آنچه درباره روز ولنتاین اهمیت دارد، توجه انسانها به عشق ورزیدن و محبت کردن است. ما در تقویم روزهای مختلف شادی و غم داریم. مناسبتهایی که بنابر عقاید یا سنتهای ملی به آنها پایبندیم. ایا وجود یک روز برای عشق ورزیدن لازم نیست؟

ولنتاین از کجا آمده و به چه شکلی شروع شده، امروزه اهمیت چندانی ندارد به ویژه برای جوانترها که حس و حال متفاوتی دارند و به زندگی و زیبایی های آن اهمیت بیشتری می‌دهند. برای دخترها بهترین هدیه ولنتاین چه می‌تواند باشد؟ اگر شما بخواهید در این روز عشق یا همسر خود را سوپرایز کنید چه هدیه ای برای او می‌خرید؟ و آیا تفاوتی میان هدیه ولنتاین دخترها و پسرها وجود دارد؟

درباره ولنتاین و هدیه ولنتاین

گرچه روایت های مختلفی درباره شکل گیری روز ولنتاین وجود دارد و برخی می‌گویند از رسوم قدیمی یونان سرچشمه گرفته و بعضی آن را به قدیسین مسیحی ربط می‌دهند اما همه در یک چیز با هم متفق القول هست و آن اینکه ولنتاین روزی برای عشق بوده و هست. نخستین یادکرد روز ولنتاین با مفهوم عشق به سده چهاردهم در انگلستان برمی گردد، جایی که اعتقاد بر این بود که ۱۴ فوریه روز جفت شدن پرندگان است. در این دوران مرسوم بود که عاشقان یادداشت‌های رومانتیک رد و بدل می‌کردند و یکدیگر را ولنتاین می‌نامیدند. در بریتانیا سده هجدهم، زوج‌ها با اهدای گل و شیرینی و ارسال کارت‌های تبریک ولنتاین، عشق خود را به یکدیگر ابراز می‌کردند. نمادهای روز ولنتاین که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل اشکال مختلف قلب، کبوتر و شکل کوپیدو بالدار است. در ایتالیا، کلیدهای سنت ولنتاین به عنوان نمادی عاشقانه و دعوتی برای باز کردن قفل قلب اهدا کننده عشق، هدیه داده می‌شود.

آنچه درباره روز ولنتاین اهمیت دارد، توجه انسانها به عشق ورزیدن و محبت کردن است. ما در تقویم روزهای مختلف شادی و غم داریم. مناسبتهایی که بنابر عقاید یا سنتهای ملی به آنها پایبندیم. ایا وجود یک روز برای عشق ورزیدن لازم نیست؟

هدیه ولنتاین برای دختر

خرید هدیه ولنتاین برای دختران

گرچه مرسوم است که در روز ولنتاین عاشقان به همدیگر هدیه می‌دهند اما به عنوان فروشنده اکسسوری تجربه زیادی از خرید هدیه روزولنتاین برای همسر، دختر و خواهر دارم. بعضی آقایان این روز را فرصتی برای ابراز محبت خالصانه خود به عزیزانشان می‌دانند و علاوه بر همسر برای دخترانشان هم هدیه می‌خرند. اما اگر شما قصد خرید هدیه دخترانه را دارید خوب است بیشتر با روحیات آنها آشنا شوید. دخترها کدام هدیه ولنتاین را بیشتر دوست دارند؟

هدیه فانتزی برای روز ولنتاین

دخترها عاشق خرد و ریزه های فانتزی هستند. پس هدیه آنها را حتما با خرید لوازم پک و هدیه به شکلی زیبا دیزاین کنید. آنقدر که جعبه و پک هدیه برای دخترها مهم است، خود هدیه نیست. جعبه های قلبی، گرد، مستطیلی و اشکال دیگر را با پوشال رنگی پر کنید و با مجسمه های کوچک و گل خشک یا گل رز آن را زینت دهید. ریسه چراغ ال ای دی نیز برای دختران نوجوان بسیار جذاب است و می‌توانند بعد از دریافت هدیه آن را دور آینه میز توالت بپیچند و از نور زیبایش لذت ببرند.

عروسک ولنتاین

در سالهای اخیر تقریبا همه می‌دانند عروسک به ویژه عروسک خرسی یکی از اجزای مهم پک ولنتاین است. عروسک هم می‌تواند خود به تنهایی هدیه ولنتاین باشد و هم می‌تواند در کنار یک هدیه دیگر مثل لباس یا ادکلن قرار بگیرد. علاقه دخترخانم ها به عروسک خرسی تا جایی است که مدتها عروسکهای بزرگ خرسی مد شده بود و به عنوان کادو ولنتاین یا کادو تولد میان زوجهای جوان رد و بدل می‌شد. قبل از خرید عروسک و دکوری مدلهای مختلف عروسک و استندهای فانتزی را ببینید.

خرید عروسک برای کادو ولنتاین دختر

عروسک خرس مهربون

خرید عروسک خرس مهربون برای دخترها بسیار جذاب است. این خرس دوست‌داشتنی سه رنگ زیبای سفید، صورتی و قهوه ای دارند. لباس کاموایی عروسک به رنگهای قرمز و سبز، حسابی او را گرم کرده‌اند. این لباس قابل تعویض است. عروسک خرس مهربون بسیار نرم و منعطف است و در آغوش کشیدنش حس آرامش و لذت را منتقل می‌کند. آقا خرسه چشمهای دکمه‌ای و با مزه‌ای دارد. این عروسک خیلی بچه‌ی تمیز و مرتبی است و قابلیت شستشو دارد. خرس مهربون ما از جنس نانویی و ضدحساسیت است و می‌تواند یک دوست همیشگی برای شما باشد. خرید عروسک و دکوری را همه دوست دارند، کودکان برای بازی و بزرگسالان برای تزیین اتاق و اتومبیل خود. عروسک خرس مهربون بهترین گزینه برای هدیه تولد و عیدی و ولنتاین است.

ماگ دخترانه ولنتاین

داشتن یک لیوان یا ماگ اختصاصی برای هر کس لذتبخش است حالا تصور کنید این ماگ را از عشقتان هدیه گرفته باشید. هر بار که در طول شبانه روز آب یا چای می‌نوشید به او فکر می‌کنید و ته دلتان شیرین می‌شود از بودن و داشتن او. به همین دلیل خرید ماگ یک هدیه مناسب برای روز ولنتاین است. طرحهای مختص این روز به شکلهای قلب یا نوشته I LOVE YOUیا حتی طرحهای فانتزی خرس و عروسک برای دختران جوان جالب و خواستنی است. به عنوان نمونه می‌توانید ماگ سرامیکی طرح قلب را ببینید.

ماگ دخترانه ولنتاین

ماگ سرامیکی طرح قلب کد 477427

ماگ سرامیکی از پرکاربردترین ماگهای موجود در بازار امروز است. این ماگها با طراحی های خاص و متنوع خود، نوشیدن را تبدیل به کاری لذتبخش کرده‌اند. اگر مایلید نوشیدنی تا زمان طولانی تری گرم بماند یا از افرادی هستید که حین پیاده روی یا رانندگی نوشیدنی میل می‌کنید، این ماگ برای شما بسیار مناسب است چرا که با داشتن درپوش فلاسکی بهترین گزینه برای نگهداری مایعات است. این درب پیچی و دارای واشر است که احتمال بیرون ریختن را بسیار کم می‌کند. این ماگ در دو رنگ سفید و صورتی می‌تواند بهترین هدیه برای یک زوج عاشق یا دو دوست باشد.

گوی موزیکال ولنتاین

حس خوشایند و رویاگونه‌ای که از دیدن گوی به همه دست می‌دهد انکارناپذیر است. ذرات زیبای برف در صدای دلنشین موزیک به حرکت در می‌آید و بر سر مجسمه‌های زیبای درون گوی می‌ریزد. خرید گوی و جعبه موزیکال برای ولنتاین یک خاطره به یاد ماندنی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان خواهد آورد. گوی در چهار سایز و مدلهای مختلف پمپی، کوکی، چراغدار و گوی فاتزی کوچک موجود می‌باشد. جعبه موزیکال هم در طرحهای سنتی، مدرن و فانتزی برای هر سنی جذابیت خاص خود را دارد. بعضی مدلهای جعبه موزیکال یک فضای کوچک برای قرار دادن یادداشت یا انگشتر نامزدی دارد که می‌تواند عشق شما را حسابی سوپرایز کند.

گوی موزیکال ولنتاین

زیباترین گوی موزیکال پمپی عشق ابدی کد A8

این گوی به‌راستی تمام نشانه‌های یک عشق ابدی و جاودانه را دارد. از پایه شروع می‌کنم چون از قدیم گفته‌اند ” خشت اول چون نهد معمار کج/ تا ثریا می‌رود دیوار کج” اما این زوج خوشبخت ما پایه‌ی عشق خود را به خوبی و درستی گذاشته‌اند. یک پایه‌ی پوشیده از گل رز صورتی و مزین شده به کلمه‌ی LOVE می‌تواند شروع خوبی برای آن دو باشد.

در فضای داخلی گوی موزیکال پمپی عشق ابدی کد A8 دختر و پسر زیبایی را میبینید که رو به روی هم ایستاده‌اند و یک قلب صورتی با نوشته عشق بین آنهاست. تنها تفاوت این دو گوی باهم در رنگ لباس آنهاست، در یکی لباس دخترک صورتی و شلوارک پسر زرد است و در دیگری لباس دختر زرد و شلوارک پسر آبی است.

گوی موزیکال پمپی چند ویژگی جذاب دارد. 7 موسیقی بی‌کلام دلنشین و آرامشبخش برای شما می‌نوازد. 7 رنگ و نور به شبهای شما می‌تاباند، با چراغهای ال ای دی که درون خود دارد هفت نور قرمز، آبی روشن، آبی تیره، سبزآبی، سبز، زرد و بنفش را مثل یک رنگین کمان زیبا به اتاق شما می‌آورد.

ویژگی دیگر آن داشتن پمپ گردش برف است. در این گوی لازم نیست که گوی را بچرخانید تا ذرات برف مانند به حرکت دربیاید. فقط کافیست سه باتری نیم قلمی در مخزن آن بگذارید و دقایق طولانی از گردش برف و موسیقی و نور لذت ببرید. وقتی چراغها را خاموش می‌کنید این گوی شب خواب اتاق شما می‌شود. افتادن تصویر آن بر سقف یا دیوار، اتاق شما را رویایی و خیال انگیز می‌کند.

جعبه موزیکال ولنتاین

جعبه موزیکال نوعی دیگر از هدایای دارای موسیقی است که جذابیت خاص خود را دارد. جعبه موزیکال هم در طرحهای سنتی، مدرن و فانتزی برای هر سنی جذابیت خاص خود را دارد. بعضی مدلهای جعبه موزیکال یک فضای کوچک برای قرار دادن یادداشت یا انگشتر نامزدی دارد که می‌تواند عشق شما را حسابی سوپرایز کند.

جعبه موزیکال ولنتاین

مناسبترین هدیه برای روز ولنتاین

واقعیت این است که مناسبترین هدیه از فردی به فرد دیگر متفاوت است. مثلا ممکن است برای یک نفر خرید ادکلن اورجینال با قیمت میلیونی یک هدیه مناسب باشد و برای فرد دیگری خرید ادکلن شرکتی در حدود قیمت 200 هزارتومان بهترین گزینه باشد. ما در فروشگاه بزرگ هاکان مد تلاش کرده‌ایم که انواع هدیه ها از جمله عینک، ساعت، ادکلن، بدلیجات و… را با قیمتهای متنوع از ارزانترین تا گرانترین کادو روز ولنتاین را یکجا جمع کنیم تا تمام مشتریانمان راضی باشند. چرا که رضایت شما افتخار ماست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید