جدید ترین مدل شلوار لی را به شما نشان میدهیم، و به شما کمک میکنیم تا با مدل مد نظرتان استایل های شیک و به روز بزنید.

برای این کار نیاز است ابتدا انواع شلوار لی را بشناسید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چرا شلوار لی تا این اندازه محبوب است؟

یکی از دلایل محبوبیت انواع مدل شلوار دخترانه اسپرت 1401، پتانسیل آن در ست شدن با لباس‌های مختلف است. اگر تابه‌حال مدل شلوار پارچه ای اسپرت دخترانه را امتحان کرده باشید، می‌دانید که چه محدودیت‌هایی برای ست کردن این سبک شلوارها با سایر آیتم‌های استایل‌ تان خواهید داشت. اما در شلوار لی چنین موضوعی وجود ندارد. شما می‌توانید انواع مدل شلوار لی دخترانه 1401 را با بلوز، پلیور، تاپ، تیشرت و حتی کت، ست کنید. برای ست کردن مدل شلوار زنانه 2020 از جنس جین، هیچ محدودیتی وجود ندارد. معمولا استایل نهایی با استفاده از این سبک شلوارها، اسپرت و جذاب است.

انواع مدل شلوار لی را بشناسید

شلوار لی مام استایل

شلوار لی - جدید ترین مدل شلوار لی

شلوار جین مام استایل را از سال 2010 کمابیش در بین زنان و دختران جوان دیده‌ایم. اما در سال 2020 و 2021 این مدل شلوار بیشتر جای خود را باز کرده است و افراد زیادتری از آن استفاده می‌کنند. این مدل شلوار کمری با فاق بلند دارد، قد آن بلند است و زیپ آن در قسمت جلوی شلوار است.جین - جدید ترین مدل شلوار لیبلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیرد. همین مورد سبب می‌شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان می‌دهد. این شلوار اغلب به رنگ آبی روشن و یک‌دست است و مدل کلاسیک آن هیچ‌گونه سنگ‌شویی و محو شدگی رنگ ندارد. جین مام استایل - جدید ترین مدل شلوار لی

از ویژگی‌های دیگر شلوار مام استایل این است که تنگ نیست، به پا نمی‌چسبد و کمی حالت آزادی دارد. اما در قسمت مچ پا از آزادی آن کم می‌شود و کمی از قسمت بالا تنگ‌تر است، در اصطلاح مدل مخروطی دارد. البته مدل‌هایی هم هستند که به صورت راسته تا پایین ادامه دارند و طرفداران این مدل هم زیاد هستند. کمر این شلوارها برای راحتی بیشتر در کنار این‌که دکمه و زیپ می‌خورند، در قسمت پشت کمر کش‌دوزی دارند.

شلوار لی بوی فرند

لی بوی فرند - جدید ترین مدل شلوار لیشلوار جین زنانه دیگری که می‌خواهیم در اینجا برای شما معرفی کنیم شلوار جین معروف به استایل  boy friend هست که به دهه شصت میلادی بازمی‌گردد. این شلوار استایل خاص  مرلین مونرو، بازیگر معروف است که با پوشیدن شلوارهای کمی گشاد و اصطلاحا کیسه‌ای نقش پررنگی در ظهور این نوع جین ایفا کرد.شلوار جین - جدید ترین مدل شلوار لیچند دهه بعد، کیت هولمز همسر تام کروز، با جین‌های استایل boy friend در خیابان‌های نیویورک ظاهر شد و نظر همه طراحان مد را به سمت خود جلب کرد که همین امر، باعث شد بوی فرندها دوباره به کتواک برندهای مختلف و ویترین بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها بازگردند.شلوارهای بوی فرند، به دلیل ظاهر راحتی که دارند، کمی بزرگ‌تر از سایز به نظر می‌رسند  به همین دلیل زمان ست کردن شلوار بوی فرند باید حواستان باشد که از ست کردن بالاپوش‌های اوور سایز بپرهیزید چراکه ظاهر شما را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد.شلوار جین بلند - جدید ترین مدل شلوار لیپیراهن‌های دکمه‌دار تک‌رنگ ،پلیورهای فیت، کت‌های جین کوتاه و شومیزهای گلدار، انتخاب‌های مناسبی برای قرار گرفتن در کنار جین بوی فرند هستند.

شلوار لی گرل فرند

شلوار لی گرل فرند - جدید ترین مدل شلوار لیاین مدل شلوار جین، نسخه ی زنانه ی شلوار جین بوی فرند و مدلی کلاسیک از شلوار جین است؛ به طوری که در قسمت ران ها کمی تنگ تر از بوی فرندها بوده و قسمت ساق پای آن صاف تر و شق و رق تر از شلوارهای بوی فرند است.شل بودن شلوارهای بوی فرند در این مدل کمتر مشاهده می شود.شلوار لی آبی - جدید ترین مدل شلوار لیاین نوع شلوار جین برای دختران قد بلندی که می خواهند انحنای بدن خود را بهتر جلوه دهند، بسیار مناسب است. دختران در پوشیدن این شلوار جین ها راحت هستند و احساس جذابیت و زیبایی بیشتری می کنند. شلوار جین گرل فرند در ترکیب با کفش های پاشنه بلند و تاپ، بسیار عالی به نظر می رسد.شلوار لی سورمه ای - جدید ترین مدل شلوار لی

شلوار لی راسته

شلوار لی راسته - جدید ترین مدل شلوار لیشلوار جین راسته کوتاه در این فصل، در لیست خرید بسیاری از شیک پوشان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. این شلوارها را در هوای نسبتا سرد می‌توان با کفش و جوراب پوشید. با گرم شدن هوا نیز می‌توان این آن را با صندل ست کرد.شلوار لی سورمه ای راسته - جدید ترین مدل شلوار لیاگر به دنبال شلواری هستید که نه چندان تنگ و نه چندان گشاد باشد می‌توانید از شلوارهای راسته تنگ‌تر استفاده کنید که چیزی مابین شلوارهای اسکینی و شلوارهای کاملا راسته هستند. این نوع شلوارها برای بدن‌‌هایی که انحنای بیشتری دارند مناسب می‌باشند.شلوار لی آبی روشن راسته - جدید ترین مدل شلوار لیمزیت خوبی که این نوع شلوارها دارند این است که در عین اینکه سجاف پایینی آنها باز است، ظاهر فوق‌العاده راحتی نیز دارند. سجاف باز این مدل شلوار نسبتا شسته شده و صاف بوده و انواع تیره آن نسبت به جین‌های روشن ظاهر زیبا و شیک‌تری به استایل فرد می‌دهند. اگر می‌خواهید سبک لباس پوشیدن خود را تغییر دهید، این نوع شلوار جین با سجاف باز و رنگ تیره می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

شلوار لی اسکینی

شلوار لی تنگ - جدید ترین مدل شلوار لیشلوار اسکینی یکی از مدل های شلوار از لحاظ طراحی و سایز است و به شلوارهای تنگی گفته می شود که در آنها از الیاف مصنوعی کشی استفاده می شود و علاوه بر اینکه در ناحیه ران و باسن کاملا جذب هستند، در قسمت ساق و مچ پا نیز فیت هستند. شلوار اسکینی می تواند از جنس جین، کتان و یا پارچه ای باشد.شلوار لی مردانه تنگ - جدید ترین مدل شلوار لیپیدایش شلوار اسکینی به قرن 18 میلادی بر می گردد، بعد از مدتی این شلوارها به عنوان شلوار مردانه وارد دنیای مد شد و از سال 2011 بین خانم ها و آقایان رواج پیدا کرد. امروزه اکثر افراد حداقل یک شلوار اسکینی در بین لباس های خود دارند. هر چند بسیاری پوشیدن طولانی مدت شلوارهای اسکینی را برای سلامتی مضر می دانند.

شلوار لی پاچه گشاد یا دمپا گشاد

شلوار لی دمپا - جدید ترین مدل شلوار لیشلوار دمپا یکی ازجدید ترین مدل شلوار لی است. که از کمر تا زانو تنگ و از زانو تا مچ پا گشاد است. این نوع شلوار در ایران و جهان غرب اسامی مختلفی دارد. ازجمله در غرب به آن «پاچه‌ناقوسی» و «شیپوری» نیز می‌گویند. استفاده از این شلوار قدمتی حدوداً دویست ‌ساله دارد. و از محبوب‌ترین مدل‌های شلوار در کشورهای مختلف بوده است.جدید ترین مدل شلوار لیشلوار دمپا گشاد از لباس هایی است که به همه می آید. و یعنی مهم نیست چاق باشید یا لاغر ، کوتاه یا بلند و با هر فرم اندامی که باشید می توانید شلوار دمپا گشاد بپوشید.

البته توجه کنید که شلوار گشاد با شلوار دمپا گشاد تفاوت دارد.شلوار لی مناسب افراد چاق - جدید ترین مدل شلوار لیاین شلوارها از دهه هفتاد مد شد و فقط از زانو به پایین گشاد می شود. اما شلوارهای دمپا گشاد نیز مدل های متنوعی دارند. که باید با توجه به استایل خود از میان آن ها انتخاب کنید.

ایده برای ست کردن با جدید ترین مدل شلوار لی

شلوار لی با شومیزشلوار لی با شومیز سفید - جدید ترین مدل شلوار لیشلوار لی با کت بلندشلوار لی با کت بلند - جدید ترین مدل شلوار لی

استایل اور سایز با شلوار لی

شلوار لی گشاد - جدید ترین مدل شلوار لی

شلوار لی و کت چرم

شلوار لی با کت چرم - جدید ترین مدل شلوار لی

ست بلوز شلوار لی

ست بلوز شلوار لی - جدید ترین مدل شلوار لی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید