مشکی به عنوان رنگی جهانی شناخته شده، به طوری که هزاران لباس به این رنگ برای مردان وجود داره. متأسفانه، عده‌ای فکر میکنن که لباس مشکی مردانه خیلی یکنواخته و میتونه تکراری و حتی کسل‌کننده باشه. اما این افراد اشتباه میکنن. چون با لباس مشکی مردانه میتوان ست مختلفی رو امتحان کرد. ما در این بخش 4 مورد از بهترین ست های لباس مشکی رو به شما ارائه دادیم.

  • ظاهر معمولی

هیچ چیز شیک و هوشمندانه ای، به اندازه لباس مشکی مردانه نیست. نیازی به فکر کردن نیست، چیزی که زیبایی یک ظاهر معمولی رو کاملاً در بر میگیره. تنها چیزی که باید توجه کنید اینه که اندازه لباس متناسب با سایز بدنتون باشه. خیلی گشاد نباشه. میتونید یک تی شرت مشکی رو با یک شلوار جین شش جیب به رنگ آبی ست کنید.

  • ظاهر هوشمند

یک ظاهر هوشمند اساساً یک سطح بالاتر از یک ظاهر معمولی ساده هست. یک پیراهن مشکی رو میتونید با شلوار پارچه ای رسمی به رنگ های سرمه ای، خاکستری و یا حتی مشکی ست کنید.

  • ظاهر اسپرت

برای روزهای تابستانی پیشنهاد میکنیم یک پیراهن مشکی رو روی یک تی شرت سفید بپوشید که یک لباس عالی برای پسران محسوب میشه. منتظر چه چیزی هستید، رنگ های مختلف تی شرت و شلوار رو با لباس مشکی امتحان کنید.

  • ظاهر رسمی

انتخاب لباس‌ مشکی مردانه برای ظاهر رسمی ممکنه سخت باشه. برای شروع، شما همیشه باید یک کت و شلوار مشکی داشته باشید که به راحتی در هر فضایی که میخوایید قرار بگیرید، شیک به نظر برسید.  پیراهن رو میتونید از رنگ های مختلف مثل آبی روشن و یا سفید امتحان کنید. اگه قصد دارید پیراهن مشکی بپوشید حتما سایه رنگ پیراهن بایستی متفاوت با سایه رنگ کت و شلوار باشه.

ست مشکی مردانه

لباس‌ مشکی مردانه ظاهری لاغرتر رو به نمایش میذارن. شما بدون اینکه نگران اضافه وزن تون باشید، میتونید با پوشیدن لباس مشکی یک استایل جذابی رو برای خود بسازید. یک لباس مشکی نیز اگه به درستی پوشیده بشه، ظاهر شما رو شیک تر میکنه.

 برای مثال، پوشیدن یک ژاکت مشکی با شلوار جین و کفش ‌های ورزشی سفید ظاهری بسیار ساده و غیررسمی به شما میده. برخی از لباس‌های مشکی ممکنه شسته یا محو شده به نظر برسن. این مورد بسته به بافت و جنس لباس داره.

اما از لحاظ استایلی هیچ مشکلی توی ظاهر شما ایجاد نمیکنه. میتونید با شلوار مشکی پر رنگ ست کنید. همیشه کفش‌ هاتون رو با لباس‌ مشکی هماهنگ کنید. پوشیدن لباس‌های مشکی مردانه با کفش‌های رنگی متفاوت میتونه ظاهری عالی باشه، با این حال، برای داشتن ست رسمی و شیک باید کفش مشکی انتخاب کنید.

اگه توی گوگل یک جستجویی در مورد فروشگاه مد و لباس  و لباس مشکی مردانه بکنید، احتمالاً اسم فروشگاه های عصر عاشورا asreashoora.com، دیجی استایل، مدیسه و بانی مد رو براتون نشون خواهد داد.

 از اونجایی که ست لباس مشکی مردانه هیچ گونه تغییری در پالت رنگ ندارن، باید روی چیزهای دیگه ای مثل برش لباس، بافت و چاپ روی آن تمرکز کنید. دنبال لباس مشکی مردانه شیک و  متفاوت میگردید، فروشگاه عصر عاشورا گزینه مناسبی برای شماست.

 این فروشگاه علاوه بر لباس مشکی مردانه، مجموعه گسترده ای از لباس ها رو دارن که میتونید در موقعیت های مختلف بپوشید. لباس‌ های سفارشی، کت و شلوارهای دوخته ‌شده، لباس ‌های اسپرت مد روز، همه نوعی پوشاک مردانه رو توی فروشگاه عصر عاشورا میتونید کشف میکنید.

 خبر خوب اینه که به مناسبت فرا رسیدن اعیاد پیش رو، تخفیف های قابل توجهی برای تک تک لباس های خود در نظر گرفتن. فرصت رو غنمیت بشمرید و همین الان به سایت عصر عاشورا مراجعه کنید.

لباس مشکی مردانه با چه شلواری ست میشود؟

لباس مشکی از اون لباس هایی هست که میتونه شخصیت قدرتمند مردانه رو در معرض دید مخاطبان قرار بده. اگه نمیدونید با چه رنگی از شلوار بپوشید، حتما به ادامه مطالب توجه داشته بشید.

-پیراهن مشکی با شلوار جین آبی

برای آقایان با پیراهن مشکی، شلوار جین به رنگ آبی عالی به نظر میرسه. شلوار جین زمخت، وقتی پیراهن مشکی داشته باشید، به خوبی نمایان میشه.

-پیراهن مشکی با شلوار قهوه ای

این ترکیب به عنوان بهترین استایل در یک محیط رسمی عالی عمل میکنه. اما اگر میخوایید به یک مهمانی برید، حتما یک پیراهن مشکی بافت دار و یک شلوار قهوه‌ ای ساده انتخاب کنید که یک سایه روشن ‌تر از پیراهن مشکی شما باشه.

-پیراهن مشکی با شلوار خاکستری

لباس های پیراهن مشکی میتوان در هر فصلی به هر دلیلی پوشید. میتونید یک پیراهن مشکی راه راه رو با شلوار خاکستری امتحان کنید. تنها چیزی که باید اطمینان حاصل کنید اینه که رنگ شلوار ترجیحاً خاکستری زغالی نباشه.

-پیراهن مشکی با شلوار سرمه ای

ترکیب پیراهن مشکی و شلوار رسمی سرمه ای برای یک ظاهر شرکتی شیک ایده آله، در حالی که ترکیب پیراهن مشکی با شلوار جین سرمه ای برای محیط غیررسمی مناسب هستش. میتونید این ترکیب رو با کفش های مشکی یا قهوه ای تیره تکمیل کنید.

خلاصه مقاله

اگه میخوایید وقتتون رو صرف هماهنگ کردن رنگ لباس ها نکنید، بهترین راه حل اینه که یک پیراهن مشکی رو با شلوار رنگی مثل سرمه ای، خاکستری، قهوه ای ست کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید