این امر بر هیچکس پوشیده نیست که از دیرباز تا کنون ، در هر عصر و دوره ای ، انسان ها در تلاش برای زیبا و جذاب به نظر رسیدن بوده و هستند. در هر دوره راهکارهای مقتضی آن زمان وجود داشته و زنان و مردان با توجه به شرایط خود، یکی از راه حل ها را انتخاب می کردند. حال ، در دوره ای که ما زندگی می کنیم ، به سبب پیشرفت های حاصل شده بسیار ، رسیدن به زیبایی ، سریع تر و راحت تر شده است. امروزه عمل های زیبایی صورت که در صدر آن ها راینوپلاستی یا همان جراحی بینی قرار گرفته ، پرطرفدارترین مسیر کسب زیبایی هستند. شایان ذکر است فعالیت جراحان حاذق بسیاری در این حوزه ، در کسب نتیجه عالی نیز یکی از اصلی ترین عوامل است. در این بخش شما را با ناگفته های جراحی پلاستیک بینی که منجر به یک نتیجه فوق العاده می شوند ، آشنا می کنیم ؛ پس با ادامه مطلب ، همراه ما باشید!

جراحی بینی

اهمیت آشنایی با پروسه

ممکن است تا به الان به مورد فوق هیچ توجهی نکرده باشید و به نظرتان اصلا مسئله مهمی به حساب نیاید ؛ اما این را بدانید که دقیقا عکس این قضیه صادق است. یکی از مواردی که کمتر به آن پرداخته شده و آن طور که باید میزان اهمیت آن بیان نشده است ، شناخت فرایند ، پیش از انجام آن است. داشتن اطلاعات نسبی در خصوص روند بینی عمل کردن ، از چگونگی انتخاب جراح گرفته تا توصیه های مراقبتی دوره نقاهت ، به شما در تصمیم گیری های لازم در مراحل مختلف جراحی ، رسیدن به آمادگی لازم و از همه مهم تر ، کاهش استرس و اضطراب ناشی از عمل ، کمک بسیاری می کند ؛ پس این مورد را به خاطر بسپارید.

انجام عمل با هدف بهبود حال و شرایط فردی خود

ممکن است شما هم در کنار افرادی که همیشه نکات منفی را مدام بیان می کنند ، قرار گرفته باشید و در عین حال گفته های آن ها شامل حال شما هم شده باشد. به طور مثال ، شما یک بینی به نسبت بزرگ دارید و خودتان نیز از این قضیه آگاه هستید ؛ حتی شاید در ذهن خود برای عمل کردن هم تصمیم گیری کرده اید. در این حین فردی مدام به شما می گوید چه دماغ بزرگی دارید ؛ نمیخوای عمل کنی؟ اصلا بینی ات به صورتت نمی آید و جملاتی امثال این موارد.

امکان دارد ، شما تحت تاثیر چنین حرف هایی قرار بگیرید و به این خاطر که دیگر از شنیدن این جملات رهایی پیدا کنید ، سریع تر از زمان مناسبی که با توجه به شرایط خود در نظر گرفته اید ، برای جراحی اقدام کرده و حتی به جراح بگویید دماغ من را بسیار کوچک کن!

در حقیقت نباید این گونه باشد ؛ شما می بایست شرایط خود را در نظر گرفته ، با یک دکتر بینی خوب مشورت کرده و سپس تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. بدین ترتیب نتیجه بدست آمده باب میل شما خواهد بود نه خواسته ای که دیگران دارند. برای آشنایی با یک دکتر خوب برای عمل بینی در تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://drroomiani.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C/

منطقی بودن نسبت به نتیجه

دیگر راز موفقیت در جراحی بینی ، این است که خواسته و رویکرد شما از عمل ، معقول باشد. مثلا اگر صورت پر و تپلی دارید ، درخواست بینی با سایز بسیار کوچک نکنید. اجازه دهید متخصص ، راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه دهد. اطمینان داشته باشید که در این صورت ، نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش برای شما رقم می خورد. شایان ذکر است که در صورت عدم پیروی از یک مسیر درست و منطقی ، احتمال پشیمانی از عمل بالا می رود و مجبور می شوید یک بار دیگر تحت جراحی قرار گرفته و رینوپلاستی ثانویه را تجربه کنید.

پیشبرد پروسه عمل کردن بینی را مرحله به مرحله

در بخش اول گفته شده که با پروسه آشنا شوید ؛ چرا که انجام تمامی مراحل آن  ، به صورت کامل و دقیق ، باعث می شوند در پایان ، ثمره جراحی به بهترین شکل نمایان گردد. این را بدانید که بینی عمل کردن ، تنها به قرار گرفتن بر روی تخت مختصر نمی شود ؛ بلکه به اقدامات دیگری نظیر انتخاب جراح ، آماده سازی قبل و مراقبت در دوره نقاهت نیازمند است. اگر انجام یک مرحله را فاکتور بگیرید یا به درستی آن را به انجام نرسانید ، طبیعتا از درصد موفقیت عمل ، کاسته می شود.

کلام پایانی

مطمئناً تا به الان آن طور که باید ، به اهمیت موارد فوق و تاثیری که بر نتیجه دارند ، دقت نکرده بودید. اما این را بدانید که لازمه رسیدن به یک دماغ خوش فرم با عمل جراحی ، تمامی مواردی هستند که در این نوشته در اختیار شما قرار گرفته اند ؛ پس با دقت نکات را به ذهن خود بسپارید و به آن ها عمل کنید.

منبع : دکتر رومیانی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید