سرخاب یکی از مناطق خوش آب و هوای کرج و استان البرز می باشد که در منطقه تهراندشت کردان واقع شده است. قیمت زمین در سرخاب و همچنین ویلا ارزان در سرخاب کردان یکی از مواردی است که بسیاری از افراد که دنبال یک مکان دنج برای آخر هفته هستن به دنبال آن می باشند.در ادامه به معرفی این منطقه و قیمت ویلا و زمین در آنجا می پردازیم.

سرخاب کجاست

سرخاب در واقع یکی از بخش های کردان جنوبی می باشد که در بخش تهراندشت وقاع شده است.

این بخش جزو توابع کرج بوده و به هشتگرد نزدیک است.

در اتوبان کرج به قزوین قبل از این کهکه به شهر کوهسار برسید شهر تهراندشت واقع شده است.

این منطقه به دلیل این که میان دو انشعهاب رودخانه کردان واقع شده است دارای درختان و باغ های فراوان است که این منطقه را به همراه سهیلیه کرح جزو خوش آب و هوا ترین و خنک ترین مناطق گرج بر شمرده است.

اگر به این منطقه سفر کنید می بینید که خیابان های آن مملو از درختان چنار می باشد اما این در ختان چنار باعث معروفیت این منطقه نشده است.

بلکه باغ های میوه که در این منطقه فراوان هستند باعث شده که این منطقه بسیار معروف و دلپذیر وباشد.

این باغ ها در واقع تشکییل شده اند از باغ های گیلاس کهو لآلبالو که به شدت در این منطقه فراوان هستند حتی در بعضی از خیابان های این شهر درخو=تان میوه کار خیابان وجود دارند و جالب توجه این است که این درختان پر از بار هستند و فراوانی در این منطقه بهرراحتی به چشم می آید.

همچنین این منطقه دارای چندین مسجد و امامزاده است و کسانی که معتقد هستند می توانند به این مراکز کراجعه کنند و مراسم مذهبی خود را برپا کنند.

حتی زمین چمن مصنوعی کوچکی نیز در این منطقه وجود دارد و می توانید برای برای انجام بازی فوتبال به این محله مراجعه کنید.

اما در مورد این که سرخاب در تهراندشت واقع شده است زیاد صحبت کردیم و در مورد ویلا های آن صبحتی انجام نشد.

خب در مورد ویلا های این منطقه در ادامه به طور بهترین توضیح خواهیم داد.

قیمت زمین در تهراندشت

خب برای این که به ویلا رسیم لازم است تا در ابتدا قیمت زمین را در این منطاق بدانیمو منظور از این منطاق همان قیمت زمین در سرخاب  و تهراندشت می باشد.

زمین در این منطقه زمانی قیمت ناچیزی داشت و خیلی از زمین ها به صورت رایگان بین اهالی تقسیم شد و به قدری زمین در این منطقه زیاد است و هنوز هم قطعه زمی

ن هایی هست که هیچ صاحبی ندارند اما این زمین ها در واقع ارزش مصرفی ناردند و به عنوان مثال می تون گفت که زمین دسترسی به آب برق و گاز ندارد.

اما زمین هایی که داخل بافت بوده و دسرسی به امکانات رفاهی منطقه برای آن ها آسان و در دسترس است به تازگی قیمت بسیار بالایی پیدا کرده اند.

این زمین ها البته اکثرا قول نامه ای وبده و در بهترین حالت سند کشاورزی دارند اما دهداری با اعلام داشتن علم بر این موضع اعلام کرده استک ه ساخت و ساز در این مناطق به شرط آسیب نرساندن به زیست و محیط و باغ ها ایرادی ندارد .

بدین ترتیبدر این منطقه مملوع از ویلا های شک و مدرن شده است.

تمامی کسانی که پول خرید یولا و زمین در شمال  مازندران را ندارند برای خرید ویلا و زمین در منطقه تهراندشت اقدام می کنند.

به ویژه کسانی که از جنوب کشور می آیند این منطقه به دلیل خنک بودن و این موضو که شرجی ونمی باشد و رطوبت هوا در این جا کم است بسیار مورد استفبال و توجه قرار گرفت است

اگر دریاف و جنگل های اندبوه را از مازنادران بگیریم می توان گفت توان رقابت با تهراندشت و کردان جنوبی را ندارد.

اما برگردیم سراغ بحث اصلی مان و این مه ویلا در تهراندشت به چه صورت است و بچه قیمت هایی در این منطقه خرید و فروش می شود.

ویلا های این منطقه به چند مدل هستند.

نوساز و مدرن و ویلا های کلاسیک و قدیمی

در واقع ویلا های کلاسیک قدیی دارای سقف شروانی هستند و برخی از انها در واقع یک باغجه اند که تنها دارای یک اتاق می باشند.

ویلا های مدرن خب قاعدتا از قیمت های بالاتری برخوردارند اما در مچجموعه عمارت می توانید ویلا های مدرن که با قیمت های بسیار پاین گذاشته شده اند و شرایط خاص دارند مانند پول لازم بودن صاحب ویلا می توانید پیدا کنید.

همچنین یویلا های کلاسیک و قدیمی هم به وفور در املاک هعمارت تهراندشتپی دا می شود.

این املاک در تهراندشت دارای بهترین فایل های منطقه است که می توانید به بهترین شکل ممکن نآن ا را دیده و انتخاب کنید.

اما بروینم سرغ سرخاب که بهترین منطقه تهراندشت و ر وایقع کل منطقه می باشد.

قیمت زمین در سرخاب

خب ابتدا بگذارید به بررسی و عمعرفی منطقه سرخاب بپرازیم که دارای بهترین ویلا های منطقه است و شما در این منطقه ویلا هایی پیدا می کنید که شاید در شمال تهران هم ان ها را پیدا نکنید

 و این منطقه در اقع محله پولدار ترین افراد تهران و کرح است مک که برای دوری از هیا هوی تهران و کرج برای آخر هفته برای استراحت به این منطقه می ایند.

این منطقه دقیقا در قلب تهراندشت واقع شده است که دارای باغ های فراوان است و قسمتی وجود دارد که به گل سرخاب معروف است و دارای درختان بسیار قدیمی و بزرگ و پر بار است و بالاترین قیمت منطقه را این ویلا ها دارند.

زمین های کمی در این منطقه پیدا می شود چون اکثرا زمین های موجود ساخت و ساز شده اند.

در این منطقه آپارتمان کمی وجود دارد و خواهان ندارد چون چیزی که باعث میحبوبیت این منطقه شده اسات باغ و ویلا هاست و کسی برای خرید آپارتمان به این منطقه نمی آید.

قیمت این زمین ها و ویلا ها معمولا بین 2 میلیارد تا حتی 100 میلیرد می چرخد و این قیمت مربوط به سال 1401 می باشد که با توجه به افزایش روزمره قیمت ها باید نسب به روز یمت را محاسبه کنید و با توجه به آن اقدام به خرید اقدام کنید.

همچنین ملک های بسیار مناسب تدر این منطقه وجود دارد که هر کسی به شما معرفی نمی کند. این ملک ها معمولا توسط املاک های منطق هخریداری می شوند تا بعدا به قیمت بالاتری فروخت شود.

اما بهترین املاک در تهراندشت یعنی املاک عمارت سازه فایل های مناسب با قیمت عالی و امکانات بی نظیر را به شما ارائه می دهد و با توجه به سابقه وطولانی آن در منطقه می توان گفت که هیچ فایلی از دسترس این املاک دور نمی ماند

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم تا حدود قیمت ویلا در منطقه سرخاب و تهراندشت را به شما معرفی و ارائه کنیم ولی برای دسترسی به فایل های جدید و قیمت روز منطقه می توانید به سایت عمارت سازه مراجعه کنید و از قیمت فیلتر ها نسبت به قیمت و امکانات مرد نظر خود ویلا های مورد نیاز را نتخاب و با مشاوره رایگان ما خرید مورد نظرتان را انجام دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید