امروزه زیورآلات به بخش جدایی ناپذیر از استایل و تیپ هر فردی تبدیل شده است که سبب آراستگی و زیبایی و افزایش اعتماد به نفس استفاده کننده می شود. زیورآلات از دیر باز به صورت زنانه و مردانه مورد استفاده قرار گرفته است و مختص جنسیت خاصی نمی باشد از همین رو زیورآلات مردانه نیز همانند زیورآلات زنانه به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و از تنوع بالایی دارا هستند و در هر سنی از زیورآلات مردانه استفاده می شود. زیورآلات مردانه به چندین بخش کلی تقسیم می شود که در اینجا قصد داریم به بهترین زیورآلات مردانه اشاره کنیم که فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور به عنوان دارنده بزرگترین گالری زیورآلات کشور ارائه کرده است.

گردنبند مردانه و پسرانه

گردنبند مردانه می تواند به صورت طلا، نقره ، استیل و … باشد که با ارزان ترین قیمت ها در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشد. گردنبند های مردانه به صورت زنجیر تکی و یا پلاک و زنجیر می باشند که که در استایل های طرح طلا، فشن، اسپرت و کلاسیک در بازار موجود می باشند که در قسمت پایین نمونه هایی از این گردنبند مردانه های شیک را مشاهده می کنید.

گردنبند مردانه گالری لوکس گلاموربرای مشاهده مدل های بیشتر می توانید به بخش گردنبند مردانه اسپرت مراجعه کنید.

دستبند مردانه و پسرانه

دستبند های مردانه را می توان یکی از لوکس و جذاب ترین زیورآلات مردانه دانست که می تواند به صورت فلزی، چرمی، پارچه ای و … باشد که نمونه های فلزی نیز خود به چندین بخش دستبند های مردانه استیل، دستبند مردانه نقره و یا دستبند مردانه طلا تقسیم می شوند که  جدیدترین نمونه های دستبند مردانه را در این بخش مشاهده می کنید که توسط فروشگاه لوکس گلامور با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن ارائه شده است.

کالکشن دستبند مردانه لوکس گلاموربرای مشاهده مدل های بیشتر می توانید به بخش دستبند مردانه ارزان قیمت مراجعه کنید.

انگشتر مردانه و پسرانه

انگشتر های مردانه نیز همانند دستبند و گردنبند از محبوبیت بالایی در بین مردان برخوردارند که هم می توانند به صورت اسپرت و فشن باشند و هم نمونه های کلاسیک و سنتی آن را می توان یافت کرد که با استفاده از سنگ های مختلف ساخته می شوند. فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور نیز ارائه دهنده انواع انگشتر مردانه نقره ترک و ایرانی می باشد که دارای استایل های فشن و کلاسیک هستند و در کنار آنها انگشتر های مردانه استیل را ارائه کرده تا افرادی که به دنبال خرید انگشتر مردانه ارزان قیمت هستند بتوانند از بین آنها انتخاب کنند. در این قسمت شما تعدادی محدود از انگشتر های مردانه معروف و محبوب را مشاهده می کنید.

انگشتر مردانه شیک و خاصبرای مشاهده مدل های بیشتر می توانید به بخش انگشتر مردانه نقره خاص مراجعه کنید.

ساعت مردانه

یکی از اکسسوری های مردانه لوکس و خاص که بی شک هر مردی عاشق آن می شود ساعت مچی می باشد که امروزه به صورت کلاسیک و هوشمند در بازار یافت می شود که به صورت اورجینال و یا های کپی در بازار موجود می باشند. فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور نیز دارای نمونه های ساعت مردانه می باشد که به صورت اسپرت بند چرم، بند فلزی استیل و ساعت نقره مردانه ارائه شده است که دارای تنوع قیمتی بالایی می باشند که نمونه های آن در پایین قابل مشاهده است.

عکس ساعت مچی مردانه خاصبرای مشاهده مدل های بیشتر می توانید به بخش خرید ساعت مچی مردانه مراجعه کنید.

ست زیورآلات مردانه

ست های مردانه نیز به چندین بخش تقسیم می شوند که شامل ست دستبند و انگشتر، ست دستبند و گردنبند، ست دستبند و گردنبند و انگشتر و … می باشند که با تخفیف ویژه نسبت به محصولات تکی عرضه می شوند و برای هدیه دادن به عزیزان نیز گزینه های لوکس و خاص می باشند که در پایین نمونه هایی از این طرح ها را مشاهده می کنید.

خرید ست زیورآلات مردانهبرای مشاهده طرح های بیشتر می توانید به بخش زیورآلات مردانه خاص فروشگاه لوکس گلامور  مراجعه کنید.

کد تخفیف ویژه فروشگاه لوکس گلامور

در این بخش کد تخفیف ویژه ای برای خرید زیورآلات مردانه ارائه شده است تا با کمترین قیمت ممکن و در سریعترین زمان ممکن بتوانید خریدی مطمن از فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور داشته باشید.

کد تخفیف DX10

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید