فصل سرما نزدیک است، اگر بخواهیم نیم‌بوت مردانه را آنلاین بخریم، از کجا بخریم بهتر است؟ آیا نکته خاصی هست که باید رعایت کنیم؟ اصلا آیا خرید آنلاین نیم‌بوت مردانه ارزشش را دارد یا بهتر است چنین محصولی را حضوری بخریم؟ کدام فروشگاه آنلاین تمرکزش روی کیفیت است؟ کدام یکی روی قیمت؟ کدام یکی تعادل را رعایت می‌کند؟

من رضا حاتمی هستم، یک جوان ۳۰ ساله، شاغل، آشنا با خرید آنلاین، با سطح درآمدی متوسط (نسبت به فلاکت خودمان و اگر بقیه دنیا را در نظر نگیریم، شما فرض کنید حدود ۱۵ تا ۲۵ در ماه)! دلم می‌خواهد یک جفت نیم‌بوت بخرم، دلم نمی‌خواهد ۲ماهه پاره شود، همچنین دلم نمی‌‌خواهد نصف پس‌اندازم را خرج نیم‌بوت کنم و در آخر این که… حوصله بازارگردی ندارم! این سوال‌ها برایم پیش آمده بود. با خودم گفتم حالا که زحمتش را می‌کشم، نتیجه را در یک مطلب به اشتراک بگذارم شاید به درد کسی خورد.

ما در دوره‌ای هستیم که خرید آنلاین دیگر چندان عجیب نیست، اما باز هم برای بعضی از محصولات (به‌خصوص لباس و کفش) هنوز یک هاله‌ای از ابهام وجود دارد چون خیلی از ماها دوست داریم لباس را یک بار در فروشگاه تن کنیم، کفش را به پا کنیم و چهار قدم راه برویم. چرا؟ چون بهتر می‌توانیم مناسب بودن محصول با خواسته‌های خودمان را بسنجیم.

اما خب از طرفی خرید آنلاین هم مزایایی دارد. اگر در مغازه ۱۰ مدل کفش می‌بینی، در اینترنت ۱۰۰ مدل هست؛ اگر در مغازه قیمت مقطوع است، در اینترنت انواع کیفیت با انواع قیمت وجود دارد. خلاصه در خرید آنلاین از برخی جهات دست آدم خیلی بازتر است. اما چون محصول مورد نظرمات نیم‌بوت است، باید آن ملاحظات مربوط به محصولات پوششی را در نظر بگیریم.

از کجا بخریم بهتر است؟

من ۴ منبع را معرفی می‌کنم که خریدن از آن‌ها بیشترین ضریب اطمینان را دارد. اگرچه باز هم به خرید حضوری نمی‌رسد اما تنوع جنس و قیمت فوق‌العاده بالاست و شما خیلی راحت می‌توانید برای استایلی که مد نظر دارید، یک جفت نیم‌بوت خوشگل پیدا کنید و خلاصه بحث انتخاب تا فیهاخالدون جا دارد!

دیجی‌کالا

اسم از خرید آنلاین بیاید و دیجی‌کالا نباشد؟! امکان ندارد. البته اگر بازار و مملکت آزاد بود شاید جریان فرق می‌کرد اما به‌هرحال دیجی‌کالا یکی از گزینه‌های محکم ماست که دم دست داریم. من شخصا تجربه خرید از دیجی‌کالا داشته‌ام. پیراهنی بود که با %۸۰ آف شده بود ۲۰۰هزار تومان، عکسش هم تمیز و مرتب بود. حس شکار به من دست داد و ۵ تا خریدم. وقتی رسید متوجه شدم که جنس پیراهن‌ها طوری‌ست که ارزشش نهایتا ۲۵۰هزار تومان است. اینجا متوجه شدم که فروشنده‌های دیجی‌کالا شاید روی قیمت فروش چاخان نکنند، اما قطعا با یک عدد فیک اولیه، آنقدر معامله را شیرین جلوه می‌دهند که شما هم شیرین‌شیرین دکمه «افزودن به سبد خرید» را بزنید.

https://digikala.com

ترب

ترب هم مثل دیجی‌کالا یک بازار فروش است که فروشنده‌ها می‌توانند داخل آن محصولاتشان را بفروشند. یک زمانی ترب اسم چندان بزرگی نبود (در مقایسه با دیجی‌کالا) اما امروز قطعا یک رقیب جدی به حساب می‌آید. منظورم این است که امروز ما در جایی قرار داریم که اگر با دیجی‌کالا حال نکنیم، خیلی راحت گزینه جایگزین دم دستمان است. تنوع محصولات در ترب بسیار بالاست و تجربه خرید آنلاینش هم خیلی روان و خوشمزه و مطمئن است. جذابیت ترب در این است که از یک محصول، ارزان‌ترین فروشنده را به شما معرفی می‌کند و حواسش هم به اصل بودن، فیک بودن، های‌کپی بودن و این مسائل هست.

https://torob.com

باسلام

تبلیغاتش را یادتان می‌آید؟ زخمی شدیم آنقدر دیدیم. باسلام هم مثل ۲ گزینه قبلی یک پلتفرم یا یک بازار خرید و فروش است و هر محصولی که در آن می‌بینید، توسط یک فروشنده در کنجی از ایران برای فروش قرار داده شده. هیچ نکته خاص و ویژه‌ای در مورد این برند ندارم چون جدید آمده و مشخص است که می‌خواهد بازار را هم بگیرد، بنابراین قطعا به‌خوبی روی تجربه خرید مشتری توجه دارد و این یعنی من و شما می‌توانیم با کمترین دغدغه یک نیم‌بوت بخریم.

فروشگاه مد و پوشاک دایان‌شاپ

images_1694351189_64fdbf55e9efa.png

نامی کمتر شنیده شده و تفاوتش با ۳ گزینه قبلی این است که پلتفرم  نیست، یعنی هر محصولی که دارد، خودش مستقیما می‌فروشد. مزیت این مسئله این است که خیلی خوب می‌تواند در قبال مسائل مربوط به خرید آنلاین پاسخگو باشد. اما دلیل اصلی که من این فروشگاه را نام بردم این نیست.

ابتدای مطلب گفتم کی هستم و در چه سطح اجتماعی قرار دارم. من دایان‌شاپ را در حالی پیدا کردم که گویا صاحبانش دقیقا برای آدم‌هایی مثل من محصول می‌آورند. از نظر قیمت، اجناس در یک محدوده معقول وجود دارند، از نظر طرح و ظاهر خیلی با سلیقه من و هم‌نسلان من همخوان است و از نظر کیفیت جنس هم کاملا صادقانه، روراست و بدون شیرینی اضافی در هر معامله هستند. نکته‌ای که در این تحقیقات متوجه شدم این بود که حفظ تعادل در خرید اهمیت دارد؛ و از طرفی تعادل هر قشر با سایر اقشار متفاوت است. به همین دلیل همانقدر که خرید حضوری برایم جذابیت نداشت، خرید آنلاین از بازارهای شلوغ با صدها محصول هم نتوانست مرا ارضا کند، تا زمانی که یک فروشگاه تخصصی برای خودم پیدا کردم.

https://dayanshop.com

فروشگاه همواره تخفیف بیکوپلاس

در این بین فروشگاه تخفیف محور بیکوپلاس هم وسوسه کننده بود. این فروشگاه ظاهرا با دایان شاپ تشابه زیادی دارد با تخفیف ها و قیمت هایش در زمینه های مختلف کالا دارد. بیکوپلاس علاوه بر تمرکز به کیفیت مطلوب، قیمت ارزان و رقابتی ای را هم عرضه میکند. برای مثال در حال حاضر قیمت نیم بوت مردانه از 300-350 هزار  تا 4-5 میلیون تومان است و و به سختی در هر فروشگاه چند مورد خوش‌قیمت میتوان پیدا کرد اما  بیکو پلاس تنوع زیادی از نیم بوت های 250-300 تا نهایتا 480 هزار تومان است. 


https://bikoplus.com

مرکز خرید نیم بوت مردانه ارزان برای خرید حضوری

در تهران می توانید مراکز خرید متنوع و متعددی را برای خرید کفش مردانه پیدا کنید. اما آنچه در این جا برای ما اهمیت دارد، معرفی تعدادی از مراکز خرید است که در مقایسه با دیگران قیمت های اقتصادی دارند. بسیاری از مراکز فروش کفش در شمال و غرب شهر تهران وجود دارند که قیمت های بالایی را در عرضه محصولات به مشتری ها دارند. برخی از آن ها نیز عملاً در زمینه عرضه نیم بوت های مردانه و زنانه لاکچری فعالیت می کنند. توجه داشته باشید که معمولاً نیم بوت ها در فصل تابستان در مراکز خرید نایاب می شوند. به هر ترتیب چهار مورد از برترین مراکز خرید نیم بوت مردانه ارزان در تهران را در اینجا معرفی می کنیم.

  • بازار بزرگ تهران
  • بازار امامزاده حسن تهران
  • میدان رازی یا گمرک تهران
  • عبدل آباد تهران

مرکز خرید نیم بوت مردانه اقتصادی در مشهد

  • بازار کفش حر عاملی
  • مرکز خرید الماس شرق
  • پاساژ ترنج
  • نکات مهم در خرید نیم بوت مردانه اقتصادی

در صورتی که مایل هستید از نکات طلایی برای خرید نیم بوت مردانه ارزان اطلاع حاصل کنید، توصیه می کنیم که این مقاله را حتماً مطالعه کنید. در اینجا به تعدادی از نکات ضروری دیگری که باید در خرید نیم بوت مردانه اقتصادی از فروشگاه های حضوری یا اینترنتی در نظر داشته باشید، اشاره می کنیم:

1. در هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی حتماً قبل از ثبت سفارش، شرایط عودت یا تعویض کالا را به دقت مطالعه کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

2. قبل از هر بار خرید نیم بوت مردانه به صورت اینترنتی یک بار سایز پای خود را مجدداً اندازه بگیرید. در مقاله بهترین روش اندازه گیری سایز کفش برای خرید اینترنتی، هر آنچه برای این منظور باید بدانید را اشاره کرده ایم.

3. در صورتی که قصد خرید کفش چرم دارید، حتماً از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا نسبت به اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید.

4. بهترین رنگ برای نیم بوت مردانه ارزان، مشکی است. البته در بازار برای پیدا کردن نیم بوت های مردانه به رنگ های دیگر باید زحمت زیادی متحمل شوید. دو رنگ مشکی و قهوه ای بیشترین کاربرد را در تولید نیم بوت مردانه اقتصادی دارند.

5. بهترین زمان برای خرید نیم بوت مردانه، انتهای زمستان و ابتدای بهار است. در این زمان دیگر فروشگاه ها خود را برای عرضه محصولات بهارانه آماده می کنند و نیم بوت ها از توجهات عمومی خارج می شوند. به همین دلیل شاید بتوانید نیم بوت ها را با قیمت های اقتصادی تری در این موقع از سال تهیه کنید.

دایان شاپ

کلام آخر

امیدوارم این مطلب به درد شما (در واقع به درد افراد شبیه به من) خورده باشد. اگر شما هم مثل من یک جوان با کلی مشغله هستید (به امید روزی که مشغله‌هامان سرنگون شوند) می‌توانید روی دایان‌شاپ حساب باز کنید. همچنین اگر شما هم فروشگاه‌های مشابه برای اقشار به‌خصوص را پیدا کردید، در بخش نظرات به اشتراک بگذارید تا دیگر خوانندگان هم از این مطلب استفاده ببرند.

منبع:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید