گونی لمینت چیست و چه کاربردی دارد؟
ویژگی های مختلف این محصول چه مواردی هستند و انواع مختلف گونی لمینت کدامند؟
برای پاسخ به این سوالات این نوشته را به نقل از کارشناسان جویشگر مطالعه کنید.
سایت جویشگر یکی از معتبر ترین مراجع برای خرید انواع گونی لمینت و آشنایی با تولید کننده گونی لمینت است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه میکنند.

گونی لمینت چیست؟


همانطور که از نام این محصول پیداست، گونی بوده و برای حمل و نقل، نگهداری و ابنار داری محصولات مختلف استفاده میشوند که در ادامه آنها را بررسی میکنیم. محبوبیت این گونی ها به دلیل دارا بودن یک لایه پلی اتیلن روی سطح گونی است که ویژگی های منحصر به فردی به گونی داده و باعث مقامت بیشتر گونی در برابر عوامل خارجی میشود.
بر خلاف مزایای زیاد، این محصول قیمت بالایی ندارد و شما میتوانید تعداد بسیار بالای آن را تهیه کرده و حتی برای مدتی به راحتی آنها را انبار کرده و سر موعد مورد نیاز از آنها استفاده کنید.
این گونی ها ظاهر بهتری نسبت به گونی های ساده دارند و باعث ایجاد آلودگی بصری در مغازه و محل کار شما نمیشوند. همچنین قابلیت چاپ عکس و متن روی گونی های لمینت باعث زیبایی ظاهری بیشتر آنها میشود. شما به راحتی و با قیمت مناسب میتوانید اطلاعات محصول یا شرکت عرضه کننده را روی گونی های لمینت چاپ کنید.
همانطور که گفته شد چاپ گونی لمینت باعث افزایش زیبایی ظاهری گونی شده و از طرفی فروش محصول را بالا میبرد. این گونی ها قابلیت چاپ تا 8 رنگ را دارند و قیمت جاپ آنها بالا نیست.
یکی دیگر از مزایا و ویژگی های گونی لمینت، این است که فقط در رنگ سفید تولید نشده و میتوان آنها را در رنگ های متنوع تولید کرد. تولید گونی لمینت روز به روز در حال افزایش است و این محصول در ابعاد مختلف ساخته میشود.

ویژگی های گونی لمینت

یکی از مهم ترین ویژگی های گونی لمینت، عدم نفوذ آب و رطوبت به درون آن است. این گونی ها ضد آب نیستند اما به خوبی از ورود رطوبت به درون خود جلوگیری میکنند. این مورد  باعث میشود گونی های لمینت برای حمل و نقل و نگهداری موادی که نباید با آب تماس داشته باشند مناسب باشد.
مزیت بعدی این گونی ها این است که از عبور نور و دیگر اشعه های خورشید به درون گونی جلوگیری کرده و میتوان از آننها برای بسته بندی موادی که نور خورشید برای آنها مضر است و نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرند، استفاده کرد.
ویژگی های ضد آب بودن و ضد نور بودن گولی های لمینت به خاطر وجود لایه پلی اتیلن است.
تولید گونی لمینت به صورت متری انجام میشود و هر مشتری میتواند با توجه به تعداد گونی مورد نیاز خود، طول کمتر یا بیشتر از آن را تهیه کند. معمولا گونی هایی که برای مصارف داخل کشور تولید میشوند عرضی بین 1 تا 4.20 متر داشته و طول آنها نیز از 40 تا 75 متر متغیر است. اگر گونی ها برای صادرات محصولات تولید شوند عرضی بین 4 تا 8 متر و طولی بین 40 تا 75 متر خواهند داشت و طبیعتا وزن آنها نیز بیشتر خواهد بود.
این گونی ها به دلیل مقاومت بسیار بالای لایه لمینت یا همان پلی اتیلن، میتوانند وزن های بیشتری از محصول را در خود جای داده و آن را تحمل کنند. این ویژگی نیز به نسبت گونی های ساده برتری دارد و یکی از مزایای گونی لمینت محسوب میشود.

انواع گونی لمینت

گونی لمینت دولایه

این گونی ها علاوه بر یک لایه لمینت، یک لایه نایلون نیز دارند که مقاومت آنها را بیشتر میکنند. قیمت این گونی ها نسبت به گونی لمینت های ساده مقداری بیشتر است.
مقاومت این گونی ها در برابر رطوبت و آب بسیار بیشتر بوده و بهترین انتخاب برای بسته بندی أنواع موادی هستند که نباید در معرض آب قرار بگیرند. برای مثال برای بسته بندی شکر و مواد غذایی مشابه از گونی لمینت دولایه استفاده میشود.

گونی لمینت فشرده

این گونی ها علاوه بر جلوگیری از ورود آب، از ورود نور و اشعه های خورشید به درون گونی جلوگیری کرده و بهترین گزینه برای بسته بندی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی هستند که تماس آنها با آفتاب و نور باعث انجام واکنش های شیمیایی شده و ممکن است خطر آفرین باشند. رنگ این گونی ها نیز با بقیه انواع گونی های لمینت متفاوت است.
گونی لمینت صادراتی
این گونی ها در ابعاد بزرگتر تولید میشوند و بافت درشت تری دارند به طوری که بافت شطرنجی آنها به سادگی قابل دیدن و حتی شمارش است. کیفیت و مقاومت این گونی ها بسیار بالا بوده و طبیعتا قیمت بیشتری دارند. همچنین ظاهر یکنواخت و صاف سطح گونی ها و قابلیت چاپ آنها با کیفیت بیشتر، باعث ممحبوبیت بیشتر این گونی های ایرانی بین خارجی ها شده است.

جامبو بگ چیست؟


جامبو بگ یکی از انواع گونی های لمینت است که کاربرد متفاوتی با دیگر انواع گونی دارد. همانطور که از نام این محصول پیداست، به صورت بگ و کیسه تولید میشود و برای مصارف خانگی کاربرد دارد.
این بگ ها برای صرفه جویی در استفاده نایلون و دیگر مواد پلاستیکی که قابلیت تجزیه در طبیعت را ندارند و به نوعی یکبار مصرف هستند، گزینه بسیار مناسبی میباشند.
وزن این بگ ها با توجه به ابعاد و نوع پارچه آن متفاوت است و بین 135 گرم تا 200 گرم متغیر است.
گونی جامبوبگ مانند دیگر گونی های لمینت در برابر نفوذ رطوبت مقاوم است و از نظر بصری نیز زیباست.
این بگ ها مدل های متفاوتی دارد که به طور مختصر آنها را بررسی میکنیم.
جامبوبگ مدل سرباز قیمت بسیار مناسبی دارد و از چهار طرف گونی دوخته شده است. این بگ ها ضد آب هستند و مقاومت بالایی ندارند.
جامبوبگ مدل درب صندوقی زمان بیشتری برای تولید نیاز دارد و به همین دلیل قیمت بیشتری دارد. از طرفی مدل بسته شدن درب آن بسیار مقاوم است و از ریختن مواد به خارج گونی به خوبی جلوگیری میکند.
جامبوبگ درب لیفه یک محفظه در بالای بگ دارد که از درون آن یک کش یا یک نخ رد شده است. برای بستن درب بگ ها باید نخ کشیده شده و در آخر گره زده شود.
جامبوبگ درب قیفی که بیشتر مصرف صنعتی دارد و برای پر کردن آنها باید از دستگاه های مخصوص استفاده شود. این جامبوبگ ها نیز قیمت مناسبی دارند و تا چندین بار قابل استفاده هستند.

خرید گونی لیمنت و جامبوبگ

برای خرید این محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت میتوانید به سایت جویشگر مراجعه کنید. در این سایت میتوانید با انواع تولید کننده گونی لمینت و فروشندگان این محصول آشنا شوید و با کلیک روی آگهی ها مشخصات محصول را مطالعه کنید.
همچنین میتوانید به راه های ارتباطی با همه فروشندگان دسترسی پیدا کنید و در نهایت محصول مورد نظر را به سادگی و در کوتاه ترین زمان خرید کرده و تحویل بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید