با وجود تنوع بالایی که میان مدل های شلوار زنانه دیده می شود، لگ شاین یکی از این مدل های به شمار می آید که استفاده از آن این روز ها رواج بسیاری پیدا کرده است. در واقع شلوار زنانه لگ، یکی از کاربردی ترین مدل های شلوار و همین طور آیتم های ضروری برای کمد لباس هر خانمی محسوب می شود.

لگ ها نیز خود از مدل های متفاوتی تشکیل می شوند که نشان دهنده کاربرد آن ها در سبک استایل های گوناگون می باشد. لگ شاین نیز یکی از آیتم های شیک و جذاب برای استایل مجلسی است که می توان با آن تیپ های خیره کننده ای را برای حضور در میهمانی های نیمه رسمی و یا رسمی ایجاد نمود.

برای پوشیدن لگ براق در استایل مجلسی خود، پیشنهاد می دهیم حتما ابتدا فرم اندام خود را تشخیص دهید. همین طور باید اصول دیگری را مد نظر قرار دهید که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

کدام مدل لگ برای استایل مجلسی مناسب تر است؟

لگ، به شلوار زنانه اسکینی و فوق العاده جذب و چسبان گفته می شود که از جنس پارچه های دارای کشسانی دوخته می شوند. از آن جایی که امکان برش و دوخت لگ با انواع پارچه ها امکان پذیر می باشد، از این مدل شلوار به عنوان شلوار زنانه چهار فصل نیز یاد می شود. به همین خاطر این روز ها به یکی از ترند های مد و پوشاک تبدیل شده است. حال در میان مدل های متنوع و مختلف لگ، بهتر است بدانید که جای خالی کدام در کمد لباس های شما خالی است:

لگ چرمی:

مدل هایی از لگ که با پارچه شبیه به چرم و براق دوخته می شوند، لگ چرمی می گویند. این مدل از لگ ها، به لگ شاین نیز شهرت دارند و برای استایل های رسمی و مجلسی گزینه مناسب تری به حساب می آیند.

لگ طرح دار:

مدل دیگر از لگ ها که به عنوان لگ طرح دار شناخته می شود، برای میهمانی های غیر رسمی مناسب بوده و دارای رنگبندی و طرح بندی بسیاری زیادی می باشد.

لگ ورزشی:

جنس پارچه لگ ورزشی از کشسانی بیش تری نسبت به دیگر مدل لگ ها برخوردار بوده و معمولا ظاهری اسپرت دارد.

لگ براق را با پیراهن زنانه مجلسی ست کنید

یکی از آیتم هایی که برای استایل مجلسی و رسمی همراه با لگ براق پیش رو دارید، پیراهن زنانه مجلسی می باشد. مدل های پیراهن زنانه مجلسی، طیف گسترده ای را شامل می شود. به همین خاطر لازم است پیش از هر کاری، حتما فرم اندام خود را تشخیص دهید و سپس بهترین مدل پیراهن زنانه رسمی را برای حضور پیدا کردن در میهمانی خریداری کنید.

حال برای پوشش پا ها، می توانید لگ شاین را انتخاب کنید. رنگبندی این مدل از لگ ها نیز فراوان بوده و حق انتخاب های زیادی را ایجاد می کند. تنها کافی است بر اساس پالت رنگی استایل و همین طور با در نظر گرفتن رنگ پیراهن زنانه مجلسی خود، بهترین رنگ از لگ های براق را بپوشید.

توصیه می کنیم برای کفش به سراغ کفش هایی با مدل عروسکی (تخت بدون پاشنه)، صندل ها و کفش های پامیس با پاشنه 5 تا 7 سانتی متری بروید. بهتر است اگر لگ شاین با رنگ مشکی را انتخاب کرده اید، رنگ کفش را نیز به همان رنگ انتخاب کنید تا قد شما کشیده تر نشان داده شود.

تیشرت را با لگ شاین امتحان کنید

در صورتی که برای یک موقعیت نیمه رسمی اما مجلسی در حال آماده شدن و انتخاب آیتم های مختلف برای استایل خود هستید، پیشنهاد می دهیم یک تیشرت شیک را از کمد لباس بیرون آورده و آن را با لگ شاین به رنگ خنثی و نود مانند طوسی، کرم، مشکی، نسکافه ای روشن و… امتحان کنید.

تیشرت ها از دیگر لباس های زنانه با تنوع مدلی بالا به شمار می آیند. مدل هایی از این لباس با نام تیشرت مجلسی شناخته می شوند که برای موقعیت های نیمه رسمی گزینه های ایده آلی به نظر می رسند.

به طور معمول، تیشرت شیک و جذابی که برای ترکیب کردن با لگ انتخاب می کنید، قد به نسبت بلندی داشته و تا روی باسن را پوشش می دهد. به همین دلیل پوشیدن لگ شاین و برق به همراه آن، از نظر بصری تعادل بی نظیری را در استایل ایجاد می کند.

برای تکمیل کردن این ست زنانه نیمه رسمی، پیشنهاد می دهیم به سراغ کفش های چرمی تخت بروید. برای کیف نیز می توانید از مدل های کوچک دستی که بند آن ها در قسمت ساق دست قرار می گیرد، استفاده کنید. مانتو بلند با جنس پارچه سبک و تابستانی و سازگار با پالت رنگی استایل، به جذابیت این استایل مجلسی کمک خواهد کرد. البته اگر جزو خانم های قد کوتاه هستید، بهتر است از شومیز مانتویی های مجلسی در استایل خود استفاده نمایید.

استایل شومیز با لگ مجلسی را فراموش نکنید

در طی سال های اخیر، به قدری دنیای مد و پوشاک گسترده شده است که شومیز ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته و در جنس پارچه ها با مدل های جذابی به بازار عرضه شده اند. برای حضور یافتن در یک میهمانی رسمی، شومیز مجلسی می تواند ترکیب جذابی را در کنار لگ شاین به منظور داشتن استایل رسمی، ایجاد کند.

در صورتی که باسن بزرگی دارید، پیشنهاد می دهیم به سراغ شومیز هایی بروید که مدل پایین آن ها کمی مورب باشد. اما اگر شکل بدن شما مستطیل است، مدل های دارای کمربند بیش تر توصیه می شوند. در هر صورت شومیز ها در مدل های مختلفی طراحی شده اند که امکان پوشیدن آن ها برای هر فرم بدنی میسر شده است.

کیف های دستی کوچک با بند مچی و کفش های پامیس، تخت چرمی و صندل ها برای کامل کردن این ست زنانه گزینه های بسیار متناسبی به نظر می رسند.

بهترین رنگ برای لگ شاین کدام است؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لگ شاین، مدلی از دنیای وسیع شلوار زنانه به حساب می آید. این مدل از شلوار زنانه، رنگ بندی های متنوعی را شامل می شود که بسته به پالت رنگی استایل و رنگ دیگر آیتم هایی که با آن ترکیب می کنید، باید متناسب ترین رنگ را انتخاب کنید.

از آن جایی که ممکن است انتخاب رنگ لگ براق برای ترکیب شدن با پیراهن زنانه مجلسی و یا تیشرت شیک و شومیز زنانه، کار دشوار باشد، فروشگاه سنسی شاپ، رنگ های ترند و جذاب و فوق العاده کاربردی آن را در کنار هم جمع کرده است. پیشنهاد می دهیم سری به بخش لگ شاین فروشگاه سنسی بزنید و با مد نظر قرار دادن نکات گفته شده، رنگ مناسبی از آن را برای پوشیدن در استایل رسمی و مجلسی خود انتخاب نمایید.

علاوه بر این، امکان خرید دیگر آیتم های این سبک استایل نیز از طریق این فروشگاه فراهم شده است تا تمامی خانم ها بدون محدودیت زمانی و مکانی اجزای استایل دلخواه خود را تهیه کرده و از آن ها در موقعیت های متفاوت استفاده نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید