راهنمای خرید انواع مبلمان باغی و ویلایی از نظر کیفیت جنس و قیمت

راهنمای خرید مبلمان ویلایی باغی

در این مقاله می خواهیم انواع مختلف مبلمان باغی را از نظر جنس و کارایی بررسی کنیم‌. در واقع مدل های مختلف مبلمان ویلایی برای آلاچیق در جنس های متفاوتی طراحی و تولید شده اند. این محصولات به علت کارایی متفاوتی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی شده اند. مبلمان باغی آلاچیق خود دارای انواع متفاوتی می باشند. مثلاً یکی از انواع مبلمان آلاچیق ویلایی مبل نهارخوری می باشد‌. این این نوع از مبلمان کاربرد بسیار زیادی دارند و برای ویلا های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. به این نوع از مبلمان، مبلمان باغی می‌ گویند که با توجه به ارگونومیک بدن در حین غذا خوردن طراحی شده است. به همین علت افراد در استفاده از مبلمان ناهارخوری دچار مشکل نمی شوند. این نوع از مبلمان برای دورهمی ها و گذراندن اوقات فراغت در باغ و محوطه ویلا ها بسیار مناسب می باشد و افراد می توانند لذت یک تفریح خانوادگی را با استفاده از مبلمان ناهارخوری ببرند.جدای از این با داشتن یک تاب باغی نیز میتوانید لذت دو چندان از فضای باز خود ببرید.

مبلمان مدرن باغی

نوع دیگر مبلمان ویلایی برای آلاچیق، مبلمان ال  باشد. این نوع از مبلمان برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت بسیار مناسب است. در حقیقت مبلمان ال ویلایی  برای آلاچیق با متریال های بسیار مناسبی تولید شده است. به همین علت می‌ تواند برای فضا های کوچک آلاچیق بسیار مناسب باشد. نوع دیگر مبلمان، مبلمان نیم ست می باشد. این نوع مبل ها برای فضای کوچک استفاده می شود. تنوع در رنگ بندی مبلمان نیم ست بسیار زیاد می باشد. به همین علت افراد می توانند مدل های مختلف مبلمان ویلایی برای آلاچیق را در رنگ بندی متنوع خریداری کنند.

تولیدی و پخش کننده مستقیم مبلمان ویلایی

تولیدی و پخش کننده مستقیم مبلمان ویلایی این نوع از محصولات را در تنوع مدل و رنگ ها با بهترین متریال ها تولید می کند. همانطور که می دانید تولیدی ها تمام سعی شان بر تولید محصولات با کیفیت و زیبا می باشد‌. زیرا هدف شان در وهله اول تولید محصول با کیفیت برای رضایت مشتریان و در وهله ی دوم کسب درآمد می‌ باشد. لذا رضایت حال مشتری اولین هدف تولیدی مبلمان داخلی است. مبلمان ویلایی ال و نیم ست و ناهارخوری با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شوند. همان طور که می دانید مواد سازنده این نوع از محصولات از جنس چوب و پارچه مبلی و فوم می باشد.

مبلمان باغی فلزی | مبلمان ویلایی فلزی

اگر به دنبال مبلمان یا میز و صندلی باغی هستید که به تعمیر و نگهداری کم نیاز داشته باشد و بادوام هم باشد، مبلمان باغی فلزی می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. این مبلمان ویلایی فلزی، معمولا محکم و مقاوم در برابر آب و هوا بوده ( فقط مطمئن شوید که یک مجموعه مقاوم در برابر زنگ زدگی را انتخاب کرده اید ) و می توان آن را در تمام طول سال بیرون گذاشت.

با این حال، بیشتر آنها با بالشتک‌ هایی عرضه می ‌شوند که وقتی خیس یا سرد است، باید آن‌ها را دور نگه دارید. همچنین باید مراقب باشید که در هوای بسیار گرم، روی این صندلی ها بدون قرار دادن بالشتک یا روکش مناسب، ننشینید زیرا بسیار داغ می شوند.

بسیاری از ست های مبلمان باغی فلزی، از نظر طراحی مینیمالیستی هستند، در حالی که برخی از آنها تاشو بوده که اگر باغ یا بالکن کوچکتری داشته باشید عالی خواهند بود. قیمت مبلمان فلزی باغی و ویلایی با توجه به نوع و اندازه مجموعه متفاوت است.

جوانب مثبت مبلمان فلزی باغی :
بادوام
نگهداری کم
برای فضاهای کوچکتر عالی است
جوانب منفی مبلمان باغی فلزی :
در روزهای آفتابی گرم می شود
شاید لازم باشد کوسن ها را جداگانه بخرید


ساختار مبلمان باغی

اولین چیزی که در ساختار مبلمان بسیار حائز اهمیت می باشد، ساختار آن است. در واقع اسکلت بندی مبلمان با استفاده از بهترین چوب ها تولید می‌ شود. به همین علت است که مبلمان باغی دارای مقاومت بالایی هستند. در واقع نوع اسکلت بندی در مبلمان بسیار مسئله مهمی می باشد. زیرا میزان استحکام و مقاومت مبلمان بستگی به سازه اسکلت بندی آن دارد. به همین علت این موضوع مورد توجه است. در واقع مدل های مختلف مبلمان باغی ال با استفاده از مقاوم ترین چوب های تولید می شوند. این موضوع باعث افزایش مقاومت سازه مبل می شود. در آخر در مورد مرکز پخش مستقیم مبلمان ویلایی باید بیان کنیم که این مراکز همواره سعی شان بر این است تا مبلمان با کیفیت ویلایی را با حذف واسطه به صورت مستقیم  در بازار داخلی پخش بنمایند.

مدل های مختلف مبلمان ویلایی برای آلاچیق

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مدل های مختلف مبلمان ویلایی برای آلاچیق بپردازیم. در واقع تجهیزات باغی و ویلایی انواع متفاوتی دارد و همین علت افراد می ‌توانند با توجه به بودجه و سلیقه و نیاز خود اقدام به انتخاب یکی از انواع مبلمان باغی کنند. در قسمت فوق در مورد مبلمان ناهارخوری و مبلمان ال مبلمان نیم ست مطالبی ارائه دادیم. در این قسمت می خواهیم به بررسی عمقی این گونه از محصولات بپردازیم. در مورد مبلمان باغی باید بیان کنیم که این گونه از مبلمان با توجه به نوع شرایط آب و هوایی هر منطقه طراحی می شوند.


تولید مبلمان باغی

در تولید این گونه از محصولات از اجناسی مانند آلومینیوم و روکش گالوانیزه و چوب و غیره مورد استفاده قرار می‌ دهند. در واقع مبلمان نیم ست برای آن دسته از ویلا های می باشد که دارای فضای کوچک در بالکن های در گوشه ی استخر است آن دسته از افرادی که دوست دارند از فضاهای خالی شان استفاده مناسب کند بهتر است از مبلمان نیم ست استفاده کنند مثلاً اگر گوشی از فضای بالکن شما خالی است و می خواهید آن قسمت را پر کنید بهتر است که این نوع از مبلمان استفاده نمایید. علاوه بر این در مورد انواع مختلف مبلمان ناهار خوری لازم است بگویم که این مبلمان در اشکال هندسی متفاوتی مکعب و دایره و یا به شکل نیم کت و به شکل مبل راحتی تولید شده است.  این بستگی به سلیقه افراد دارند که کدام یک از این مدل ها را انتخاب نمایند.

موارد مهم در انتخاب مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز با مبلمان فضای داخلی به جهات مختلف از جمله شکل، ظاهر و همچنین در جنس مواد اولیه برای ساخت بسیار متفاوت می باشد. به همین دلیل هنگام انتخاب آنها باید به چند مورد خاص توجه نمود.

  • ابعاد و اندازه فضای بازمیزان فضایی که برای مبله کردن در اختیار قرار دارد، در انتخاب نوع مبلمان اهمیت زیادی دارد. در فضاهایی مانند باغ و حیاط، داخل آلاچیق ها و یا روف گاردن که میزان فضای کافی برای مبلمان وجود دارد، می توان از انواع بزرگ تر آن و در تعداد دلخواه استفاده کرد. در بالکن یا تراس هایی که محدودیت فضایی وجود دارد، به مبلمان کوچک تر و ظریف تر نیاز است که هم فضای موجود را در ظاهر پر و شلوغ نکند و هم بتوان از فضای باقی مانده حداکثر استفاده را نمود. در این فضاها می توان از میز و صندلی های کوچک و ساده برای مبلمان فضای باز استفاده کرد. صندلی هایی که نه تنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند، بلکه با جای گیری مناسب و طرح های جذاب، محل مناسبی برای مطالعه، استراحت، صرف غذا و … خواهند بود. مجموعه اثر این امکان را فراهم آورده تا بتوان از مبلمان تاشو در این مکان ها استفاده کرد.
  • تعیین بودجه : قبل از انتخاب مبلمان باید بودجه مورد نظر خود را مشخص نموده تا راحت تر بتوان محصولات مورد نظر را گزینش نمود، تعیین بودجه در انتخاب جنس مبلمان بسیار اهمیت دارد.
  • جنس مبلمان فضای باز : در نظر گرفتن جنس مواد ساخته شده مبلمان اهمیت بالایی دارد. از جمله ویژگی های مهم مبلمان فضای باز، ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر تابش آفتاب می باشد. مرسوم ترین مبلمان هایی که در فضای باز استفاده می شود، مبلمان چوبی، آلومینیومی، پلاستیکی، چدنی و حصیری می باشد. چوب به دلیل ماهیتی که دارد حس و حال طبیعت را به فضا القاء می کند.

مبلمان ویلایی و باغی در متریال های مختلف

مواد مختلف بسته به کاربرد مورد نظرشان، و محیطی که قرار است از مبلمان باغی استفاده شود، مبلمان بهتری را ایجاد می کنند. در اینجا یک راهنمای سریع برای مواد مختلف مبلمان در فضای باز آورده شده است.

مبلمان باغی فلزی

مواد مصنوعی مانند پلاستیک، فلز و شیشه ممکن است ظاهر طبیعی را که چوب می توانند ارائه دهند، به شما ندهند. اما آنها مزایای دیگری نیز دارند. شما می توانید این مبلمان را تقریباً در هر رنگی که دوست دارید، از خاکستری مجزا و ظریف گرفته تا قرمز برجسته، تهیه کنید. همچنین، بیشتر مواد مصنوعی نیازی به مراقبت های بعدی ندارند – فقط مطمئن شوید که آنها را به اندازه کافی تمیز نگه دارید تا توسط کپک آلوده نشوند.مبلمان ویلایی فلزی بسته به اهن به کار رفته در ان کیفیت های متنوعی دارد.

مراقب مبلمان خود باشید

به یاد داشته باشید که حتی اگر مبلمان باغ ما برای استفاده در فضای باز ساخته شده باشد، تخریب ناپذیر نیست.

اگر به طور منظم تمیز نشوند، همه انواع مبلمان می توانند کپک را جذب کنند. در طول ماه های زمستان، توصیه می شود مبلمان خود را در جایی خشک و داخل خانه، مانند گاراژ یا سوله نگهداری کنید. اگر جای مناسبی برای نگهداری آنها در داخل ندارید، می‌توانید به جای آن روکش‌های مبلمان فضای باز را روی آنها قرار دهید.

قیمت مبلمان باغی برای فضای باز

در این مقاله در مورد قیمت مبلمان ویلایی برای فضای باز مطالبی ارائه دادیم تا شما با انواع فاکتور هایی که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این نوع از مبلمان دارند آشنا شوید. در واقع پارامترهای زیادی وجود دارد که می‌ تواند بر روی قیمت مبلمان ویلایی تاثیر زیادی بگذارد. این نوع از پارامتر ها بر اساس متریال هایی که در مبلمان به کار رفته است، مورد ارزیابی قرار می‌ گیرند. مثلاً نوع مبلمان و مواد سازنده و کیفیت آن می‌‌ تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی آن بگذارد. به همین علت ما در بازار داخلی کشور شاهد مدل های مختلف مبلمان ویلایی برای آلاچیق با قیمت متغیری خواهیم بود.

برای خرید مبلمان باغی شما میتوانید از سایتهای معتبر ایرانی اقدام کنین که به چند تا از این سایتها اشاره میکنیم.

https://www.digikala.com

https://villasaze.ir/

https://torob.com

سوبیا

مقاومت مبلمان باغی

علاوه بر این باید بیان کنیم که مبلمان بر اساس مقاومت بدنه ای که  دارند. قیمت گذاری می شوند. بعضی از مبلمان با استفاده از بهترین چوپ ها و مواد سازنده تولید شده اند. به همین علت قیمت آنها ممکن است با دیگر مبل های ویلایی کمی متغیر باشد. در واقع عوامل دیگری هم بر روی قیمت نهایی این نوع از کالاها و لوازم و تجهیزات باغی تاثیر بسیار زیادی می گذارد. مثلاً  میزان نوسانات نرخ ارز و دلار و تورم و افزایش و یا کاهش قیمت مواد سازنده از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار هستند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید