عکس طبیعت زیبای سوئیس شما را شگفت زده خواهد کرد. ما کلکسیونی از زیبا ترین عکس های این کشور رویایی را در اختیارتان قرار می دهیم تا از دیدن آن ها لذت ببرید.

کشور سوئیس

کشور سوئیس یک جمهوری فدرال در اروپا است. موقعیت این کشور در بخش غربی مرکز اروپا است و به ترتیب از جنوب با ایتالیا، از غرب با فرانسه، از شمال با آلمان و از شرق با کشورهای اتریس و لیختن اشتاین همسایه است. این کشور شامل 26 ایالت است.

سفر به سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس

سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس سوئیس زیبا - عکس طبیعت زیبای سوئیس کوهستان سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیسعکس طبیعت زیبای سوئیس، کشور سوئیس محصور در خشکی از لحاظ جغرافیایی بین آلپ، فلات سوئیس و کوه های ‍‍‍‍‍زورا در محدوده ای 41285 کیلومترمربعی واقع شده است. گرچه بیشتر کشور توسط آلپ اشغال شده است، جمعیت کشور تقریباً 8 میلیون نفر است كه عمدتاً در فلات سوئیس متمرکز شده است. دو شهر بزرگ و اقتصادی این کشور زوریخ و زنو ميباشد.

واحد پول سوئیس فرانک است. در بسیاری از مغازه های سوئیس یورو هم پذیرفته می شود

تأسیس کشور سوئیس به اواخر قرون وسطی باز می گردد، که به یک سری موفقیت های نظامی بر اتریش و (بورگاندی) مرتبط است. این کشور یک تاریخچه بی طرفی نظامی دارد که به رفورم پروتستان باز می گرددو از 1815 این کشور در هیچ جنگ بین المللی شركت نداشته است.

روستاهای سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس

سوئیس در زمستان - عکس طبیعت زیبای سوئیس سوئیس در بهار - عکس طبیعت زیبای سوئیس

این کشور سیاست خارجی دوستدار صلح را پیگیری می کند و سازمان ها و فعاليت هاي حامی صلح در سرتاسر جهانرا حمايت می کند. علاوه بر زادگاه سازمان صلیب سرخ جهاني دومین سازمان معظم سازمان ملل هم در این کشور است.

در سطح اروپا یک عضو سازمان تجارت آزاد اروپا (EFTA) است، اما عضو اتحادیه اروپا یا ناحیه اقتصادی اروپا نیست. برای دیدن عکس طبیعت زیبای سوئیس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: نگاهی به عجایب هفت گانه ی دنیا

چهار ناحیه فرهنگی و زبانی شامل آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رمانش در کشور وجود دارد.. اکثریت جمعیت کشور به زبان آلمانی صحبت می‌کنند.

عکس طبیعت زیبای سوئیس

سوئیس در تابستان - عکس طبیعت زیبای سوئیس زیبایی های سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس سفر هوایی به سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس فصل سفر به سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس رودخانه سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس

جاهای دیدنی سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس کوهستان سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس شهر سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس دیدن جاهای دیدنی سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس طبیعت زیبا - عکس طبیعت زیبای سوئیس سوئیس در شب - عکس طبیعت زیبای سوئیس شب های سوئیس - عکس طبیعت زیبای سوئیس

سوئیس در پاییز - عکس طبیعت زیبای سوئیس زیبایی های طبیعت - عکس طبیعت زیبای سوئیس زیباترین جاهای دنیا - عکس طبیعت زیبای سوئیس خانه ی چوبی - عکس طبیعت زیبای سوئیس

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید