انواع تابلو مناسب برای مغازه ها و کسب و کارها

اگر شما هم صاحب کسب و کار و مغازه ای هستید و به دنبال ساخت و طراحی یک تابلوی تبلیغاتی مناسب برای مغازه و کسب و کار خود هستید و نمیدانید که کدام از انواع تابلوهای تبلیغاتی مناسب کسب و کار شما میباشند ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره انواع تابلو مناسب مغازه ها و کسب و کارها را به شما ارائه دهیم.

تابلوهای تبلیغاتی از انواع مختلفی برخوردار میباشند که از انواع آنها میتوان به : تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو نئون ، تابلو فلزی و تابلو پلاستیک اشاره کرد. هر یک از این تابلو ها کاربرد خاص خود را دارند که در ادامه آنها را کاملاً به شما توضیح داده و کاربردهای آنها را برای شما دوستان توضیح خواهیم داد.

تابلو چلنیوم و کاربرد آن

تابلو چلنیوم یکی از پر کاربردترین تابلوهای تبلیغاتی میباشد که در تمامی کسب و کار ها ، مغازه ها و حتی طراحی دکوراسیون های داخلی نیز کاربرد دارند. تابلو چلنیوم به دلیل انعطاف پذیری در طراحی و رنگ و همچنین ساخت ، برای مغازه ها و کسب و کارهای مختلف کاربرد دارند.

تابلو چلنیوم از انواع مختلفی برخوردار میباشند که از انواع آن میتوان به : تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم دوبل ، اشاره کرد . هر یک از انواع تابلو چلنیوم از درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود تابلو چلنیوم مخصوص مغازه خود را سفارش داده و طراحی کنید.  و قابل توجه شما که قیمت تابلو چلنیوم ها بر اساس انواع آن متغییر میباشد.

تابلو استیل و کاربرد آن

تابلو استیل نیز یکی دیگر از پرکاربرد ترین تابلوهای تبلیغاتی در مغازه ها و کسب و کار ها میباشد . این تابلوها از درخشندگی خاصی برخوردار هستند و اغلب در فضاهای داخلی دفاتر شرکتی مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین از این تابلوها میتوان به عنوان تابلوهای شرکتی و سر درب مراکز تفریحی و تجاری استفاده کرد.

این تابلو ها نیز مانند تابلو چلنیوم از انواع مختلفی برخوردار میباشند از انواع آن میتوان به تابلو استیل ساده ، تابلو استیل نوراَندریک ، تابلو استیل رینگی و تابلو استیل پانچ ، اشاره کرد . هر کدام از این تابلوها از درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند که با توجه به سلیقه شما انتخاب میشود.

تابلو کامپوزیت و کاربرد آن

ورق کامپوزیت یکی از مصالح پر مصرف در ساخت و ساز ها ، نمای ساختمان و ساخت تابلوهای تبلیغاتی میباشد. این تابلوها معمولاً به دلیل زیبا بخشی و مدرنیزه کردن مغازه ها ، کاربرد بسیاری در تابلوهای مغازه و کسب و کارها دارند.

تابلو کامپوزیت به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارند از طرفداران بسیاری برخوردار شده اند ، از ویژگی های این ورق ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

انعطاف پذیری بالا در طراحی 

عایق صدا و دما

سازگاری با محیط زیست 

مستکم در برابر فشار ، ضربه و خط و خش

مقاوم در آب و هوا نامطلوب

تابلو فلزی و کاربرد آن

تابلو فلزی یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی میباشد که در ایام قدیم از آن ها برای مغازه ها و کسب و کارها استفاده میشد. این تابلو ها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار میباشند و میتوان از آنها به عنوان یک سرمایه گزاری طولانی مدت استفاده کرد. امروزه معمولاً برای تابلوهای سر درب شهرها و یا شهربازی ها و مناطق گردشگری از تابلوهای فلزی استفاده کرد.

سایر انواع تابلوهای تبلیغاتی دیگر نیز همانند دیگر تابلوها در مغازه ها و کسب و کارها مورد استفاده قرار میگیرند و بستگی به سلیقه و سفارش مشتری دارد.

گروه تابلوسازی تابلوشد 

گروه تابلوسازی تابلوشد یکی از تابلوسازی های دسته اول استان تهران میباشد که خدماتن خود را به سراسر کشور ارسال میکند. این تابلوسازی با داشتن کارگاه تولیدی انبوه و بیش از 100 پرسنل حروف ساز توانسته است نامی پرآوازه برای خود در صنعت تابلوسازی دست و پا کند. از آنجایی که محدوده ساخت تابلوهای تبلیغاتی این تابلوسازی به صورت عمده است از قیمتهای بسیار به صرفه و اقتصادی ای برخوردار میباشند.

همچنین تابلوسازی تابلوشد انواع خدمات ساخت تابلوهای تبلیغاتی از مشاوره ، طراحی ، ساخت و اجرای تابلوهارا بر عهده میگیرد و دیگر نیازی به دوباره کاری نخواهید داشت.

اگر به دنبال یک تابلوسازی مطمئن و کاردرست میباشید ما به شما تابلوسازی تابلو شد را پیشنهاد میدهیم . شما میتوانید برای ارتباط با این تابلوسازی از طریق سایت تابلوسازی تابلوشد با این گروه در تماس باشید.

راه های ارتباطی:

سایت تابلوسازی تابلوشد : https://tabloshod.com

شماره تماس: 09126007649

آدرس دفتر : تهران ، آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید