سایبان برقی برای تراس به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و ایجاد سایه در تراس و بالکن مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع سایبان های برقی را می توان در تراس و بالکن با هر ابعادی نصب کرد.

دلایل استفاده از سایبان برقی تراس در منازل مسکونی

تراس ها یک فضای روباز در هر ساختمانی هستند، از اینرو نمی توان از آن ها در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. برای اینکه بتوانید در هر شرایط آب و هوایی از این مکان استفاده کنید لازم است یک سایه بان بر روی آن نصب کنید. این سایبان ها همچون یک محافظ از بالکن و تراس شما در برابر شرایط مختلف جوی محافظت خواهند کرد. با داشتن این سایبان ها می توانید ساعت ها و در هر شرایط آب و هوایی از این مکان نهایت استفاده و لذت را ببرید.

استفاده از سایبان برقی برای تراس مزیت های بسیاری را برای ساکنان منزل به دنبال دارد.

  • خنک شدن فضای داخلی تراس در تابستان یکی از این مزیت های مهم است.
  • همچنین این نوع سایبان در  فصل زمستان از ورود برف و باران به داخل بالکن و تراس جلوگیری می کند.

جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید نیز از دیگر مزایای سایبان برقی تراس به شمار می آید. همچنین استفاده از این سایبان تأثیر بسیار زیادی در زیبایی فضای بالکن و دکوراسیون منزل دارد. در واقع شما با نصب این سایبان می توانید فضای دنج و دلنشینی را در بالکن و تراس خود خلق کنید.

طراحی و تولید و اجرای سایبان برقی تراس و نصب در کمترین زمان

یکی از مجموعه های بزرگ و نام آشنا در زمینه تولید و طراحی سایبان برقی برای تراس نایس سایبان است.

این مرکز انواع سایبان های تراس را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تولید و عرضه می کند. استفاده از مقاوم ترین مواد اولیه جهت ساخت این نوع سایبان ها از ویژگی های بارز این مرکز نام آشنا محسوب می شود. در ساختار تمامی سایبان های تولیدی نایس سایبان از پارچه هایی ضد آب استفاده شده است. همچنین پارچه های این نوع سایبان ها دارای خاصیت ضد پوسیدگی هستند.

این سایبان ها را می توان متناسب با زاویه تابش خورشید تغییر داد. نصب اصولی تأثیر بسیار زیادی در کارایی و عملکرد درست سایبان دارد، از اینرو نمی توان نصب آن را به دست هر کسی سپرد. با انتخاب مجموعه بزرگ نایس سایبان جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست. متخصصان نایس سایبان این نوع سایبان ها به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن نصب می کنند. طراحی سایبان برقی تراس به گونه ای است که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری محیط، از فضا در برابر تابش مستقیم نور خورشید، ورود آب باران و برف به داخل و گرما محافظت می کند. شرکت سایبان نایس می تواند در زمان کوتاه سایبان برقی را به صورت اصولی برای شما نصب کند. نصب اصولی سایبان برقی در کارایی آن بسیار موثر است. توصیه می کنیم نصب سایبان برقی را به دست افراد متخصص ما بسپارید.

نایس سایبان ارائه دهنده انواع خدمات سایبان تراس به سراسر ایران

با انتخاب مجموعه نام آشنای نایس سایبان می توانید از انواع خدمات این مرکز در سراسر ایران بهره مند شوید. این مرکز با ارائه خدمات خود در سراسر کشور توانسته است نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل بر طرف سازد. در هر نقطه ای از ایران زندگی می کنید و قصد خرید سایبان های برقی تراس را دارید، پیشنهاد ما به شما گروه نام آشنای نایس سایبان است. تمامی محصولات ارائه شده توسط این مرکز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مشاوران نایس سایبان شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند تا متناسب با منطقه و فضای بالکن خود محصول مناسب را انتخاب کنید.

تفاوت آفتابگیر تراس با سایبان برقی تراس

بر خلاف تصور برخی از افراد لازم است بدانید آفتابگیر تراس و سایبان برقی یکی نیستند.

  1. مهم ترین تفاوت موجود بین آفتابگیر و سایبان برقی به نحوه عملکرد آن ها مربوط می شود.
  2. در ساختار سایبان برقی برای تراس بر خلاف آفتابگیر یک نوع موتور الکتریکی تعبیه شده است.
  3. آفتابگیرهای تراس فاقد موتور الکتریکی هستند و باید آن ها را به صورت دستی تنظیم کرد.
  4. همچنین باز و بسته کردن سایبان های برقی تراس به دلیل داشتن ریموت بسیار آسان و راحت است.
  5. در واقع شما می توانید سایبان های برقی را در کمترین زمان ممکن و بدون دخالت دست با زاویه تابش خورشید تنظیم کنید.

چه نکاتی را قبل از خرید سایبان برقی برای تراس باید رعایت کرد؟

برای اینکه بتوانید سایبان های برقی تراس متناسب با نیاز خود را خریداری کنید لازم است به یکسری نکات قبل از خرید توجه داشته باشید. انتخاب پارچه سایبان متناسب با شرایط آب و هوایی یکی از این نکات مهم است. برای مثال افرادی که در شمال کشور زندگی می کنند بهتر است سایبان هایی با پارچه ضد آب برای تراس و بالکن خود انتخاب کنند.  همچنین از دیگر نکات مهم انتخاب طرح مناسب و ایده آل برای سایبان تراس است. بهتر است مدل و طرحی را انتخاب کنید که از نظر ابعاد با تراس همخوانی لازم را داشته باشد. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر نکات مهمی است که در موقع خرید این نوع سایبان ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

  • یکی از نکات مهم قبل از خرید سایبان برقی تراس طرح آن است.

ابعاد سایبان باید به گونه ای باشد که با اندازه تراس شما همخوانی داشته باشد. برخی از سایبان های برقی به صورت چتری و برخی به شکل کالسکه ای هستند. شما باید طرح های مختلف سایبان را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس بر اساس نیاز خود اقدام به خرید کنید. از دیگر نکات مهم خرید سایبان برقی انتخاب پارچه سایبان است. باید پارچه سایبان برقی را متناسب با آب و هوای منطقه انتخاب شود. پارچه های متناسب با آب و هوای گرم مانع از عبور اشعه uv خورشید می شوند.

گارانتی قطعات و تعمیرات سایبان تراس در منزل شما

یکی از ویژگی های بارز محصولات تولیدی نایس سایبان داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. در واقع شما با انتخاب این مجموعه دیگر نگران خرابی سایبان و یا تامین قطعات آن نخواهید بود. نایس سایبان از لحظه خرید تا نصب و اجرای سایبان شما را همراهی می کند. همچنین با ارائه محصولات دارای گارانتی این اطمینان را به شما می دهد که می توانید از سایبان خود برای مدت زمان زیادی استفاده کنید.

از دیگر خدمات بسیار مهم و ارزنده نایس سایبان تعمیر سایبان برقی تراس در منزل شما است. در صورت نیاز شما می توانید با متخصصان و کارشناسان نایس سایبان تماس بگیرید. این مرکز در اسرع وقت نیروهای متخصص خود را به منظور تعمیر سایبان به محل شما اعزام می کند.

متخصصان و کارشناسان نایس سایبان ابتدا سایبان شما را مورد بررسی قرار می دهند و سپس را به صورت اصولی و دقیق تعمیر می کنند. در صورتی که قطعه ای از سایبان تراس شما خراب شده باشد آن را با قطعه ای اصل و فابریک تعویض خواهند کرد. با انتخاب نایس سایبان و بهره مندی از خدمات پس از فروش آن آسوده خیال باشید که سایبان خراب شده شما درست مانند روز اول تعمیر می شود. ِ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید