گران ترین خودرو های جهان که تعداد بسیار محدودی از آنها در دنیا وجود دارد و مورد توجه هر ماشین بازی قرار میگیرند را به همراه عکس، قیمت، و سایر مشخصات در این مقاله مشاهده نمایید.

Bugatti Chiron Super Sport – چهار میلیون دلار

بوگاتی شیرون سفید - گران ترین خودرو

بوگاتی شیرون مشکی - گران ترین خودرو بوگاتی شیرون طوسی - گران ترین خودرو بوگاتی اسپرت - گران ترین خودرو

بوگاتی شیرون +Super Sport ۳۰۰ یکی از گران ترین خودرو های جهان است. بوگاتی اولین خودروسازی بود که اتومبیلش در پیستی در آلمان از سرعت ۳۰۰ مایل در ساعت عبور کرد. خودرویی که به سرعت ۳۰۴ مایل در ساعت رسید، نسخه ارتقا یافته بوگاتی شیرون بود. به همین خاطر بوگاتی تصمیم گرفت تعداد محدودی از این خودروی ارتقا یافته را تولید کند. بوگاتی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ یک موتور ۸ لیتری W۱۶ با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار را در خود جای داده است. تولید این خودرو تنها به ۳۰ نسخه محدود شد که ارزش هرکدام حدود ۴ میلیون دلار بود.

بیشتر بخوانید: تصاویر تلسکوپ هابل ؛ زیبایی های خیره کننده کهکشان ها

لامبورگینی وننو رودستر – ۴.۵ میلیون دلار

لامبورگینی وننو رودستر قرمز - گران ترین خودرو لامبورگینی وننو رودستر مشکی - گران ترین خودرو لامبورگینی وننو رودستر اسپرت - گران ترین خودرو لامبورگینی وننو رودستر آبی - گران ترین خودرو

لامبورگینی در بازار خودرو‌های سوپر اسپورت بسیار پر طرفدار است. خودروی «وننو رودستر» نیز که عملکرد و کیفیت طراحی خاصی دارد، از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو در عرض ۲.۹ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد. از اتومبیل Veneno که در زبان اسپانیایی به معنای «سم» است برای اولین بار تنها سه دستگاه تولید شد. یکی از این سه دستگاه به قیمت ۱۱ میلیون دلار و بیش از دو برابر قیمت اصلی به فروش رسید. از آن زمان شش خودروی دیگر هم ساخته و فروخته شده اند.

کونیگزگ سی‌سی‌ایکس – ۴.۸ میلیون دلار

کونیگزگ سی‌سی‌ایکس سفید - گران ترین خودرو

کونیگزگ سی‌سی‌ایکس مشکی - گران ترین خودرو

کونیگزگ سی‌سی‌ایکس اسپرت - گران ترین خودرومانند پاگانی و بسیاری از دیگر از خودروساز ها، کونیگزگ هم مدتی است که به دنبال رکورد سریع‌ترین خودرو رفته است. یکی از بهترین و گران ترین ماشین این شرکت CCXR Trevita نام دارد. فرآیند ساخت این خودرو به قدری دشوار است که شرکت کونیگزگ تنها دو دستگاه از این اتومبیل را تولید کرد. CCXR Trevita یکی از کمیاب‌ترین خودرو‌های این لیست محسوب می‌شود و برای مدتی گران‌ترین خودروی جهان بود.

پاگانی هوایرا ایمولا – ۵.۴ میلیون دلار

پاگانی هوایرا ایمولا مشکی - گران ترین خودرو پاگانی هوایرا ایمولا زیبا - گران ترین خودرو پاگانی هوایرا ایمولا قهوه ای - گران ترین خودرو

پاگانی هوایرا ایمولا هفتمین خودروی گران قیمت در سال ۲۰۲۲ است. این خودرو در سال ۲۰۱۹ با تولید محدود تنها پنج خودرو معرفی شد. استفاده از یک موتور توسعه یافته باعث شد که خودروی ایمولا از خودروی هوایرا بی سی این شرکت قدرتمندتر شود. پاگانی هوایرا ایمولا، ر زمان عرضه حدود ۵.۴ میلیون دلار ارزش داشت.

بوگاتی دیوو – ۵.۸ میلیون دلار

بوگاتی دیوو آبی - گران ترین خودرو بوگاتی دیوو دو رنگ - گران ترین خودرو بوگاتی دیوو اسپرت - گران ترین خودرو بوگاتی دیوو آبی - گران ترین خودرو

بوگاتی دیوو یک خودروی اسپرت موتور وسط است که توسط شرکت بوگاتی تولید می‌شود. نام این خودرو از یک راننده اتومبیل رانی فرانسوی به نام آلبرت دیوو، گرفته شد. به گفته بوگاتی، «دیوو» چابک‌ترین و پویاترین خودرویی است که این شرکت تا به حال ساخته است. ساخت این خودرو به ۴۰ دستگاه محدود شده بود و قبل از عرضه عمومی به مالکان بوگاتی شیرون پیش فروش آن آغاز شده بود. تمام خودرو‌های بوگاتی دیوو در اولین روز عرضه به قیمت ۵.۸ میلیون دلار به فروش رسیدند.

مرسدس بنز مایباخ اکسلرو – ۸ میلیون دلار

مرسدس بنز مایباخ اکسلرو - گران ترین خودرو مرسدس بنز مایباخ - گران ترین خودرو مرسدس بنز مایباخ اکسلرو مشکی - گران ترین خودرو

مرسدس بنز مایباخ اکسلرو یکی دیگر از گزینه‌ها در فهرست گران ترین خودرو‌ های جهان است. این خودرو که توسط چندین سلبریتی خریداری شده، قیمتی ۸ میلیون دلاری دارد. مایباخ اکسلرو یک خودروی اسپرت چهار نفره با موتور V۱۲ توئین توربو و ظاهری عجیب است و حداکثر سرعت آن ۲۱۳ مایل براورد می‌شود.

بوگاتی چنتو دیه‌چی – ۹ میلیون دلار

بوگاتی چنتو دیه‌چی - گران ترین خودرو بوگاتی چنتو دیه‌چی سفید - گران ترین خودرو بوگاتی چنتو - گران ترین خودرو

واضح است که روی مدل بوگاتی سنتودیسی زمان زیادی صرف شده است این خودرو به مناسبت ۱۱۰ سالگی بوگاتی ئی‌بی۱۱۰، عرضه شد. بوگاتی چنتو دیه‌چی ۲۰ کیلوگرم وزن کمتری نسبت به بوگاتی شیرون دارد و با ارزش ۹ میلیون دلاری از گران ترین خودرو های  جهان محسوب می‌شود.

رولز رویس سوئیپ‌تیل – ۱۳ میلیون دلار

رولز رویس سوئیپ‌تیل - گران ترین خودرو رولز رویس - گران ترین خودرو رولز رویس آبی - گران ترین خودرو

رولز رویس سوئیپ‌تیل با موتور ۶.۷۵ لیتری V۱۲ دارای قدرت ۴۵۳ اسب بخار است. این خودرو به درخواست یک مشتری ناشناس و به صورت دستی ساخته شده است. سوئیپ‌تیل در زمان عرضه گران‌ترین خودروی جهان بود. این خودرو اگرچه دیگر عنوان گرانترین خودروی جهان را یدک نمی‌کشد، اما همچنان منحصر به فرد‌ترین خودرو در جهان محسوب می‌شود، زیرا از این خودرو تنها یک مورد ساخته شده است.

پاگانی زوندا – ۱۷ میلیون دلار

پاگانی زوندا - گران ترین خودرو پاگانی زوندا آبی - گران ترین خودرو پاگانی زوندا مشکی - گران ترین خودرو

پاگانی زوندا HP Barchetta، یکی از منحصر به فرد اتومبیل‌های شرکت ایتالیایی پاگانی است. این خودرو دومین وسیله نقلیه گران قیمت جهان در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. Pagani Zonda HP Barchetta دارای ویژگی‌های باورنکردنی است. جلوپنجره به طور غیرمعمول کوچکتری دارد و چرخ‌های عقب آن تا حدی با فیبر کربن پوشانده شده است. همچنین بدون سقف است. پاگانی زوندا HP Barchetta قدرتمندترین مدل زوندا است که تاکنون تولید شده است. حداکثر سرعت آن ۲۲۱ مایل در ساعت، حداکثر ۷۸۹ اسب بخار است و ۱۷ میلیون دلار ارزش دارد.

Bugatti La Voiture Noire  – نوزده میلیون دلار

Bugatti La Voiture Noire - گران ترین خودرو

بوگاتی - گران ترین خودرو گران ترین ماشین جهان - گران ترین خودرو

فردیناند پیئش، مالک گروه فولکس واگن تنها مالک بوگاتی La Voiture Noire است که با ارزش ۱۹ میلیون دلاری گران‌ ترین خودرو جهان است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۸ لیتری W۱۶ قرار دارد که ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت ایجاد می‌کند و می‌تواند سرعت خودرو را به ۴۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. Voiture Noire تمام مشکی است و بدنه و شاسی آن از فیبر کربن ساخته شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید