زیبایی چهره و اندام از خواسته های دیرینه انسان ها است ؛ از این رو فناوری ها و روش های بسیاری در زمینه جراحی های زیبایی ظهور پیدا کرده است و هر شخصی به کمک عمل های جراحی نظیر پروتز سینه ، لیفت سینه و یا ابدومینوپلاستی می تواند به فرم و اندام ایده آل خود دست پیدا کند. اما برای موفقیت در انجام عمل های زیبایی فاکتورهای زیادی وجود دارد که  انتخاب یک دکتر زیبایی خوب از مهم ترین این فاکتورها به شمار می آید ؛ چرا که می تواند موفقیت آمیز بودن نتیجه جراحی را تضمین نماید. پزشکان بسیاری در عرصه پزشکی و عمل های زیبایی مشغول به فعالیت هستند اما چه مواردی موجب می شود تا یک پزشک به عنوان بهترین جراح سینه یا بهترین جراح پلاستیک و غیره در سال عنوان بگیرد ؟! برای دریافت پاسخ این پرسش با ما همراه باشید.

دکتر رجب پور

با دکتر رجب پور بهترین دکتر عمل های زیبایی بیشتر آشنا شوید !

در این روزها که جراحی زیبایی در دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده ، تصمیم گرفتیم شما را با دکتر رجب پور بیشتر آشنا کنیم. ایشان یکی از باتجربه ترین و حرفه ای ترین جراحان ایران به شمار می آیند که سالانه بسیاری از افراد برای انجام جراحی های زیبایی گوناگون به ویژه ابدومینوپلاستی و پروتز سینه به ایشان مراجعه می کنند. نمونه کارهای بی نقص ایشان و رضایتمندی سایر بیماران از نتیجه عمل زیبایی موجب شده است تا متقاضیان زیادی برای تجربه یک جراحی زیبایی حرفه ای و بی نقص ایشان را انتخاب نمایند. هرچند که یکی از موارد بسیار مهمی که در انتخاب یک جراح زیبایی خوب باید به آن توجه داشته باشید ، در رابطه با تخصص و مهارت پزشک است ؛ با این حال تنها داشتن مدرک و تخصص در زمینه جراحی زیبایی کافی نیست و لازم است یک جراح خوب علاوه بر مهارت هایی که دارد ، دارای تجربه کافی و خلاقیت بالایی در زمینه عمل هایی مانند جراحی شکم و یا پروتز پستان باشد. بهترین دکتر زیبایی همواره با تسلط بر علم زیبایی شناسی به مهارت های خود تکیه کرده تا بتواند بدون هیچ گونه عوارضی ، ایده آل ترین نتیجه را برای بیمار رقم بزند و به بهبود اندام و زیبایی فرد با حفظ سلامت بیماران کمک نماید.  در ادامه به سایر ویژگی های بهترین جراح زیبایی که باید نسبت به آن توجه داشته باشید ، اشاره شده است :

تجربه کاری خوب

صبور و با حوصله در زمینه مشاوره و پاسخگویی به بیماران

مشاوره خوب و کامل در رابطه با انجام عمل های زیبایی

همراهی بیمار تا پایان دوره نقاهت و ریکاوری

ارائه توضیحات کامل در رابطه با مراقبت ها و اقدامات قبل و بعد از عمل جراحی

داشتن نمونه کارهای موفق و رضایت بخش

دانش به روز و آشنایی با تکنیک های روز دنیا

دقت عمل بالا

داشتن صداقت و تعهد و ارائه اطلاعات درست و کافی به بیماران

تجربه شیرین رسیدن به اندام دلخواه با بهترین دکتر زیبایی در سال 1402 !

امروزه داشتن اندام خوش فرم و ایده آل دیگر رویا نیست ! خوشبختانه علم پزشکی به یاری این موضوع آمده و شما با مراجعه به یک جراح زیبایی خوب می توانید از توانمندی ها ، مهارت و تخصص و علم  پزشک استفاده کرده و در بازه زمانی کوتاهی به اندام رویایی خود دست پیدا کنید. در ادامه قصد داریم شما را با سه جراحی بسیار محبوب و پرطرفدار در سال های اخیر آشنا کنیم :

سینه های خوش فرم با پروتز پستان : داشتن سینه های خوش فرم و متناسب با فرم بدن آرزوی هر خانمی است که به زیبایی اندام و ظاهر خود توجه می کند. این جراحی با هدف بازسازی و ترمیم پستان و افزایش حجم سینه ها انجام می شود. بسیاری از خانم ها این باور را دارند که سینه های آن ها رشد لازم را نداشته و یا کوچک یا نامتقارن می باشد ، همچنین ممکن است برخی این تصور را داشته باشند که سینه های آن ها جذابیتی ندارد ؛ از طرفی خانم هایی که بارداری ، زایمان و سپس شیردهی را تجربه می کنند با تغییر فرم و اندازه پستان های خود مواجه می شوند که تمامی این مسائل بر روی اعتماد به نفس آن ها تاثیرات منفی خواهد گذاشت. خوشبختانه امروزه به کمک این جراحی که از محبوب ترین جراحی های زیبایی در بین بانوان به شمار می آید ، می توان به فرم و اندازه سینه های مورد نظر دست پیدا کرد که این مسئله از نظر روانی برای زنان بسیار سودمند بوده ؛ چرا که در افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس آن ها بسیار تاثیر گذار است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پروسه بر روی لینک ذیل کلیک کنید.

https://rajabpur.com/breast-implant

پیکر تراشی یا لیپوماتیک : همانطور که از نام این جراحی مشخص است شما می توانید با از بین بردن چربی های موضعی در نواحی گوناگونی از بدن از جمله ران ها ، شکم ، پهلوها ، بازو ، باسن  هر جای دیگری از بدن به فرم و اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید. تنها نکته ای که افراد باید به آن توجه داشته باشند این است که این جراحی در کاهش وزن تاثیری ندارد و تنها چربی های انباشته شده در بدن را از بین می برد. همچنین برای حفظ نتایج لازم است به برخی نکات پزشکی از جمله رعایت رژیم غذایی و داشتن فعالیت ورزشی مناسب ، توجه شود.

داشتن شکمی تخت و صاف در چند ساعت با ابدومینوپلاستی : این جراحی زیبایی نیز در شاخه پیکرتراشی قرار می گیرد و هدف از انجام آن برداشتن چربی های اضافه شکم و رسیدن به شکمی صاف و مسطح و کاملا سفت است ؛ بنابراین بعد از انجام این جراحی زیبایی ، دیگر خبری از افتادگی و شل شدگی شکم نیست ؛ چرا که عضلات ترمیم و سفت می شوند و به این ترتیب فرد می تواند اندامی زیبا داشته باشد. عمل زیبایی شکم برای مردانی که شکم بزرگی دارند و خانم هایی بعد از بارداری از شکم بزرگ خود رنج می برند ، گزینه مناسبی به شمار می آید ؛ در انتها ذکر این نکته الزامی است که برای حفظ سلامتی تان ، انتخاب یک جراح زیبایی ماهر حتی اگر هزینه زیادی را به همراه داشته باشد ، کاملا ضروری است !

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید