تولید کنندگان پنجره upvc مشخصات متفاوتی را به عنوان قیمت محصولات خود ارائه می دهند. اما معیار و معیار انتخاب بهترین قیمت پنجره دوجداره چیست؟

پنجره وین تک ، پنجره دوجداره هافمن و ویستابست محصولات یو پی وی سی پلاس هستند که با بالاترین کیفیت تولید میشوند.

در این مطلب هفت مرحله ای که برای انتخاب یک پنجره دوجداره خوب باید بدانید را آورده ایم .

مرحله اول: انتخاب یک پروفایل با کیفیت برای پنجره

پروفیل یکی از مهم ترین قسمت های انواع مدل پنجره دوجداره است که باید در انتخاب آن دقت شود. برای این کار باید چندین فاکتور را در نظر گرفت:

وزن پروفیل: وزن پروفیل به ضخامت و استحکام آن اشاره دارد. هرچه وزن پروفیل بیشتر باشد، پنجره مقاومت بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال، پروفایل قاب ویستابست 1380 گرم وزن دارد، در حالی که پروفیل های بسیاری دیگر بین 900 تا 1100 گرم وزن دارند.

کانال های پروفایل: کانال های پروفایل از عبور آسان هوا و صدا از پنجره جلوگیری می کنند. هرچه تعداد کانال‌ها بیشتر باشد، ایزوله بهتر است. ویستابست دو نوع پروفایل 3 و 5 کاناله تولید می کند.

استانداردها و گارانتی جهانی: مشخصات کیفی باید دارای استانداردهای معتبر جهانی به ویژه استاندارد RAL آلمان باشد. او همچنین باید گارانتی و بیمه نامه کافی ارائه دهد.

سطح پروفیل. سطح پروفیل باید صاف و بدون خط و خش باشد. اگر سطح پروفیل ناهموار باشد نشان دهنده غشای نامناسب است که می تواند منجر به شکستن پروفیل یا تغییر رنگ شود.

مرحله دوم: به عایق بندی لاستیک ها و پنجره ها توجه کنید

لاستیک ها نقش مهمی در محافظت از کانتور دارند. لاستیک ها را می توان بر روی پروفیل ساخت یا هنگام ایجاد پنجره (لاستیک جداگانه) روی پروفیل نصب کرد.

خود لایه های لاستیک معمولاً بی کیفیت هستند و لاستیک تحت فشار فرو می ریزد و نمی تواند هوا را جذب کند. این امر باعث ایجاد صدا و گرد و غبار در خانه می شود.

مرحله سوم: استفاده از گالوانیزه استاندارد در پروفیل های پی وی سی

یک قطعه آهن گالوانیزه وجود دارد که در داخل پروفیل PVC قرار می گیرد تا به آن استحکام و پایداری بدهد. علاوه بر این، گالوانیزه از خم شدن پروفیل و حفظ شکل خود تحت تأثیر بارهای خارجی و داخلی جلوگیری می کند.

گالوانیزه کردن باید دارای شرایط زیر باشد:

ضخامت حداقل 1.5 میلی متر: این ضخامت از ترک خوردن گالوانیزه جلوگیری می کند و انقباض و انبساط پروفیل را کنترل می کند.

نصب به صورت شنل: با این نصب گالوانیزه به خوبی جای پروفیل را گرفته و فضای خالی بین آنها را کاهش می دهد.

دارای استانداردهای معتبر: تولید کاشی باید دارای استانداردهای معتبر به خصوص استاندارد RAL آلمان باشد.

در صورت عدم استفاده از گالوانیزه استاندارد، ممکن است پروفیل غیرعادی باشد و عملکرد پنجره را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، ارسی باز ممکن است آب شیشه را تحمل نکند و ممکن است آویزان شود و باعث از کار افتادن پنجره شود. بنابراین پس از انتخاب پروفیل با کیفیت از گالوانیزه بودن آن اطمینان حاصل کنید.

مرحله چهارم: انتخاب قطعات مناسب

لوازم جانبی قطعات کوچکی هستند که در درها و پنجره ها نصب می شوند. سخت افزار شامل لولا، دستگیره، قفل، زبانه و غیره است.

تجهیزات باید دارای شرایط زیر باشند:

برای سلیقه و استفاده مناسب: کرکره ها باید با نوع و سبک پنجره مطابقت داشته باشند و به دید و نیاز شما پاسخ دهند.

دارای استانداردهای جهانی: یراق آلات باید دارای استانداردهای جهانی به ویژه استانداردهای اروپایی باشند.

مرحله پنجم: پیچ های مناسب

برای محکم کردن اتصالات و پنجره های گالوانیزه روی دیوار باید از پیچ های فولادی با کیفیت بالا و استاندارد استفاده شود.

تعداد و فاصله پیچ ها در ساخت و نصب درب و پنجره UPVC بسیار مهم است. طبق استانداردهای جهانی فاصله بین دو پیچ گالوانیزه تا پروفیل UPVC باید 40 سانتی متر و فاصله بین پیچ های نصب پنجره 70 سانتی متر باشد. رعایت این موارد از تغییر پروفیل UPVC در اثر انقباض و انبساط حرارتی جلوگیری می کند.

پیچ های استاندارد برای پنجره های آلومینیومی دوجداره، پیچ های استاندارد برای پنجره های دوجداره UPVC

مرحله ششم: ساخت

برای ساختن یک پنجره عالی، مشخصات گالوانیزه لاستیک علاوه بر مواد اولیه با کیفیت و استاندارد مانند پیچ ​​و لوازم جانبی; نکات زیر باید در نظر گرفته شود:

نگهداری: پروفیل ها باید در قفسه های مناسب قرار گیرند تا فضای خالی زیر آن نباشد و در اثر فشار کم خم نشوند. یک پنجره مستقیم و واقعی را نمی توان از یک نمایه منحنی ساخت.

مرحله هفتم: نصب

برای نصب صحیح و ایمن درب و پنجره یو پی وی سی به نکات زیر توجه کنید:

درها و پنجره ها باید قبل و بعد از استفاده بارها را تحمل کنند. درها و پنجره ها باید آب بندی شوند تا از نفوذ صدا و گرما جلوگیری شود.

درها و پنجره ها باید به راحتی باز و بسته شوند. مراحل و نکات مهم نصب درب و پنجره Upvc: نصب استیل، انتظار اندازه گیری صحیح و توصیه های فنی، سوراخ کاری مناسب پنجره جهت نصب اسکلت فلزی، هشدار و تایید پنجره. و توزیع فاصله. استیل و پنجره با فوم پلی یورتان و چسب سیلیکون جهت پاشش فوم و درزگیر بین چهارچوب ها، نصب شیشه در پنجره، با استفاده از فیلر و ثابت کننده دائم، ابزار ثابت و تحویل کار.

امروزه بازار پنجره دوجداره بسیار متنوع است و در این راستا محاسبه قیمت پنجره دوجداره بازه قیمتی متفاوتی را ارائه می دهد.

آخرین نکته

همانطور که قبلا ذکر شد، اول از همه باید بدانید که می خواهید پنجره خود را در چه ابعادی سفارش دهید. سپس به عواملی که قبلا ذکر شد می رسیم.

برای اطلاعات بیشتر و محاسبه قیمت پنجره دوجداره می توانید به سایت یو پی وی سی پلاس مراجعه و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پنجره وین تک ، پنجره هافمن و ویستابست محصولات یو پی وی سی پلاس هستند. این واحد تولیدی مجهز به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی پنجره سازی می باشد.

آدرس وب سایت   https://upvcplus.com/

تلفن : ۰۲۱۸۸۶۹۰۶۲۴

همراه : ۰۹۱۲۳۸۸۶۶۷۹   و ۰۹۱۰۱۵۰۵۷۶۳

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید