استفاده از ادکلن زمانی شیرین است که خط بو و ماندگاری خوبی داشته باشد. خط بوی بالا باعث می‌شود رایحه عطر حتی در غیاب شخص استفاده کننده تا مدتی به مشام برسد که به آن سیاژ گفته می‌شود. یکی از معیارهای مهم برای خرید ادکلن، خط بوی بالا است. معیار دوم که نباید از آن چشم‌پوشی کرد مدت زمان ماندگاری است. هر ادکلن پس از اسپری شدن بر روی پوست یا لباس تا زمان معینی دوام آورده که بوی خاص می‌دهد و پس از آن محو می‌شود. برای شناخت شش مورد از ادکلن‌های مردانه با بیشترین ماندگاری و خط بو با ما همراه بمانید.

 ادکلن دیور فارنهایت کولون (کلوژن) | Dior Fahrenheit Cologne

فارنهایت کولون از برند دیور محصول کشور فرانسه بوده که در سال 2015 به بازار عرضه شد و از همان بدو ورود طرفداران بسیاری پیدا کرد. فارنهایت کولون طبع خنک و تلخ داشته که یک ادکلن مردانه با خط بو و ماندگاری بالا شناخته می‌شود از این رو محبوب شده است. فارنهایت چشم انداز جدیدی از مردانگی را که همگان دنبال آن بودند به جهانیان نشان داد که رقبا را سرسختانه شکست داد.

گروه بویایی چوبی ادویه‌ای دیور فارنهایت کولون با نت اولیه لیموترش، ترنج و نارنگی ماندارین آغاز می‌شود و در نت میانی رایحه بنفشه و نعناع هندی به مشام می‌رسد. در نت پایانی روایح سدر، زیره و خس خس احساس می‌شود که مورد پسند مردان جوان و میانسال بوده و با 125 میل حجم برای استفاده روزانه مناسب است.

ادکلن پنهالیگون نامبر ۳۳ | Penhaligon`s No. 33 Eau de Cologne

برند پنهالیگونز انگلستان در سال 2015 ادکلن فوق‌العاده دوست داشتنی شماره 33 را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرد. پنهالیگون نامبر 33 یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه با بیشترین ماندگاری و خط بو بوده که طبع خنک، تلخ و نسبتا تند دارد. پنهالیگون شماره 33 با 100 میل حجم جزو گروه بویایی معطر سرخس گون‌ها قرار گرفته که در شب و روز می‌توان از آن استفاده کرد.

پنهالیگونز شماره 33 مناسب استفاده در فصول گرم سال بوده که در نت ابتدایی عطر بوی نیمه شیرین و شاداب گریپ فروت، ترنج، سرو، سالویا اسکلاریا، گشنیز، پرتقال سبز و گیاه درمنه به مشام می‌رسد. در نت میانی روایح اسطوخودوس، بنفشه، رز، شمعدانی، گل برف، یاس، زنجبیل، فلفل، هل و زعفران احساس می‌شود و در نت پایانی جای خود را به وانیل، دانه تونکا، تنباکو، خزه درخت بلوط، خس خس، مشک، روایح چوبی و کهربا می‌دهد که باعث مردانه و شکیل‌تر شدن رایحه ادکلن می‌شود.‌

ادکلن ویکتوریا سکرت وری س کسی مردانه ۲ | Victoria Secret Very S…y For Him 2

یکی از بهترین ادکلن مردانه با خط بو و ماندگاری بالا که توسط برند ویکتوریا سکرت ایالات متحده در سال 2003 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد، Very S…y For Him 2 است.‌ ادکلن ویکتوریا سکرت وری س…ی مردانه ۲ در بطری شیشه‌ای شفاف با مایع آبی رنگ مناسب مردانی است که می‌خواهند همیشه جذاب بوده و رایحه مخصوصی داشته باشند. ویکتوریا سکرت وری س…ی مردانه ۲ ادکلنی خوشبو بوده که 50 میل حجم دارد و مناسب فصول خنک سال است زیرا طبع شیرین و نسبتا گرم دارد که ذره‌ای از جذابیت آن کاسته نمی‌شود.

نت اولیه وری س..ی مردانه 2 سالویا، آلدهید، دانه سرو کوهی و فلفل سبز است که در نت میانی روایح گل شمعدانی، اسطوخودوس، هل، جوز و رازیانه به مشام می‌رسد. در نت پایانی چوب‌های گایاک، بلسان بنفش، صندل، ساج و مشک رایحه دلپذیر را به ارمغان می‌آورند.

ادکلن آرامیس دوین | Aramis Devin

طبع گرم و تند باعث ماندگاری بیشتر عطر و ادکلن می‌شود که برای فصول سرد سال بسیار مناسب هستند. دوین یکی از ادکلن‌هایی است که چنین ویژگی داشته که توسط برند آرامیس در ایالات متحده تولید شده است به همین دلیل جزو ادکلن‌های مردانه با بیشترین ماندگاری و خط بو شناخته می‌شود. گروه بویایی مدیترانه‌ای آرامیس دوین با نت اولیه لیمو، ترنج، پرتقال، اسطوخودوس و آلدهید آغاز می‌شود و به نت میانی با روایح دارچین، زیره سیاه، میخک صدپر، یاس و درخت کاج می‌رسد. در نهایت نت پایانی بوی چرم، خزه درخت بلوط، نعناع هندی، مشک، عنبر، لادن و سدر ماندگار می‌شود.

آرامیس دوین یک ادکلن فوق‌العاده و محشر است که بویی کلاسیک، قدیمی ولی محبوب دارد از این رو بیشتر انتخاب آقایان میانسال و مسن است که با اسپری کردن آن ابتدا احساس شادابی کرده و بعد رایحه‌ای تلخ و شیرین حس می‌کنند. در انتها بویی نیمه شیرین، تند و تیز ادویه‌ای مانند ماندگار شده که در نوع خود بسیار جذاب و خاص بوده که آن را برای مصارف رسمی مناسب کرده است.

ادکلن کرید اونتوس | Aventus Creed

ادکلن Aventus Creed ترکیبی خلاقانه از ابهت، غرور، قدرت و جذابیت را به همراه دارد. رایحه خنک و تلخ این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار می‌گیرد. بوی دودی و میوه‌ای که این عطر دارد بسیاری را به خود جذب می‌کند. آناناس، توت سیاه، ترنج و سیب اولین رایحه‌هایی که شما را جذب می‌کند. در ابتدا فکر می‌کنید که کرید اونتوس چیزی بیشتر از یک عطر میوه‌ای نیست اما اشتباه می‌کنید! رایحه‌های توس، پچولی، یاس مراکشی و گل سرخ شما را پس از رایحه‌های میوه‌ای در برمی‌گیرد. اعجاز اونتوس شاید در انتخاب هوشمندانه این مواد اولیه و نت‌های بویایی نهفته است. در نهایت آنچه شما را برای ادامه روز همراهی می‌کند ترکیبی خاص از مشک، خزه بلوط، کهربا و وانیل است. بسیاری از افرادی که اونتوس را امتحان کرده‌اند، معتقدند این ادکلن، عطری مرموز، جذاب و تأثیرگذار است که به افزایش اعتماد به نفس آن‌ها کمک می‌کند.

مشاهده مشخصات و قیمت کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس

ادکلن جوان (ژوان) ماسک مردانه | Jovan Musk for Men

یکی از پر فروش‌ترین رایحه‌های جهان که آن را به عنوان ادکلن مردانه با خط بو و ماندگاری بالا می‌شناسند، Jovan Musk for men نام دارد. برند جوان ایالات متحده در سال 1973 ادکلن جوان ماسک را به دنیا معرفی کرد که با 88 میل حجم تا به امروز همچنان محبوب بوده و با طبع گرم، ملایم و شیرین طرفداران خاص خود را دارد.

Jovan Musk تجربه جذاب بودن را به آقایان می‌دهد که با اسانس اولیه لیمو ترش، میخک صدپر، فلفل و لیموترش سبز آغاز می‌شود و در اسانس میانی روایح کهربا، اسطوخودوس، نعناع و ادویه‌جات معطر به مشام می‌رسد. در پایان بوی مشک و روایح چوبی ماندگار می‌شود که ژوان را تبدیل به ادکلن شیک و مردانه می‌نماید. جوان ماسک در گروه بویایی گل‌های شرقی قرار گرفته که برای موقعیت‌های روزانه و کژوال مناسب است.

ادکلن هالستون زد ۱۴ | Halston Z 14

هاالستون Z 14 دارای 125 میل حجم جزو ادکلن مردانه با خط بو و ماندگاری بالا که مناسب استفاده در فصول سرد سال توسط آقایان خاص و باهوش است. گروه بویایی چرمی هالستون Z14 با نت اولیه لیمو ترش، ترنج، ترکیبات سبز، سرو، ریحان و گاردنیای یاسمنی چنان جذاب است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد. در اسانس میانی رایحه نعناع هندی، خس خس، سدر، شمعدانی، یاس، گشنیز و دارچین به مشام می‌رسد و در نت پایه دانه تونکا، لوبان، مشک، کهربا و چرم احساس می‌شود که آکوردهای تلخ این ادکلن را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید