

 

اگر قصد دارید در کانادا مشغول به کار شوید حتما مقاله جاب آفر کانادا را دنبال نماید

 مرکز خرید ریدو سی اف در کانادا

یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر اتاوا در کانادا مرکز خرید ریدو سی اف می باشد. این مرکز خرید در شبانه روز حتی در روزهای تعطیل نیز باز میباشد و خدمت رسانی بسیار پیشرفته و مجهز را در اختیار شما قرار میدهند.

شما می‌توانید ۱۸۰ فروشگاه کوچک و بزرگ را در این مراکز خرید مشاهده کنید و ویژگی که در این مراکز خرید وجود دارد این است که تنوع اجناس بسیار بالا می باشد و شما می توانید انواع مختلفی از فروشگاه های لباس و خوراکی را مشاهده کنید.

معماری که در این مراکز خرید در نظر گرفته است بسیار خاص می باشد به عنوان مثال شما می توانید پنجره های بسیار بزرگ و سرتاسری با جنس شیشه میباشد را مشاهده کنید.

مثال هایی که در این مراکز خرید نظر گرفته شده است بسیار با کیفیت می باشد به عنوان مثال سرامیک هایی که در کف‌این مراکز خرید تعبیه شده است بسیار شفاف و دارای رنگ‌های روشن می باشد و همچنین نورپردازی در این مکان بسیار بالا می باشد.

وست ادمنتون در کانادا

این مرکز خرید تا سال ۲۰۱۴ به عنوان بزرگترین مرکز خرید دنیا شناخته شده است چون ویژگی های منحصر به فردی دارد به عنوان مثال بیش از ۸۰۰ مغازه و دو هتل اقامتی و حتی صد رستوران و غذاخوری را به خود اختصاص داده است.

این مکان علاوه بر اینکه برای خرید کردن بسیار مناسب است به عنوان یکی از مکان های تفریحی و دیدنی شناخته شده است و شما برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می توانید این مکان را در نظر بگیرید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در این مراکز خرید انواع مختلفی از اجناس سنتی به فروش می رسد و شما می توانید اصل و نژاد کانادا را با خرید این کالاها پایدار نگه دارید. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و به صورت یک شهر کوچک و بازاری در حال خدمت رسانی به شما هستند.

جهت اخذ ویزای شینگن لینک را دنبال نماید

 مرکز خرید پولو پارک کانادا

مرکز خرید پلو پارک نام دیگر پارک چوگان می باشد یکی دیگر از مراکز خرید دیدنی است که در سال ۱۹۵۹ افتتاح شده و به عنوان ابتدایی ترین مراکز خرید کانادا به شمار می‌رود ولی امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته ای دارد.

در سال ۱۹۷۷ این مراکز خرید توانست انواع مختلفی از امکاناتی از جمله سینما و حتی بانک ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا خرید را برای آنها لذت بخش تر و آسان تر کند.

مرکز خرید متروپلیس در متروتاون

یکی از مراکز خریدی که در ۳۵ سال پیش در سال ۱۹۸۶ تاسیس شده و به عنوان یک مرکز خرید سه طبقه و به عنوان سومین مرکز خرید بزرگ کانادا میباشد متروپلیس است.

در این مراکز خرید شما می توانید حدود تا ۱۵۰ مغازه را با محصولات متعددی مشاهده کنید و سالانه ۲۷۰۰۰۰۰۰ افراد برای بازدید به این مراکز خرید سر می زنند.

شما وقتی به مراکز خرید برای تهیه محصولات و گذراندن اوقات فراغت سر می‌زنید نباید نگران پارک کردن ماشین باشی چون پارکینگ های بسیار بزرگ با تجهیزات و امنیت بالا را در اختیار شما قرار میدهند و شما می‌توانید ساعت‌ها اتومبیل خود را در این مکان پارک کنید.

شما به راحتی می توانید به کمک وسایل های نقلیه از جمله اتوبوس و سواری به راحتی به این مکان سر بزنید چون در مرکز شهر تاسیس شده و جابجایی به این مکان بسیار آسان می باشد.

شاید برای شما جالب باشد که در این مراکز خرید شما می توانید تنوع بالایی از چرم های طبیعی و مصنوعی بسیار زیادی را مشاهده کنید و افرادی که علاقه خاصی به این محصولات دارند به راحتی می توانند متناسب با سبک و سلیقه خود محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

این مراکز خرید بیشتر برای جوانان طراحی شده چون بیشتر محصولاتی که به فروش می رسد به سبک جدید و نو می‌باشد و امکانات تفریحی که در اختیار جوانان قرار داده می شود از جمله استخر، پیست اسکی و دوچرخه سواری است.

مسابقات و تخفیفات ویژه برای مشتریان در نظر گرفته شده است که جوایز بسیار نفیس و ارزنده ای را به آنها ارائه می دهند و شما با یک خرید می توانید از شانس خود بهره و بن تخفیف و جواز دیگر ببرید.

برای مشاوره جهت اخذ انواع ویزای کانادا به سایت ایرانیکا مراجعه نمایید

 

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید