زمانی که نوبت به اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات کشور می‌شود، آسان‌ترین راه دسترسی به آگهی‎ها، مراجعه به سایت‌های اختصاصی در این حوزه است. گرچه جزو قوانین است که اطلاع‌رسانی از طریق روزنامه‌های کثیر الانتشار باید انجام شود، اما به دلیل دسترسی به تلفن همراه و اینترنت، کمتر کسی شاید به سراغ روزنامه‌ها برود. در میان سایت‌های تخصصی که اقدام به اطلاع رسانی می‎کنند، پایگاه مناقصات هزاره، با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در در پوشش دهی آگهی‌ها، بسیار موفق عمل کرده است.

اطلاع‌رسانی یکپارچه

در طول سال، سازمان‌ها و موسسات دولتی بسیاری، مناقصات متعددی را برگزار می‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت مجموع آگهی‌ها که در نشریات و سایت‌های تخصصی هر سازمانی منتشر می‌شود، ممکن است به صدها آگهی برسد. برای علاقمندان به شرکت در مناقصه، جستجو در تمام درگاه‌های اینترنتی و نشریات، کاری وقت گیر خواهد بود. سایت مرجع که تنها در زمینه جمع آوری آگهی‌های مناقصات و مزایدات فعالیت می‌کند، مسیر رسیدن به آگهی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. پایگاه مناقصات هزاره با در اختیار داشتن جدیدترین نرم‌افزارها و همکاری با کارشناسان خبره، به طور گسترده تمام آگهی‌های منتشر شده در سایت‌ها و نشریات را جمع آوری و به صورت دسته‌بندی در وب سایت، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بدین ترتیب تنها با مراجعه به یک سایت، می‌توانید به طور یکپارچه به تمام آگهی ‌های مناقصه و مزایده دسترسی پیدا کنید.

دریافت اسناد مناقصات و مزایدات

برای برگزاری مناقصات، مناقصه گذاران اسنادی را تهیه و در اختیار مناقصه‌گران قرار می‌دهند تا از این طریق بتوانند اطلاعات کاملی را از شرکت کننده‌ها دریافت کنند و خواسته‌های خود را نیز به آن‌ها اعلام کنند. یکی از خدمات مهم در سایت هزاره سرویس تهیه و ارسال اسناد برای کاربران است. با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به اسناد بمناقصاتمناقصه و مزایده سامانه ستاد ایران دسترسی پیدا کنید. دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز مربوطه وجود نخواهد داشت و پس از دریافت اسناد و تکمیل کردن آن‌ها می‌توانید آن‌ها را برای مناقصه گذار ارسال کنید.

اطلاع‌رسانی از طریق اپلیکیشن

امروزه اپلیکیشن‌ها توانسته‌اند برای ارائه خدمات، مورد استقبال کاربران قرار بگیرند. از آنجا که اپلیکیشن‌ها به صورت آفلاین نیز می‌توانند خدمات خود را ارائه دهند، می‌توانید در زمانی که به اینترنت نیز دسترسی ندارید، از اطلاعات اپلیکیشن بهره‌مند شوید. اپلیکیشن هزاره با قابلیت نصب بر روی گوشی تلفن همراه اندروید و ios، اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رسیدن به آگهی با جستجوی پیشرفته

در سایت هزاره، فیلترهای بسیاری برای دسترسی به آگهی مورد نظر ایجاد شده است، تا به صورت مستقیم به آگهی دسترسی پیدا کنید.

وضعیت آگهی

در ابتدا می‌توانید وضعیت آگهی را مشخص کنید. وضعیت آگهی می‌تواند آگهی‌های روزانه، مهلت‌دار و آگهی‌های آرشیو شده باشد. آگهی‌های آرشیو شده به معنای پایان یافتن مهلت شرکت در آن‌ها است، آگهی‌های مهلت‌دار به این معناست که شما همچنان برای شرکت در این مزایدات و مناقصات وقت کافی در اختیار دارید.

تاریخ انتشار

اگر به دنبال یک آگهی خاصی هستید، می‌توانید در یک بازه زمانی مشخص به دنبال آگهی باشید. با انتخاب تاریخ نشر از یک زمان تا زمان دیگر، مجموعه‌ای از آگهی‌ها نمایش داده می‌شوند که می‌توانید از این طریق آگهی مورد نظر خود را پیدا کنید. از دیگر فیلترها مهلت شرکت در مزایده است. می‌توانید با توجه به برنامه کاری خود، مناقصه‌ها و مزایداتی که در یک تاریخ مشخصی به پایان می‌رسند را برای شرکت انتخاب کنید.

محل برگزاری

محل برگزاری مزایدات و مناقصات از دیگر فیلترها است. می‌توانید با توجه به محل سکونت خود، مناقصات و مزایدات استان خود را انتخاب کنید. البته در برخی از موارد افراد قصد دارند در مناقصات و معاملات استان‌های دیگر نیز شرکت کنند که به راحتی می‌توانند آگهی‌های استان‌های دیگر را هم مشاهده کنند.

دسته بندی

فیلتر دیگر دسته‌بندی مزایدات و مناقصات است. در این دسته‌بندی‌ها شما متناسب با کسب و کاری که دارید، می‌توانید آگهی‌های مرتبط را انتخاب کنید. این دسته‌بندی‌ها می‌توانند بسیار متنوع باشند که می‌توان به حوزه املاک، خودرو، مواد غذایی، آهن آلات، کاغذ، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی و ده‌ها عنوان دیگر اشاره کرد.

پس از انتخاب دسته‌بندی مناسب، با لیستی از آگهی‌ها مواجه می‌شوید. در این آگهی‌ها مناقصه‌گذاران متفاوت هستند و در میان آگهی‌های لیست شده باید آگهی نزدیک به شرایط خود را انتخاب کنید. در آگهی منتشر شده اطلاعات کاملی در خصوص نام موسسه یا شرکت برگزار کننده، استان برگزار کننده، دسته‌بندی، تاریخ انتشار، مبلغ پایه، مبلغ واریز وجه اولیه و بسیاری از نکات که مناقصه‌گزار در نظر گرفته است، قابل مشاهده خواهد بود.

سخن پایانی

برای شرکت در مناقصات و مزایدات سامانه ستاد ایران، می‌توانید در سایت هزاره آگهی‌های مرتبط با معاملات ستاد ایران را مشاهده کنید. تلاش کرده‌ایم تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات جامع و کامل در خصوص مناقصات و مزایدات کشور، راهنمای خوبی برای تامین کنندگان، پیمانکاران و خریداران اقلام و تجهیزات باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید