در این مطلب درباره اخبار نمایشگاهی و اهمیت آن توضیحاتی ارائه دادیم و در انتها هم بهترین خبرگزاری نمایشگاهی را به شما معرفی کردیم تا بتوانید در زمینه نمایشگاه ها همیشه اطلاعات جدیدی داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)، نمایشگاه‌ها از جمله رخدادهایی هستند که می‌توانند نقش مؤثری در موفقیت اقتصادی و فنی یک کشور داشته باشند. اگر به سخنرانی‌ها و یا رهنمودهای کارآفرینان در سراسر دنیا توجه داشته باشید متوجه می‌شوید آن‌ها رمز موفقیت خود را تعامل با افراد متخصص در حوزه کاری‌شان می‌دانند. تصور کنید شما یک استارت‌آپ تازه‌کار هستید و می‌خواهید برند خود را به یک برند معتبر تبدیل کنید.

بهتر است بدانید این هدف با شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط به راحتی به دست می‌آید. به همین دلیل، شرکت‌های بزرگ و کوچک هرگز نباید از قدرت حضور در نمایشگاه‌ها غافل شوند. با توجه به این موارد، پیگیری اخبار نمایشگاه‌ها بسیار مهم هستند و می‌توانند به برندها کمک کنند حضور مؤثری در نمایشگاه‌ها داشته باشند. خبرگزاری ایفنا یکی از معتبرترین خبرگزاری‌ها در حوزه اخبار نمایشگاه هاست!

اخبار نمایشگاهی

تمامی کسانی که علاقه‌مند به رشد در کسب‌وکار خود هستند بی‌شک اخبار نمایشگاه ها را دنبال می‌کنند. بهتر است بدانید اگر شما از کسانی هستید که می‌خواهید در کار خود به پیشرفت‌های زیادی برسید، باید رویکرد دیگری به اخبار نمایشگاهی داشته باشید. شما نباید تنها خواننده اخبار باشید. بلکه باید بدانید چگونه از این اخبار برای رسیدن به اهدافتان استفاده نمایید. خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا) بهترین مرجع برای دنبال کردن اخبار نمایشگاه است.

اخبار نمایشگاه حاوی اطلاعات مفیدی هستند که فارغ از این موضوع که به کسب‌وکار شما مرتبط هستند و یا خیر می‌توانند به رشد شما کمک نمایند. بهتر است بدانید دنیای امروز دنیایی است که از انسان‌ها می‌خواهد نگاهی فراتر به امور جاری داشته باشند. اگر شما بیاموزید از اخبار نمایشگاه به درستی استفاده کنید، بی‌شک موفقیت‌های زیادی را در مسیر کاری خود تجربه خواهید کرد.

چرا تمامی کسب‌وکارها باید اخبار نمایشگاه را دنبال کنند؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم اخبار نمایشگاه حاوی اطلاعات مفیدی است که باعث می‌شود کسب‌وکارها به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کنند. در ادامه به طور کامل به این موضوع می‌پردازیم.

روش حضور در نمایشگاه

با دنبال کردن اخبار نمایشگاه می‌توانید به اطلاعات مناسبی در مورد روش حضور در نمایشگاه دست پیدا کنید. بهتر است در اینجا مثالی را ذکر کنیم تا بتوانید درک کاملی به این موضوع داشته باشید. تصور کنید کسب‌وکار شما در حوزه کفپوش است؛ اما شما عادت دارید هر روز به سایت ایفنا سر بزنید و از اخبار نمایشگاه و رویدادهایی که در حال جریان هستند، مطلع شوید.

زمانی که اخبار نمایشگاه را می‌خوانید و یا ویدیوهای آن‌ها را تماشا می‌کنید می‌توانید دید روشنی به حضور در نمایشگاه داشته باشید. در این اخبار اطلاعات مناسبی در مورد فضای نمایشگاه وجود دارد و شما می‌توانید در تصاویر روش غرفه‌سازی را مشاهده کنید. در این صورت اطلاعات شما در مورد حضور در نمایشگاه افزایش پیدا می‌کند و زمانی که تصمیم بگیرید خودتان در نمایشگاه غرفه داشته باشید، به خوبی می‌توانید چالش‌های این کار را مدیریت نمایید.

آشنایی با برندهای موفق و عملکرد آن‌ها

بهتر است بدانید شما با مطالعه اخبار نمایشگاه می‌توانید با برندهای موفق در حوزه‌های مختلف آشنا شوید. به طور مثال تصور کنید شما در زمینه فروش لوازم بهداشتی فعالیت دارید و اخبار برگزاری نمایشگاه بیمارستان‌ها را دنبال می‌کنید. در این اخبار می‌توانید با برندهای معتبر آشنا شوید. توصیه می‌شوید زمان کافی را به این کار اختصاص دهید و در مورد برندهای مطرح در آن نمایشگاه تحقیق و جستجو کنید.

با مطالعه پیشینه آن‌ها به این موضوع پی ببرید آن‌ها چگونه توانسته‌اند به این جایگاه برسند. با توجه به این موضوع که این برندها به حوزه کاری شما مرتبط نیستند مغز شما فارغ از این موضوع که به آن‌ها به عنوان رقیب نگاه کند تنها بر اطلاعات سازنده تمرکز دارد. اگر در طول سال یک و یا دو بار این کار را انجام دهید با رازهای موفقیت در کسب‌وکار آشنا می‌شوید.

پیگیری نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه کاری

یکی دیگر از مزایایی که با پیگیری اخبار نمایشگاه ها به دست می‌آورید مطلع شدن از نمایشگاه‌هایی است که در حوزه کاری شما در حال برگزاری هستند. به طور مثال تصور کنید نمایشگاهی مرتبط با حوزه کاری شما در یزد در حال برگزاری است و این امکان برای شما وجود ندارد که به یزد بروید و اطلاعاتی که در آن نمایشگاه ردوبدل می‌شوند استفاده کنید؛ اما با پیگیری اخبار می‌توانید به اطلاعات مناسبی دست پیدا کنید و این امر مزایای زیادی را برای کسب‌وکار شما در پی خواهد داشت.

آشنایی با نمایشگاه‌های خارجی

بهتر است در اینجا کمی نگاه خود را فراتر ببریم و به اخبار نمایشگاه و رویدادهایی که در خارج از کشور برگزار می‌شوند توجه داشته باشیم. پیگیری اخبار سبب می‌شوند شما با نمایشگاه‌های بزرگ در کشورهای دیگر آشنا شوید و این مسئله اطلاعات شما را بالا می‌برد. از طرف دیگر، در صورتی که امکان حضور شما در این نمایشگاه‌ها وجود نداشته باشد می‌توانید با پیگیری اخبار نمایشگاه به داده‌های معتبری دست پیدا کنید. این داده‌ها بسیار ارزشمند هستند و بی‌شک اگر استراتژی‌های کاری خود را به خوبی تعیین کنید می‌توانید به رشد قابل‌توجهی دست پیدا کنید.

آنالیز رقبا

تصور کنید نمایشگاهی در حوزه کاری شما برگزار شده است و شما این شرایط را نداشته‌اید که در آن نمایشگاه حضور پیدا کنید. در این شرایط، پیگیری اخبار نمایشگاه بسیار ارزشمند است و به شما کمک می‎کند رقبای خودتان را که در آن نمایشگاه حضور دارند بشناسید و عملکرد آن‌ها را تحلیل کنید. به طور مثال، تصور کنید شما متوجه شده‌اید یکی از رقبای شما در تمامی نمایشگاه‌هایی که در سال جاری برگزار شده‌اند و مرتبط با حوزه کاری‌شان است، شرکت کرده است. این امر به شما نشان می‌دهد آن برند در حال تبدیل شدن به یک رقیب بسیار جدی است.

از طرف دیگر، حضور در نمایشگاه می‌تواند با توجه به اهداف مختلفی صورت گیرد. برخی از برندها می‌خواهند به صورت خرده‌فروش و برخی به صورت عمده‌فروش شروع به فعالیت کنند. شما می‌توانید وقت بگذارید و شبکه‌های اجتماعی آن برند را بررسی کنید. با این کار می‌توانید به صورت ضمنی متوجه شوید آن برند که یکی از رقبای شماست فعالیت خود را در کدام حوزه شروع کرده است و در حال تقویت کدام بخش کاری است. این اطلاعات بسیار ارزشمند هستند و می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کنند استراتژی‌های کاری خود را به شیوه‌ای هدفمندتر پیش ببرند. همان‌طور که در طول این متن بارها به آن اشاره کردیم بهتر است نگاهی متفاوت به این اخبار داشته باشید.

نمایشگاه های ایران

همان‌طور که می‌دانید ایران یکی از کشورهای بسیار مقتدری است که در سال‌های اخیر توانسته است به رشد قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف کاری دست پیدا کند. وجود شرکت‌های متعدد دانش‌بنیان نشان می‌دهد ایران در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و همین امر باعث شده است تعداد رویدادهایی که سالیانه در کشور برگزار می‌شوند افزایش پیدا کند. تقریباً می‌توان گفت در هر صنعتی چندین رویداد وجود دارد که به افراد فعال در آن حوزه کمک می‌کند با شرکت در گردهمایی به تبادل اطلاعات بپردازند و به پیشرفت خود کمک کنند. به طور مثال، نمایشگاه‌های الکترونیک و فناوری، نمایشگاه‌های مرتبط با صنایع پزشکی و نمایشگاه‌های مهندسی نشان‌دهنده این امر هستند که ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد.

بهتر است بدانید امروزه، نمایشگاه‌ها در تهران و سطح استانی برگزار می‌شوند و فواید بسیار زیادی را برای افراد فعال در آن حوزه به ارمغان می‌آورند. در بسیاری از این رویدادها شرکت‌های بین‌المللی و خارجی نیز حضور پیدا می‌کنند و این مسئله می‌تواند به رشد کسب‌وکارهای ایرانی کمک نماید. با توجه به این موضوع اگر تمامی کسب‌وکارها و فریلنسرها اخبار را به خوبی دنبال کنند می‌توانند از نمایشگاه‌های مختلفی که در کشور برگزار می‌شوند مطلع شوند و با حضور در آن نمایشگاه‌ها به ارتقا خود کمک نمایند.

اخبار نمایشگاه بین المللی تهران

هر زمان که نام نمایشگاه بین ‌المللی تهران به گوش می‌رسد تمامی افراد به یاد نمایشگاه‌های باشکوهی می‌افتند که در این محل برگزار شده است. نمایشگاه بین‌المللی تهران یکی از نمایشگاه‌های بسیار معتبری است که سالیانه رویدادهای بزرگ زیادی در آن برگزار می‌شوند. بهتر است بدانید این نمایشگاه در سال ۱۳۴۶ تأسیس گردید و پس از آن توانست میزبان بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی باشد.

به همین دلیل، جای تعجب نیست افراد به دنبال اخبار نمایشگاه بین‌المللی تهران هستند تا با حضور در این رویدادها به پیشرفت خود کمک نمایند. ایفنا به عنوان یکی از خبرگزاری‌های معتبر در تلاش است لیست نمایشگاه بین المللی تهران را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا به نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه کاری خود آشنا شوند.

پوشش تصویری و ویدیو

بهتر است بدانید حضور در نمایشگاه می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد؛ اما اگر این امکان برای شما وجود ندارد در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کنید، پیگیری اخبار نمایشگاه ایده بسیار مناسبی است. به همین دلیل، باید به دنبال مرکز معتبری باشید که بتوانید به داده‌های ارزشمندی دست پیدا کنید. ایفنا در تمامی این نمایشگاه‌ها حضور دارد و اطلاعاتی را که در آن رویدادها رخ می‌دهند به صورت خبر متنی، تصویری و ویدیویی پوشش می‌دهد. این اطلاعات به‌روز بر روی سایت ایفنا قرار می‌گیرند و به افراد کمک می‌کنند به صورت لحظه‌ای در جریان رویداد در حال برگزاری باشند.

این مسئله بسیار ارزشمند است و فضای بسیار مناسبی را برای تبادل اطلاعات به وجود می‌آورد. به همین دلیل، توصیه می‌شود همواره پیگیر این اخبار باشید و دانش خود را افزایش دهید. با این کار حتی زمانی که در نمایشگاه حضور ندارید می‌توانید از داده‌های ارزشمند بهره‌مند گردید و از آن‌ها برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید.

نمایشگاه بین‌المللی تهران 1401

اخبار نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال 1401 به شرح زیر هستند:

  • بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‎آلات وابسته ایران بیوتی
  • بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی
  • نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته
  • بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌‎المللی تجهیزات پزشکی دارویی و آزمایشگاهی ایران هلث
  • همایش و نمایشگاه جانبی رمز ارز رمز پول متاورس
  • نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه حمام سونا و استخر
  • دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی معدن ماشین آلات و تجهیزات مربوطه
  • بیست‌ و ‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی مواد غذایی ماشین آلات و صنایع وابسته
  • پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شیشه و تجهیزات وابسته
  • چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته
  • نمایشگاه تخصصی بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی صنایع کوچک و متوسط
  • یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته
  • بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی
  • سی ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان
  • ایران ریتیل شو چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای صنعت خرده فروشی
  • پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ مقوا فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته
  • چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
  • یازدهمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی مد و لباس ایرانی اسلامی فجر
  • بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان
  • بیست ‌و نهمین نمایشگاه فرش دستباف
  • دومین نمایشگاه بین‌المللی تقویت تزئین خودرو و صنایع وابسته
  • نمایشگاه تحول صنعت خودرو
  • چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته
  • بیست ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام طیور و صنایع وابسته
  • چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان
  • بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و مواد اولیه بیسکویت شیرینی و شکلات ایران
  • نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها چای قهوه و صنایع وابسته
  • دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو و تجدید پذیر
  • شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست
  • بیست ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران
  • سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو
  • هشتمین نمایشگاه بین‌المللی لوله و اتصالات ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته
  • بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات بهداشت ایمنی، آتش نشانی، محیط کار، مدیریت بحران وامداد و نجات
  • بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته
  • بیست ‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات
  • دهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک
  • هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو
  • چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لیزر و فوتونیک
  • هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل
  • بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی
  • ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته
  • بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق
  • سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته
  • نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی فولاد، صنایع معدنی آهنگری و ماشین‌کاری قالب‌سازی و ریخته‌گری
  • بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت
  • دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت
  • هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی
  • بیست‌ و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوري و فن بازار
  • بیست ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب
  • بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی
  • شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • پنجمین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب‌و‌کار
  • اولین نمایشگاه اپلیکیشن
  • نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته
  • هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات کشاورزی، نهادها و سیستم‌های نوین آبیاری
  • سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، معماري داخلی و دکوراسیون
  • نهمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته
  • بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و صنایع وابسته
  • دومین نمایشگاه بین‌المللی آموزش، خدمات و تکنولوژی آموزش نوین و صنایع وابسته
  • پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کار
  • اولین نمایشگاه بین‌المللی نظافت و شستشوی صنعتی، ماشین‌آلات، تجهیزات، خدمات و صنایع وابسته
  • Iran Green پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز
  • هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته
  • بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات، یراق آلات و تجهیزات مبلمان، چوب و صنایع وابسته
  • چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته
  • شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگري و صنایع وابسته
  • چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات، تجهیزات هتلداری
  • چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته
  • دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران ژئو
  • چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جایگاه‌داران سوخت و صنایع وابسته
  • نمایشگاه تخصصی بین‌المللی تونل‌هاي مترو، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته
  • دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودك
  • ششمین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی ها و عشایر
  • نمایشگاه تخصصی بین‌المللی بازي، سرگرمی، فناوری و صنایع وابسته
  • سی‌ و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی
  • بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی

نمایشگاه بین المللی تهران 1402

 بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌ها به دنبال اخباری هستند که در سال 1402 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شوند؛ زیرا می‌خواهند برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشند و برای حضور هدفمند در نمایشگاه‌های مرتبط اقدامات لازم را انجام دهند. بهتر است شما در فرودین هر سال اخبار نمایشگاه‌هایی را که در آن سال برگزار می‌شوند دنبال کنید. این اخبار در سایت‌های مختلف از جمله سایت ایفنا اعلام می‌شوند و قابل استفاده خواهند بود. اگر قصد دارید در یک نمایشگاه حضور داشته باشید باید تاریخ نمایشگاه را در نظر بگیرید و از 6 ماه قبل اقدامات لازم را برای حضور در آن نمایشگاه انجام دهید.

نمایشگاه بین المللی تهران کجاست؟

نمایشگاه بین‌المللی تهران در بزرگراه چمران تهران به سمت شمال واقع شده است. این نمایشگاه مساحتی حدود 729 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده است. در این فضا 90 هزار مترمربع به فضای سرپوشیده نمایشگاه و 15000 مترمربع به فضای باز نمایشگاه تعلق دارد.

همچنین، 13.5 هکتار فضای سبز برای این فضا در نظر گرفته شده است. تا به حال در این محیط نمایشگاه‌های بسیار بزرگی برگزارشده است و بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی در آن شرکت کرده‌اند. شما می‌توانید با پیگیری اخبار نمایشگاه از نمایشگاه‌های سالانه‌ای که در آنجا برگزار می‌شوند مطلع شوید.

اخبار نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین‎المللی تبریز یکی از نمایشگاه‌های بسیار بزرگ در شهر تبریز است که سالانه مهمان رویدادهای بزرگی است. سایت ایفنا در بخش نمایشگاه تبریز تمامی این رویدادها را پوشش می‌دهد.

ایفنا، محلی برای پیگیری اخبار نمایشگاه

همان‌طور که متوجه شده‌اید پیگیری اخبار نمایشگاه یکی از مهم‌ترین اصولی است که تمامی افراد باید به آن توجه داشته باشند. سایت ایفنا یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خبری کشور است که اطلاعات مرتبط با نمایشگاه‌های خارجی را پوشش می‌دهد. در واقع، ایفنا بستر امنی را برای کسب‌وکارها به وجود آورده است تا با مطلع شدن از نمایشگاه‌ها برنامه‌ریزی‌های مناسبی را برای حضور در رویدادهای مرتبط انجام دهند و به رشد زیادی دست یابند. این سایت همواره اطلاعات به‌روزی را در اختیار علاقه‌مندان به اخبار نمایشگاه قرار می‌‌دهد.

منبع : https://ifna.ir/

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید