سینی‌کابل دارای انواع مختلفی است Cable tray که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاص خود می باشند و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. سینی‌کابل گالوانیزه یکی از محبوب ترین انواع سینی‌کابل است که در آن از روکش گالوانیزه استفاده می شود. استفاده از روکش های گالوانیزه برای سینی های کابل باعث می شود تا هزینه ساخت آنها کاهش پیدا کند.

در نتیجه شما بتوانید با هزینه بسیار کمتری اقدام به خرید این سینی کابل کنید. یکی از ویژگی های بسیار مهمی که روکش های گالوانیزه دارند این است که خودترمیم هستند و در نتیجه احتمال آسیب رسیدن به آنها بسیار کم است. بنابراین اگر شما هم قصد سینی کابل را داشته باشید می توانید با خیالی راحت درباره مقاومت و ماندگاری آنها خرید خود را انجام دهید.

از دیگر مزیت های استفاده از این سینی ها این است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند و در نتیجه در محیط های مرطوب نیز به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سینی‌کابل گالوانیزه را دارید حتما از بخش محصولات وب سایت ما نیز دیدن کنید. سینی های کابل به صورت جایگزین برای سیم کشی های باز یا سیم کشی لوله های برق به کار می روند.

خرید سینی کابل
سینی کابل یک وسیله بسیار کاربردی است که شما می توانید در تمامی ابعاد و اندازه ها آن را از فروشگاه سینی جزیره خریداری کنید برای اینکار کافی است از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت اقدام بفرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

جنس سینی کابل
معمولا از متریال های مختلفی برای تولید سینی‌کابل استفاده می‌شود ولی اکثر متریال‌هایی که برای انجام این کار استفاده می‌شوند معمولا فلزهایی هستند که در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند. فولاد یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه‌ای است که برای ساخت سینی‌کابل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید فولاد دارای مقاومت بسیار زیادی است و به همین علت نیز می‌تواند به راحتی از کابل‌ها محافظت کند. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از فولاد برای ساخت سینی‌کابل این است که می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و در عین‌حال مقاومت ‌و‌ استقامت مکانیکی بالایی دارد. بنابراین می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای تولید این محصولات باشد.

استیل یکی دیگر از مواد اولیه‌ای است که برای تولید و ساخت انواع سینی‌کابل استفاده می‌شود. استیل در واقع همان فولاد ضدزنگ است که مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی دارد و در نتیجه به‌راحتی می‌توان از آن در محیط‌های مرطوب استفاده کرد. مقاومت بسیار بالا در برابر خم‌شدن یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهم سینی‌کابل استیل است، این سینی‌های کابل در برابر حرارت و دمای بالا نیز مقاومت بسیار زیادی دارند و به همین علت نیز سینی‌های کابلی که با استفاده از استیل تولید می‌شوند معمولا طرفداران زیادی دارند.

آلومینیوم نیز می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های ایده‌آل برای ساخت سینی‌کابل به شمار بیاید. در محیط‌هایی که احتمال خوردگی بالا است استفاده کردن از سینی‌های کابلی که از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. آلومینیوم می‌تواند کاربردهای دریایی نیز داشته باشد و در برق کشی‌های دریایی می‌توان به راحتی از سینی‌کابل آلومینیومی استفاده کرد.

یکی از نکات مهمی که باید درباره سینی‌های کابل آلومینیومی بدانید این است که این سینی‌ها قابلیت خودترمیمی دارند و به همین علت نیز امکان آسیب رسیدن به آنها بسیار کاهش پیدا می‌کند و استفاده کردن از آنها بسیار مفید خواهد بود. انواع سینی کابل را با بهترین کیفیت، از فروشگاه اینترنتی سینی جزیره تهیه کنید.

انواع سینی کابل
انواع سینی‌کابل با توجه به نوع و از جنس‌های مختلف تهیه و تولید می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل تولید انواع سینی‌کابل هزینه مناسب و کاربرد‌های بالایی است که دارد. سینی‌کابل دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر یک از آنها دارای کاربردها و مزایای خاص خود می‌باشند و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی سینی‌های کابل را می‌توان به 5 دسته مختلف تقسیم‌بندی کرد.

سینی‌کابل نوع نردبانی که همانطور که از نامش پیداست شبیه به نردبان است یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های سینی‌کابل می‌باشد که امروزه در صنایع مختلف استفاده می‌شود و می‌تواند مفید واقع شود. یکی دیگر از انواع سینی‌های کابل که امروزه محبوبیت زیادی دارد سینی‌های مشبک می باشند که به شکل شبکه طراحی و ساخته شده‌اند و همین موضوع نیز باعث شده است تا ویژگی‌ها و مزایای خاصی را داشته باشند. از جمله دیگر انواع سینی‌های کابل که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز می‌توان به سینی‌های کابل کانالی و سینی‌های کابل توری اشاره کرد.

به طور معمول، این سینی های کابل تقریباً در هر محیطی قابل استفاده هستند. آنها دارای شهرت نسبتا خوبی به وزن و مقاومت قابل تحسین در برابر خوردگی هستند. این سینی های کابل به راحتی نصب می شوند و همچنین به دلیل وزن سبک از مزیت های بالایی برخوردار هستند. این سینی های کابل تقریباً 50 درصد سبک تر از سینی های کابل فولادی هستند.

سینی گالوانیزه ممکن است از ورق فولادی پیش گالوانیزه ساخته شده در سینی ساخته شده باشد ، یا ممکن است پس از ساخت گالوانیزه گرم باشد. وقتی سینی گالوانیزه به طول برش داده می شود، معمولاً سطح برش داده شده با یک ترکیب غنی از روی رنگ می شود تا از فلز در برابر خوردگی محافظت کند.

سینی کابل پی وی سی
سینی‌کابل پی وی سی یکی از جدیدترین و بهترین انواع سینی های کابل می باشد که امروزه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای زیادی نیز دارد. این سینی های کابل در سایزها و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود و در نتیجه شما می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از اندازه ها و ابعاد آن را خریداری کنید.

درب های قفل شو این محصول به راحتی باز نمی شوند و در نتیجه شرایط ایمن تری را برای استفاده شما فراهم می کنند تا بتوانید به سادگی از سینی های کابل پی وی سی استفاده کنید. غیر قابل احتراق بودن یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده سینی‌کابل پی وی سی می باشد که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

از جمله دیگر ویژگی ها و مزایایی که این نوع از سینی های کابل به شما ارائه می دهند می توان به مواردی مانند نارسانا بودن، ساخت طبق استانداردهای جهانی، طول عمر بسیار زیاد نسبت به سایر محصولات مشابه دیگر، مقاومت بالا در برابر اشعه های خورشید و … اشاره کرد که تمامی این ویژگی ها و مزایای باعث شده اند تا سینی‌کابل پی وی سی تبدیل به یک محصول فوق العاده برای خرید شود.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید درباره این محصول به آن توجه داشته باشید این است که قیمت این سینی های کابل کمی بالاتر از سایر محصولات است ولی از آن جایی که کیفیت و طول عمر فوق العاده بالایی دارد باعث می شود تا همواره یک گزینه اقتصادی تر برای خرید سینی‌کابل به شمار بیاید.

قیمت سینی کابل
امروزه اکثر افرادی که علاقه مند به خرید سینی‌کابل هستند سوالات زیادی درباره قیمت این محصولات دارند. قیمت سینی‌کابل به عوامل مختلفی بستگی دارد و سینی های کابل مختلفی که امروزه در بازار موجود هستند دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

از جمله مهمترین عواملی که می تواند روی قیمت این محصولات تاثیرگذار باشد می توان به مدل و نوع آنها، برندی که این سینی های کابل را طراحی و ساخته است و همینطور جنس آنها اشاره کرد. به همین علت نیز نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات تعیین کرد. با این وجود اگر شما قصد دارید قیمت به روز و دقیق هر یک از این محصولات را بدانید می توانید از خدمات وب سایت ما استفاده کنید.

مزیت سینی کابل
یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از سینی‌کابل این است که با استفاده از آنها می توان به راحتی کابل های الکتریکی را هدایت کرد و دیگر در این خصوص با مشکل رو به رو نخواهید شد. مزیت بسیار مهم دیگری که سینی‌کابل برای شما دارد این است که تحمل وزن بالایی دارد و در نتیجه شما می توانید مقادیر زیادی کابل را روی آن سوار کنید.

این مزیت بسیار بزرگ در صنعت برق کشی می تواند بسیار مفید و موثر باشد و به خصوص در برق کشی های سازمانی و صنعتی بسیار کاربردی است. استفاده از سینی‌کابل باعث می شود تا نظم کابل کشی شما نسبت به روش های سنتی که برای کابل کشی وجود داشت بیشتر شود و در نتیجه کابل ها به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار گیرند.

استفاده کردن از سینی‌کابل بسیار ساده و راحت است و پیچیدگی زیادی ندارد، به همین علت نیز افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن آن را پیاده سازی کنند و از مزایی که ارائه می دهد نهایت بهره را ببرند. استفاده کردن از سینی‌کابل نه تنها می تواند کیفیت کار شما را افزایش دهد بلکه می تواند باعث کاهش هزینه های شما نیز شود چرا که با استفاده از سینی‌کابل شما می توانید به سادگی هرچه تمام از کابل ها و سیم ها مراقبت کنید و به خوبی از آنها نگهداری کنید.

دیوایدر سینی کابل چیست؟
دیوایدر سینی‌کابل یکی از محصولات بسیار پرکاربردی است که برای سینی های کابل مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. اصلی ترین وظیفه ای که دیوایدر سینی‌کابل دارد این است که یک یا چند ردیف از کابل هایی که روی سینی‌کابل قرار دارند را از یکدیگر جدا کند.

دیوایدر سینی‌کابل معمولا از جنس همان ماده‌ای تولید می شود که سینی‌کابل از آن ساخته شده است و ضخامت آن نیز تفاوت چندانی با خود سینی‌کابل ندارد. بنابراین به سادگی می توان با استفاده از دیوایدر سینی‌کابل لایه های مختلفی را در سینی‌کابل ایجاد کرد و کابل ها را از یکدیگر جدا کرد. دیوایدر سینی‌کابل دارای انواع مختلفی است که هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارا می باشند.

از جمله انواع مختلف دیوایدر سینی‌کابل می توان به مدل های پانچ دار و بدون پانچ این دیوایدرها اشاره کرد. برای خرید دیوایدر سینی‌کابل می‌توانید همین حالا وارد بخش محصولات وب سایت ما شوید و این محصولات را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنید.

برای ساخت آنها نیاز است تا از ورق های گالوانیزه سرد و گرم استفاده شود که قطر آنها باید بین 0.8 تا 2.5 میلی متر باشد، که در دو مدل ساده و سوراخ دار قرار می گیرند.

جداکننده سینی کابل در ارتفاع های مختلفی از جمله 3، 4، 5، 6، 8، 10، 12، 15، 20 سانتی متر و در شاخه های ۲ الی ۳ متری تولید می شود. پیمان کار ها برای جلوگیری از هزینه های اضافی معمولا دیوایدر سینی کابل را نازکتر از خود سینی کابل انتخاب می کنند تا هم وزن سبک تری و هم قیمت مناسب تری داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید