در مراسم عروسی ایرانی، غذا و شام به عنوان یکی از عناصر اصلی و اساسی مراسم اهمیت فراوانی دارد. در این مراسم مهمترین بخش شام عروسی است، که در آن غذاهای خوشمزه و متنوعی برای میهمانان ارائه می‌شود. غذا به عنوان عاملی مهم در فرهنگ و سنت ایرانی، در زندگی اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی بسیار اهمیت دارد.

شام در مراسم عروسی دارای اهمیت فراوانی است. در این مراسم بیشتر غذاها به صورت سنتی و محلی تهیه می‌شود. در شام عروسی ایرانی معمولا چهار غذای اصلی، باقالی پلو با گوشت، زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب و کباب کوبیده سرو می شود. اگر مراسم کمی تشریفاتی تر باشد از شیرین پلو، کباب های متنوع، فسنجون، ته چین، سبزیجات و… استفاده میکنند.

از دیدگاه فرهنگی شام در مراسم عروسی بیشتر به عنوان عاملی برای تقویت و حفظ ارتباطات اجتماعی و خانوادگی مورد توجه قرار می‌گیرد. و کیفیت شام و مخلفات و حتی نحوه سرو آن بیانگر میزان احترام میزبان به میهمان است. همچنین ارائه غذا در این مراسم به عنوان یک عنصر مهم در برقراری تعامل و ارتباطات میان مهمانان و خانواده‌های دو طرف بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل در بسیاری از مراسمات عروسی ایرانی توجه ویژه‌ای به نوع و کیفیت غذاهای ارائه شده می‌شود.

تهیه غذا شریفی با بیش از ۱۵ سال تجربه در برگزاری مراسم عروسی، غذا های با کیفیت و لذیذی را برای مهمانان شما آماده می کند. ما در تهیه غذاهایمان از بهترین مواد اولیه و از کیفیت بالای گوشت و مواد غذایی استفاده می کنیم، تا بهترین طعم و کیفیت را برای مهمانان شما فراهم کنیم.

در منوی تهیه شده توسط تیم تهیه غذای شریفی، انواع غذاهای کبابی، خورشتی، فینگر فود، لوکس و… به شما ارائه میکنیم. غذاهای کبابی شامل جوجه کباب، کباب کوبیده، کباب برگ، کباب شاندیزی ، کباب چنجه و … می باشد. علاوه بر غذای اصلی، سالاد های مختلفی نیز در منوی تهیه شده توسط تیم ما وجود دارد. انواع سالاد سزار، سالاد الویه، سالاد فصل، سالاد شیرازی و سالادیونانی و …  به همراه سس های لذیذ در منوی خدمات آشپزی مجالس شریفی قرار دارد.

تهیه غذای شریفی آماده پذیرایی صفر تا صد و تهیه غذای مجالس و مراسم شما با بالاترین کیفیت می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید