آموزش پاکسازی پوست چیست؟ هدف از پاکسازی پوست چه می باشد؟ آیا پاکسازی پوست صورت همان فیشیال است؟ اگر می خواهید نسبت به این موارد اطلاعاتی کسب کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پوست صورت و بدن از مهمترین بخش هایی است که باید از آن مراقبت شود تا سلامتی و زیبایی آن از بین نرود. به عبارت دیگر پوست همانند سایر بخش ها به مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و باید یک روتین مراقبت پوستی داشته باشیم تا از بروز مشکلات پوستی جلوگیری به عمل آید و بتوان به شکل بهتری سلامتی و زیبایی پوست را حفظ کرد.

دوره آموزش پاکسازی پوست در ایران فیشیال

یکی از مهمترین روش هایی که میتوانید آن را در روتین مراقبت های پوستی خود قرار دهید و از نتایج آن بهره مند شوید، پاکسازی پوست یا همان فیشیال صورت است که نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. اخیرا این روش جزو پردرامد ترین روش های زیبایی در آرایشگاه ها به حساب می آید و تقاضا برای آن بسیار بالا است. این مساله موجب شده تا از سوی دیگر تقاضا برای آموزش پاکسازی پوست نیز افزایش یابد زیرا هر چه قدر که تقاضا برای دریافت یک خدمات بیشتر باشد، درامد زایی از آن روش نیز بیشتر خواهد بود و به نیروهای متخصص بیشتری در این زمینه نیاز است.

منظور از آموزش پاکسازی پوست چیست؟

منظور از آموزش پاکسازی پوست آموختن تمامی ترفندها، فنون و جزئیات پاکسازی پوست و نحوه انجام اصولی آن برای متقاضیان است. پاکسازی پوست که به آن فیشیال نیز گفته می شود یک روش چند مرحله ای است که اپراتور باید تمامی مراحل آن را با جزئیات بیاموزد و از این موضوع آگاه باشد که برای هر کسی بر حسب شرایط پوستی از چه مواد اولیه ای باید استفاده کند. مهمترین مراحل پاکسازی پوست که در دوره های آموزشی به آنها اشاره می شود، عبارتند از:

  • پاکسازی پوست

  • لایه برداری

  • بخور دهی پوست

  • بررسی وضعیت پوست

  • ماساژ پوست

  • استخراج جوش و آکنه

  • و…

اهمیت مدرک آموزش پاکسازی پوست

کسانی که می خواهند در دوره آموزش فیشیال صورت شرکت کنند و این روش را به صورت کامل بیاموزند باید مطلع باشند که دریافت مدرک آموزش فیشیال پوست بسیار مهم است و باید حتما در مراکزی تحت آموزش قرار بگیرند که این مدرک به انها ارائه داده می شود. زیرا کسانی که مدرک پایان دوره و یا مدرک معتبر مبنی بر گذراندن دوره را در اختیار داشته باشند به شکل بهتری میتوانند وارد بازار کاری شوند و رزومه قوی برای خود خواهند داشت.

از سوی دیگر برخی از مراکز آموزشی به ارائه مدرک معتبر بین المللی در این زمینه می پردازند که با کمک این مدرک میتوان حتی در خارج از کشور نیز در این زمینه وارد بازار کار شد. مدرک فنی حرفه ای یکی از معتبرترین و بهترین مدارکی است که در این خصوص می توانید دریافت کنید و از مزایای آن بهره مند گردید.

آیا آموزش پاکسازی پوست مردانه با زنانه یکسان است؟

فیشیال پوست برای آقایان نیز انجام می شود و در واقع این روش در سالن های زیبایی زنانه و مردانه به کار برده می شود. از طرف دیگر باید اشاره کنیم که پاکسازی پوست مردانه و زنانه یکسان است و با مراحل یکسان برای آنها انجام خواهد شد؛ تنها تفاوتی که در فیشیال مردانه و زنانه وجود دارد نوع مواد اولیه ای است که برای آنها به کار برده می شود.

لازم به ذکر است که با این وجود آموزش پاکسازی پوست برای آقایان و بانوان امکان پذیر است و حتی آقایان نیز می توانند در دوره های آموزشی این مهارت شرکت کنند و در سالن های زیبایی مردانه مشغول به کار شوند.

منظور از آموزش پاکسازی پوست با دستگاه چیست؟

برای پاکسازی پوست صورت از دستگاه های مختلفی در برخی از مراحل آن استفاده می شود که یک اپراتور حرفه ای باید نحوه کار کردن با این دستگاه ها را بداند و به بهترین شکل بتواند از دستگاه ها استفاده کند. از این جهت منظور از آموزش فیشیال صورت با دستگاه، آموختن نحوه کار کردن با دستگاه فیشیال خواهد بود.

به عنوان مثال: میکرودرم آبریژن یکی از دستگاه های رایج در این زمینه است که برای تخلیه جوش و اکنه در مراحل فیشیال از آن استفاده می شود و به کار بردن آن هیچ گونه دردی را برای متقاضی به وجود نمی آورد.

هزینه آموزش فیشیال پوست صورت

آموزش فیشیال پوست صورت در گروه خدمات آموزشی بسیار کم هزینه قرار گرفته است که با صرف هزینه کم میتوانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن بیاموزید. همچنین میتوان گفت که هزینه فیشیال در آموزشگاه های مختلف یکسان نیست و باید پیش از انتخاب یک مرکز تمامی این مسائل را بررسی کنید. همچنین باید اشاره کنیم که هزینه فیشیال به عوامل مختلفی از قبیل زیر بستگی دارد:

  • اساتیدی که آموزش را انجام می دهند

  • طول مدت دوره آموزشی

  • سرفصل های آموزشی

  • میزان اعتبار و شهرت مرکز آموزشی

  • شهر و استان محل آموزش

  • آنلاین و یا حضوری بودن دوره آموزشی

  • و…

مطلب پایانی

آموزش پاکسازی پوست یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که به دنبال کار هستند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن وارد بازار کاری شوند و کسب درآمد داشته باشند. اموختن این روش برای کسانی که دانشجو هستند و یا قصد پیدا کردن یک شغل پاره وقت را دارند نیز بسیار ایده آل است که توصیه می کنیم در این زمینه از خدمات مجموعه ایران فیشیال به نشانی اینترنتی: iranfacial.com بهره ببرید و نتایج فوق العاده دریافت کنید. مجموعه ایران فیشیال از معتبرترین مراکزی است که می توانید از خدمات آن استفاده کنید و باید آگاه باشید که این مرکز خدمات آموزشی خود را در شهرهای مختلف کشور ارائه می دهد و با بهترین اساتید همکاری می کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر وارد وب سایت این مجموعه شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید