رزرو هتل 4 ستاره تهران

کلان شهر پرهیاهوی تهران در طول سال پذیرای مسافران بسیاری است. هم مسافرانی که تفریحی به این شهر سفر کنند و هم مسافرانی که به قصد انجام امور اداری و کاری در حال تردد هستند. از این رو اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیاری از لوکس و گران تا اقتصادی و قیمت مناسب برای پذیرایی از میهمانان تدارک دیده شده‌اند. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به تهران هستید و دغدغه کمتری نسبت به پرداخت هزینه اقامتگاه خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب با ما همراه شوید تا محبوب‌ترین هتل‌های 4 ستاره در این شهر را از دیدگاه مسافرین بشناسید و سپس هتل تهران را رزرو کنید.

هتل سیمرغ تهران

هتل چهار ستاره سیمرغ تهران یا همان میامی سابق در سال ۱۳۷۹ در زمینی به مساحت تقریبی ۴۸۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای نمایی سبز و مشکی از سنگ و شیشه است، ۱۶ طبقه داشته و در مجموع با ۹۳ فضای اقامتی میزبان مسافران است. هتل سیمرغ با واقع شدن در خیابان ولیعصر و ارائه امکانات رفاهی مناسب و مدرن، عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های تهران را به خود اختصاص داده است.

هتل سیمرغ در خیابان ولیعصر و در مجاورت پارک ساعی قرار گرفته و در نتیجه دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر دارد. این موقعیت مکانی مطلوب باعث شده تا بسیاری از مسافرانی که به دلایل کاری به تهران سفر می‌کنند؛ رزرو هتل سیمرغ را در برنامه خود بگنجانند. اینکه شما می‌توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه به مکان‌هایی چون مصلی تهران یا میدان ولیعصر برسید، خود یک نقطه قوت غیر قابل انکار است. ضمن اینکه فرودگاه مهرآباد هم کمتر از نیم ساعت با شما فاصله خواهد داشت و برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی تهران نیز زمان تقریبی ۱۹ دقیقه کفایت می‌کند. از مسافت ۲۰ دقیقه‌ای هتل سیمرغ با برج میلاد، میدان انقلاب و ترمینال بیهقی هم نمی‌توان چشم پوشی کرد.

رزرو هتل 4 ستاره در تهران

هتل فردوسی تهران

هتل چهار ستاره بزرگ فردوسی تهران در زمینی به مساحت تقریبی ۲۲ هزار متر مربع و در خیابان فردوسی تهران تاسیس شده است. این هتل لوکس 4 ستاره که یکی از بهترین هتل‌های تهران است، تاکنون چندین مرتبه نوسازی شده تا کیفیت میزبانی آن در سطح بالایی قرار گیرد. در حال حاضر هتل ۶ طبقه و ۲۳۰ واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان خود تدارک دیده است. گفتنی است که وجود امکانات رفاهی، سرگرمی و پذیرایی در کنار موقعیت مکانی مناسب باعث شده تا مسافران زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

موقعیت مکانی مناسب هتل فردوسی مزیتی نیست که بتوان از آن گذشت. هتل دسترسی فوق العاده آسانی به موزه ایران باستان، موزه سکه و جواهر، مراکز تجاری، کاخ گلستان، سر در باغ ملی، موزه آبگینه و ایستگاه مترو دارد. به علاوه فاصله آن تا ایستگاه راه آهن تهران ۱۲ دقیقه بوده و در عرض ۳۱ دقیقه نیز می‌توانید به فرودگاه مهرآباد برسید. اگر به دنبال نزدیک‌ترین ترمینال اتوبوسرانی به هتل هستید، باید بگوییم که ترمینال جنوب تنها ۲۰ دقیقه از هتل دور است. بعد از آن هم ترمینال بیهقی است که با مسافت ۲۱ دقیقه‌ای از هتل دسترسی آسانی را برای مسافران مهیا می‌کند.

رزرو هتل تهران

هتل بزرگ تهران

هتل چهار ستاره بزرگ تهران در مرکز پایتخت میزبان میهمانان است. هتل بزرگ دارای دو شعبه است که شعبه ۱ آن با ساختمانی ۱۰ طبقه دارای ۲۵۰ باب اتاق شامل اتاق‌های دو تخته معمولی و لوکس با امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن است. این هتل قبل از انقلاب اسلامی ساخته شده و بارها تحت بازسازی قرار گرفته است. آخرین بازسازی و نوسازی هتل بزرگ با هدف ارتقاء سطح کیفی و آسایش هر چه بیشتر مسافران در سال ۱۳۹۵ انجام شد.

اگر برای انجام امور اداری یا یک ماموریت کاری به تهران سفر می‌کنید، موقعیت مکانی بسیار عالی هتل همان چیزی است که به دنبال آن هستید. هتل بزرگ در خیابان ولیعصر قرار گرفته و از نظر دسترسی به مناطق تجاری و مراکز خرید تهران، یکی از بهترین‌ها است. این هتل به لطف قرار داشتن در مرکز شهر علاوه بر آنکه به مراکز تجاری و اداری نزدیک است، دسترسی خوبی نیز به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی، بیمارستان طوس و بیمارستان هاجر دارد. همچنین میهمانان برای رفت و آمد در سطح شهر می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی که در اطراف هتل وجود دارد، استفاده کنند.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل چهار ستاره پارسیان اوین تهران در سال ۱۳۴۸ با ۳۲ باب اتاق در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال تهران شروع به کار کرد. این هتل که زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های پارسیان است، در سال ۱۳۸۵ به طور کامل بازسازی و نوسازی گردید. در نهایت هتل با ساختمانی جدید، مدرن و مجهز کار خود را ادامه داد. پس از بازسازی، تعداد واحدهای اقامتی هتل نیز به ۱۵۰ باب افزایش یافت که همه آن‌ها به امکانات مدرن تجهیز شده‌اند.

اگر به فکر اقامتی لوکس و آرام در یکی از خوش آب و هواترین هتل‌های تهران هستید، بدون شک هتل پارسیان اوین یکی از گزینه‌های مطلوب خواهد بود. به دلیل موقعیت مکانی هتل، میهمانان در مدت زمان اندکی می‌توانند به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران و مجموعه ورزشی انقلاب دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، هتل پارسیان اوین تهران دسترسی خوبی به اماکنی از قبیل خیابان ولیعصر، کاخ موزه سبز، تجریش، خیابان مطهری، بوستان، فرحزاد، درکه و… دارد.

چگونه هتل‌های 4 ستاره در شهر تهران را رزرو کنید؟

اگر قصد دارید یکی از این هتل‌ها را رزرو کنید، توصیه می‌کنیم به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مانند جااینجاس مراجعه کنید. زیرا علاوه بر اطلاعات فوق می‌توانید آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، میزان فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست اتاق‌ها، امکانات، قیمت و قوانین هتل‌ها را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. هم‌چنین نظرات و تجربه مسافرین قبلی در دسترس شما است و نقش بزرگی در تصمیم‌گیری شما جهت رزرو هتل خواهد داشت. حالا که مشخصات هتل‌ها را بررسی کردید، می‌توانید با خیالی آسوده اتاق مد نظر خود را آنلاین رزرو نموده و هزینه آن را بهره‌مندی از تخفیف ویژه پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر سری به jainjas.com بزنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید