در هنگام خرید اغلب دو گزینه پیش روی ما قرار می گیرد؛ برندهای داخلی و خارجی. در این بین معیارهایی چون کیفیت، زیبایی و قیمت برای انتخاب بین این دو گزینه تعیین کننده است.

در ارتباط با شیرآلات خارجی و البته هر نوع کالای تولید خارج از کشور، قیمت تعیین کننده ترین فاکتور است، به ویژه زمانی که پای نوسان نرخ ارز نیز به میان بیاید. در ادامه به معرفی برندهای شیرآلات اهرمی خارجی پرداخته ایم، برندهایی که برخی از آن ها بیش از یک قرن سابقه دارند.

برند شیر آلات سیتکو

سیتکو شرکت تولید کننده انواع شیرآلات ساختمانی، صنعتی و هم‌چنین تولید انواع نوار چسب عایق است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۰ در کشور چین آغاز نمود. این برند ابتدا فعالیت خود را با تولید نوارهای چسبی پرایمر باکیفیت بسیار مطلوب با استانداردهای جهانی هم‌چون ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ آغاز نمود و پس از آن در سال ۱۹۹۵ اقدام به ساخت انواع شیرآلات صنعتی با کاربرد نفت و گاز کرد که کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمانی و پالایشگاه دارد. امروزه برند سیتکو انواع شیرآلات صنعتی و بهداشتی، لوله، اتصالات و بسیاری ملزومات در بخشهای مختلف ساختمان موتورخانه ، حمام و آشپزخانه را تولید می کند.

شیر آلات هوآیی

شرکت هوآیی در سال ۱۹۹۱ میلادی در شهر kaiping کشور چین تاسیس شده و اکنون پس از ۲۵ سال سابقه، با بیش از ۵۰۰۰ نفر کارمند و کارگر بزرگترین تولید کننده شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان در کشور چین می باشد. این شرکت شامل گروه های تحقیق و توسعه، قالب سازی، تولید و فروش می باشد. هوآیی معرف پیشرفته ترین تکنولوژی هاست. ریخته گری، تراشکاری، پرداخت کاری و آبکاری محصولات توسط ربات ها و دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. طراحی برخی از محصولات توسط طراحان مشهور اروپایی و آمریکایی و برخی دیگر توسط نوابغ طراحی برتر دنیا انجام می شود. هوآیی با ثبت بیش از ۳۰۰ اختراع ملی و بین المللی از پیشگامان طراحی و تولید محصولات باکیفیت است. به گونه ای که هر یک از محصولات هوآیی به تنهایی بیانگر ترکیب ماهرانه ای از تکنولوژی، کیفیت و طراحی است.گروه شیرآلات کسری در سال ۲۰۱۷ اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش  شرکت شیرآلات هوآیی نمود.

برند شیرآلات  Kohler

برند آلمانی Kohler در سال 1873 میلادی تأسیس شده و توانسته است با طراحی خاص ترین شیرآلات جایگاهی بین المللی مناسبی به دست آورد.

کوهلر که در سال 2023 جشن تولید 150 سالگی اش بود، خود را چنین توصیف می کند: «ما جامعه‌ای از سازندگان سازندگان قهرمان هستیم؛ کسانی که از اقدام جسورانه نمی‌ترسند و برای طراحی فرداهای بهتر الهام گرفته‌اند. همه ما با هم 150 سال آینده را شکل خواهیم داد.»

از جمله مزین های شیرآلات اهرمی این برند می تواند به خلاقیت در تولید و نوآوری اشاره کرد که در کنار قیمت مناسب و زیبایی منحصر به فرد سبب خوش نامی و مزیت این برند آلمانی داشته است.

شیرآلات برندAmerican standard

برند American standard یکی دیگر از برندهای شناخته شده در عرصه تولید شیرآلات به ویژه شیرآلات اهرمی است. این برند که در سال 1875 تأسیس شد اکنون در آستانۀ 150 سالگی قرار گرفته است.

در توضیحات آن می خوانیم: «در American Standard همه چیز با میراث بی بدیل کیفیت و نوآوری ما آغاز می شود که بیش از 150 سال دوام آورده است. ما سبک و عملکردی را ارائه می دهیم که کاملاً با زندگی مطابقت دارد، هر چه که باشد.»

معرفی برند شیرآلات اهرمی Hansgrohe

اگر به دنبال طراحی زیبا در حمام و آشپزخانه خود هستید و اهمیت کیفیت عالی را می دانید، برند Hansgrohe می تواند انتخابی خوب برای شما باشد.

این برند که در سال 1901 تأسیس شده است، محصولات ممتاز فراوانی در زمینۀ دوش و شیرآالات تولید می کند که دوام بالا، نصب آسان، کیفت بالای طراحی و… همگی از ویژگی های آن است.

بد نیست این توضیح برند هانس گروهه که در وبسایتش درج شده را هم از نظر بگذرانیم: «از اشتیاق ما به آب الهام بگیرید! Hansgrohe تمام تلاش خود را می کند تا حس زیبایی را به برخورد شما با آب بیافزاید.»

شیرآلات برندPfister

دیگر موردی که برای معرفی برندهای شیرآلات اهرمی خارجی می توانیم به آن بپردازیم، محصولات شرکت فیستر است. این شرکت در سال ۱۹۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد. تولیدات منحصر به فرد به علاوه طول عمر بالا از جمله ویژگی های این برند است.

برند شیرآلات Danze

شرکت Danze از جمله دیگر تولید کنندگان خلاق شیرآلات ساختمانی به شمار می رود. محصولات این برند قیمت بالایی دارد و از این رو ممکن است مورد پسند هر مشتری ای نباشد، با این حال طراحی خلاقانه و کاربردی از جمله ویژگی های آن است.

شیرآلات برند  Delta

شرکتDelta  از سال ۱۹۵۴ به فعالیت در عرصۀ تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی مشغول است و در بازار ایران نیز شناخته شده است.

دلتا خود را چنین توصیف می کند: «ما وجود داریم تا تغییراتی پایدار در خانه شما ایجاد کنیم و زندگی روزمره شما را از طریق نحوه تعامل شما با آب تغییر دهیم. از نوآوری‌های اولیه انسان گرفته تا طراحی فراموش‌نشدنی، شیرآلات، سر دوش‌های ما و غیره، هدفشان این است که هر لحظه‌ای را که در آشپزخانه یا حمام خود می‌گذرانید، به لحظاتی یاد ماندنی تبدیل کنند.»

معرفی شیرآلات برند  Fi-italia

شرکت فیریتالیا در سال 1975 وارد صنعت شیرآلات ساختمانی شد و از آن روز تاکنون به طراحی و تولید مدل هایی بسیار جذاب و شیک پرداخته است.

خلاقیت، نوآوری و اصالت طراحی را می‌توان امضای کار این برندی خاص و مشتری پسند دانست. محصولات برند Fir-italia از لحاظ طراحی نیم نگاهی به طرح های کلاسیک دارد و از نظر جذابیت و زیبایی نیز در دسته شیرآلات لوکس قرار می‌گیرد.

نکته پایانی

در این مطلب به معرفی برند های شیرآلات اهرمی خارجی پرداختیم. شما می توانید برای تهیه انواع شیرآلات تولید خارج و داخل به فروشگاه آنلاین مدرن ساختمان مراجعه کنید.

در فروشگاه مدرن ساختمان تنوع گسترده ای از محصولات  به لحاظ برند، قیمت، طراحی و رنگ ارائه شده است. شما همچنین می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن مدرن ساختمان از کافه بازار، کدهای تخفیف مدرن ساختمان را به دست بیاورید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید