بهترین برند کتونی مارکت در ایران

تهیه یک کتونی مناسب از اصلی ترین کارهایی است که هر فردی باید در انجام آن دقت لازم رو به عمل بیاورد دلیل هم واضح هست افراد بدون داشتن یک جفت مناسب از کفش یا کتونی مناسب عملاً نمی‌تواند کارهای روزمره خود را خارج از خانه را به راحتی انجام دهد از همین رو برندهای بسیار زیادی در حوزه تولید کفش در دنیا در حال فعالیت هستند که هر یک از آن‌ها برای رسیدن به جایگاه بهتر در بازار با یک‌دیگر در رقابت می‌باشند. در کشور ما نیز برند های معتبری نظیر ادیداس نایک پوما ریباک فندی ونس و بسیاری از برند های معتبر دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند .

اگر میخواهید بهترین برند هارا در دنیا بشناسید با ما همراه باشید .

بهترین برند کفش اسپرت مردانه

آدیداس

برند آدیداس که می‌توان گفت برندی آلمانی است که توسط آدولف داسلر پایه گذاری شد. این برند که یکی از اولین برندهای کفش ورزشی در دنیا است، این روزها با انواع لباس‌های ورزشی و تجهیزات و لوازم جانبی شهرت یافته است. در حال حاضر لیونل مسی بزرگترین بازیکن فوتبالی است که استفاده کننده و حامی این برند است .

پوما

پوما که برند رقیب آدیداس است، توسط برادر داسلر تاسیس شد. این برند آلمانی دیگر، که درست مانند آدیداس در صنعت کفش و پوشاک ورزشی مشغول به فعالیت است، در بیش از 120 کشور دنیا خرید و فروش می‌شود .

نایک

برند آمریکایی نایک نیز، سومین برند مشغول به فعالیت در حوزه‌ی کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی است. این برند در سال ۱۹۶۴ توسط بیل بوِرمن و فیل نایت شروع به کار نمود و این روزها درآمد سالیانه‌ای بالغ بر 11 بیلیون دلار دارد .

اسیکس

آسیکس برند دیگری است که با شعار خود معروف شد . این برند ژاپنی، با شعار “عقل سالم در بدن سالم توانست اهمیت کفش را در سلامتی بدن، نشان دهد. کفی ژله‌ای این برند، محصولی بود که باعث شهرت جهانی آن شد .

آندر آرمور

این برند آمریکایی که کمتر از 30 سال عمر دارد، به سرعت توانست خود را در بین برندهای مطرح دنیا، به شهرت برساند. طراحی کفش‌های این برند به قدری زیبا و متفاوت است که نظر افراد بسیار معروفی را به خود جلب کرده است .

بهترین برند کفش اسپرت زنانه

در دنیای کفش، برخی برندها نیز تلاش کرده اند تا با ارائه‌ی کفش‌های زنانه‌ی متفاوت به شهرت برسند. برخی از این برندها در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارند و احتمالا با نام‌ آن‌های آشنایی دارید. این برندها عبارتند از گوچی . میو میو . استوارت وایتزمن . ورساچه . الکساندر مک کوئین . والتر استیگر . کریستین لوبوتن . جیمی چو

بهترین برند کفش مردانه در ایران

بیشتر برندهای کفش معروف در زمینه‌ی خرید کفش اسپرت ورزشی مشغول به فعالیت هستند اما برندهایی نیز وجود دارند که کفش‌های دیگری نیز تولید می‌کنند این برندهای معروف در زمینه‌ی تولید کفش مردانه معروفند . در کشور ما نیز برند های مردانه پر طرفداری نیز مشغول به فعالیت هستند که در ادامه در باره آن ها توضیح خواهیم داد .

ریبوک

این کتونی انگلیسی از نظر دوام در صدر لیست بهترین برند کفش قرار می گیرد. این برند یکی از مارک های لباس ورزشی، کفش دویدن و کفش راحتی است. برند ریبوک؛ در سال ۱۸۹۵ تاسیس شد و در سال ۲۰۰۵ توسط آدیداس خریداری شد و در واقع طاهر کفش های ورزشی را تغییر داد
کتونی ریبوک به عنوان کفش های اسپرت و فشن شو عمل می کنند. این کمپانی به دلیل تولید کفش های با کیفیت و با دوام شهرت دارد.
بدون شک یکی از مطرح ترین برندهای تولید کنند کفش ورزشی که با تولید کفش های ساختار شکن و بادوام ورزشی انقلابی در این صنعت ایجاد کرده است؛ برند ریبوک میباشد . از جمله ویژگی‌های کفش‌های اورجینال ریباک می‌توان به کیفیت عالی دوخت و انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها اشاره کرد. امروزه کتونی ریبوک جزو محبوب ترین کفش های دنیا محسوب شده که با کاربری‌های مختلف نظیر انجام فعالیت‌های ورزشی مثل دو، فوتبال، بسکتبال، والیبال و… طراحی شده و روانه بازار می‌شوند. ناگفته نماند که ریباک ضمن طراحی کفش‌های ورزشی و اسپرت در حوزه تولید کفش‌های پیاده روی، راحتی، صندل و… نیز فعالیت می‌کند .

مونیخ

بر خلاف اسمش که یک شهر در آلمان هست این برند آلمانی نیست برند اسپانیایی مونیخ که در سال 1939 توسط لوییس برندا شروع به کار کرد، هدف طراحی کفش فوتسال را به همراه داشت. البته این برند این روزها گسترش یافته است و به تولید انواع کفش و لباس ورزشی می‌پردازد .

های تک

های تک یکی از تولید کننده‌های کفش ورزشی است که متعلق به انگلستان است این برند که با کفش‌های ورزشی خود به شهرت رسید، این روزها بیشتر با کفش کوه خود شناخته می‌شود و مورد استقبال بسیاری از کوهنوردان قرار دارد .

بهترین برند کتونی ترکیه

کفش ‌های ساخت ترکیه از ویژگی‌های مثبت نیز برخورداراست . نکته اول این است که اصطلاح کفش ‌های ساخت ترکیه به بازسازی یک محصول گران ‌قیمت و اعمال همه جزئیات آن اشاره دارد . درحالی‌که جنس فیک یا تقلبی به جنسی گفته می‌ شود که تفاوت ‌های بین آن و جنس اصل از روی ظاهر هم به‌آسانی قابل ‌شناسایی است. نکته دوم این است که تشخیص محصولات ترکیه ای کپی از محصول اصلی ۹۰% مواقع بسیار دشوار و گاهی غیرممکن است. این به ‌ویژه برای لوازم جانبی مثل کتونی، ساعت و کیف‌ صادق است. اما در مقابل در ارتباط با لباس‌ های چرمی و پارچه، تفاوت بین های کپی بودن محصول و اصل آن از روی نوع پارچه و مواد به‌کاررفته در ساخت به راحتی قابل‌تشخیص است . از برند هایی که در ترکیه تولید میشوند در ادامه به مختصر توضیح خواهیم داد .

کاپا

کاپا، لباس های ورزشی شیک و منحصر به فرد را برای رشته های ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، اسکی، قایقرانی، گلف، شمشیربازی و هنرهای رزمی تولید می کند.

لوگوی کاپا تصویری از یک زن و مرد را به یکدیگر متصل می کند، نشان دهنده برابری مردان و زنان و حمایت متقابل آن ها است . کتونی کاپا از معروف ترین کتونی های کپی ساخت ترکیه میباشد .

تستونی

در تولید کفش های مناسب برای مراسم رسمی، دفتر و یا جلسه کاری و حتی تجار که میخواهند برجسته باشند تبحر دارد. این شرکت ایتالیایی که از بهترین چرم و پارچه ها برای تولید کفش های بی نظیر خود بهره میگیرد در سال ۱۹۲۹ تاسیس شد
به طور کلی کفش های استونی به دلیل استفاده از تجملات ایتالیایی توسط افراد مشهور و سفیران و تجار استفاده میشود. تستونی بهترین برند کفش مردانه کلاسیک است . ترک ها توانسته اند با تبحری خاص مجموعه های کپی این برند ایتالیایی رو با قیمتی بسیار پایین تر به تولید برسانند .

فندی

برند ایتالیایی فندی که معمولا با لباس و کیف‌های لوکس خود شناخته می‌شود، کفش‌های کتانی بسیار زیبایی را نیز تولید می‌کند. این برند که توانسته است رقیب خوبی برای برندهای بزرگ دنیا باشد، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد این برند نیز در حصر تولید کنندگان ترک قرار گرفت و در پاساژ های استامبول به وفور دیده می‌شوند .

اما اگر به دنبال کاری خاص و دوام هستید قطعا پیشنهاد ما به شما این است که دست بر روی محصولات امریکایی بگذارید .

برند کتونی آمریکایی

مهم‌ترین ویژگی که یک کفش آمریکایی باید از آن برخوردار باشد، ایمن بودن است. ایمن بودن نقش مهمی در فعالیت‌های ورزشی ایفا می‌کند. این استاندارهای ایمنی شامل مقاوم بودن، ضربه‌گیر بودن، ضد مایعات و مقاومت در برابر لیز خوردگی می‌باشد. در ابتدا شما باید از ایمنی کفش اطمینان کامل حاصل فرمایید و سپس اقدام به خرید آن کنید . یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای یک کفش آمریکایی زیره آن می‌باشد. زیره کفش باید در عین مقاوم بودن، راحتی را برای افراد فراهم کند و نباید در کوهنوردی‌های طولانی باعث خستگی زودهنگام فرد شود . از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار دیگر در کفش امریکایی اصل، وزن آن می‌باشد. مناسب این است که باید دارای وزنی استاندارد نیز باشد. به طور معمول، وزن هر لنگه از کفش‌های امریکایی باید بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ گرم باشد تا بعد از فعالیت‌های طولانی‌مدت، در پای افراد سنگینی ایجاد نکند .

برند های معروف کفش امریکایی

اسکیچرز

اسکیچرز برندی است که در سال 1992 در آمریکا شروع به فعالیت در حوزه‌ی کفش ورزشی و صندل کرد. این برند کم‌کم گسترش یافت و هم اکنون محصولاتی مانند کلاه، عینک، لباس، کیف و جوراب نیز تولید می‌کند .

کانورس

آل استار کانورس کفشی آمریکایی است که در 1917 شروع به فعالیت کرد. این برند که امروزه از زیر مجموعه‌های برند نایک شناخته می‌شود، در بین نوجوانان و جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد

کدز یا اسنیکر

کدز برندی قدیمی است که در ایران کمتر شناخته شده است. این برند آمریکایی که به نام اسنیکرز نیز شناخته می‌شود، به راحتی و تنوع کفش‌های خود معروف است

نیوبالانس

کتونی نیوبالانس قدیمی‌ترین برند کفش ورزشی دنیا است که برای ایرانیان نام آشنایی است. این برند آمریکایی بیش از 100 سال است که در حوزه‌ی کفش ورزشی مشغول به فعالیت است. همچنین می‌توان این برند را با فروش سالیانه بیش از 4 میلیون جفت، پرفروش‌ترین برند کفش ورزشی در آمریکا دانست

با تمام این تعاریفی که انجام دادیم اما به جرئت میتوان گفت که برند نایک و ادیداس یک جورایی راهشان از بقیه جداست حال به این سوال میرسیم که:

برند کتونی نایک بهتر است یا آدیداس

نایک و آدیداس دو برند تولید کننده محصولات ورزشی به ویژه کفش های اسپرت می باشند. هر دوی این برندها، از شرکت های معروف در جهان هستند که رقابت فراوانی میان آنها وجود دارد. برای پاسخ به این سوال که نایک بهتر است یا آدیداس بایستی این دو برند را با یکدیگر مقایسه کرد

این دو کمپانی تولید کننده کفش و کتونی ورزشی و پیاده روی، همواره به دنبال فروش بیشتر محصولات خود در دنیا هستند. به همین دلیل رقابت شدیدی میان هر دو حکم‌فرما است. بنابراین همواره سعی دارند تا محصولاتی با کیفیت و پر طرفدار را تولید کنند تا مشتری بیشتر را به خود جذب نمایند . در مقایسه نایک و آدیداس بایستی گفت که این برندها از شناخته شده ترین برندهای جهان هستند که در کشورهای آمریکا و آلمان تاسیس شدند. محصولات تولیدی برندهای نایک و آدیداس شامل کفش که مهمترین محصول آنها است، لباس های ورزشی، توپ و کیف می شود درآمد و فروش محصولات شرکت نایک در کفش بیشتر از سایر محصولات است. در حالی که آدیداس در فروش پوشاک و لباس های ورزشی درآمد بیشتری دارد، اما کفش بزرگترین محصول تولید شده توسط این شرکت است. برندهای قدرتمند نایک و آدیداس در سر تا سر جهان دارای بازار فروش هستند. اما توجه به این نکته ضروری است که بهترین مناطق برای فروش محصولات نایک در آمریکای شمالی و برای محصولات آدیداس در اروپای غربی می باشدعلاوه بر این محصولات این برندها در کشورهای در حال توسعه نیز فروش خوبی دارند. در واقع کشورهای آسیایی و به ویژه کشور چین می توانند به عنوان بازار بزرگی برای فروش محصولات نایک و آدیداس شناخته شوند .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید