هتل و پیدا کردن اقامتگاهی مناسب، یکی از دغدغه‌های مسافران در سفر به کیش، است. اکثر افراد دوست دارند که لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های این شهر را رزرو کرده و اقامتی بی‌نقص داشته باشند. شاید شناخت بهترین هتل‌ های لوکس 5 ستاره کیش، کمکی باشد تا بتوانید سفری بدون نگرانی و دغدغه را تجربه نکید. پس پیشنهاد می‌کنیم حتماً تا آخر همراه ما باشید تا در کم‌ترین زمان، بهترین قیمت و با تخفیف ویژه این اقامتگاه‌ها را از رهی نو، رزرو کنید.

معرفی هتل‌ های لوکس 5 ستاره کیش

جزیره زیبای کیش، یکی از جزیره‌های دیدنی در ایران است و سفر به آنجا پر از جاذبه و تجربه حس خوب است. هرکسی که به این جزیره سفر می‌کند، دوست دارد دوباره به این جزیره برگردد. اما اقامتگاه شاید کمی روی این حس خوب تأثیر بگذارد. به‌ویژه برای کسانی که دلشان اقامت در هتل های لوکس می‌خواهد. از این رو در ادامه هتل های لوکس 5 ستاره کیش را معرفی می‌کنیم تا با دید بهتری به رزرو آن‌ها بپردازید.

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج کیش، یکی از بهترین هتل‌های این شهر است و طراحی منحصربه‌فردی دارد. در سال 1394 این هتل در شمال غربی جزیره و روی آب‌های خلیج‌فارس، با معماری متفاوت و مدرن ساخته شد. در کف اتاق و بالکن هر واحد اقامتی آن، دریچه‌های شیشه‌ای تعبیه شده است که می‌توان از طریق آن، آب دریای خلیج‌فارس، غروب و چشم‌انداز زیبایی را مشاهده کرد.

از امکانات هتل می‌توان، لابی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اتاق بازی، ‌فضای سبز، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل بدون راننده، زمین ورزشی، مینی بار با هزینه، خودپرداز و… را نام برد.

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش با3  طبقه و 190 باب واحد اقامتی است. اتاق‌های اقامتی در این هتل عبارت‌اند از:

  • اتاق‌های لوکس دوتخته رو به دریا و رو به باغ؛
  • سوئیت دونفره آتوسا استودیو رو به باغ؛
  • دوتخته استاندارد رو به دریا و باغ؛
  • کابا دونفره معمولی و حمام سانروف رو به باغ؛
  • سوئیت دو و چهارنفره‌های لوکس رو به باغ و دریا.

این هتل امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، آژانس مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت با هزینه، مرکز خرید، خدمات CIP، ‌فروشگاه و … را به مسافران ارائه می‌دهد.

داخل اتاق‌ها نیز مبلمان، روم سرویس، یخچال، آب رایگان، مینی بار با هزینه، صبحانه، شبکه پخش فیلم و … قرار دارد.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش، یکی از بهترین هتل‌های کیش است که در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی دارد. این هتل با 4 طبقه بنا و 81 واحد اقامتی، شامل اتاق‌های 2، 3 و 4 نفره و سوئیت‌های 2 و 3 نفره است که در سال 1393 و روبروی پارک شهر کیش، فعالیت خود را آغاز کرد.

منظره دید اتاق و سوئیت‌ها رو به دریا، کوچه، خیابان و محوطه هتل است و شامل مبلمان، لوازم بهداشتی، ‌صبحانه و دیگر خدمات رایج است. در خود هتل هم می‌توانید خدمات مختلفی از جمله موارد زیر را دریافت کنید:

  • تهیه بلیط؛
  • تاکسی سرویس؛
  • کرایه اتومبیل بدون راننده؛
  • کافی‌شاپ؛
  • چایخانه سنتی؛
  • ‌خدمات خانه‌داری.

هتل شایگان کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش، هتل شایگان است و محل قرارگیری آن به‌گونه‌ای است که به دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش نزدیک است. این هتل، طراحی داخلی زیبا و مدرنی دارد و با امکاناتی مانند سالن همایش و کنفرانس، سالن ورزشی، کافی‌شاپ و باغ گاردن، مکان مناسبی برای اقامت یک یا چند روزه‌تان در کیش خواهد بود.

اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، آب رایگان، کمد لباس، اینترنت و … است و شما می‌توانید یکی از واحدهای اتاق دونفره، سه‌نفره، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره ویلایی و هتلی را به‌دلخواه رزرو کنید.

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش در یکی از بهترین محل‌های این جزیره زیبا و بخشی از هتل‌های پارس است. هتل شایان یکی دیگر از هتل‌های قدیمی کیش با 191 باب واحد اقامتی مختلف است و اتاق‌های آن به صورت 1 تا 3 نفره، سوئیت‌های معمولی، رویال و دوبلکس به مسافران کرایه داده می‌شود.

از امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران؛
  • کافی‌شاپ؛
  • سالن کنفرانس و همایش؛
  • اجاره خودرو؛
  • آمفی‌تئاتر؛
  • سالن بازی.

همچنین اتاق‌ها نیز دارای ‌یخچال، روم سرویس، اینترنت (به جز واحدهای ساحلی)، تلویزیون، صبحانه، مبلمان و … هستند.

هتل ویدا کیش

هتل 5 ستاره ویدا کیش در سال 1396 در میدان سنایی با 10 طبقه و 144 واحد اقامتی شروع به کار کرد. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری، به نقاط مختلف شهر و دریا برای تردد گزینه مناسبی است.

انواع واحدهای هتل شامل موارد زیر است:

  • اتاق دوتخته استاندارد و دوتخته رو به دریا؛
  • اتاق سه تخته استاندارد و سه تخته رو به دریا؛
  • سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره.

ضمن اینکه خدماتی مانند روم سرویس، صبحانه، آب رایگان، مبلمان، شبکه پخش فیلم و… در این واحدها برای میهمانان عزیز ارائه می‌دهند. خود هتل هم دارای آتلیه، فضای سبز، زمین ورزشی، پارک کودک، اتاق سیگار، خدمات نگه‌داری کودک، تاکسی سرویس و خدمات CIP است.

هتل پانوراما کیش

هتل 5 ستاره پانوراما کیش، یکی از جدیدترین و مدرترین هتل‌ها است که در سال 1398 با 15 طبقه و 267 باب واحد اقامتی شروع به فعالیت کرده است. این هتل در خیابان رودکی جزیره قرار دارد و همین امر موجب شده است که به مراکز خرید و گردشگری نزدیک باشد.

اتاق‌های مختلف هتل مانند دوتخته دبل و توئین و لوکس، پانوراما دو تخته و سه‌ تخته، کانکت چهارنفره و لوکس. در تمامی اتاق‌ها مبلمان، روم سرویس، یخچال، صبحانه، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، وسایل بهداشتی برای رفاه مسافران وجود دارد. علاوه بر موارد گفته شده، هتل نیز شامل امکانات زیر است:

استخر و سونا و جکوزی؛

کافی‌شاپ و رستوران؛

آژانس مسافرتی؛

تاکسی سرویس و آتلیه..

هتل کوروش کیش

یکی دیگر از هتل‌های مدرن کیش، هتل 5 ستاره کوروش است که فعالیت خود را از نوروز 1397 آغاز کرده است. این هتل در میدان پردیس و نزدیکی دریا قرار دارد.

اتاق‌های دوتخته و سه تخته استاندارد یا رو به دریا، سوئیت‌های تک خوابه و دو و سه‌ نفره آن بسیار لوکس است. یخچال، آب رایگان، صبحانه، روم سرویس و … از خدماتی است که به ساکنین اتاق‌ها ارائه می‌شود.

آتلیه، رستوران و کافی‌شاپ، فروشگاه، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس و خدمات CIP هم از طرف هتل برای مسافران درنظر گرفته شده است.

رزرو بی دردسر هتل های لوکس 5 ستاره کیش از رهی نو

رهی نو با پشتیبانی حرفه‌ای از ابتدای رزرو هتل های 5 ستاره کیش همواره همراه شماست تا دغدغه‌تان را برای انتخاب و رزرو اقامتگاهی لوکس و در عین حال قیمت مناسب، رفع کند. کافیست به این سایت مراجعه کنید، هتل‌ها را ببینید و هرکدام که مدر نظرتان بود را از رهی نو رزرو کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید