بدون هیچ تردیدی می توان گفت که یکی از المان ها و عناصر زیبایی و متناسب ساختن دکوراسیون، طرح و رنگ مبلمان اداری است. در ادامه بیشتر به مبحث رنگ مناسب برای مبلمان اداری می پردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

مبلمان اداری

مبلمان اداری به تمامی تجهیزات اداری که در محیط اداری قرار دارد گفته می شود که هدف آن آسان نمودن انجام امور است. در واقع مبلمان اداری شامل میز اداری، صندلی اداری، انواع پارتیشن اداری که شامل پارتیشن ام دی اف، پارتیشن شیشه ای و یا پارتیشن آلومینیومی می شود، می باشد.

نقش مبلمان اداری مسئله ای بسیار پر رنگ و تاثیر گذار است. ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که مبلمان اداری و رنگ آن باعث بهبود روابط کارمندان، افزایش بهره وری و راندمان کاری کارکنان حتی حفظ سلامت کارمندان می گردد در نتیجه انتخاب مبلمان اداری مدرن و چیدمان آن نیازمند علم و هنر است. برای خرید مطمئن و کاربردی می توانید با کارشناسان و متخصصان ژاویز در ارتباط باشید تا در زمینه رنگ و طرح دکوراسیون و مبلمان اداری مشاوره رایگان دریافت نمایید.

رنگ مناسب مبلمان اداری

انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان اداری امری بسیار حیاطی است چرا که در ابعاد فضا از نظر دید مخاطب تاثیر می گذارد. برای مثال برای فضاهای کوچک نباید از مبل هایی با طرح شلوغ و رنگ های مختلف، استفاده شود چرا که باعث نامرتب دیده شدن و کوچکتر نشان دادن محیط می شود.

وقتی بحث از بهترین رنگ مبلمان اداری می شود،  ممکن است سلیقه ها متفاوت باشد و یا افراد محدود به طیف رنگ خاصی باشند.

برای معرفی بهترین رنگ ها برای مبلمان اداری با توجه به فضای اداری در ادامه همراه ما باشید.

نورپردازی اداری

مبلمان اداری در فضای کوچک

همانطور که در بالا به آن اشاره شد برای این فضا از مبمان با طرح های شلوغ استفاده نکنید همچنین رنگ تیره فضا و ابعاد را کوچکتر نشان می دهد پس مبلمان اداری با پس زمینه رنگی یک دست مشکی، قهوه ای و سایر رنگ های تیره مناسب فضاهای کوچک نیستند چرا که فضا را چند برابر کوچک تر و تاریک تر می کند.

مبلمان اداری در فضاهای بزرگتر

برای فضاهای اداری بزرگ هم می توانید مبلمان اداری روشن و هم تیره انتخاب کنید. اگر سالن شما از نورپردازی مناسبی برخوردار باشد می توانید از رنگ تیره استفاده کنید اما اگر از نور ضعیفی برخوردار است بهتر است از مبلمان اداری با رنگ های روشن همانند سفید و یا شیری استفاده کنید تا اداره شما شیک و برجسته به نظر برسد چرا که این رنگ ها نور را انعکاس می دهند و باعث می شوند فضای اداری تان بزرگتر به نظر برسد.

مبلمان اداری با رنگ های خنثی

مبلمان اداری با طیف رنگی خاکستری راحت تر با سایر اجزا و تجهیزات دیگر هماهنگ می شود.

این مبلمان اداری با این طیف رنگی با استفاده از اکسسوری و یا کوسن های رنگ متضاد جلوه چند برابر را به نمایش می گذارد.

مبلمان اداری مشکی

رنگ مشکی به دلیل جلوه و حالت سنگین نمایی شیک و خاص را خلق می کند. در صورت خرید مبلمان اداری با رنگ مشکی حتما تم کلی دکوراسیون و سایر تجهیزات اداری خودتان همانند پرده، دیوار پوش و اکسسوری ها را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا بتوانید تعادل بصری را حفظ کنید.

اهمیت رنگ مبلمان اداری

رنگ های سفید، تند و سرد در فضاهای اداری بسیار دیده می شود. با انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان اداری در کنار جذابیت بیشتر افزایش بهره وری و خلاقیت را رقم خواهید زد. این بدین معنی است که رنگ به عنوان موثرترین و کم هزینه ترین روش ها برای افزایش انرژی در هر سازمان و شرکتی است. ممکن است یک رنگ برای یک سازمان با توجه به ابعاد و موقعیت ایده آل به نظر برسد اما برای یک مکان دیگر نه. همانند هر چیز دیگری در زندگی در نتیجه درست انتخاب کنید.

بهترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری

همانطور که همه ما می دانیم سلیقه کارفرما در انتخاب رنگ تاثیر گذار است اما باید تناسبی بین رنگ، نوع حرفه و سبک فضا برقرار گردد همچنین باید گفت مناسب ترین رنگ مبلمان اداری برای هر سبک متفاوت است و به ویژگی های آن بستگی دارد.

کلام پایانی

مجموعه ژاویز با بیش از ۱۵ سال فعالیت در زمینه تولید انواع مبلمان و پارتیشن اداری، آماده ثبت سفارش شما عزیزان با رنگ دلخواه سازمان شما است تا بتوانید زمینه و فضایی جهت رشد خلاقیت کارمندان مهیا آورید. برای مشاوره رایگان، ثبت سفارش و یا بازدید از شوروم می توانید از شنبه تا پنج شنبه با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۹۵۵۷۵۴ تماس حاصل نمایید.

منبع: مبلمان اداری ژاویز

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید