وقتی به یک مهمانی مهم دعوت می شویم اولین چیزی که به آن فکر می کنیم این است که جوری در این مهمانی ظاهر شویم که به اصطلاح در میان جمع بدرخشیم. خب طبیعتاً به این فکر می کنیم که لباس جذابی بر تن کنیم و به سراغ ویترین مغازه ها می رویم و به دنبال لباس مورد علاقه مان می گردیم. شانس با ما یار میشود و لباس زیبایی را پیدا می کنیم اما بخش بد داستان از جایی شروع می شود که وقتی لباس را پرو می کنیم بد فرم بودن اندام مان باعث می شود که اصلاً لباس برازنده مان نباشد. آرزو می کنیم که ای کاش اندام خوش فرمی داشتیم. خوشبختانه، آرزوهایی از این دست دیگر شبیه به رویاهای دست نیافتنی نیستند و افراد بسیاری بوده اند که از اندام شان رضایت نداشته اند و با بهره مند شدن از مقوله جراحی های زیبایی اندام از قبیل لیفت سینه، پروتز سینه و سایر جراحی های زیبایی متعلق به این گروه به دست بهترین جراحان زیبایی پلاستیک، در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته اند حس نارضایتی از ظاهرشان را به یک حس رضایت دوست داشتنی تبدیل کنند.

دکتر جرب پور

بهترین جراح سینه چگونه تصویر جذابی از اندام را برایمان می سازد؟

تصویر بدنی منفی چیزی است که می تواند برای بسیاری از افراد رنج آور باشد. سینه های بزرگ، آویزان و بد فرم علاوه بر اینکه ما را دچار شرم می کند و مشکلات روحی را برایمان به دنبال خواهد داشت از نظر جسمی نیز وضعیتی را پیش می آورد که باید آن را جدی بگیریم چراکه سینه های بزرگ و سنگین باعث وارد آمدن فشار به گردن، کتف ها و کمر می شود. راه حل تمام این معضلات، مراجعه به یک متخصص جراح پلاستیک است که تصویر شفاف و روشنی از بدن و اناتومی را در ذهن دارد و می تواند با تغییراتی که در اندام مان در زمان جراحی خلق می کند تصویری را بیافریند که تمام احساسات و افکار مان را در موقعیت های مختلف از جمله زمان نگاه کردن در آینه یا پوشیدن لباس های مختلف در جهت مثبت تحت تاثیر قرار می دهد. پر واضح است این احساسات مثبت هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی کیفیت زندگی مان را بهبود خواهد بخشید.

پروتز سینه راه حل خلق تصویر بدنی مثبت

حس عزت نفس و رضایت از تصویر بدن، احساس ارزشمند بودن را در فرد ایجاد می کند. خلق گستره ای از زیبایی و یک تصویر بدنی مثبت در سایه زیبایی هر جزء از اجزای تشکیل دهنده آن محقق می شود. وقتی اندام های بدن ما از تصویر مثبتی برخوردار باشند، خویشتن پذیری مان از رتبه بالاتری برخوردار خواهد بود. همین امر تعادل را در زندگی مان ارتقا خواهد داد و تلخی های ناشی از تصویر های منفی بدن را به شیرینی تبدیل خواهد کرد. پروتز پستان یکی از جراحی های زیبایی رایج در میان بانوان است که بدشکلی هایی را که در سینه خانم ها به دلایل مختلف از قبیل زایمان، شیردهی، بالا رفتن سن و سایر دلایل به وجود آمده و موجب از دست رفتن حجم سینه ها و بدشکل شدن آنها شده است را درمان می کند. پروتز ، ایمپلنت های مخصوص حاوی متریال سازگار با بدن را از طریق برش هایی که جراح در موقعیت های استراتژیک برای حفظ فاکتورهای زیبایی ایجاد می کند در سینه جایگذاری می نماید و به این ترتیب، حجم از دست رفته را به این اندام باز می گرداند. در کنار این پروسیجر جذاب، بهترین جراح سینه ، در صورت نیاز، جراحی لیفت سینه را نیز در فرایند تلفیق می کند تا علاوه بر بازیابی حجم، سینه ها در موقعیت بالاتری روی قفسه سینه قرار بگیرند و فرم زیباتری را پیدا کنند.

اهمیت انتخاب جراح پلاستیک خوب برای دستیابی به اندامی خوش فرم تر

به جرات می توان ادعا کرد که خلق یک نتیجه درجه یک دارای لینک مستقیم با گزینه انتخاب جراح زیبایی می باشد. دکتر احمد علی رجب پور یکی از جراحان به نام و موفق در حوزه جراحی پروتز و لیفت سینه به متقاضیان این پروسه زیبایی توصیه می کند که تمام توان خود را در فاز انتخاب جراح به کار ببندند چراکه یک گام موفقیت امیز در این فاز می تواند ضامن دستیابی به یک نتیجه یونیک باشد. یکی از شگردهایی که این جراح موفق به متقاضیان در فاز انتخاب توصیه می کند این است که نمونه کارهای جراحان بالقوه ای که به عنوان کاندید برای سپردن جراحی به دست آنها انتخاب کرده اند را نگاه کنند. مشاهده این نمونه کارها می تواند ایده خوبی در خصوص کیفیت کار جراح به دست مان دهد و می توانیم تا حدودی پیش بینی کنیم که بعد از جراحی، نتیجه کار در بدن ما چگونه خواهد بود.

جراحی ترکیبی پروتز و لیفت سینه برای چه داوطلبینی توصیه می شود؟

جلسه مشاوره شما فرصتی طلایی برای ارزیابی تصویر بدنی و تشخیص اصلاحاتی است که باید روی آن انجام شود تا بتوان به نقطه ایده الی رسید که در آن، اندام با عنوان زیبا خوانده می شود. گاهی سینه ها علاوه بر از دست دادن حجم خود، دچار افتادگی شدید نیز شده اند و نوک سینه ها در موقعیتی نامناسب قرار گرفته و سینه ها فاقد برجستگی هستند. در این شرایط پزشک با ترکیب دو پروسیجر لیفت و پروتز، علاوه بر بازگرداندن حجم از دست رفته به سینه ها به واسطه پروتز سینه، با استفاده از فرایند لیفت، سینه ها را بالا می کشد و نوک آنها را در موقعیت مناسبی قرار می دهد. به این ترتیب، شکل ظاهری بسیار جذابی در سینه خلق خواهد شد که بدون شک مورد تائید بیمار خواهد بود.

منبع : https://rajabpur.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید