خردکن های مختلفی در بازار وجود دارند اما اگر به دنبال خردکن باکیفیت با قیمت مناسب هستید حتما این مطلب را مطالعه کنید.

اگر شما هم به آشپزی علاقه داشته باشید، جدیدا متوجه شده اید که برخی خردکن های خانگی و نیمه صنعتی در بازار وجود دارد که علاوه بر خرد کردن مواد غذایی مختلف کار چرخ گوشت را هم در کمتر از 15 ثانیه انجام می دهد که این باعث می شود دیگر نیازی به صرف هزینه یا وقت برای استفاده از چرخ گوشت نداشته باشید و این خردکن های برقی جایگزین خوبی برای این کار است که در اینجا قصد داریم که با کیفیت ترین این خردکن ها را با ارزان ترین قیمت به شما معرفی کنیم.

خردکن باریتون

به گزارش سایت پارس مگ به نقل از فروشگاه اینترنتی ساطور، خردکن باریتون ساخت درجه یک کشور کانادا است .اگر به دنبال خردکنی هستید که حجم بالایی نداشته باشد اما در عین حال از قدرت بالا و کیفیت مناسب تیغه برخوردار باشد  این خردکن انتخاب مناسبی برای شماست. حجم این خردکن 2 لیتری است و با داشتن تیغه های فولادی می تواند انواع مواد گوشتی و سبزیجاتی را برای درست کردن کوفته، کوکو، شامی و … چرخ یا خرد کند. این خردکن در دو نوع مختلف وارد بازار شده است که از نظر قدرت و کارایی تفاوتی با یکدیگر ندارند فقط از نظر شکل ظاهری متفاوت هستند. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد خردکن باریتون با پایین ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی ساطور مراجعه کنید.

خردکن برسادیس

یکی دیگر از بهترین خردکن های بازار ایران، خردکن برسادیس است که با داشتن حجم 6 لیتری به عنوان خردکنی با حجم بالا کاربرد دارد که میتواند کارایی سبزی خردکن، چرخ گوشت، غذاساز را داشته باشد. این خردکن برقی بی نظیر برای افرادی که به دنبال خردکن هایی با حجم بالا هستند کاربرد دارد و در عین حال چهارتیغه از جنس تیتانیوم است که با قدرت 6500 وات وارد بازار شده است .

اما با توجه به درخواست های زیادی که از طرف کاربران برای خردکن برسادیس در حجم پایین تر وجود داشت، تولید این محصول نیز انجام شده که در میان محصولات برسادیس، خردکن سه کاره هم دیده می شود که این دستگاه شامل خردکن، مخلوط کن و آسیاب است که یک دستگاه سه کاره پرقدرت برای استفاه منزل یا تهیه جهیزیه به شمار میرود.

مخلوط کن سیلورکرست

خردکن های مختلف در برندهای باریتون، برسادیس، سیلورکرست و… را در فروشگاه اینترنتی ساطور می توانید مشاهده کنید اما اگر به دنبال دستگاهی هستید که به طور تخصصی برای تهیه انواع شیک، اسموتی، آبمیوه و … کاربرد داشته باشد باید به شما پیشنهاد کنیم که از مخلوط کن های سیلورکرست استفاده کنید که به دلیل طراحی صنعتی که دارد می تواند انواع مواد سخت و نرم را در کمتر از چند ثانیه با دکمه پالس خرد کند. می توانید این خردکن را برای منزل یا حتی کافه ها استفاده کنید.

در ایران فروشگاه های اینترنتی بسیاری مانند دیجی کالا، ساطور، مدرن کالا، ترب لوازم خانگی بسیاری از جمله خردکن های برقی و مخلوط کن ها را موجود دارند اما اگر به دنبال کیفیت همراه با قیمت مناسب هستید حتما به سایت اینترنتی ساطور مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید